Uskoisitko?

Pppööö

Mies suuttuu kun ei saa seksiä alkuyöstä. Lähtee pariks tunniks pois ja ei suostu kertoo missä oli, seuraavana päivänä kertoo että oli yksin tupakalla 15 km päässä rannalla.

Lisäksi kortsuja on hävinnyt neljä. Kuulemma käyttänyt niitä runkatessaan ja yhden otti testatakseen laskenko niitä.
Uskoisitko?

31

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 938549383

      Vaikea uskoa mitään muutakaan.

    • kaisanoasaa

      Ilmeisesti sinä uskot koska olet vielä pettäjän kanssa.

    • Qlllkikkl

      Ihan sama, että uskoisinko minä. Uskotko sinä? Jos et luota mieheesi, niin miksi olet suhteessa? Ihan sama onko hän pettänyt vai ei, mutta luottamusta ei ole. Ja sitä paitsi se että lähtee keskellä yötä pariksi tunniksi johonkin mököttämään, koska ei saa seksiä just kun haluaa, on henkistä väkivaltaa. Normaalissa parisuhteessa ei tarvitse kytätä, laskea tai piilotella kortsuja, epäillä pettämisestä tai häipyä kun ei saa seksiä. Suhteenne ei ole terve.

    • kaikenkarvaista

      Mitä tässä maailmassa ylipäätään kannattaa uskoa. Jos kortsuja häviää voi liittyä pettämiseen mutta ei valttämättä. Minä ainakin miehenä poistan paineita ilman kumeja enkä niitä käytä avopuolisonkaan kanssa. Kysy, onhan sulla suu ja mies.

    • joopaa

      Aivan sama. Miehen käytös, eli häipyminen, kun ei saa seksiä, on ala-arvoista. Henkistä väkivaltaakin. Miksi siedät sellaista?

      • perheellinenmies

        Kyllä ne naisetkin välillä saa hepulin kun ei saa munaa halutessaan, on kokemusta 26 vuoden ajanjaksolta.


    • Miksi et anna miehellesi seksiä? Kuinka usein kieltäydyt? Seksuaaliset halut voivat muuttua ajan kuluessa. Haluaako miehesi selvästi useammin kuin sinä? Toisille seksi on miltei välttämätöntä, että elämä olisi onnellista! Esim. Seksillä kiristäminen on vähän kuin ampuisi omaan jalkaan!
      Voi hyvinkin olla totta, että miehesi tekee juuri niin kuin on sanonut, voi olla että on ottanut kumit mukaan varmuuden vuoksi, ei ole vielä käynyt vieraissa, mutta harkitsee sitä.
      Voi olla että on jo käynyt.
      Kysy häneltä, kuinka usein seksiä hän haluaa, jos hän saisi päättää, jos sinun ja hänen, halut eroavat paljon toisistaan, on palaverin paikka, kuinka asia korjataan.
      Puutteessa on paska elää! Tiedän omasta kokemuksesta.
      Jos en kotona seksiä saa viiteen päivään, mun mieliala romahtaa täysin! Silloin minäkin käyn jossain ajelemassa. Aikaisemmin kävin vieraissakin, silloin olin kotonakin iloisempi, kotityötkin olivat mielenkiintoisempia.

      • Eruroopassarekkamies

        Onneksi et ole matkatöissä, tai vuorotöissä.


      • kop_teri

        "Esim. Seksillä kiristäminen on vähän kuin ampuisi omaan jalkaan! "

        Pätee myös toisinpäin: kumppanilta seksin vonkaaminen/kiristäminen itsestäänselvyytenä pitäminen on kuin ampuisi omaan jalkaan. Myötätunto on tuiki tarpeellista, puolin ja toisin.


      • kop_teri kirjoitti:

        "Esim. Seksillä kiristäminen on vähän kuin ampuisi omaan jalkaan! "

        Pätee myös toisinpäin: kumppanilta seksin vonkaaminen/kiristäminen itsestäänselvyytenä pitäminen on kuin ampuisi omaan jalkaan. Myötätunto on tuiki tarpeellista, puolin ja toisin.

        Kyllä vaan. Jos seksihalut ovat kovin erinlaisia, pitää keskustella, kuinka asian saisi muutettua molempia tyydyttävällä tavalla.
        Itse olen vastaavassa tilanteessa mokannut pahasti.
        Tuttavapiirissä on useampikin nainen, jotka ovat eläneet, tai elävät, suhteessa, jossa eivät saa puolisoltaan riittävästi seksiä.


      • nyky_päivää

        Toisen lähes säännöllinen kieltäytyminen johtaa suhteen ulkopuolisiin seksi kontakteihin, aivan varmasti pidemmän päälle. Joitakin kertoja voi olla mutta kuten vaimoni kanssa joka kieltäytyy säännöllisesti on johtanut mun kohdalla vieraisiin.


      • gjdh
        Frog47 kirjoitti:

        Kyllä vaan. Jos seksihalut ovat kovin erinlaisia, pitää keskustella, kuinka asian saisi muutettua molempia tyydyttävällä tavalla.
        Itse olen vastaavassa tilanteessa mokannut pahasti.
        Tuttavapiirissä on useampikin nainen, jotka ovat eläneet, tai elävät, suhteessa, jossa eivät saa puolisoltaan riittävästi seksiä.

        Mitenköhän millään keskustelulla saisi toiselle enemmän ja toiselle vähemmän seksihaluja? Vai pitäisikö vain toiselle saada enemmän? Moni ei nimittäin millään haluaisi luopua eikä tinkiä seksitarpeistaan. Ellei toinen halua seksiä ollenkaan, tai haluaa aniharvoin, niin hän ei ehkä myöskään ole halukas tinkimään tästä ei(-juuri)-olleenkaan tarpeestaan. Onko tällaisessa pikemminkin kyse valtataistelusta kuin haluista ja tarpeista?

        Itseasiassa ajattelen, että kun seksihalut ovat kovin erilaiset, niin ei kyse juuri ollenkaan seksihaluista, vaan parin rooleista suhteessaan, vuorovaikutuksesta, joka ei enää toimi, monelta osin myös jännitteistä, ristiriidoista yms. Tai sitten itse pariSUHDE on jo kuollut. Suhde on vähintään kuolemassa, kun molemmat tai jompikumpi valittaa alvariinsa seksistä joko toisilleen tai ystävilleen - kumppani haluaa liikaa tai liian vähän. Kuka haluaa seksiä, jos pelkkä kumppanin läsnäolo saa vaivaantuneeksi (= "taasko se haluaa seksiä...voi ei" tai "eikö se nyt taaskaan halua seksiä, voi ei). Puhumattakaan siitä, että parisuhde on ns. kuralla. Eli asutaan yhdessä vain (asunto/talo, lapset) koska niin on totuttu.


      • gjdh kirjoitti:

        Mitenköhän millään keskustelulla saisi toiselle enemmän ja toiselle vähemmän seksihaluja? Vai pitäisikö vain toiselle saada enemmän? Moni ei nimittäin millään haluaisi luopua eikä tinkiä seksitarpeistaan. Ellei toinen halua seksiä ollenkaan, tai haluaa aniharvoin, niin hän ei ehkä myöskään ole halukas tinkimään tästä ei(-juuri)-olleenkaan tarpeestaan. Onko tällaisessa pikemminkin kyse valtataistelusta kuin haluista ja tarpeista?

        Itseasiassa ajattelen, että kun seksihalut ovat kovin erilaiset, niin ei kyse juuri ollenkaan seksihaluista, vaan parin rooleista suhteessaan, vuorovaikutuksesta, joka ei enää toimi, monelta osin myös jännitteistä, ristiriidoista yms. Tai sitten itse pariSUHDE on jo kuollut. Suhde on vähintään kuolemassa, kun molemmat tai jompikumpi valittaa alvariinsa seksistä joko toisilleen tai ystävilleen - kumppani haluaa liikaa tai liian vähän. Kuka haluaa seksiä, jos pelkkä kumppanin läsnäolo saa vaivaantuneeksi (= "taasko se haluaa seksiä...voi ei" tai "eikö se nyt taaskaan halua seksiä, voi ei). Puhumattakaan siitä, että parisuhde on ns. kuralla. Eli asutaan yhdessä vain (asunto/talo, lapset) koska niin on totuttu.

        Totta tuokin, mutta monesti halujen erot johtuvat jostain pienestä tai suuremmasta toiveesta, ajasta, paikasta tai tavasta toimia seksin aikana.
        Meillä se ongelmien alku oli pelkästään aika. Mä olen ilta-eläjä, vaimo ei, jos kymmenen jälkeen tulen makkariin, vaimo ei innostu. Nykyään toimitaan toisin. Olisi vain pitänyt se itse tajuta. Muitakin juttuja on: kuinka moni haluaa seksiä aina samalla tavalla? Pimeessä, peiton alla? Monessa perheessä näinkin on. Tai vain toinen tekee "työt"?
        Ehkä pikku juttu: kuiskaat korvaan: "tuu jo" joka kerta samalla minuutilla!?
        Ongelma voi olla pikku juttu, mutta puoliso ei saa sitä sanotuksi.
        Ratkaisu voi olla myös molenpien toive, siitä ei vaan puhuta. Sitten jossain tulee vastaan vieras ihminen joka uskaltaa puhua juuri siitä mitä sinä olet toivonut ja haaveillut....


    • yykaakolineli

      Ihme juttuja täällä. Tuossa tilanteessa loukkaantuisin niin verisesti, että suhde olisi siinä. En tosiaan vaivaisi päätäni missä mies oli.

      Itselläni on pitkä liitto takana, samoin pari pidempää normiparisuhdetta. Sekä kaksi omituisempaa pitkäaikaista määrittelemätöntä ystävyys-tms.suhdetta, nämä jatkuvat edelleen ja , muutaman vuoden parisuhde, asutaan erillään. Ehkä on ollut hyvä tsägä tai tuntosarvet kohdallaan, mutta onneksi minulle ei osunut tielle yhtä ainoaa miestä, joka ei osaisi käyttäytyä. Jos käy niin surkeasti, ettei seksiä tipu, niin ei siitä pidä suuttua, vaan kestää kuten mies (tai nainen, jos mies kieltäytyy seksistä).

      • Minkä ikäinen olet?
        Itse olen 48v mies. Nuorempana ei mahdollinen seksittömyys vaikuttanut paljoakaan omaan hyvinvointiin, mutta nykyään vaikuttaa suurestikin! Jos olen viikon ilman, sen näkee kyllä mun naamasta! Ei kysymys ole siitä, että kestäisinkö, mutta selvästi onnellisempi olen, kun seksiä on riittävästi.
        Tunnen myös naisia, joilla on ihan sama kaipuu ja tarve, että pysyisi onnellisena.

        Mites ne sinun tuntosarvet? Kuinka paljon luotat niihin?
        Minäkin olen hyvinkäyttäytyvä, töissä käyvä, siisti, osaava, vieraita ihmisiä kunnioittava mies, en "jännämies", jos tuttaville selviäsi mun ainoa "rikos", tuskin kukaan uskoisi ensikuulemalta!
        Kaikilla ihmisillä on ainakin yksi salaisuus, mä tiedän mikä se mun salaisuus on, tiedätkö sinä mikä puolisosi salaisuus on? Ehkä on parempi olla utelematta!


      • yykaakolineli
        Frog47 kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?
        Itse olen 48v mies. Nuorempana ei mahdollinen seksittömyys vaikuttanut paljoakaan omaan hyvinvointiin, mutta nykyään vaikuttaa suurestikin! Jos olen viikon ilman, sen näkee kyllä mun naamasta! Ei kysymys ole siitä, että kestäisinkö, mutta selvästi onnellisempi olen, kun seksiä on riittävästi.
        Tunnen myös naisia, joilla on ihan sama kaipuu ja tarve, että pysyisi onnellisena.

        Mites ne sinun tuntosarvet? Kuinka paljon luotat niihin?
        Minäkin olen hyvinkäyttäytyvä, töissä käyvä, siisti, osaava, vieraita ihmisiä kunnioittava mies, en "jännämies", jos tuttaville selviäsi mun ainoa "rikos", tuskin kukaan uskoisi ensikuulemalta!
        Kaikilla ihmisillä on ainakin yksi salaisuus, mä tiedän mikä se mun salaisuus on, tiedätkö sinä mikä puolisosi salaisuus on? Ehkä on parempi olla utelematta!

        53v. Seksi on merkinnyt minulle aina paljon, nuorempana ehkä liiankin kanssa. Tai ehkä vieläkin, mene ja tiedä.

        Oli miten oli, niin seksi yksin ei tee ketään onnelliseksi tai onnettomaksi. Soloseksi voi tehdä hyvinkin hyvää, mutta ei se onnellisuutta tuo, vaan tyydytyksen. Samoin on parisuhdeseksin kanssa. Hyvä parisuhdeseksi on myös ennen kaikkea tyydyttävää, lisäksi enemmän tai vähemmän merkityksellistä riippuen siitä kenen kanssa sekstailee.

        Jos sanoo tarvitsevansa seksiä (puolisonsa kanssa) vähintään x kertaa viikossa, siinä huomioi vain omat tarpeensa ja jättää puolison huomiotta. Tuntuuko huomioimatta jättäminen puolisosta kivalta? No ei ainakaan. Vastaavasti pieleen menee, jos oma onni riippuu kumppanin seksihaluista - "pihtailu" tekee onnettomaksi; tämä saa puolison väkisinkin tuntemaan syyllisyyttä seksistä kieltäytymisestä, vaikkei pitäisi. Seksihän (etenkin seksin) pitäisi olla aina täysin vapaaehtoista, molemmin puolin. Muuten se ei vaan voi olla kivaa (molemmin puolin).

        Ts. miehen (tai naisen) pitäisi saada jollain keinolla viestitettyä puolisolleen, että HALUAA juuri häntä. Haluaa huomioida (muutenkin tietty, ei vain seksimielessä) rakastella, sekstailla ihanan kumppaninsa kanssa, saada HÄNET nauttimaan, tuntemaan intohimoa. Ja tiedätkö mitä? Ellei nainen (tai mies) nauti seksistä juuri puolisonsa kanssa, hän ei sitä halua. Eikös olekin loogista? Siksi minusta on ihmeellistä ja kovin kummallista, että jotkut miehet näyttävät tekevänsä kaiken loukatakseen kumppaniaan, käyttäytymällä huonosti ja sitten vielä kehtaavat suuttua ja ihmetellä, kun kumppani ei ole halukas seksiin. Kannattaisi tässä kohtaa katsoa peiliin, ja hyvin tarkasti. Miten käyttäydyn puolisoa kohtaan? Yhdessä lukemassani kirjassa sanottiin hyvin: "auta kaveria loistamaan". Pätee todella hyvin myös parisuhteessa. Elikkäs kannattaa keskittyä olemaan itse ihana, ja loistava, sekä huomioimaan toinen, ja keskittyä hyviin puoliin, kannustamiseen, myötäelämiseen. Olen satavarma, että kun kohtelee kumppania hyvin, auttaa häntä loistamaan, seksielämä sujuu kuin itsestään.

        Tässä iässä olen alkanut luottaa tuntosarviini lähes täysin, 99,9%. Pieni virhemarginaali on varmuuden vuoksi. - Kumppanini saa rauhassa pitää salaisuutensa itsellään. Minullakin on omani - ja niitä on enemmän kuin yksi.


      • hjkla
        yykaakolineli kirjoitti:

        53v. Seksi on merkinnyt minulle aina paljon, nuorempana ehkä liiankin kanssa. Tai ehkä vieläkin, mene ja tiedä.

        Oli miten oli, niin seksi yksin ei tee ketään onnelliseksi tai onnettomaksi. Soloseksi voi tehdä hyvinkin hyvää, mutta ei se onnellisuutta tuo, vaan tyydytyksen. Samoin on parisuhdeseksin kanssa. Hyvä parisuhdeseksi on myös ennen kaikkea tyydyttävää, lisäksi enemmän tai vähemmän merkityksellistä riippuen siitä kenen kanssa sekstailee.

        Jos sanoo tarvitsevansa seksiä (puolisonsa kanssa) vähintään x kertaa viikossa, siinä huomioi vain omat tarpeensa ja jättää puolison huomiotta. Tuntuuko huomioimatta jättäminen puolisosta kivalta? No ei ainakaan. Vastaavasti pieleen menee, jos oma onni riippuu kumppanin seksihaluista - "pihtailu" tekee onnettomaksi; tämä saa puolison väkisinkin tuntemaan syyllisyyttä seksistä kieltäytymisestä, vaikkei pitäisi. Seksihän (etenkin seksin) pitäisi olla aina täysin vapaaehtoista, molemmin puolin. Muuten se ei vaan voi olla kivaa (molemmin puolin).

        Ts. miehen (tai naisen) pitäisi saada jollain keinolla viestitettyä puolisolleen, että HALUAA juuri häntä. Haluaa huomioida (muutenkin tietty, ei vain seksimielessä) rakastella, sekstailla ihanan kumppaninsa kanssa, saada HÄNET nauttimaan, tuntemaan intohimoa. Ja tiedätkö mitä? Ellei nainen (tai mies) nauti seksistä juuri puolisonsa kanssa, hän ei sitä halua. Eikös olekin loogista? Siksi minusta on ihmeellistä ja kovin kummallista, että jotkut miehet näyttävät tekevänsä kaiken loukatakseen kumppaniaan, käyttäytymällä huonosti ja sitten vielä kehtaavat suuttua ja ihmetellä, kun kumppani ei ole halukas seksiin. Kannattaisi tässä kohtaa katsoa peiliin, ja hyvin tarkasti. Miten käyttäydyn puolisoa kohtaan? Yhdessä lukemassani kirjassa sanottiin hyvin: "auta kaveria loistamaan". Pätee todella hyvin myös parisuhteessa. Elikkäs kannattaa keskittyä olemaan itse ihana, ja loistava, sekä huomioimaan toinen, ja keskittyä hyviin puoliin, kannustamiseen, myötäelämiseen. Olen satavarma, että kun kohtelee kumppania hyvin, auttaa häntä loistamaan, seksielämä sujuu kuin itsestään.

        Tässä iässä olen alkanut luottaa tuntosarviini lähes täysin, 99,9%. Pieni virhemarginaali on varmuuden vuoksi. - Kumppanini saa rauhassa pitää salaisuutensa itsellään. Minullakin on omani - ja niitä on enemmän kuin yksi.

        Nimenomaan. Seksi on vuorovaikutusta. Jos sitä pitää itsestään selvyytenä, niin voi voi, siinä katoaa vuorovaikutus.


      • yykaakolineli kirjoitti:

        53v. Seksi on merkinnyt minulle aina paljon, nuorempana ehkä liiankin kanssa. Tai ehkä vieläkin, mene ja tiedä.

        Oli miten oli, niin seksi yksin ei tee ketään onnelliseksi tai onnettomaksi. Soloseksi voi tehdä hyvinkin hyvää, mutta ei se onnellisuutta tuo, vaan tyydytyksen. Samoin on parisuhdeseksin kanssa. Hyvä parisuhdeseksi on myös ennen kaikkea tyydyttävää, lisäksi enemmän tai vähemmän merkityksellistä riippuen siitä kenen kanssa sekstailee.

        Jos sanoo tarvitsevansa seksiä (puolisonsa kanssa) vähintään x kertaa viikossa, siinä huomioi vain omat tarpeensa ja jättää puolison huomiotta. Tuntuuko huomioimatta jättäminen puolisosta kivalta? No ei ainakaan. Vastaavasti pieleen menee, jos oma onni riippuu kumppanin seksihaluista - "pihtailu" tekee onnettomaksi; tämä saa puolison väkisinkin tuntemaan syyllisyyttä seksistä kieltäytymisestä, vaikkei pitäisi. Seksihän (etenkin seksin) pitäisi olla aina täysin vapaaehtoista, molemmin puolin. Muuten se ei vaan voi olla kivaa (molemmin puolin).

        Ts. miehen (tai naisen) pitäisi saada jollain keinolla viestitettyä puolisolleen, että HALUAA juuri häntä. Haluaa huomioida (muutenkin tietty, ei vain seksimielessä) rakastella, sekstailla ihanan kumppaninsa kanssa, saada HÄNET nauttimaan, tuntemaan intohimoa. Ja tiedätkö mitä? Ellei nainen (tai mies) nauti seksistä juuri puolisonsa kanssa, hän ei sitä halua. Eikös olekin loogista? Siksi minusta on ihmeellistä ja kovin kummallista, että jotkut miehet näyttävät tekevänsä kaiken loukatakseen kumppaniaan, käyttäytymällä huonosti ja sitten vielä kehtaavat suuttua ja ihmetellä, kun kumppani ei ole halukas seksiin. Kannattaisi tässä kohtaa katsoa peiliin, ja hyvin tarkasti. Miten käyttäydyn puolisoa kohtaan? Yhdessä lukemassani kirjassa sanottiin hyvin: "auta kaveria loistamaan". Pätee todella hyvin myös parisuhteessa. Elikkäs kannattaa keskittyä olemaan itse ihana, ja loistava, sekä huomioimaan toinen, ja keskittyä hyviin puoliin, kannustamiseen, myötäelämiseen. Olen satavarma, että kun kohtelee kumppania hyvin, auttaa häntä loistamaan, seksielämä sujuu kuin itsestään.

        Tässä iässä olen alkanut luottaa tuntosarviini lähes täysin, 99,9%. Pieni virhemarginaali on varmuuden vuoksi. - Kumppanini saa rauhassa pitää salaisuutensa itsellään. Minullakin on omani - ja niitä on enemmän kuin yksi.

        Hyvä kirjoitus! Pisti vähän miettimään...
        Aiemmin en välttämättä osannut kertoa puolisolle tunteitani, kiltti ja kuunteleva olen ains ollut, mutta se on aivan eri juttu. Minkään laisia riitoja ei ole koskaan ollut, oli tuudittautunut onneen, kunnes se seksi puuttuu.
        Aina olen antanut tilaa elää, aivan kuin hän minulle.

        Nyt on kotona seksiä sopivalla tahdilla, laatu ei vielä vastaa toiveitani. Rinnalla nyt on toi mun kaamea toive olla myös vieraille naisille iloksi. Paljon on kaupungilla naisia, jotka eivät saa seksiä kotona. Miksi en auttaisi heitä, jos hetki on oikea.


      • yykaakolineli
        Frog47 kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus! Pisti vähän miettimään...
        Aiemmin en välttämättä osannut kertoa puolisolle tunteitani, kiltti ja kuunteleva olen ains ollut, mutta se on aivan eri juttu. Minkään laisia riitoja ei ole koskaan ollut, oli tuudittautunut onneen, kunnes se seksi puuttuu.
        Aina olen antanut tilaa elää, aivan kuin hän minulle.

        Nyt on kotona seksiä sopivalla tahdilla, laatu ei vielä vastaa toiveitani. Rinnalla nyt on toi mun kaamea toive olla myös vieraille naisille iloksi. Paljon on kaupungilla naisia, jotka eivät saa seksiä kotona. Miksi en auttaisi heitä, jos hetki on oikea.

        Seksin laatu ei vastaa toiveitasi, vaikka sitä on nyt sopivalla tahdilla. Hmm. Näin seksiaddiktioon kallellaan olevana sanoisin, että tuo on juuri sitä, riippuvuutta. Kun seksin määrä on saatu kohdilleen, olet tyytymätön laatuun samalla kun haluaisit olla vieraille naisille iloksi. Suunnilleen noin se menee, jokaisen addiktion kohdalla. Koskaan ei voi olla tyytyväinen, aina haluaa lisää tai muuttaa jotakin.

        Usko minua: kun seksin laatu kumppanisi kanssa kohtaisi huippunsa ja vastaisi kaikkia siihen astisia toiveitasi, haluaisit silti seksiä joko lisää, ja/tai erilaista laatua, ja/tai vieraita naisia. Ongelman ydin on vieraat naiset, koska olet parisuhteessa. Ellet olisi, voisit harjoittaa seksiä vaikka päivittäin monen eri naisen kanssa eikä se luonnollisestikaan vaikuttaisi mitenkään parisuhteeseesi, koska sellaista ei olisi. Mutta sinulla on parisuhde, ja tuo "kaamea toive" muista naisista. Ne ovat pahassa ristiriidassa keskenään, varmaan tiedät. Kaikkein ikävintä on, että valitset miten päin vaan (joko vaimon tai muut naiset), et kuitenkaan ole tyytyväinen. Paras huono ratkaisu on tehdä testi itselleen. Suosittelen ihan koemielessä käymään kerran vieraissa. Sen jälkeen mieti millaisia tunteita ja ajatuksia se sinussa herättää. Oliko seksi hyvää, tuliko paha syyllisyyden tunne jne vai mitä? Ja ennen kaikkea, haluatko lisää vierasta seksiä? Todennäköisesti kyllä ja olet pulassa niin itsesi kuin puolisosi kanssa.


      • yykaakolineli kirjoitti:

        Seksin laatu ei vastaa toiveitasi, vaikka sitä on nyt sopivalla tahdilla. Hmm. Näin seksiaddiktioon kallellaan olevana sanoisin, että tuo on juuri sitä, riippuvuutta. Kun seksin määrä on saatu kohdilleen, olet tyytymätön laatuun samalla kun haluaisit olla vieraille naisille iloksi. Suunnilleen noin se menee, jokaisen addiktion kohdalla. Koskaan ei voi olla tyytyväinen, aina haluaa lisää tai muuttaa jotakin.

        Usko minua: kun seksin laatu kumppanisi kanssa kohtaisi huippunsa ja vastaisi kaikkia siihen astisia toiveitasi, haluaisit silti seksiä joko lisää, ja/tai erilaista laatua, ja/tai vieraita naisia. Ongelman ydin on vieraat naiset, koska olet parisuhteessa. Ellet olisi, voisit harjoittaa seksiä vaikka päivittäin monen eri naisen kanssa eikä se luonnollisestikaan vaikuttaisi mitenkään parisuhteeseesi, koska sellaista ei olisi. Mutta sinulla on parisuhde, ja tuo "kaamea toive" muista naisista. Ne ovat pahassa ristiriidassa keskenään, varmaan tiedät. Kaikkein ikävintä on, että valitset miten päin vaan (joko vaimon tai muut naiset), et kuitenkaan ole tyytyväinen. Paras huono ratkaisu on tehdä testi itselleen. Suosittelen ihan koemielessä käymään kerran vieraissa. Sen jälkeen mieti millaisia tunteita ja ajatuksia se sinussa herättää. Oliko seksi hyvää, tuliko paha syyllisyyden tunne jne vai mitä? Ja ennen kaikkea, haluatko lisää vierasta seksiä? Todennäköisesti kyllä ja olet pulassa niin itsesi kuin puolisosi kanssa.

        Juu, kyllä tässä on pulassa oltu jo jonkin aikaa, nyt vain iloisempana, kuin aikaisemmin:)


      • Lallallaaaa
        Frog47 kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus! Pisti vähän miettimään...
        Aiemmin en välttämättä osannut kertoa puolisolle tunteitani, kiltti ja kuunteleva olen ains ollut, mutta se on aivan eri juttu. Minkään laisia riitoja ei ole koskaan ollut, oli tuudittautunut onneen, kunnes se seksi puuttuu.
        Aina olen antanut tilaa elää, aivan kuin hän minulle.

        Nyt on kotona seksiä sopivalla tahdilla, laatu ei vielä vastaa toiveitani. Rinnalla nyt on toi mun kaamea toive olla myös vieraille naisille iloksi. Paljon on kaupungilla naisia, jotka eivät saa seksiä kotona. Miksi en auttaisi heitä, jos hetki on oikea.

        Joo ja kaupungilla on seksinpuutteessa riutuvia miehiä, vai mitä luulet?
        Sopikaa vaimon kanssa että lähdette vuoroilloin viihdyttämään puutteessa olevia.
        Miltäs se tuntuis kun vaimo tulis kotiin ilakoituaan vieraan miehen kanssa? Juuri siltä tuntuis vaimostasi saatuaan tietää sinun retkistäsi.

        Ehkä sinulle on käynyt niin että ajatuksesi todellakin askaroivat pakonomaisesti seksin parissa. Kun seksiä on, se ei tunnu riittävän. Pakonomainen ajattelu kehittää aina uusia fantasioita: Miltähän tuntuis semmonen ja semmonen...!
        Sitten kun sen toteuttaa, pian alkaa fantasioida uudesta jutusta. Syntyy noidankehä jossa ihminen ahmii seksiä eikä tule koskaan kylläiseksi.

        Eräs ratkaisu olis että rupeat mieshuoraksi. Voisit periä jopa maksun jos olet hyvä.


    • putkiaivooy

      En uskoisi, älä ole tyhmä!

    • AP, jos kotona ei saa niin eikä mitkä ihme kun mies etsi sieltä mistä saa! SIMPLE

      Jos mies kysyy multa sexi niin lähetän suosiolla hänet etsimä sinnä mistä saa sitä koska mun reidet pysyy visusti kiinni ja ei saa.

      Kun alkaa kiukuttelu niin kohta loppu kiukutelu kun luon nälkäsen predatorin katseen ja VOILAA, mies on kiltti kuin koulupoika sen jälkeen...

    • blbxijpmvi

      Jos petturikumppanikurppa ei anna, niin kokekoon saman paskan mistä muita syyttänyt.

    • munlapiobyää

      Ihan sama kun ei osaa käsitellä asioita aikuisten tavoin. Kuka lapsenaivoista haluaisikaan panna?

    • annaliisa45

      Miksi et anna miehellesi, seksiä pitää vireänä paitsi kuukautisten aikana tai kipeänä ollessa.

      • hjkla

        Halut sekstailla kumppaninsa kanssa katoaa, jos tämä käyttäytyy huonosti tai muuten ikävästi. Tämä on ihan luonnollista, mutta harva näyttää sitä ajattelevan. Tottakai ihminen innostuu seksiin kumppaninsa kanssa, jos kumppanusten välillä vallitsee normaali hyvä fiilis. Seksi lähtee aina molempien korvien välistä.


    • 7369

      Ihmettä miust!
      Ainakaan meidän rytmiimme tuo ei sopisi. Vaimoni on iltauninen ja minustakin syvällisempi seurustelu on parasta aamupäivisin päiväpeiton päällä.

    • rakkaankosketus

      Miehen syy. Ei saanut naista syttymään.

    • minni_x

      Teillä vaikuttaa olevan tyypillinen hyötysuhde. Miehellä ei ole minkäänmoista käsitystä terveestä parisuhteesta. Olet hänelle pelkkä seksiväline. Miksi olet päätynyt tuollaiseen suhteeseen ja jäänyt siihen?

    • Roksi

      Meidän naapurin heppu tekee just samaa. Kun suuttuu niin pakkaa reppunsa, huikkaa vihoissaan että nyt mä sitte lähden. Tulee sitten takaisin jonkin ajan päästä.

      Naapurin heppu viisivuotias.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2315
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1940
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1735
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      169
      1703
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe