Sukulaisten kesken

Elämän_ihmetys

Onko kukaan harrastanut kimppailua esim. kuviolla serkukset toisen serkun naisystävä? Vai joko tämä on liian pervoa?

No jos ei kimppailua, niin entäs parinvaihtoa serkus- / sisaruspiirissä? Vaimot tai miehet vaihtoon veljesten / siskojen / serkkujen kesken.

Olenko aivan pervessi, kun käy edes mielessä?

21

2729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet-avuton

      Taidat olla riippuvainen muiden mielipiteistä, koska kyselet.

    • Joskus maalla kun serkkuja oli useampi koolla. Pidettiin hauskaa yhdessä.

      • Eihän-susta-muuhun

        Kupen pihalla hippaa tai kymmentä tikkua.


      • Eihän-susta-muuhun kirjoitti:

        Kupen pihalla hippaa tai kymmentä tikkua.

        Joo, silläkin me aloitettiin. Silloin alle kouluikäisenä. Sitten teininä leikit muuttui. Katsottiin aikuisista mallia. Alasti saunomista ja siitä eteenpäin. Aina oli joku joka halusi aloittaa uuden leikin.


      • Buuaahaa

        Hahaa näitä hönöjen juttuja ei voi kun nauraa


      • Ai-hurja
        virtasenposti kirjoitti:

        Joo, silläkin me aloitettiin. Silloin alle kouluikäisenä. Sitten teininä leikit muuttui. Katsottiin aikuisista mallia. Alasti saunomista ja siitä eteenpäin. Aina oli joku joka halusi aloittaa uuden leikin.

        Ai hurja ai hurja. Oikein saunassa!


      • zddfftt

        Häähää juuri näin


      • Buuaahaa kirjoitti:

        Hahaa näitä hönöjen juttuja ei voi kun nauraa

        Hienoa että naurat. Se on ilon merkki.


      • Ai-hurja kirjoitti:

        Ai hurja ai hurja. Oikein saunassa!

        Luonnollinen tapa olla alasti toisten seurassa. Jos vaikka ei sitten haluakkaan.


    • Joo477

      Lasketaanko äiti?

    • VeljestenKesken

      Veljeni kanssa ollaan naitu toistemme vaimoja.

      • Mitäs vaimot?


      • VeljestenKesken
        virtasenposti kirjoitti:

        Mitäs vaimot?

        Ollaan kaikki miielellään mukana ja meillä on hyvä yhteishenki.


    • KimpassaNaidaan

      Veljeni kanssa ollaan naitu minun vaimoa melko tiiviisti ja jatketaan niin kauan kuin kiinnostaa kaikkia.

    • VeljestenKesken

      Naimme vaimoani veljeni kanssa kaksistaan ja myös kumpikin erikseen.

    • KimppassaVaimoa

      Serkkuni kanssa ollaan naitu vaimoani kerran tai kaksi viikossa.

    • VaimonKälynmiehenKanssa

      Me ollaan oltu 1N 2M
      Nainen oli vaimoni minä ja vaimon siskonmies. Naimme kimpassa noin kolme vuotta 1-2 kertaa kuussa kesälomilla melko yhtenäisesti ainakin pari viikkoa.
      Oli myös muitakin miehiä.

    • KimppaPanoa

      Olen nainut vaimoani siskonmiehen kanssa

    • N35VM37V

      Vaimoni siskonmies poikkeaa usein meiillä kimppapanolla.
      Asumme samassa lähiössä "kävellen 5min" joten on helppoa järjestää tapaamiset.
      Itse nain hänen veljen vaimoa ja vaimoni jotain muuta kaveria.

    • SePieniKipinä

      Ei siinä mitään niin ihmeellistä ole. Elän ja asun serkkuni kanssa tänäkin pävänä. Täytyy sanoa että koska on tuntenut serkun pienestä pitäen niin tuntee henkilön jo hyvin kun aloittaa yhteiselämän. Ja veikkaan että se on monissa tapauksissa nautinnollisempaa kuin monen muun parin.

      Serkkua voi suositella. Täytyy tosin katsoa miten kaukaa sukulinjat kohtaa mutta jos toinen puoli on karjalan evakkoja niin ei ole suurempaa huolta. Suurempi huoli on esim. eristyneillä paikkakunnilla kuten Raumalla ja Turussa. Vaikka kaikki ovatkin eri nimisiä ovat he toisilleen sukua monen sukupolven ajalta. Ja maaseudulla on kautta aikain harrastettu "pellon yli naintia".

    • NaisetKunniaan

      Siskon mies piikkeaa meillä välillä naimassa vaimoani kimpassa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe