Olen ollut huonossa kunnossa ja monissa tutkimuksissa muutamia kuukausia sitten. Mitään ei löytynyt. Tutkimusten jälkeen tuli elämään todella kuormittava tilanne ja kunto romahti. Nyt pitäisi mennä uudestaan lääkäriin. Painoa on tullut muutamassa viikossa 6 kg (59 kg --> 65 kg) ja kaulaa vihloo. Olo on todella vetämätön, en saa mitään aikaiseksi.
Olen itse epäillyt, että lisämunuaiset ovat olleet jo vuosi uupuneet, menossa myös funtionaalisella lääkärille, koska koululääketieteen puolelta ei tule apua, vaikka oireet kamalat. Alaselkää polttaa ja sitten on ihan outo oire: kieltä polttaa koko ajan. Lääkärit eivät tiedä ollenkaan mistä se voi johtua, kieli on tutkittu.
Tuntuu, että koko kroppa toimii nyt huonosti.
Varaan tietysti ajan lääkäriltä, mutta en halua, että paino nousee enää enempää ja en kohta mahdu vaatteisiini.
Yritän hillitä syömistäni nyt varovasti, koska taustalla voi olla krooninen sairaus. Olisin todella kiitollinen, jos löytyisi joku, jolla olisi kokemusta esim nopeasta painonnoususta mahdollisesti kilpirauhas- ja lisämunaisten ongelmien yhteydessä.
Yritän nyt jättää ruokavaliosta sokerin pois. Viljaa en ole syönyt enää pitkään aikaan refluksin takia. Alkoholi myös kokonaan pois.
Pieniä aterioita vähän useammin. Hedelmiä, vihanneksia, salaattia, kanaa, lohta, pähkinöitä.
Jos saisi edes vähäksi aikaa normaalin olon, nyt menee todella huonosti. Harmittaa, kun lääkäristäkin saa niin hitaasti apua.
Kilppariongelmia?
Auvuntarpeessa
3
150
Vastaukset
- mittaa.T3-v
Jos olet menossa kilpirauhastutkimuksiin, otata perinteisen TSH:n lisäksi T4-V ja T3-V arvot. T3 on tärkein funktionaalinen hormooni jota kilpirauhanen tuottaa. T3-V arvo kertoo T3 hormoonin vapaan määrän.
- hoidatauditpalstoilla
Ja tärkeintä on hoitaa sairautensa täällä palstoila! Älä, älä vain erehdy lääkäriltä kysymään, riistää vaan rahasi, ei tiedä mistään mitään!
- justojootaas
Mainitsi kyllä muutamaankin kertaan, että aikoo mennä lääkärille. Ihan taas turha ylireagoiva kommentti. Ja eihän julkinen sektori mitään rahoja riistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637