Paasto alkoi klo 7.24 heinäkuun 11pvä 2017jKr

ItkeväMies

Paino oli eilen 105,1kg. Nyt en tiedä enkä halua tietääkään. Ennätyspaastoni kestänyt 4,5 vrk. En juurikaan usko pääseväni läpi 9vrk, mutta se on tavoite ja painotavoite on painaa 97kg joskus. 103,3kg alitus olisi uusi painoennätys vuosiin, sekin saisi mut ilostumaan.Tässä istun hikisenä kävelyltä tulleena . Kerron jossain vaiheessa lisää. Vähän sellaista itkemistä enteilevä olo. Kahvia maistan, sokeri juomassa paaston aikana kiellettyä . Juomina ohhoh maitoa kahvin seassa, kahhvia, vesi, lightlimut.Muuta en paastoissani käytä. Ilmoittelen miten menee.

9

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JärjenÄäni

      Olen mehupaastoilut pari kertaa viikon, saldo viikossa -2kg. Ei ole mikään laihdutusmetodi, ehkä siinä lähinnä testailee itseään. Kilot tulee takaisin ja usein kavereiden kanssa, ihmiskeho toimii niin.

      Jos oikeasti haluaa laihtua niin tieteellinen näkökulma löytyy esim. Patrick Borgin "pöperöproffan" kirjoituksista ja Pertti Mustajoen kirjoista.

      Kuulostaa synkeältä sekä toimimattomalta tempoilusi. Tervellinen ruokavalio, miellyttävä liikkuminen ja vaikka vapaaehtoistyö olisi toimiva resepti (miksikö, kaikki saavat hyvän mielen, on muuta järkevää tekemistä).

    • etteivaan

      Tämähän on huumoria, eikö niin?

    • ItkeväMies

      Lähellä oli syöntiin meno nyt. Mutta tulin tänne, luin kirjoituksen ja päätin surua katseessa jatkaa uneksintani muuttumista todellisuudeksi. Nälkäisiä ajatuksia on mielessä. Itku on lähellä mutta ei ole sen aika vielä. Jos uneenpääsyyn asti pystyn olemaan syömättä niin unessa voisin paastota 12h ja herätä uudessa uljaassa voimassa. Olisipa nyt jo keskiviikko ja klo 7.24. N.8h paastottu, no pitää ainakin 24h onnistua olemaan syömättä. Kermaleivos, niin sellaista mietin, miten kauniilta ne näyttävät kuinka maistuvatkin suussani makoisuutensa tarjoten. Ostan monta leivosta paaston jälkeen.

      • etteivaan

        Et kuitenkaan vastannut kysymykseen siitä, että onko tämä tekemäsi ketju huumoria vaiko ei?

        Jos se on huumoria, se on erikoista huumoria ja erikoisessa paikassa. Jos se ei ole huumoria, täytyy valitettavasti kertoa sinulle, että vaikutat olevan jotenkin sekaisin ja täysin ymmärtämätön painonhallinnallisista asioista.

        En tuomitse tekemisiäsi, mutta koetan ihan ilman ivaa ja irvailua arvailla, että mistä on oikeasti kysymys. Viimeinen kommentti antaa kyllä viitettä siitä, että jonkinlaisesta huumorista taitaa olla kysymys.

        Kerro rohkeasti mistä on kysymys, niin voimme sitten nauraa yhdessä, jos tuo on huumoria.


    • trollit.hittoon.täältä

      Pelkkä trolli!!!!

    • ItkeväMies

      Ei onnistunut. Aloin syömään n. Klo 04.03. Eli pääsin yli 20 tunnin. Ihan ok sekin. Painonpudotukseen tähtään tänäänkin, syön harvoin ja niin vähän että laihdun.

    • toteaja

      karppaamalla laihtuu helposti ja saa syödäkin.

      • örvelö234

        Ihan normaaliruokaakin syömällä laihtuu ihan samaa tahtia, ja saa syödä ihan mitä vaan.

        Kokeillut kumpaakin tapaa ja molemmilla onnistuu, toisessa tavassa vaan ruokavalio jää aika suppeaksi.


    • kaikennähnyttuosta

      Läheltänii seuranneena vaimoani takavuosina paastomisessa niin voin sanoa ettei kannata kenenkään suomalaisen tätä kevyen perustein lähteä yrittämään.

      Seurasin useita kertoja vuosien aikana tätä hommaa,voin sanoa ettei se ole terveellistä,älkää siis uskoko kaikkia jotka paastoa suosittelevat.

      Pisin aika vaimollani oli 4 viikkoa syämättä siis koko neljä viikkoa,voin sanoa etten suosittele kenellekkään,tänäpäivänä vaimollani on kilpirauhasen toiminta lääkkeen avittamana joka johtuu pitkälti paastoamisesta joita oli melkoisesti takavuosina,voitteko käsittää neljä kokonaista viikkoa oli eräskin paasto.

      Nyt sitten tuli ongelmia elimistöön,onneksi saatu hallintaan lääkkeiden avulla,ja se ei ole sitten helppo juttu vaan jopa vuosien aikainen projekti jolloin alkaa lihominen vauhdilla.

      Uskokaa hyvällä älkää edes ajatelko paastoamista,minä olen tämän nähnyt viereltä kun terveys menee usein paastotessa,kaksi viikkoa joita hän harrasti oli pikku juttu ja ohimennen heitetty mutta kuukausi alkaa olemaan syömättä mitään vähän toinen juttu,elimistö ja yleensäkin ei voi tuon kuukauden jälkeen juuri vielä syödä kuin hieman maistellen ja pidemmän aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe