Pitääkö heti hypätä sänkyyn?

Plääh436

Onko oikeasti niin, että ei voi aloittaa parisuhdetta ilman seksin harrastamista samantien? Ei yhtään huvita hypätä sänkyyn ihmisen kanssa, jota en kunnolla tunne.

30

1411

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun.mielipide.M

      Kyllä mun mielestä joskus viimeistään neljänsillä treffeillä pitäisi jo harrastaa seksiä.

    • eikannataikininämitään
    • oppeliini1

      Se riippuu aivan kummalla päällä (ylä- vai ala- )haluaa tutustua ihmiseen.

    • Eiköhän jokainen itse päätä, milloin on aika mennä sänkyyn. Mutta kyllähän seksi kuuluu parisuhteeseen, niis jossain vaiheessa pitää sekin puoli testata toimiiko. Ei aina toimi. En silti suosittele suinpäin sänkyyn ryntäämistä, jos toinen ei muuta halua, niin parempi olla ilman.

    • elämään3

      Ei tarvitse,minä aloitin seurustelun kontaktista miehen kanssa,kirjoteltiin soiteltiin,tapailimme meillä oli kivaa,suudeltiin aivan kauheesti juteltiin .Oli tavattu noin neljä kuukautta,emme koskaan olleet toistemme luona yökylässä.Minun luona usein miten hän tuli minun luokse kun oli vapaata .Minä epäilin monta kertaa että puhuukohan totta.Meni kolme kuukautta minä silittelin hänen kohoa häntä halutti kuin minua.Ei ollut aika sitten puhuimme ensi kerralla ollaan sillai.oli Vappu aatto hän tuli luokseni otimme paukun ja kaksi otettu aikaisemminkin.Kuumana kävimme ja sitten teimme sen se oli ihanaa kannatti odottaa.Olemme nyt usein niin ja seurusteltu kohta kaksi vuotta.Ja me olemme rakastuneet toisiimme joka ilta ja aamu viesttellään ja puhelin laskut nousee niin muukin.Me emme ole nuoria hän 60v ja minä 64v .Älkää pilatko sänkyyn menolla suhdetta voi muutenkin olla toiselle hyvä.Meidän suhde jatkuu hänen luona tai minun luona .

    • Anonyymi

      Ja paskat sitä seksiä tarvi mihinkään. Parempi olla vaan kokonaan ilman. Säilyypähän ilman seksitauteja.

    • Anonyymi

      Minun kanssa voi hypätä tai olla hyppäämättä. Panettaahan mukava ihminen aivan vietävästi jo siksikin että en elä mitään aktiivista sinkkuseksielämää ja jos vastaan tulee joku joka oikeasti viehättää muissa asioissa niin hän viehättää myös seksuaalisesti, yleispätevä sopivuus on myös seksuaalisesti herättävää.

      Kuitenkin kun on suotu jonkinlainen näkemys sille että jokaisella ihmisellä on omat arvonsa ja toimintatapansa ja tarpeensa niin mieleeni ei tule tyrkyttää tai vaatia seksiä ehdottomasti, mielummin vietän vaikka yön vierekkäin söpöstellen (muna pystyssä toki) kuin loukkaan toista ja ajan itsekkäästi vain omia tarpeitani läpi. Noita hyviä naisia tulee minun elämässä vastaan niin harvoin että en aio tyriä juttuja tollokeppini ohjaamana.

    • Anonyymi

      Itseä ainakin kuvottaa ne miehet jotka haluaisivat heti. Onhan sitä jossain vaiheessa, mut tärkeämpänä pitäisin, että tapaamisen päätteeksi saisi halin ihan alkuun. Toisilla tai kolmansilla treffeillä suukon. Eiköhän sitä kerkeä lähentymään muutaman kuukauden tutustumisen jälkeen. Tällä on karsiutunut osa pois, kun olen heti alkuun ilmoittanut ettei saa ennenkuin muutaman kuukauden päästä. Kerran tuli vastaus: saan minä pillua muualtakin nopeammin👍

      • Anonyymi

        Muutaman kuukauden??? Nykyisen vaimoni kanssa oltiin ekaa kertaa yhdynnässä viikko ensitreffeistä. Kaksi viikkoa oltiin tapailtu, kun hän otti ekan kerran suihin ja kuukausi ensitreffeistä ensimmäisen kerran anaaliseksiä.


    • Anonyymi

      Me olimme vaimon kanssa olleet kaksilla treffeillä, kun pyysin hänet yöksi, jolloin harrastettiin seksiä. Oltiin seurusteltu puoli vuotta, kun ekaa kertaa pyysin häntä ottamaan suihin ja vähän tämän jälkeen harrastettiin ekaa kertaa peppuseksiä (itse olin kokeillut aiemmin, mutta hänelle eka kerta).

    • Parisuhde voi ainoastaan alkaa ainoastaan hetekalta. Niin se on, hellä totuus.

      • Kaikki muut suhteet, joissa rakkauselämä ei ole osana, kuten ystävyyssuhde, voivat alkaa melkeinpä missä vain. Ystävän kääntäminen parisuhdekumppanisi on pitkän työn tulos, jos lainkaan onnistuu.

        Onko ap:llä jotain hävettävää kehossaan tai estoja mielessään? Hetekajumppa on hurjan nautinnollista ja terveellistä, ei sitä kannata välttää.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä se niin on heti siinä tilanteessa.

    • Anonyymi

      Oikeastaan pitäisi ennakoida etukäteen on valmis heti

    • Anonyymi

      Ennen mahdollista kohtaamista on valmis

    • Anonyymi

      Näin se menee ...................

    • Anonyymi

      Se riippuu ihan molemmista tai toisesta..Itselläni nainen teki aloitteen että haluaa seksiä nyt ja heti miten joten niillä sitten edettiin ja ei ollut ongelmaa sekä hän nyt muutenkin haluaa nyt pitää minut elämässään kun sanoi että oon niin saman lainen kuin hän itse ja ihana...Eli kannattaa sen mukaan mennä miltä tuntuu ja ainahan voi puhua asiasta.

      • Anonyymi

        "Itselläni nainen teki aloitteen että haluaa seksiä "

        Äärettömän harvinaista että tyttö on noin reipas. Millainen tuo aloite oli (sanallinen, ele, teko)?


    • Kyseessä ei ole pakko. Kun miehen ja kaunottaren välillä on riittävästi "kipinää" ja "kemiaa" niin kummatkin haluavat/himoavat toisiaan, jolloin automaattisesti riennetään mahdollisimman pian, kieli pitkällä, yhdessä hetekalle. Siinä poistuu lähes kaikki estot, jopa liikkuvan auton takapenkki kelpaa jos hetekaa ei ole riittävän lähellä. Mikäli tätä keskinäistä himoa ei ilmene niin, "romanttiset" pyrkimykset kanttaa kohdistaa muualle samantien. Käytännössä hetekahetki tapahtuu jo ensimmäisen tapaamisen päätteeksi, viimeistään kolmannen.

      Minä en ole tuntenut yhtäkään hetekalle ohjaamaani kaunotarta kunnolla, pääasiassa olen tuntenut heidät vain muodoiltaan, kuten koipi-reisiltään, varpeiltaan, vyötäröltään ja tisuiltaan. En usko että yksikään mies viitsii odotella jotain "kunnolla tuntemista", jotta voi siiten sen jälkeen varmistua siitä onko kaunotar on kelvollinen pitempään suhteeseen vai eikö ole.

      Vaikuttaa siltä, että ap on jo menettänyt seksuaalisen halunsa (libidonsa). Seksuaalisille ihmisille seksi on lähtökohtaisesti haluttavaa.

      • Anonyymi

        Mikään ei oo pakko

        Pidetään lippu korkeella

        Jookos


    • Anonyymi

      "seksin harrastamista"

      Tuo on niin elämänvastainen ilmaisu että ihan puistattaa. Suhtautuuko ap myös peseytymiseen, nukkumiseen, ruokailemiseen tai kahvihetkiin, harrastuksena?

    • Anonyymi

      Kriteerit ovat sille olemassa.

    • Anonyymi

      Onneksi korkeat

    • Anonyymi

      Ei tule vahinkoja

    • Anonyymi

      Mitä ap tarkoittaa ilmaisulla "jota en kunnolla tunne"?

    • Anonyymi

      No ei todellakaan pidä hypätä sänkyyn heti. /sivusta vaan

    • Anonyymi

      Ensimmäisen kanssa ehkä tuli hätiköityä liian nopeasti. Toisen sitten pistin odottamaan useampia kuukausia. Sen kanssa menin sitten vihille.

    • Ihan sen mukaan miltä molemmista tuntuu. Joskus voi olla niin villiä menoa jo heti alkuun...

    • Anonyymi

      Seksi on vaikea asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe