Mitä mieltä olette naiset, kun jos vaikka kaverillanne on jääkiekkoa harrastava kumppani niin osaatteko miettiä miten he tuoksahtavat. Kun kuntoa tarvitsee lisäksi kohentaa koko ajan ja siihen syödä proteiinia joka kyllä kaasuttaa aika lailla. Haju on hyvinkin kitkerä. Julkisuudessa seurassa joutuvat pidätellä pakaroita puristaen että kaasu ei pääsisi ilmoille. Tyttöystävä kaveri on ylpeä saavutuksista mutta odottakaa vaan kun komistus ottaa housut pois?...hyh?..
Naamaan vetää pahasti noi proteiinit kun ihohuokoset ei hengitä..
Onko sitä nainen loppujen lopuksi onnellinen kun juuri pestyn peiton alla hirveä haju joka johtuu tuosta jääkiekkoilija söpöliinistä... oisko sittenkin ollut hyvä oikea kunnon mies.. eikö mietitytä?..
Jääkiekkoilijat ovat naiset aika pahan hajuisia..
2
234
Vastaukset 2
- Kiekkoilijanvaimo
Mieheni pelasi jääkiekkoa monta vuotta 70- ja 80-luvulla ja myöhemminkin seniorisarjoissa. Eipä ole koskaan tuoksahtanut kuvilemallasi tavalla. En tiedä miten muut mutta hän käy aina treenien jälkeen suihkussa ja niin myös käyvät hänen pelitoverinsa ja väitän, että tämä taitaa olla ihan normaali kuvio.
Mitään proteiinipelleilyä ei ole koskaan ollut, eikä muutakaan kuvailmiasi asioita. Tiedän kyllä pahalle haisevia miehiä, ja syynä on joko elämäntavat tai sitten vain välinpitämättömyys omasta hygieniasta. Kyllä minulla toveripiirissä jääkiekkoilijoita jotka aika lailla päästävät kaasua ulos. Syy siihen on proteiinin liikasyönti joka paisuu heidän paksusuolissaan. Ei siinä mitään mutta jatkuvasti myös autossakin sisällä ja siihen naurut päälle, samalla voivat syödä sormin pizzaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.139845Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48652- 70629
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 21478
- 95477
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja267466Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80405Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U35403- 21402
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24386- 13385
- 29374