Naisten irtosuhteet ulkomailla !

Mwaltari

Harrastatko nainen helpommin irtosuhteita ollessasi ulkomaan matkalla yksin verrattuna siihen kun olet täällä kotimaassa.?
Jos vastaus on kyllä niin onko logiikkasi se että ulkomailla asia ei paljastu tuttaville vai onko syynä estottomampaan toimintaan syynä runsaampi alkoholin käyttö ulkomailla?
Vaikuttaako irtosuhteisiin antautumiseesi ollenkaan se jos mukana matkallasi on naispuolinen kaverisi ?
Minkä ikäinen nainen olet ja oletko sinkku vai varattu?

20

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mwaltari

      Onko kysymykseni niin suuri tabu ettei yksikään nainen uskalla vastata kysymyksiini, edes nimettömänä ?

    • ihquiulkomaalaisia

      Olin kerran turkin lomamatkalla ja suorastaan häpesin kansalaisuuttani kun vanhemmat rouvat menivät ja saivat siten huomiota....ja leventelivät ja leuhkivat tällä.....
      Oli yksi 20vee tyttö/nainen ja hyväuskoisuuttaan meni näiden mukana ja olivat antaneet jotain mömmöjä tai turmäystippoja turkkilaismiehet ja olivat joukkoraiskanneet hänet ja turkin poliisi ei tehnyt mitään vaan ennemminkin naureskeli,,,,,
      Tunnen henkilökohtaisestikkin pari muuta suomalaisnaista jotka ovat joutuneet joukkoraiskauksen uhriksi ulkomaan reissuillaan ja myös kotimaassa....
      Sitä mitä äidit edellä niin tyttäret perässä......

      • 1714

        Siis äidit ensin joukkoraiskataan, ja sitten tyttäret?


      • eikannataollahyväuskoine

        Saattaa olla on sukupuolitauti tuliaisina.


    • Revisiitä

      Kysymyksesi on niiin typerä, ettei kukaan viitsi vaivautua jaarittelemaan aiheesta, jolla ei ole mitään merkitystä mihinkään asiaan. Ja sitten naisia nimitellään täällä tyhmiksi ja typeriksi. Oletan että olet mieäs, kukaan täysipäinen nainen ei kysele tuollaisia.

    • voiaaapeli

      Typerä kysymys tosiaan. Oiskohan tämä ihan jokaisen ykstyinen asia.

      • nähtyon

        Ihan asiallinen kysymys kun siihen voi vastata nimettömänä.
        Onko kysymyksen tuomitsijoilla kenties jotain hävettävää menneisyyden ulkomaanmatkoista ?
        Luulen niin, sillä kotimaassakin joistain naisista tulee humalassa todella "helppoja"


      • Aivanyksityistä

        Jos joku on helppo nakki tai ihan mitä vain niin siihen ei tarvita humalaakaan edes kotimaassa. Eikä sitä harrastusta varten tarvitse matkustaa ulkomaille saakka. Eikä se kuulu sulle eikä kenellekään muullekaan puolen palaneen puusentin vertaa.


    • nainen27777

      En harrasta, matkailu on matkailua varten ja en nyt enkä jatkossa aio käydä seksimatkakohteissa kuten Alanya tai Gambia. Jätän ne muille "seksiseikkailijoille". Syynä se ettei kiinnosta ja en etsi hauskanpitoa. Toiset etsivät ja toiset ei. Entinen kaverini kyllä matkaili turkissa miesten perässä, en nähnyt siinä järkeä, juoksi myös Suomessa vastaavien perässä.

    • Harrastatko nainen helpommin irtosuhteita ollessasi ulkomaan matkalla yksin verrattuna siihen kun olet täällä kotimaassa.?

      - En ole koskaan käynyt yksin ulkomailla, vain kumppanini kanssa tai perheeni kanssa. Mutta jos nyt yksin menisinkin, niin en suhteiden perässä vaan ihan loman kannalta ja maata tutkimaan. Olen muutenkin oman itseni kohdalla irtosuhteilua vastaan (en harrasta). Aina ollut, miksikä se vuosiensaatossa muuttuisi.


      Jos vastaus on kyllä niin onko logiikkasi se että ulkomailla asia ei paljastu tuttaville vai onko syynä estottomampaan toimintaan syynä runsaampi alkoholin käyttö ulkomailla?


      - Luulen, että monet naiset hakevat elämäänsä jännitystä ja palavaa ihastumista tai rakastumista. jotain fantasian ja todellisuuden rajamailta? Mielikuva eksotiikasta ja rakkaudesta ulkomailla varmaan useita kiehtoo...


      Vaikuttaako irtosuhteisiin antautumiseesi ollenkaan se jos mukana matkallasi on naispuolinen kaverisi ?

      - En ole tämän asian suhteen aivopestävissä, mulle on mun kantani päivänselvä. Ei siis vaikuttas kaveritkaan mukana.

      Minkä ikäinen nainen olet ja oletko sinkku vai varattu?

      - 41 ja varattu.

    • uteliaskunolen

      Asiaan liittyen kertokaa naiset missä maassa ulkomailla miehet ovat kaikista innokkaimpia teiltä vonkaamassa hellyyttä ?

    • jormajöpöttäjä

      Naiset näkyvät olevan aivan vastakohtia matkaillessaan ulkomailla, itse miehenä suorastaan villiinnyn ulkomaisista naisista.

    • Gilipollas

      Suomalaisen naisen käytös ulkomailla on ollut kansainvälisen huomion ja keskustelun kohteena varsinkin Välimeren maissa jo 60-luvulta alkaen.

    • Miuksjsk

      Hah! No ei todellakaan. Ulkomailla kaikki ajattelevat fiksut naiset pelkäävät mm sukupuoli tauteja.
      Toki sitä itsekkin on muutamaan otteeseen antautunut ihanaan piristävään lomaromanssiin, mikäs siinä. 😉
      Ihme urpoja tämä maa täynnä jos naisista puhutaan vaan helppona nakkina. Tiedoksesi, meitä on monta jotka vaadimme ja arvostamme laatua myös lakanoissa...

      • Nössöksi.todettu

        Ja sitähän saatte ilman muuta siltä ulkomaanpelleltä, joka on ahkerasti harjoitellut asiaa aasinsa kanssa. Ette suomaan vätykseltä, joka ei osaa teitä laittaa nyrkin ja hellan väliin niinkuin haluaisitte.


    • Nakintarjoaja

      Nainen on aina helppo ja nakinkaipuussa.

    • 1keijukainen

      Nämä samat kysymykset voi esittää yhtälailla miehillekin, joten tästä aloituksesta olisi voinut aivan hyvin jättää naisaspektin kokonaan pois Kun tämä aloituksesi on kysymyksen asettelultaan asenteellinen ja naisia halventava, etkä perustele millään tavalla miksi sinua tämä asia kiinnostaa, niin eihän kukaan järkevä ihminen tällaisiin vastaa.

      Gillipollakselle: esim. Thaimaa, Viro ja itärajallamme Venäjän puoleiset rajanylityspaikat ovat hyviä esimerkkejä suomalaisten miesten seksin ostamispaikoista, joten eiköhän se seksiturismi ja seksin ostaminen ole suurempaa suomalaisten miesten kuin naisten keskuudessa.

    • Suomen_neidot

      Suomalainen on tunnettu perseenjakaja ulkomailla miehet naureskelee näille näitten selkien takana Sodassa nämä neitoset jättivät perheensä näitten Sakemannien takia Sakut kun pakeni Suomesta neitokaiset roikku mukana mutta heitettiin pohjanmereen se oli sitä rakkautta missä totuus tuli eteen

    • mirmaluhanda

      Ulkomailla ollessa sitä irtoaa niin kaikista normielämänsä sivistyneistä säännöksistä että pettäminen saattaa tulla kyseeseen. Ei humalassa, ihan selvästä päästä. Sitä jotenkin villi luonne pääsee valloilleen... tosin järki on tähän asti vieny lopulta voiton enkä oo ajautunut tekoon asti. Liian ujo sellaiseen.

    • lyhytelämä

      kukaan ei ihmettele kun mies kaahottaa ulkisnaisista,
      mutta jos nainen tekee sitä, edes ajatuksen tasolla
      sitä kutsutaan synniksi ja ties miksi.

      kertoo paljon siitä miten miehet tahtoo ajatella, että naisen käytös pitää
      olla miehen säänneltävissä.

      Mitä jos naiset eivät matkailekkaan seksin vaan
      vapauden vuoksi, loman vuoksi tai vain päästäkseen hetkeksi pois?

      Ketä vastaan sä sitten taistelet?

      Olisitko hyvä matkakumppani
      matkalle mukaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe