Onko se ihan kamalaa jos olen varattu?
Mies käyn sinuun ihan kuumana
20
718
Vastaukset
Ei toki ole minun asia, mutta ihan mielenkiinnosta sivusta naisena kysyisin, miksi olet miehesi kanssa, jos käyt kuumana johonki toiseen?
- Naisasialooser11
Koska hänen taso ei riitä muuhun kuin siihen mieheen jonka kanssa on, tuo keneen käydään kuumana on ihan toisenlainen ja aloittajaa itseään huomattavasti tasokkaampi mies.
Olen itse ollut samassa tilanteessa, siis se tasokkaampi mies johon varattu nainen käy kuumana, panemassakin pari kertaa kävin, mutta naisen heikosta tasosta johtuen se jäi siihen. - Mitäteentällefiilikselle
Niinpä niin...olen mielestäni ihan Ok.
- Tulejuttelemaanvaan
Ei tietenkään ole kamalaa. Päinvastoin olen otettu.
- movetronnn
;)
Movetron - Romeo Ja Julia
https://www.youtube.com/watch?v=PkpbpCrFHSI - kumiankkaaa
;)
Herrat - Kumiankka
https://www.youtube.com/watch?v=j0h3avaLhzE - mariel-
On kamalaa, ainakin minun mielestä. Näin naisnäkökulmasta sanon, että sinkkuna myös mun on todella vaikea löytää nykyisin kunnollista miestä! netissäkin tulee iskemään, tai no pelkkää seksiä kerjäämään varatut ja sama homma on baareissa. Tekis mieli mätkiä turpaan. Seksi kun ei korvaa rakkautta ja sitä tunne-elämää jonka parisuhde voisi antaa.
Mulla ei tuu mieleenkään pettää ketään, enkä ole ikinä pettänyt, oli tilanne mikä tahansa, mä en oo niin selkärangaton luuseri. En ymmärrä miksi pitää tunkea kauhansa muihin keitoksiin, kun edellinenkin vielä kesken. Jos sä haluat olla tän toisen miehen kanssa, niin jätät nykyisen, kaikkea ei voi tässä elämässä saada, sen opetti lapsena jo äiti ja isi. Tai sitten keskustelet avoimesti sun miehen kanssa siitä että kaipaisit vaihtelua teidän seksielämään ja kysyt että saisitko käydä vieraissa, olet valmis antamaan miehelle samat oikeudet.. onhan nykyään monilla myös avoin suhde. Mutta se että lähdetään pettämään ja sen jälkeen vielä katsotaan silmiin ja sanotaan " rakastan sua " on yksi pahimpia tapoja loukata toista, hyi.
Jos omatunto ja moraali sallii tuollasen, niin vois miettiä että olen aika hirvee ihminen?
En halua olla tiukkapipoinen kukkahattutäti, jokainen tehköön pääasiassa niinku haluaa, pointti oli vaan se että kannattaa miettiä miten tekee asiat, lähtökohta tulisi olla aina se ettei satuta toisia, tänkin asian että haluaa vierasta voi hoitaa rehellisyyden kautta tai olemalla petturi. Valinta on sinun. - eiummarra
Miksi sitten olet suhteessa, joka ei tyydytä?
- Mitäteentällefiilikselle
Hyviä huomioita kaikki. Pettäminen ei tule minunkaan mielestä kyseeseen mutta avoin suhde kyllä. Jotenkin vaan tämä toinen mies vetää puoleensa kuin magneetti. Voi olla hyvinkin että olen hänelle vain yksi nainen kierroksessa muitten joukossa. Mutta minkäs teet vetovoimalle??? Mielellään haluaisin kyllä eroon tästä fiiliksestä!
Varattuna saisit käydä ihan keskenäs kuumana. Ei kiinnostais. Ensinkin pitää olla vapaa, koska suhteessa pettämään valmis ei ole valmis sitoutumaan mihinkään. Toiseksi vaikka olis toinen jalka oven välissä, on pitkä matka siihen, että tietää itsestään, että miksi niin kävi.
Kiitos kommentista. Mutta puolustukseksi täytyy sanoa että tämä toinen mies tietää varsin hyvin että olen varattu ja iskupuuha jatkuu. Eli tämä peli on molemminpuoleista, mutta toki varatun tehtävänä on kieltäytyä kunniasta.
Mitäteentällefiilikselle kirjoitti:
Kiitos kommentista. Mutta puolustukseksi täytyy sanoa että tämä toinen mies tietää varsin hyvin että olen varattu ja iskupuuha jatkuu. Eli tämä peli on molemminpuoleista, mutta toki varatun tehtävänä on kieltäytyä kunniasta.
Siinä ihan suotta kiusaa itseään. Minäkään en joskus ymmärtänyt, että entinen suhde on elettävä pois ennenkuin uutta voi haluta..Koska ei sitä ole enää sama ihminen kuin ennen suhdetta tai suhteen aikana.
Viisaita ajatuksia... varomaton päästää itsensä tässä tilanteessa ihastumaan ja niin taisi minulle käydä...
Viisaita ajatuksia... varomaton päästää itsensä tässä tilanteessa ihastumaan ja niin taisi minulle käydä...
Mutta onhan sulla selkeesti jotain nykyisessä suhteessa vikana, kun joku pääs väliin. Kannattaa keskittyy selvittämään omia tunteita jo nyt sen osalta. Ei tartte sit tälläsii miettiä.
Haluaisin mieheltä aikaa koska olen nykyään tosi yksikseni. Ja ei voi mitään mutta haluaisin hyvän seksielämän. Siksi hajoilen täällä ja on tosi paljon mietittävää...
- MIES22222222
ON!
Unohda se uus. Ei mitään järkeä vaihtaa jos suhde voi hyvin, uusi suhde kertoo vain hänen pitävän sinua pokaalina ja sinut voittamalla itsevarmuus nousee ja uutta putkeen.
Ääk valvottaa tämä asia ... joo on pokaaliolo mulla. Jos tuntuu siltä niin voi olla myös todellakin totuus. On komea mies joten tod. näk. pyörittää minua, muita varattuja ja sinkkuja samaan aikaan. Yäk menen kilometrien päähän koko tyypistä...!
Ääk valvottaa tämä asia ... joo on pokaaliolo mulla. Jos tuntuu siltä niin voi olla myös todellakin totuus. On komea mies joten tod. näk. pyörittää minua, muita varattuja ja sinkkuja samaan aikaan. Yäk menen kilometrien päähän koko tyypistä...!
Sinun on nyt otettava tämän hetkinen suhteesi esiin ja puhuttava tästä hellyyden kaipuudestasi
Kysellä aikaa hellyydelle joskkus ei anna heti vastausta vaan kun kerkee niin kömpii viereen.
varmasti miehesi viereen kun menisit voisit vähän helliä voit ehkä päästä peittoja heiluttaa heti jos miehellä on ongelmana stressi niin ei ensimmäisenä halut mielessä jos on väsynyt taas voi olla harmissaan herätyksestä mutta minulla harvemmin kieltäytyy jos on aikaa edellistä kerrasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752