Kuinka hyvältä nainen tuntuu, kertokaa ätmeille.
Kuinka hyvältä halaus tuntuu?
75
4422
Vastaukset
- näinolenymmäränyt
Muut hyvältä, valtakunta pahalta kun henki haisee ja ei ole nätti.
Minun hiukset on jo polviin asti.
miksi minun pitäisi olla sinulle nätti kun olen kaunis ukolleni?- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Minun hiukset on jo polviin asti.
miksi minun pitäisi olla sinulle nätti kun olen kaunis ukolleni?Ei saa olla nätti muille. On aviorikollista näyttää hyyvältä muiden kuin aviomiehensä mielestä
Lämpimälle että sinua joku pitää lähellä kuin sylissä ettet karkaa ,koet tuoksun ja muistoja.
- tyralle.tuli.bäänksit
Koitan tässä muistella hetkeä johon (onneksi) jouduin 18 vuotta 4 kk ja 23 pv sitten, mikä meinaa 1v 4,5 kk ennen tähänsaakkaisen elosteluni puoltaväliä. Hyvältä se tuntui, eritote fyysillisesti. Henkiseltä kantiltaan se tosin oli aika perseiden syvyyksistä, kiusallista ja noloa, mutta en jaksoa vatuloida tähän minkälaisista syistä homma meni kute meni. Hyvä että etes tuollon pääsis kosketukseen, koska eipä sen jälkeen juur mitn halasua ou tulna. Siskolta kerra, vanhemmilta yo-juhlisa, ja muudannelta kännikalamummolta heikko pilkkahalaus tammikuusa.
Onhan nainen kyllä uskomattoman pehmokas, kiitos drasvaisuutensa ja ohuthipiäisyytensä. Lämminki kai. Eikä herkästi töykkää vaikka ihan pikaäkkiä hujauttaisi kälet kaulan ympääri; soljuva liikkeissään ja tahtomattaan hienontarkka motoorisesti. Pitkä viileä tukka on kans varmaan suloisuuden tunnetta tuova avu. Eli lähesolkoon kaikki mahollinen hyvä yhesä paketisa. - gdfgdfgdfgfdgfd
Itse yleensä halaan treffien jälkeen naisia mutta ei ne tunnu miltään jos nainen ei ole mukana siinä.
Jos se on sellainen väkinäinen pakkohalaus naisen puolelta..
Viimeksi halasin naista eilen maanantaina ja tänään kun kysyin naiselta että haluaisiko nähdä uudestaan niin todella kylmä ei-vastaus sieltä tuli.
Toisaalta ihan jees että ei tullut tekosyytä että ei ole aikaa jne vaan suora ei. .. Riippuu ihan mistä roikkuu.. Parhaimmillaan Ihan Parhaalta.. Ja Haleja on MonenMoisia.. =)
.. Halauksen välityksellä vaihtuu paljon "Signaaleja" kahden Yksilön välillä, jotka sitten muodostavat kyseisen Halauksen Tunteet&Tuntemukset.. ;P- rghrth
Nnoh, kumman halaus lämmittäisi enemmän eli kumman tilalle mielisit? https://youtu.be/81oa_sgOnx0?t=135
- Neitsytsetä-halinalle
HC-ätmi kertoo:
Millainen halaus?
Sellainen pikapikahalaus kun tavataan kaupungilla tai juhlissa ei tunnu erityiseltä. Siis tämmöinen formaali halaus jonka yhtä hyvin voisi antaa miespuoliselle ystävälle (ei homolla tavalla vaan...)
http://img.medscape.com/thumbnail_library/ts_140623_doctor_patient_hug_800x600.jpg
Semmoinen kunnon kamutyttöhali että ollaan lähempänä ja pidempään...tyyliin puoli minuuttia...tuottaa ainakin minulle hyvän olon tunteita. Siis näin:
https://media.licdn.com/mpr/mpr/shrinknp_800_800/AAEAAQAAAAAAAAK9AAAAJGRkYmFjN2Y4LWQ5MzgtNGI4NS04M2VmLWY2NTg3MDFjYTY2Ng.jpg
(valitsin kuvan jossa miehellä on sellainen ilme että ei ole naista löytynyt...nainen lohduttaa että kyllä sä varmaan jonkun löydät vielä)
Naiset on tosi erilaisia. Jotkut ei halaile ollenkaan, jotkut halaa pikaisesti ja jotkut sellaiset jotka olen tavannut vain kerran halaavat pitkään niin kuin toisessa kuvassa.- awdaf
Ihan ku kaks vastakkaisii suuntii koohaavaa unissakävelijää törmäisivät tuossa ylemmässä kuvassa
- flowersreally
Ja toisessa kuvassa ”kamupoika” kartoittaa naisen muodot.
- edsvdfvdfv
flowersreally kirjoitti:
Mikäs tuossa seisoskellessa, vaikha sitten nii kaua että molemmilla alkaa seistä : naisella ehkä 3 paikkaa, miehellä yksi (jos nyt oikeen oon käsittäny naisen fyysiset reakointityylit)
- flowersreally
edsvdfvdfv kirjoitti:
Mikäs tuossa seisoskellessa, vaikha sitten nii kaua että molemmilla alkaa seistä : naisella ehkä 3 paikkaa, miehellä yksi (jos nyt oikeen oon käsittäny naisen fyysiset reakointityylit)
Jaiks.
- rtrthbyhbthy
flowersreally kirjoitti:
Jaiks.
Ehkä kiihottavaa, ehkä noloa. Ja sitä kautta toki entistä kiihottavampaa. Varsinki jos läksii mielikuvittelemaan että molempia nolottaisi reaktionsa yhtä v...ti mutta ois vaan pakko hoisia homma lopputappiin asti jonkin hengenvaarallisen rankaistuksen uhalla. Entäs jos joutuisi tekemään sen sellaasen kans, josta ei oo koskaan pitäny, henkisellä tasolla? mmmm...marabou
- Neitsytsetä-kilttikamu
flowersreally kirjoitti:
Olipas kaksimielisesti ajateltu :/
Minusta kuvassa ei tapahdu mitään sellaista. - flowersreally
Neitsytsetä-kilttikamu kirjoitti:
Olipas kaksimielisesti ajateltu :/
Minusta kuvassa ei tapahdu mitään sellaista.No se olikin lainausmerkkikamupoika. Väitän, että suurella osalla naisista on kokemusta lainausmerkkikamupojista.
Ällöttävä ei muuten ole sama asia kuin kaksimielinen.
(Jänskä tämä näkemysero) - Neitsytsetä-halittava
flowersreally kirjoitti:
No se olikin lainausmerkkikamupoika. Väitän, että suurella osalla naisista on kokemusta lainausmerkkikamupojista.
Ällöttävä ei muuten ole sama asia kuin kaksimielinen.
(Jänskä tämä näkemysero)Lainausmerkkikamupoika?
Sitten minua on kyllä huijattu...olen vain suostunut halattavaksi siten kun kamunaiset halusivat. Itse en ole "lähikontaktiin" pyrkinyt. Teen itse aloitteen halimiseen vain kun sama nainen on aikaisemmin halunnut tervehtiä halaamalla, ja annan naisen päättää otetaanko formaali presidenttihali vai kamupoikahali.
"Ällöttävä ei muuten ole sama asia kuin kaksimielinen.
(Jänskä tämä näkemysero)"
Minusta et ole ollenkaan ällöttävä, vaan päin vastoin oikein kiva keskustelukaveri ;) - flowersreally
Neitsytsetä-halittava kirjoitti:
Lainausmerkkikamupoika?
Sitten minua on kyllä huijattu...olen vain suostunut halattavaksi siten kun kamunaiset halusivat. Itse en ole "lähikontaktiin" pyrkinyt. Teen itse aloitteen halimiseen vain kun sama nainen on aikaisemmin halunnut tervehtiä halaamalla, ja annan naisen päättää otetaanko formaali presidenttihali vai kamupoikahali.
"Ällöttävä ei muuten ole sama asia kuin kaksimielinen.
(Jänskä tämä näkemysero)"
Minusta et ole ollenkaan ällöttävä, vaan päin vastoin oikein kiva keskustelukaveri ;)Hehe. Päin vastoin?
Lainausmerkkikamupoika on lainausmerkkikilttijakunnollinen. Vaikkapa opiskelukaveri, jonka on luullut olevan oikeastikilttijakunnollinen, ja jota opintojen päättyessä halaa, ja joka halatessaan osoittautuukin lainausmerkkikilttijakunnolliseksi. Ällöttävää on sellainen mahd pitkäänkin jatkunut esitys, kunnollinen kamupojuuden vesitys. - Neitsytsetä
flowersreally kirjoitti:
Hehe. Päin vastoin?
Lainausmerkkikamupoika on lainausmerkkikilttijakunnollinen. Vaikkapa opiskelukaveri, jonka on luullut olevan oikeastikilttijakunnollinen, ja jota opintojen päättyessä halaa, ja joka halatessaan osoittautuukin lainausmerkkikilttijakunnolliseksi. Ällöttävää on sellainen mahd pitkäänkin jatkunut esitys, kunnollinen kamupojuuden vesitys.Pitäisikö nyt ajatella niin että jotkut kamutytöistäni ovatkin lainausmerkkikilttejäjakunnollisia? :/
Minä kyllä oikeastikilttinäjakunnollisena luotan kamuhalaajakamutyttöihin. Joitain muita tilanteita on ollut joissa olen epäillyt onko kyse lainausmerkkikiltteydestäjakunnollisuudesta...
Oletko ottanut sellaista mahdollisuutta huomioon että joskus tunteita voi herätä kun tutustuu toiseen? Olen tästä kirjoittanut...minun tyyppisilleni miehille on tosi haastavaa kun pitäisi heti osoittaa lähestyykö kaverina vai romanttisesti, vaikkei edes tunne naista ollenkaan.
Jokainen nainen johon olen ihastunut, on ollut ensin kaveri. Seksuaalisia haluja voi olla vain ulkonäön perusteella, mutta ihastuminen edellyttää toisen tuntemista. Jos kaveriin ei saa ihastua, niin me jotka emme tutustu seksi ja viettely edellä...olemme varmaan sitten tuomittuja ikuiseen HC-ätmiyteen.
Noinhan voi tapahtua naisillekin. Kyllä minä tiedän että ainakin yksi kamutyttö päätyi ihastumaan minuun...ja vähän minäkin häneen. Mutta emme olisi sopineet yhteen, siksi "sanattomasta sopimuksesta" asia ei koskaan edennyt halailua ja kamukainalossa olemista pidemmälle. - flowersreally
Neitsytsetä kirjoitti:
Pitäisikö nyt ajatella niin että jotkut kamutytöistäni ovatkin lainausmerkkikilttejäjakunnollisia? :/
Minä kyllä oikeastikilttinäjakunnollisena luotan kamuhalaajakamutyttöihin. Joitain muita tilanteita on ollut joissa olen epäillyt onko kyse lainausmerkkikiltteydestäjakunnollisuudesta...
Oletko ottanut sellaista mahdollisuutta huomioon että joskus tunteita voi herätä kun tutustuu toiseen? Olen tästä kirjoittanut...minun tyyppisilleni miehille on tosi haastavaa kun pitäisi heti osoittaa lähestyykö kaverina vai romanttisesti, vaikkei edes tunne naista ollenkaan.
Jokainen nainen johon olen ihastunut, on ollut ensin kaveri. Seksuaalisia haluja voi olla vain ulkonäön perusteella, mutta ihastuminen edellyttää toisen tuntemista. Jos kaveriin ei saa ihastua, niin me jotka emme tutustu seksi ja viettely edellä...olemme varmaan sitten tuomittuja ikuiseen HC-ätmiyteen.
Noinhan voi tapahtua naisillekin. Kyllä minä tiedän että ainakin yksi kamutyttö päätyi ihastumaan minuun...ja vähän minäkin häneen. Mutta emme olisi sopineet yhteen, siksi "sanattomasta sopimuksesta" asia ei koskaan edennyt halailua ja kamukainalossa olemista pidemmälle.Totta kai tunteet voi herätä hitaasti. Siinä tapauksessa oikea tapa toimia ei ole olla muutoin viestimättä ihastusta millään tavalla muutakuin heippahalin yhteydessä alkaa feel-her-upia.
- sdfgdsfgseasfgsed
Niin oli jo kovaksi mennyt halapulani viime helmikyyssä (kaiketi otaksun) , ettäpä jo pelkkä hymyllä ja suopamielisellä kehustelulla ryhditetty luja, ihanan hävytön sekä siekailematon, ilmeisesti kiitollisuudensekaisesta olosta ja muista myöntätuulisista vaikuttimista, ponnekkuutensa saanut kättelyrupeama, jolla minut hellästi käsiteltiin, tuntui niin hyvältä, että tuntui melkein pahalta.
- Nicitönnä
Halaus on ihan maailman parasta, jos haluaa osoittaa tunteitaan ja välittämistään. Seksiäkin parempaa, kertaa 100. :)
Yksi rehti halaus on kuin tyhjän akun laittaisi lataukseen ja tuntuu kuinka virtaa valuu sisuksiin halatessa. Se voimaannuttaa. Ilman seksiä voisin elääkin, mutta en ilman halauksia. Se murtais mut kokonaan. :(
Niin tärkeää se on ja niin hyvälle se tuntuu. Yksilökohtaisia eroja takuulla on. Tämä olikin vain henkilökohtainen avautuminen aiheesta.- omatajatuksetnäin
Olen samaa mieltä tuosta että halaaminen on parempaa kuin seksi. Ilman seksiä voi hyvin elää, mutta muunlainen läheisyyden puute tekee surullisen olon.
omatajatuksetnäin kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuosta että halaaminen on parempaa kuin seksi. Ilman seksiä voi hyvin elää, mutta muunlainen läheisyyden puute tekee surullisen olon.
Totta turiset. Läheisyyttä on vaikeata tai jopa perin mahdotonta korvata millään "korvikkeilla". :)
- Halipula_hei
Ihan se mukavalta tuntuu. Viimeksi sain naista halata 25 pv 21 tuntia sitten. Kirjasin sen kalenteriini... Hoviparturini halaa yleensä aina maksun jälkeen.
Tällä kertaa hali ei olut erityisen lämmin, joskus oli toisinkin.
Muitten naisten haleista on jo yli vuosi aikaa. Nämä kaksi olivat tuttavarouvia, joita näen yleensä 1-10 v välein. Ukkojensa seurassa.
Miestä en ole koskaan halannut enkä halaa. Ainut yritys oli joku homo kaupungilla alkukesästä. Työnsin ällötyksen etemmäs. Paras halaus on jonkun tunteenpurkauksen osoituksena annettu/vastaanotettu. Ikävä, suru, pahamieli, ilo... jne.
Päälle uskomaton kasa rakkautta, niin varpaat poksahtaa tennissukkien läpi. Sitä ei tiedä mitenpäin olisi ja kaikki elämä halattavan kanssa eletty, vilisee silmissä.- Khguvn
Oletko sinä sama kuin kaappi? Ainakin yhtä homomaisia kommentteja heittelet.
Khguvn kirjoitti:
Oletko sinä sama kuin kaappi? Ainakin yhtä homomaisia kommentteja heittelet.
En ole kaappi, enkä homo. Etsi muualta kaappis, homo.
- Hehhh
Dissident kirjoitti:
En ole kaappi, enkä homo. Etsi muualta kaappis, homo.
Kalikka kalahti :D
- tuntuuparemmalle
Dissident kirjoitti:
Elä välitä. Seksuaalisuus on hieno juttu.
Tule kaapista.
- Kaappi.kaapissa
tuntuuparemmalle kirjoitti:
Tule kaapista.
Taisi olla kaappi nimimerkki tarkkaan valittu ;)
- nainenjaNAINEN
Ei paljon miltään jos ei tunteita,mutta jos tunnetila kohdillaan, järisyttävä kokemus pitää sellaista
naista rintaansa vasten. - Totuuss
En ole koskaan halannut ketään
- ihmisenlähellesi
Toivottavasti löydät halaavan ihmisen vielä joku päivä.
Halaukset ovat aina tuntuneet hyvältä. Olen halannut useita naispuolisia kavereitani monia kertoja. Joskus halaan heitä, kun olen antanut heille syntymäpäivälahjan tai kun he ovat olleet surullisia ja jopa itkeneet. Välillä taas halaamme ihan muuten vain tavatessamme ja/tai erotessamme.
Parhaimmalta kuitenkin tuntui tuo kerta, kun halasin itkevää kaveriani. Hän tuli heti paljon iloisemmaksi. Tuntui hyvältä nähdä hymy hänen kasvoillaan :)
En kuitenkaan tiedä, miltä tuntuu halata naista, joka on minusta kiinnostunut muutenkin kuin kaverina. Tämä varmaan olisi se kaikista paras halaus.En muista, koska siitä on niin pitkä aika.
- naiselta
Surullista.
- rainbowtuisku
Seksuaaliset vihjaukset on kielletty.
- luckynumbers
Ok, me soitetaan Jumalalle.
- hmmpth
Tuntuu yhtä hyvältä kuin mies. Oih kun voi oikein pitkään halata miestä, kädet karkaa tutkimaan miehen selkää, tuntea lämmin iho, syke nousee... Joo. Kauniita unia muillekin yksinäisille. :(
- patvotperhanazuubiduu
Jos olet nainen ja nymfoutuneehkossa tilassa eli et ihan muutamaan kotvaan vatsaista sukupuolta halannut, niin tarkenna tok päiväunelmiesi sisältöä. Olis kiva tiätöö mikä miehessä tuntuu anisesta hyvältä. Vain syttyykö naine vain kuiskeista ja kukista, eli jostais sellasesta jonka avulla viimeisenä tulisi mieleen lähestyä?
- LeenaLetukka
patvotperhanazuubiduu kirjoitti:
Jos olet nainen ja nymfoutuneehkossa tilassa eli et ihan muutamaan kotvaan vatsaista sukupuolta halannut, niin tarkenna tok päiväunelmiesi sisältöä. Olis kiva tiätöö mikä miehessä tuntuu anisesta hyvältä. Vain syttyykö naine vain kuiskeista ja kukista, eli jostais sellasesta jonka avulla viimeisenä tulisi mieleen lähestyä?
Nainen syttyy intohimosta.
- muummeestningkutavalaa
LeenaLetukka kirjoitti:
Nainen syttyy intohimosta.
Syttyisitkö Into-nimisestä miehestä, joka asuu Himoksella?
- jjgiuoshnbbsnvalaa
No jaa... Saattaisi varpaiden välissä värähdellä.....
- Thö.terä.wos.veri.terävä
Paremmalta varmasti kuin lähes samankuuloisa sana, haalaus: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kölin_ali_vetäminen
- kaisanoasaa
Minulla alkaa kulli seistä heti kun halaan naista. Voin halata 3 sekuntia korkeintaan ettei nainen huomaa kun alkaa muna seisomaan.
- haluuhalii
Mitä mummos sano kun sitä halasit?
- Totuuss
Kuinka hyvältä pillu tuntuu? Paljonko pitää maksaa että saan tietää miltä pillu tuntuu?
- kokematon.mies
Kaikki halaukset tuntuu hyvältä kun ei ole saanut halausta moneen vuoteen.
- Tessalonikalaiskirje
Miten koiran tai puun tai lumiukon halaus? Tai itsensä halausyritys? Mua ei ainakaan yksikään noista vielä nappaa tipan noppaa vaikka viimeisimmät saamani halaukset ovat muistaakseni 2008 siskolta ja viime tammikuussa känniseltä, arvatenki suurten ikäluokkien naiselta vähäpätöinen ja vähän heikkohenkinen lääppäisy, vähän ku tuola yhesä ylemäsä linkisä noie tylsännäkösten it-startup-sijoitusneuvoja-juppien robottihalaus
- Neitokainenpus
Tosi hyvältä! Mutta ei kaikkien halaukset yhtä hyviltä.
Rakas ystäväni Markku koppaa mut aina piukkaan haliin ja keinuttaa mua. Se on ihana tunne. Hän on tosi pitkä joten hukun hänen käsivarsiensa sisään. Siinä on iloa ja tunnetta mukana.
Sitten tutuista on sellaisia muka halaajia...noh...ja perseenkourijat on oma luokkansa. - Melkein_kokenut
Ei ole kokemusta. Lähimmäksi pääsin varmaan n. 10 vuotta sitten, kun kaverini, joka oli töissä sairaalan ruumishuoneella, ehdotti että kävisin nusaisemassa paria erityisen seksikästä teininaisen raatoa, niin saisin minäkin edes joskus pillua. En silloin vielä ollut tarpeeksi epätoivoinen, nykyään saattaisin jopa hyväksyä tarjouksen. Ikävä kyllä kaveri on lopettanut ne hommat.
- Yksinäinen.mies
Ei sitä tiedä eikä voi kokea kun ei kukaan halaa koskaan.
- tieonkaitajaeessäaita
Aishwarya Raita aishwarya rai miksi peittää paita
Vaan eiköhän se noiki, varsin hyvin maita. Sama vaik on saita, eikä meikkii laita, vaikka leikkis haita, tekis mieli naita.
- Anonyymi
Kun riitelee oma suku entiset läheiset ei halata.
- Anonyymi
Muutaman kerran olen ollut hääjuhlassa ja kun on alussa hääparia onniteltu, niin morsian on halanut jokaista, mutta sitten, kun meikäläisen vuoro tuli onnitella, niin morsian vaan työnsi kättään, että onnittele sinä vaan minua kättelemällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman kerran olen ollut hääjuhlassa ja kun on alussa hääparia onniteltu, niin morsian on halanut jokaista, mutta sitten, kun meikäläisen vuoro tuli onnitella, niin morsian vaan työnsi kättään, että onnittele sinä vaan minua kättelemällä.
Eissaaatana. Itse olisi tuossa tilassa kääntynyt kannoillani, pieraissut veltosti ja juossut pois vaiti, ottamati enää koskaan yhteyttä noihin kammottaviin yhteenhynttäytyneisiin
- Anonyymi
Se köykäisimmilläänkin tuottaa muistaaksenin epäilyttävän täydellisen olon, vaikka siis henkisesti olisi aika liisterissä ja kuumotuksessa. Tuollaisissa meinigeissä itse siis tietysti vastaanotin mehevän 3 sekundin halin armompäivänä 16.2 1999, sama päivä ku mummoni kuoli. En siis syleillyt häntä hengiltä vaan sattui vaan nämä kaksi täysin toisistaan irrallista jutskaa samale päiväle. Koko hali pohjautui oikeestaan siihin että lähin tunnollisena ja vastaansanelukyvyttömänä killtipoikana mukaan toteuttamaan vitsiä jonka muudan luokan hauskapoika (nyttemmin kai uskovainen lääkäri) järjesti yläasteaikana. No onneksi edes tuolloin halasin koska eipoä niitä oo sen jälkkeen tullu kohaleni kuin pari kolme; sisko halasi äitienpäivänä 2008 ja joku känninen tolkuttavba mummo tammikuun 2016 lopulla, löysästi kuin tuulessa huojuva nunna-Irmeli Vuolteen rusettinauha. Oikeestaan munhan ei edes olsii kuulunut saada sitä halia yheltä yläasteen bätängeimmältä tai ainakin pirtsakimmalta kimmalta, ksoka en ollut keräillyt eniten haleja ystävänpäivänä enkä edes ollut koko seevein koulussa tuonä päivänä.
Tuo tilaisuutta juontannut hauskapoika vaan näki kai jonkin merkittävän hetken tulleen ja vähän säälien kai päätti suoda minullehi jo naisenhipaisuhetkeni, kun olin kuintankin aika nössö pälyilevä rillikalle ollut koko yläasteen ajan - Anonyymi
Vaikea sitä on unohtaa vaikka viimeisten 25 vuoden , 3 kk ja viikon ajalta musitan oikeastaan vain 3 halausta: 16.2.1999 ikäieni plikka halasi n 3 sekuntia, äitienpäivänä 2008 siskoni halasi ehkä 6-10 sekuntia ja tammikuun lupilla 2016 tai 2017 yksi mummo pari sekuntia t äijä 40
Naisen halaaminen tuntuu useimmiten tuttavalliselta mulle. Kaverin halaus tuntuu välittämiseltä, tutun halaaminen ei tunnu vahvasti niin vahvasti. Halaus ihmiseltä, josta en pidä, tuntuu ahdistavalta. Äidin halaus lämmittää sydäntä.
Miehen halaaminen tuntuu poikkeukselliselta, siinä on joku eri kemia, kuin naisen halaamisessa. Miehen halaus on lämpöinen, turvallinen, ihana.Halaaminen tuntuu on tuntunut joskus jonkkun kanssa niin hyvältä, ettei malta päästää irti. Silloin on kyllä energiat kohdallaan.
Omassa perheessäni, jossa kasvoin ei koskaan halailtu. Jouduin opettelemaan sen taidon myöhemmässä iässä eksän kanssa ja hänen suvussaan. Sittemmin olen tykännyt halaamisesta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Omassa perheessäni, jossa kasvoin ei koskaan halailtu. Jouduin opettelemaan sen taidon myöhemmässä iässä eksän kanssa ja hänen suvussaan. Sittemmin olen tykännyt halaamisesta.
Koska olet päässyt halaamaan muun kuin vanhempien kanssa. Halasitko joulukuussa ex tyttöystävää vaikka oli epäviehättävä ja jos halasit niin miltä tuntu halata rumaa naista.
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet päässyt halaamaan muun kuin vanhempien kanssa. Halasitko joulukuussa ex tyttöystävää vaikka oli epäviehättävä ja jos halasit niin miltä tuntu halata rumaa naista.
Kyllä oli lähtöhalaukset ja pitkät sellaiset...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Näättekö vielä eli pääsetkö vielä sormettaa ex tyttöystävääsi
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
pitkä halaus vaikka et seksuaalisesti hänestä syttynyt.
Anonyymi kirjoitti:
pitkä halaus vaikka et seksuaalisesti hänestä syttynyt.
On hän kuitenkin ystäväni.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
sormetatko sä kaikkia sun naispuolisia ystäviä tai olis varmaan seksiä jos sulla seisois
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
ai nyt sulla on ystävä kun vähän aikaa sitten sanoit ettei sulla ole ystäviä. Teittekö muuta yhdessä kun sormetit häntä
- Anonyymi
Se tuntuu hyvältä jos halaa sellaista ihmistä josta pitää.
- Anonyymi
Halaus, rakkaus vai kuleman suudelma, minkä valitset, vain yhden voit vcalita.
- Anonyymi
Kuoleman Kättely jossain business tapaamisessa jäi mieleen hahah, kuin itse Paholaista koskisi.
- Anonyymi
... my name is Lucifer, Please take Mu Han...Black Sabbath N.I.,B
- Anonyymi
Se on aivan euforista halata ihastusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275