Aloitteen tekeminen seksin jälkeen

apuontarpeen

Oon kaikessa seurusteluun liittyvässä jutussa ihan ummikko ja oon viettänyt viime päivät ylimiettien juttuja.
Tapasin miehen pari kuukautta sitten ollessani lomalla Suomessa. Tavattiin kahdesti, käytiin syömässä ja kävelyllä. Suudeltiin jo ensimmäisellä kerralla ja ihastuin mieheen välittömästi. Sitten yhteydenpito päättyi kun lähdin takaisin reissuun. Nyt olen kotiutunut taas mutten ottanut mieheen yhteyttä sillä juttu hiipui silloin tosi pian eikä kumpikaan yrittänytkään olla yhteydessä vaikka meillä oli tosi mukavaa yhdessä ja ainakin omasta mielestäni meillä meni jutut hyvin yksiin.
Nyt näin miehen taas sattuman kautta ja sattumien kautta päädyimme harrastamaan seksiä. Samalla hetkellä kun näin miehet, ne kuukausien takaiset tunteet nousivat taas pintaan välittömästi. Ei varsinaisesti sovittu seuraavasta tapaamisesta, mutta itselläni ainakin olisi kiinnostusta tavata. Kirjoiteltiin seuraavana päivänä mutta nyt ei olla oltu yhteyksissä päivään-pariin.
Kehtaanko naisena ottaa yhetyttä ja ehdottaa treffejä? Vai olisiko mies ollut jo yhteydessä jos haluaisi tavata uudeman kerran? Itse mietin mielessäni (nainen kun olen) että mitä jos olin huono sängyssä, en kelpaa hänelle, en ole tarpeeksi viehättävä? Vai saiko mies kaiken haluamansa eikä ole nyt ollut yhteydessä kun olikin vaan pillun perässä? Kyllä mulla pokkaa riittää häneltä kysyä suoraan mutten toisaalta haluaisi ahdistella tai aiheuttaa kiusaantuneisuutta.

2

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyjji

Moi! Mies on joko 'playeri", ujo tai sitten kysyntää riittää eikä hänen tarvitse juosta naisten perässä aktiivisesti. Niin tai näin, kysy suoraan. Saat ainakin itse rauhan.

• eikannataikininämitään

EI kannata mitään yhteyksiä ottaa ikinä mihinkään suuntaan
      Näinhän se toimii nyutten kaikilla muilla naisilla varsinkin, ja sitten jos mies erehtyy joskus jotain sitten kysäisemään tai mainitsemaan että hiljaisen tuntuista ollut kanattaa valehdella että ollut kiireitä ja sattunut vaikka mitä ikäviä asioita ( vaikka kytännyt luuri kourassa ja sätti auki 25/8 ettei ole nyt juuri ollut ensisijaisena ajatuksena yhteydenpito ettet vaan vaikuttaisi mitenkään innokkaalta ja halpamaiselta se sänkyjuttuhan oli ihan vaan vahinko ja sitä ei oikeasti tapahtunutkaan
      Huono juttuhan se olisi kuitenkin jos suhteeseen päättyisitte ja sitten tulisi lapsia ja omakotitalo ja velka ja työpaineet kodinhoitojuttujen lisäksi ja tulisi eripuraa ja ei olisikaan enää yhteistä aika sitten niinpaljoa ja riitelisitte enempi ja lopulta tulisi avioero , hitto mikä narsisti ja pettäjä paska se olikin ,,,,,
      Jotta parempi olla vaan hiljaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      19
      2391
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1894
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      178
      1533
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1513
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      23
      1510
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      315
      1472
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1081
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      65
      1054
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      1015
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      894
    Aihe