Älkää naiset viitsikö muokata kuvianne liikaa

Mopmies

Tai mieluiten ei ollenkaan ns kaunistettuja kuvia.
.Viimeksi tapasin yhden kivan melkein viisikymppisen naisen, joka oli luonnossa ihan erinäköinen kuin profiilikuvassaan. Oli poistanut kuvassa itsestään kaikki ikääntymisen merkit.
En mitään rypytöntä siloposkea odotakaan, jos tapaan 48 vuotiaan naisen, joten lähinnä ihmettelen onko kyse huonosta itsetunnosta naisella, kun ei voi itsensä näköistä kuvaa laittaa.

22

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Photoshop. Koska olet sen arvoinen."

      Ennen Photoshopia taidettiin käyttää rippikuvaa. ; )

    • monsieuramour

      Maailman nopein kasvojenkohotus- kameran filtteri.

    • Stacciatella

      Ei tulisi mieleenkään muokata valokuvaani, millainen nainen sellaista tekee?
      Entä mitä sitten, jos tekee treffit ja ilmestyy paikalle ihan eri näköisenä?
      Minusta tämä on kyllä miesten höynäyttämistä.

    • Mitä valokuva ihmisestä lopultakin kertoo? Kun katselee näilläkin sivuilla ponnahtavia mainoksia, niin liki kaikissa on naama editoitu. Jo kameran kohinanpoisto tasottaa kivasti. Eli jos otat kuvan hämärässä niin herkkyyttä nostetaan ns. ISO arvo kasvaa. Siitä syntyy kuvaan kohinaa eli niitä rakeita. Ne voidaan ohjelmallisesti poistaa - samalla katoaa yksityiskohtia. Paljon riippuu kameran softasta, kennosta ja mitä asetuksia löytyy. Jokainen voi testailla kotonaan. Selaimella käytettäviä ilmaisia editoreita löytyy myös. Kallis Photoshop ei ole enään tarpeen.

      Paljon on kamalan huonoja kuvia. Niitä kännyllä otettuja selfie kuvia.

    • Myrskynsilmäkö

      Jotkut varmaankin muokkaa kuviaan ja jotkut käyttävät jopa 10 vuotta vanhoja kuvia. Tavatessa onkin sitten ihan erinäköinen ja jopa erikokoinenkin.

    • Phocahispida

      Selvästihän sen erottaa, jos valokuvaa on ns.kaunistettu. Varsinkin jos kuva esittää melkein viisikymppistä naista.
      Se kyllä herättää kysymyksiä, että eikö nämä naiset mieti yhtään sitä, että ovat oikeasti eri näköisiä livenä, jos kuvaa on muokattu niin että silmät ja huulet, koko kasvojen muoto on ihan eri?

    • Kokovartalokuvia

      Anteeksi kaikille niille naisille, joita olen tutkinut kuvan perusteella. Varsinkin pelkästä kasvokuvasta paljastuu usein aivan erilainen nainen kuin olettaisi. Vaikuttaakin siltä, että naiset panostavat vain kasvoihin, voiteilla, meikeillä ja kenties kuvaa muokkaamalla. Kuvattomia ei suostuta huomioimaan.

      Minä arvostan naisia, jotka huolehtivat (myös) muiden kehonosien kunnosta. Heitä löytää mittojen ja liikuntaharrastusten perusteella. Tästä kiitos 24:lle, monet kilpailijat eivät edes kysele mitoista. Jotenkin vaan itseä "tukevammat" ja liikkumattomat naiset eivät kiinnosta, vaikka se kasvokuva olisi viimeisen päälle kiinnostava.

    • Siloposki48

      Tämä pätee aivan yhtä hyvin myös miehiin. Teffikaverit ovat usein olleet livenä ryppyisempiä, pulskempia, harmaampia ja harvahiuksisempia. Mitäpä muuta voi, kun pettyä jos kuva ja todellisuus ei kohtaaa. Tietenkin ihminen itsessään on tärkeä, mutta onhan sillä ulkoisella olemuksella merkitystä.

    • Kuplassaeletään

      Huomattu on. Ruma ja ikääntynyt nainen nauttii siitä huomiosta ja kysynnästä mitä saa nettitreffeillä käsitellyllä kuvalla. Usein tämmöistä naista ei edes saa livetreffeille, koska karmea totuus ulkonäöstä paljastuisi. Ja naisen prinsessaunelmat romuttuisi.

      • gjklöä

        Olen 54 ja aina kun olen käynyt treffeiillä, on sanottu että "olet kaunis" voidaanko tavata uudelleen. Kai se on sitten geeneissä.


      • Protietäjä

        No onnea vaan sulle, mutta tuo ei todellakaan koske 99% viisikymppisistä akoista.

        Nimim. Kuplassaeletään on aivan oikeassa siinä, että akat kikkailee netissä miesten kustannuksella, vain aikansa kuluksi. Ei niistä monikaan lähde rusinoitunutta naamaansa livetreffeille esittelemään, vaan huomiohuoraavat kikkailtujen kuviensa kanssa netissä.

        Naiset elää kehuilla ja hevoset rehuilla.


      • omamielipide
        gjklöä kirjoitti:

        Olen 54 ja aina kun olen käynyt treffeiillä, on sanottu että "olet kaunis" voidaanko tavata uudelleen. Kai se on sitten geeneissä.

        Naisena täytyy sanoa, että sinun täytyy olla ihan superkaunis nainen, jos miehet sanovat, että oelt kaunis. Olen itse hoikka, iho rypytön, aika huolellisesti meikattu ja pitkähiuksinen, mutta en koskaan ole kuullut treffeillä olevani kaunis, mutta kukaan ei ole koskaan sanonut rumaksikaan. Oma identiteettini ei ole rakentunut ulkonäön varaan, vaan olen panostanut muihin elämän alueisiin. Tunnen itseni kauniit vaatteet päällä usein aika tyylikkääksi ja kauniiksi, vaikka se on vain oma arvioni, eikä itseäni juurikaan kiinnosta, mitä mieltä miehet ovat ulkonäöstäni.


    • näinonhyvä

      Minulla oli niitä kuvia, jossa on meikkiä naamassa ja vielä filtterillä vähän lisätehoja, ei mitään yliampuvaa, mutta kaunisteltua kuitenkin. Olen siis päälle kolmekymppinen, eli naamasta alkaa harmikseni näkyä että en ole 25 enää. Hiljattain lisäsin kuvan jossa olen täysin ilman meikkiä ja filttereitä, näkyy kaikki kasvojen juonteet, ihohuokoset, pisamat ja muut "epätäydellisyydet". Luonnollisen kuvan jälkeen olen saanut enemmän ja ihanampia yhteydenottoja kuin koskaan aikaisemmin, ja vielä mukavammanoloisilta miehiltä! Olisinpa tiennyt tämän jo aikaisemmin!

      • wertyui

        Jos näytät "liian" kauniilta ei miehet viitsi ottaa yhteyttä kun oletus on ettet kuitenkaan reagoi mitenkään, tai eihän sitä tiedä reagoitko nytkään.. :)


    • Menin kerran treffeille miehen kanssa, jota en tavattaessa kuvan perusteella tuntenut, kuva oli niin vanha, vaikka ei näyttänyt mitenkään nuoremman kuvalta mitä mies ikäänsä ilmoitti. Olin kuitenkin tapaamispaikalla ensimmäisenä, joten hän tunsi minut, mutta jos olisin tullut hänen jälkeensä, olisin kävellyt ohi. Joten kuvalla hämätään puolin ja toisin, siihen eivät syyllisty pelkästään naiset. Toisen kerran treffeille saapui 10 vuotta ilmoittamaansa vanhempi mies, kuva profiilissa oli 10 vuoden takainen, mutta ei siis tätä päivää. Mies oli mukava, mutta vanhaa kuvaa enemmän harmitti miehen vale iästään, joten en jatkanut tuttavuutta.

    • Totuuskomissioz

      Aika monella naisella kuva on 15kg aiemmin.

    • Ei_nettilempeä

      Netti ja somepaskaa kaikki tälläiset kuvat ja photoshoppailut. Ennen tavattiin ihmiset livenä.
      Ei puljattu tälläisten kuvien kanssa, eikä seurusteltu tietokoneen välityksellä.
      Silloin näki heti miltä toinen näyttää, tosin luonne ei silloinkaan koskaan heti paljastunut.

    • Olen 49v sporttinen mies jolla 6-pack pilkistää ja lihasmuotoa on... laitoin ihan live-kuvat eikä siinä mitään.

      Mutta... mitä löysin vastapuolelta...

      Kuvattomat 40-52v ... niiden takaa löytyy aina ikänsä röökiä vetäneet, juoneet, auringossa itsensä polttaneet ja pizzaa syöneet tyypit, jotka on fyysisesti 60v ikäisiä. Anteeksi vain.

      Kuvalliset 40-52v ... niin miksi 75% porukasta on luokkaa 15-20 kg ylipainoista? Ihan sääntö. 165cm/75kg ei ole mikään "normaali" vaan kauhee läski.

      Timmit 40-55v ... niin miksi eivät vastaa mitään minkäänlaiseen viestiin mitään akateemiselle, urheilevalle miehelle. Luultavammin siksi, ettei ole mitään käytöstapoja. Ihan turha selittää mitään "women rules" tai "et ole kiinnostava"... pakkien antaminen sujuu 5 sekunnissa kopsaamalla valmiin höpötyksen toiselle, mistä fiksu tajuaa että toista ei kiinnosta.

      Olen vastannut jokaiselle minulle kirjoittaneelle täällä ja kaikkialla. Se on sivistynyttä kohteliaisuutta.

      • keittää

        Parahin "perheenisa". Haistapa kuule .... 6-packiesi ja lihasmuotojesi kanssa. 165 cm pitkä ja 75 kg painava on lievästi ylipainoinen, ei "kauhee läski". Ehkäpä ne timmit 40-55 vuotiaat naiset eivät vastaa akateemisiin viesteihisi asenteesi takia. Egosi paistaa kilometrin päähän.


    • Marrinellah

      Muokatut kuvat kyllä tunnistaa... monet naiset ovat kuvassaan parannelleet ihoa, ja kaikista hirveintä, suurentaneet silmiään ja paksuntaneet huuliaan. Lopputulos näyttää piirroshahmolta...Valitettavasti miehet taas yleensä kaunistelevat pituuttaan ylöspäin. Itse tapasin miehen, joka väitti olevansa 187 cm ja todellisuudessa hän olikin noin minun mittaiseni (170 cm). Ei ne valheet pitkälle kanna, jos tosissaan on etsimässä seuraa.

    • jepulis23

      Jos sitä seuransa ulkonäön vuoksi haluaa, niin voihan sitä rehellisesi ensitreffeillä tavatessa näyttää kuvaa ja sanoa: Anteeksi, miulla on tapaaminen, odotan tämän näköistä henkilöä.

      • hklö

        Jokainen odottaa sennäköistä henkilöä millaisen kuvan on nähnyt etukäteen.
        Menetkö itse treffeille ja sanot ettei väliä vaikka kyseinen henkilö ei tulekaan, ihan sama kuka tulee kunhan joku edes tulee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe