Yritin etsiä netistä farkkuja, mutta ne vyötärömitat ei täsmänneet yhtään. Lantioni on 98 cm, mutta vyötärö 82 cm. Pituutta on vain 163 cm. Ainakin kokotaulukoiden mukaan ne koot, joissa lantio oli alle 100 cm oli taas vyötärömitta ihan käsittämättömän pieni ja sen perusteella mun koko olis ollut 44!! No, en ole kyllä ikinä vielä tuon kokoisia housuja käyttänyt ja lantiolle jäis kyllä melko paljon tyhjää tilaa. Suurin kokonumeroni on ollut 40, jotkut 38 farkutkin on kaapissa. Tuumista en tiedä, kun en ole sellaisia aikoihin käyttänyt. Vaatekoko noin muuten M-L väliltä.
Mistähän siis löytäisin sopivat housut, jos netin kautta haluan ostaa, mieluimmin vielä vähän polvesta levenevin lahkein, korkeavyötäröiset ja kankaassa sais olla vähän joustoakin.
Aika monesta kaupasta katsoin, mutta toivottomalta näyttää.
Farkut lyhyelle ja leveävyötäröiselle
vanhusjo
1
186
Vastaukset
- NP-housu
Oletko katsonut NP-myymälän sivuja? Heillä on pitkää ja lyhyttä. Itse olen 165cm ja pyöreä.. Aina on löytynyt housut. Mielestäni myyvät myös netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113