Sallapäivät 2017

lomaileva

Olipa tänä vuonna hyvät puheet. Valtuuston puheenjohtaja piti hyvän tervehdyksen. Oikein oli tuore ja myönteinen.
Juhlapuhe oli myös oikein hyvä. Kyllä oli kaikin puolin hyvä juhla. Lapset huomioitu myös. Hienoa Salla!

12

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyhjääkinTyhmempi

      Puhe oli yhtä tyhjän kanssa, mikä ei ollut Salmijärven suhteen yllätys.

      Lapin Kansa referoi puheesta oleellisimman: eli ei maininnut sanallakaan!

      • edelleen

        Mitäs siinä sinun mielestäs olisi pitänyt olla?


      • KepuMeansDisaster
        edelleen kirjoitti:

        Mitäs siinä sinun mielestäs olisi pitänyt olla?

        En ole kepulaisten puheiden kirjoittaja enkä aio noiden luusereiden touhuihin muutenkaan sekaantua!


      • Hyväpuhe

        On kyse myös kyvystä kuulla, kuunnella ja ymmärtää kuulemaansa.


      • KepuMeansDisaster
        Hyväpuhe kirjoitti:

        On kyse myös kyvystä kuulla, kuunnella ja ymmärtää kuulemaansa.

        Mielenkiintoista? Haukut Lapin Kansan toimittajaa ymmärtämättömäksi eli siis tyhmäksi?

        Hän ei kirjoittanut tai maininnut puheesta sanallakaan, mikä merkitsee, että puheessa ei ollut mitään mainitsemisen arvoista: sisältö oli siis NOLLA!


      • jooho
        KepuMeansDisaster kirjoitti:

        Mielenkiintoista? Haukut Lapin Kansan toimittajaa ymmärtämättömäksi eli siis tyhmäksi?

        Hän ei kirjoittanut tai maininnut puheesta sanallakaan, mikä merkitsee, että puheessa ei ollut mitään mainitsemisen arvoista: sisältö oli siis NOLLA!

        Kuka puhuu toimittajasta?


      • lomaileva

        Kaikille yhteisesti: Jos pelkästään se että toimittaja ei puhetta mainitse tai selosta, tekee siitä tyhjän, niin kyllä on paljon tyhjiä puheita maailma täynnä.
        Suosittelen kaikille sitä, että menee ihan itse paikalle kuuntelemaan ja kuuntelee.
        Minä aion ensi kesänäkin tulla ja kuulla. Hyviä oli puheet ja ohjelma muutenkin


      • potaskaa_potaskaa
        lomaileva kirjoitti:

        Kaikille yhteisesti: Jos pelkästään se että toimittaja ei puhetta mainitse tai selosta, tekee siitä tyhjän, niin kyllä on paljon tyhjiä puheita maailma täynnä.
        Suosittelen kaikille sitä, että menee ihan itse paikalle kuuntelemaan ja kuuntelee.
        Minä aion ensi kesänäkin tulla ja kuulla. Hyviä oli puheet ja ohjelma muutenkin

        Kävin kyllä päivillä, ja puheen pitäjänkin näin, se siitä. Yleisesti puheista minä käsitän ne eräänlaisina teatterieityksinä jossa puheen pitäjäkään ei aina ymmärrä mistä puhuu. Monestihan politiikkojen puheet ovat jonkun toisen kirjoittamia, ja ovat yhvän mielikuvituksen tuotetta.
        Kannattaa tarkistaa omaakin asennetta jos alkaa uskomaan, ja ottamaan todesta mitä politikot puhuvat vastuu on tosiaan aina kuulijalla.


      • KepuJaPersutValehtelevat
        potaskaa_potaskaa kirjoitti:

        Kävin kyllä päivillä, ja puheen pitäjänkin näin, se siitä. Yleisesti puheista minä käsitän ne eräänlaisina teatterieityksinä jossa puheen pitäjäkään ei aina ymmärrä mistä puhuu. Monestihan politiikkojen puheet ovat jonkun toisen kirjoittamia, ja ovat yhvän mielikuvituksen tuotetta.
        Kannattaa tarkistaa omaakin asennetta jos alkaa uskomaan, ja ottamaan todesta mitä politikot puhuvat vastuu on tosiaan aina kuulijalla.

        Tämä pitää erityisesti paikkansa kepulaisten ja persujen kohdalla.

        Sallaankaan ei mahdu yhtään rehellistä kepulaista tai persujen kunnallispolitiikkoa.

        Kaikilla on omat luurankonsa kaapeissaan: sukulaisten suosimista, vaalilupausten pettämistä, suoranaista valehtelua, kunnan varojen väärinkäyttöä, rasistista käyttäytymistä. Oi voi, lista olisi loputon.

        Sääliksi käy niitä harhaanjohdettuja, jotka ovat noit puolueita ja niiden ehdokkaita äänestäneet. Mikä mahtaa olla motiivina noilla äänestäjillä vai onko kyse suoranaisesta tyhmyydestä?

        Jätän teidät pohtimaan vastausta; itse tiedän vastauksen!


      • köyhät-kyykkyyn
        KepuJaPersutValehtelevat kirjoitti:

        Tämä pitää erityisesti paikkansa kepulaisten ja persujen kohdalla.

        Sallaankaan ei mahdu yhtään rehellistä kepulaista tai persujen kunnallispolitiikkoa.

        Kaikilla on omat luurankonsa kaapeissaan: sukulaisten suosimista, vaalilupausten pettämistä, suoranaista valehtelua, kunnan varojen väärinkäyttöä, rasistista käyttäytymistä. Oi voi, lista olisi loputon.

        Sääliksi käy niitä harhaanjohdettuja, jotka ovat noit puolueita ja niiden ehdokkaita äänestäneet. Mikä mahtaa olla motiivina noilla äänestäjillä vai onko kyse suoranaisesta tyhmyydestä?

        Jätän teidät pohtimaan vastausta; itse tiedän vastauksen!

        Valtakunnan politiikassa kepulaiset itse joutuivat huijauksen kohteeksi. Sipilä nostettiin jalustalle, valtakunnan ykkösmieheksi, todellisuudessahan Sipilä on aina sielultaan ollut kokoomuslainen.

        Sipilä käytti vain hyväksi Kepua koska siitä oli helpoin ponnistaa huipulle olihan hän polittisesti tuntematon. Oulun seutu on vahvaa lestadiolaisten, ja samalla Kepun vahvaa kannatusaluetta, joten se piti hyödyntää.

        Nyt Suomea johtavat miljonäärit Sipilät, Bernerit ja kumppanit, jotka junailevat nyt sijoittajille paistit tarjottimelle, ja poistuvat molemmat politiikasta tämän hallituskauden jälkeen.

        Tyhmää kansaa on helppo huiputtaa onhan Sipilä hyvin "symppis" mieheksi ja luotettavan oloinen , kuitenkin röyhkeä bisnesmies, kuten" lestit" yleensä ovatkin.


    • sallabeibe

      Olipas hienot Sallapäivät! Lapsille oli vaikka mitä ja myös aikuisille.

    • rfde

      ei mitään virkaa koko sallapäivillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe