Olen ollut huonossa kunnossa ja monissa tutkimuksissa muutamia kuukausia sitten. Mitään ei löytynyt. Tutkimusten jälkeen tuli elämään todella kuormittava tilanne ja kunto romahti. Nyt pitäisi mennä uudestaan lääkäriin. Painoa on tullut muutamassa viikossa 6 kg (59 kg --> 65 kg) ja kaulaa vihloo. Olo on todella vetämätön, en saa mitään aikaiseksi.
Olen itse epäillyt, että lisämunuaiset ovat olleet jo vuosi uupuneet, menossa myös funtionaalisella lääkärille, koska koululääketieteen puolelta ei tule apua, vaikka oireet kamalat. Alaselkää polttaa ja sitten on ihan outo oire: kieltä polttaa koko ajan. Lääkärit eivät tiedä ollenkaan mistä se voi johtua, kieli on tutkittu.
Tuntuu, että koko kroppa toimii nyt huonosti.
Varaan tietysti ajan lääkäriltä, mutta en halua, että paino nousee enää enempää ja en kohta mahdu vaatteisiini.
Yritän hillitä syömistäni nyt varovasti, koska taustalla voi olla krooninen sairaus. Olisin todella kiitollinen, jos löytyisi joku, jolla olisi kokemusta esim nopeasta painonnoususta mahdollisesti kilpirauhas- ja lisämunaisten ongelmien yhteydessä.
Yritän nyt jättää ruokavaliosta sokerin pois. Viljaa en ole syönyt enää pitkään aikaan refluksin takia. Alkoholi myös kokonaan pois.
Pieniä aterioita vähän useammin. Hedelmiä, vihanneksia, salaattia, kanaa, lohta, pähkinöitä.
Jos saisi edes vähäksi aikaa normaalin olon, nyt menee todella huonosti. Harmittaa, kun lääkäristäkin saa niin hitaasti apua.
Kilppariongelmia?
Auvuntarpeessa
3
195
Vastaukset
- mittaa.T3-v
Jos olet menossa kilpirauhastutkimuksiin, otata perinteisen TSH:n lisäksi T4-V ja T3-V arvot. T3 on tärkein funktionaalinen hormooni jota kilpirauhanen tuottaa. T3-V arvo kertoo T3 hormoonin vapaan määrän.
- hoidatauditpalstoilla
Ja tärkeintä on hoitaa sairautensa täällä palstoila! Älä, älä vain erehdy lääkäriltä kysymään, riistää vaan rahasi, ei tiedä mistään mitään!
- justojootaas
Mainitsi kyllä muutamaankin kertaan, että aikoo mennä lääkärille. Ihan taas turha ylireagoiva kommentti. Ja eihän julkinen sektori mitään rahoja riistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714959Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893454- 453411
- 502639
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461833- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 141399
- 701037
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035