Paasto alkoi klo 7.24 heinäkuun 11pvä 2017jKr

ItkeväMies

Paino oli eilen 105,1kg. Nyt en tiedä enkä halua tietääkään. Ennätyspaastoni kestänyt 4,5 vrk. En juurikaan usko pääseväni läpi 9vrk, mutta se on tavoite ja painotavoite on painaa 97kg joskus. 103,3kg alitus olisi uusi painoennätys vuosiin, sekin saisi mut ilostumaan.Tässä istun hikisenä kävelyltä tulleena . Kerron jossain vaiheessa lisää. Vähän sellaista itkemistä enteilevä olo. Kahvia maistan, sokeri juomassa paaston aikana kiellettyä . Juomina ohhoh maitoa kahvin seassa, kahhvia, vesi, lightlimut.Muuta en paastoissani käytä. Ilmoittelen miten menee.

9

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JärjenÄäni

Olen mehupaastoilut pari kertaa viikon, saldo viikossa -2kg. Ei ole mikään laihdutusmetodi, ehkä siinä lähinnä testailee itseään. Kilot tulee takaisin ja usein kavereiden kanssa, ihmiskeho toimii niin.

Jos oikeasti haluaa laihtua niin tieteellinen näkökulma löytyy esim. Patrick Borgin "pöperöproffan" kirjoituksista ja Pertti Mustajoen kirjoista.

Kuulostaa synkeältä sekä toimimattomalta tempoilusi. Tervellinen ruokavalio, miellyttävä liikkuminen ja vaikka vapaaehtoistyö olisi toimiva resepti (miksikö, kaikki saavat hyvän mielen, on muuta järkevää tekemistä).

• etteivaan

Tämähän on huumoria, eikö niin?

• ItkeväMies

Lähellä oli syöntiin meno nyt. Mutta tulin tänne, luin kirjoituksen ja päätin surua katseessa jatkaa uneksintani muuttumista todellisuudeksi. Nälkäisiä ajatuksia on mielessä. Itku on lähellä mutta ei ole sen aika vielä. Jos uneenpääsyyn asti pystyn olemaan syömättä niin unessa voisin paastota 12h ja herätä uudessa uljaassa voimassa. Olisipa nyt jo keskiviikko ja klo 7.24. N.8h paastottu, no pitää ainakin 24h onnistua olemaan syömättä. Kermaleivos, niin sellaista mietin, miten kauniilta ne näyttävät kuinka maistuvatkin suussani makoisuutensa tarjoten. Ostan monta leivosta paaston jälkeen.

• etteivaan

Et kuitenkaan vastannut kysymykseen siitä, että onko tämä tekemäsi ketju huumoria vaiko ei?

Jos se on huumoria, se on erikoista huumoria ja erikoisessa paikassa. Jos se ei ole huumoria, täytyy valitettavasti kertoa sinulle, että vaikutat olevan jotenkin sekaisin ja täysin ymmärtämätön painonhallinnallisista asioista.

En tuomitse tekemisiäsi, mutta koetan ihan ilman ivaa ja irvailua arvailla, että mistä on oikeasti kysymys. Viimeinen kommentti antaa kyllä viitettä siitä, että jonkinlaisesta huumorista taitaa olla kysymys.

Kerro rohkeasti mistä on kysymys, niin voimme sitten nauraa yhdessä, jos tuo on huumoria.

• trollit.hittoon.täältä

Pelkkä trolli!!!!

• ItkeväMies

Ei onnistunut. Aloin syömään n. Klo 04.03. Eli pääsin yli 20 tunnin. Ihan ok sekin. Painonpudotukseen tähtään tänäänkin, syön harvoin ja niin vähän että laihdun.

• toteaja

karppaamalla laihtuu helposti ja saa syödäkin.

• örvelö234

Ihan normaaliruokaakin syömällä laihtuu ihan samaa tahtia, ja saa syödä ihan mitä vaan.

Kokeillut kumpaakin tapaa ja molemmilla onnistuu, toisessa tavassa vaan ruokavalio jää aika suppeaksi.

• kaikennähnyttuosta

Läheltänii seuranneena vaimoani takavuosina paastomisessa niin voin sanoa ettei kannata kenenkään suomalaisen tätä kevyen perustein lähteä yrittämään.

Seurasin useita kertoja vuosien aikana tätä hommaa,voin sanoa ettei se ole terveellistä,älkää siis uskoko kaikkia jotka paastoa suosittelevat.

Pisin aika vaimollani oli 4 viikkoa syämättä siis koko neljä viikkoa,voin sanoa etten suosittele kenellekkään,tänäpäivänä vaimollani on kilpirauhasen toiminta lääkkeen avittamana joka johtuu pitkälti paastoamisesta joita oli melkoisesti takavuosina,voitteko käsittää neljä kokonaista viikkoa oli eräskin paasto.

Nyt sitten tuli ongelmia elimistöön,onneksi saatu hallintaan lääkkeiden avulla,ja se ei ole sitten helppo juttu vaan jopa vuosien aikainen projekti jolloin alkaa lihominen vauhdilla.

Uskokaa hyvällä älkää edes ajatelko paastoamista,minä olen tämän nähnyt viereltä kun terveys menee usein paastotessa,kaksi viikkoa joita hän harrasti oli pikku juttu ja ohimennen heitetty mutta kuukausi alkaa olemaan syömättä mitään vähän toinen juttu,elimistö ja yleensäkin ei voi tuon kuukauden jälkeen juuri vielä syödä kuin hieman maistellen ja pidemmän aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe