Mistä löytyy rintsikoita pienille rinnoille? En ole koskaan löytänyt kunnollisia sopivia (tarpeeksi pieniä) rintsikoita itselle, olisi mukava näyttää vähän naisellisemmalta alusvaatteissa.
Pienet rinnat
8
2436
Vastaukset
- sopivia
Itselleni on löytynyt sopivia ainakin Triumphin liiveistä. Mm. A-kuppi on jotenkin matalampi kuin muissa. Kannattaa käydä kunnon liiviliikkeessä tai kaupassa jossa on hyvä liivivalikoima, niissä on yleensä muitakin kuin "standardikokoja" ja useampien valmistajien malleja. Stockmannilla ja Sokoksella on ainakin aika hyvät valikoimat.
- pienirintainen
...HM ja Seppälä myyvät pienikuppisia rintsikoita, joissa irrotettavat toppaukset mukana.
- typy86
ja itse olen ostanut h&m:sta tosi ihana punaiset pitsirintsikat ja ne on pienet! Sielläki on niin pal erilaisia, et jotkut taas on isompia. Ne on sellaset push upit ku myytiin joulun lähel, mut luulen et samantapasia on kyl vieläkin..
- lauta
Sattuuko kukaan tietämään mistä sais a-kupin urheiluliivejäkin?
Ite ei oo tullu vastaan, olisi pakko hankkia kunnolliset. - Tiina
Aina se niin on, että vakiotyypeille löytyy kaikkea kivaa ja edullisesti, mutta tälläiset ääripäät kuten sinä (pieni kuppi) ja minä (suuri kuppi) joutuvat aina etsimään, metsästämään ja maksamaan maltaita!!!
Olen joskus suunnitellut, että perustaisin liiviliikkeen vain ääritapauksille:))
t. kuppi 80H- leo
Tiinan tapaiset povekkaat naiset ovat erityisesti mieleeni!
t.isojen kuppien ihailija - ``?=)(/&%¤#"
leo kirjoitti:
Tiinan tapaiset povekkaat naiset ovat erityisesti mieleeni!
t.isojen kuppien ihailija?=)(/&%¤#"!"#¤%&/()=?=)(/&%¤#"!"#¤%&/()=)(/&%¤
- klkjlk
H&M:n rinsikat on ainakin ainuita jotka minulle sopii (todella pieni rintainen) ja ne on myös edullisia. Varmaan niissä on jotenkin se malli niin hyvä! Kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1244417- 1563727
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1351790
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381592Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk231244Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211211Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421150