Haloo naiset!

suhtmukiinmenevämies

Olen törmännyt pari kertaa tilanteeseen, jossa olen ollut jossain tapahtumassa puolisoni kanssa. Silloin tuntematon nainen alkaa silmäpelin ja tekee tiettäväksi kiinnostuksena.
Nyt kysyn naisilta, että kuvitteleeko naiset että jos alan osoittamaan siinä kiinnostusta, niin puolisoni ei huomaa mitään. Kun koitan olla siinä pokkana, niin tämä "kolmas pyörä"nainen lähtee tilanteesta "tuohtuneena" pois.
Olisiko mahdollista, että sama henkilö moikkaa joskus kun olen yksin. Voitaisiin vaikka jutella sillä olet jäänyt mieleeni. Usein vain käy niin että sama nainen ei yritä toista kertaa, kun olen vapaalla yksin.
Jos nyt luet tätä, niin vika ei ollut sinussa, tilanne vain oli mahdoton.

5

502

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittänyttäei

Huomasin että tämä otsikko on luetumpia ja kiinnostuin lukemaan tämän läpi. Mistähän johtuu, että kukaan nainen ei ole kommentoinut tätä. Minun mielestä, kannattaa yrittää tosiaan silloin uudestaan kun toinen on yksin. Eihän sitä tiedä, mitä siitä syttyy.

• minnamari22

Mistä voin tietää, onko seuralaisesi puolisosi vai pelkkä kaveri? En voi tietää tulenko torjutuksi tilanteen vuoksi vai siksi, etten kelpaa.

• yrittänyttäei

Siksi juuri kannattaa suoda se hymy uudelleen kun olen yksin. Kyllä sen äkkiä huomaa, lähteekö toinen juttuun mukaan ja vaikka juttelemaan.

• Harhaisiamiehiäonpaljon

Joopa joo! Kyllä naiset saadaan syyllisiksi ihan kaikkeen! Mitä hittoa te oikein ajattelette miehet? Ei ole mahdollista, että puolison kanssa olevaa ryhdyttäisiin vonkaamaa: olet KUVITELLUT koko jutun!! Ja oikein kysellään, että" miksei se sitten osoita mitään kiinnostusta, kun yksin olen"! Vaikka provo onkin, niin silti vastasin, jossain menee niidenkin raja.

• seläntakana

Mikset itse osoita naiselle kiinnostusta kun olet yksin liikenteessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      250
      5530
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      61
      4824
    3. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      22
      3657
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      295
      3389
    5. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3320
    6. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      183
      3230
    7. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      78
      2944
    8. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      76