DarkFear, haluatko tietää

DarkFakeNews

Kuka esittää bicky royal-hahmoa monesti linkkaamassasi hampurilaismainoksessa? :)

Se selvisi helposti ko. yhtiön asiakaspalvelusta [email protected] Ei liene yllätys, että hänellä ei ole koskaan ollut mitään tekemistä Suomen kanssa..

29

373

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohditaanpas

Vai pitäisikö kysymys esittää periaatteen miehelle...

• Mitä musta? Vaikkakaan en näköjään pääse koskaan eroon vanhasta nimimerkistäni.

Alkuillasta katselin Hell On Wheels -lännensarjaa ja äsken kun ennätin palstalle, niin huomasin esim. tämän ketjun sekä itse Bicky Royal miehen laittaman linkin hänen omaelämänkertaan. Oli muuten mielenkiintoista luettavaa, se avasi ihan uusia puolia koko ihmisestä.

• pulppulp_upposit
        Totuus2017Official kirjoitti:

Mitä musta? Vaikkakaan en näköjään pääse koskaan eroon vanhasta nimimerkistäni.

Alkuillasta katselin Hell On Wheels -lännensarjaa ja äsken kun ennätin palstalle, niin huomasin esim. tämän ketjun sekä itse Bicky Royal miehen laittaman linkin hänen omaelämänkertaan. Oli muuten mielenkiintoista luettavaa, se avasi ihan uusia puolia koko ihmisestä.

Kylläpäs osuit sopivasti paikalle tukemaan darkkista ja bicky hiirtä:)))))))))))))))))))))))

• kiltti-ja-kunnollinen

Ei taida haluta, johon koko tarina romahti ajat sitten.

• Kuka sitten mahtoi olla tämä kyseinen Bickyn näköinen mies, jonka näin usein varissuolla ajavan Chevy Silveradolla ja Penetrators MC:n nahkaliiviin pukeutuneena.

• AIoittaja

Kaksi vaihtoehtoa: joku samannäköinen suomiheppu tai sitten koko homma on mielikuvituksen tuotetta ja bickyt ja kumppanit ovat vain trolleja. (Vinkki: jälkimmäinen vaihtoehto).

• En tiedä mitä hampurilaisia myyvän yhtiön asiakaspalvelusta vastattiin, mutta itsepä ne ostivat multa mainokseensa sen videopätkän jossa potkaisen Bicky Jr:n seinään. Niiden piti keksiä joku mahdollisimman maskuliininen mainos, jonka avulla myivät lihaisinta hampurilaistaan.

Kyseinen yritys on muuten maksanut mulle jälkikäteen provisioita, sillä mun mainostamat hampparit ovat käyneet hyvin kaupaksi.

• Menkää_feikit_nukkumaan

Jaaha, kummasti tuon mainoksen vauva on alle 10-vuotias nyt, eikös sen ns. pojan pitänyt olla jo teini-iässä? :)

• Sehän on hyvä juttu, kun sulla töitä riittää ja tienaat sitten siinä rahaa itsellesi ja myös kerhon tilille:)))))))))

Sulla selvästi on monitaiturin ainesta, kun oot moottoripyöräkerhon Presidentin viran lisäksi ollut myös mainosmiehenä, portsarina ja etkös sä tehnyt silloin juhannuksena sen keikan miesstripparina?

Sulla voi olla stripparin lisäksi ainesta myös ihan kunnon aikuisviihdetähdeksi:))))))))) Oletko koskaan harkinnut tollaista vaihtoehtoa??

Varmasti sä sopisit niihin filmeihin erinomaisesti, kun niissä tatuoitukaluinen penetraattori oikein jystämällä jyystäisi:))))))))))))))))))))

• Menkää_feikit_nukkumaan kirjoitti:

Jaaha, kummasti tuon mainoksen vauva on alle 10-vuotias nyt, eikös sen ns. pojan pitänyt olla jo teini-iässä? :)

Mistä sä muka tiedät mitään ton vauvan iästä?

• Menkää_feikit_nukkumaan
        DarkFear kirjoitti:

Mistä sä muka tiedät mitään ton vauvan iästä?

Videontekovuodesta.. Ei täsmää sinne päinkään feikkihahmosi bicky jr:n iän kanssa.

Tarina bickyistä ja kumppaneista on romahtanut lopullisesti. Kehitä joku uusi.

• Menkää_feikit_nukkumaan kirjoitti:

Videontekovuodesta.. Ei täsmää sinne päinkään feikkihahmosi bicky jr:n iän kanssa.

Tarina bickyistä ja kumppaneista on romahtanut lopullisesti. Kehitä joku uusi.

Ei sitä videon tekovuotta kyllä missään näy, mutta taitaa olla jostain vuodelta 2001-2002.

Eikä se Bicky jr. todellakaan ole mikään mun feikkihahmoni, kuten ei ole kukaan Penetrators MC:n tyypeistä.

• Imao
        DarkFear kirjoitti:

Ei sitä videon tekovuotta kyllä missään näy, mutta taitaa olla jostain vuodelta 2001-2002.

Eikä se Bicky jr. todellakaan ole mikään mun feikkihahmoni, kuten ei ole kukaan Penetrators MC:n tyypeistä.

2007 on oikea vastaus, kenties lanseerattiin vuoden 2008 puolella. Et ole ottanut huomioon, että joku voi tarkistaa näitä ns. faktojasi:))))))))))))))))))))))))))

• RekkaPuska

bicky ei vastaile kun periaatteen miehellä on kiireitä Totuus2017:nä ja DarkFearina ;)

• Sinkkunainen-36

Montas vuotta bicky-satuja täällä jouduttiin sietämään? Paitsi liian monta..

• Satu_on_totta
        Sinkkunainen-36 kirjoitti:

Mitä ihmeen satuja? Tosijuttuja elävästä elämästä. Bicky on sentään oikea korkkaava YT-mies, jota sopii ihailla, toisin kun suurin osa tämän palstan kirjoittajista, jotka ovat surkeita ätmejä tai YH-raakkeja.

• Sinkkunainen-36 kirjoitti:

Eikä ne Bicky Royal-miehen jutut ole mitään satuja, vaan ihan tosijuttuja. Nyt oli just mies julkaissut oman elämänkertansa, joka saattaa hyvinkin tulla kirjana ennen joulua. Lupasin tänään Bickylle ostaa sen häneltä ihan itseltään, niin ei pääse kirjakaupat vetämään mitään välistä. Saa sitten Bicky laittaa nekin rahat itselle tai kerhon tilille:)

Voisinkin itse asiassa käydä ostamassa ton kirjan Bickyltä ihan Face to face, kun postin kulkuun ei tänä päivänä voi enää yhtään luottaa. Samalla voisi käydä katsomassa vanhoja kotikulmia, kun poikkeaisi varisuolla Penetratorsin kerhotiloilla:)))))))))

• Sinkkunainen-36
        Satu_on_totta kirjoitti:

Mitä ihmeen satuja? Tosijuttuja elävästä elämästä. Bicky on sentään oikea korkkaava YT-mies, jota sopii ihailla, toisin kun suurin osa tämän palstan kirjoittajista, jotka ovat surkeita ätmejä tai YH-raakkeja.

Aivan niin darkkis-peris, aivan niin.

• kiltti-ja-kunnollinen
        DarkFear kirjoitti:

Eikä ne Bicky Royal-miehen jutut ole mitään satuja, vaan ihan tosijuttuja. Nyt oli just mies julkaissut oman elämänkertansa, joka saattaa hyvinkin tulla kirjana ennen joulua. Lupasin tänään Bickylle ostaa sen häneltä ihan itseltään, niin ei pääse kirjakaupat vetämään mitään välistä. Saa sitten Bicky laittaa nekin rahat itselle tai kerhon tilille:)

Voisinkin itse asiassa käydä ostamassa ton kirjan Bickyltä ihan Face to face, kun postin kulkuun ei tänä päivänä voi enää yhtään luottaa. Samalla voisi käydä katsomassa vanhoja kotikulmia, kun poikkeaisi varisuolla Penetratorsin kerhotiloilla:)))))))))

Ja noin näpsästi satu_on_totta puskanikki kirjautui DarkFeariksi jatkamaan jo saduksi paljastunutta satua.

• DarkFear kirjoitti:

Niin täytyy toki ensin sopia Bickyn kanssa joku tietty päivä ja ajankohta, että milloin hänelle sopisi, jos mä siellä poikkeaisin. Ei kuitenkaan viitsi ulkopuolisena noin vaan marssia sisään tunnetun moottoripyöräkerhon tiloille ilman lupaa.

Luulisi se Bickylle sopivan, kun mä oon kuitenkin luotettava tyyppi, enkä levittele varsinkaan ilman lupaa mitään kerhon asioita tai muitakaan siellä kuultuja juttuja. Ja onhan se Bickyn kannalta myös hyvä, että hän saa kirjansa tuotot suoraan kerhon tilille:)

• tarraIenkkari
        DarkFear kirjoitti:

Pssst.. meni jo.. toi saaga paljastui ja kosahti. Ilmat pihalla. Ei kannata jatkaa.

• DarkFear kirjoitti:

Niin täytyy toki ensin sopia Bickyn kanssa joku tietty päivä ja ajankohta, että milloin hänelle sopisi, jos mä siellä poikkeaisin. Ei kuitenkaan viitsi ulkopuolisena noin vaan marssia sisään tunnetun moottoripyöräkerhon tiloille ilman lupaa.

Luulisi se Bickylle sopivan, kun mä oon kuitenkin luotettava tyyppi, enkä levittele varsinkaan ilman lupaa mitään kerhon asioita tai muitakaan siellä kuultuja juttuja. Ja onhan se Bickyn kannalta myös hyvä, että hän saa kirjansa tuotot suoraan kerhon tilille:)

Varmaan Bicky voisi mut hakea Turusta bussi- tai rautatieasemalta jyystöautollaan:)))))))))))

Tiedä vaikka Bickyn auton stereoissa sattuisi soimaan just W.A.S.P:in Animal Fuck Like Beast, Kissin Love Gun, tai Mötley Cruen Hooligans holiday:)))))))))))))) Siihen vielä bonuksena päälle Crash Bandicoot-pelin tunnusmusiikki:)))))))))))))))))))))))

• Pidetään tää mielessä hei! Et varmaan ole koskaan ollut keulivan Silveradon kyydissä? :)))

Tosiaan kirjaa ei ole vielä painettu yhtään kappaletta, eli toistaiseksi se on vain ilmainen e-kirja ja kartoitan palstan kautta että millaisen suosion se saa. Jos se päätetään laittaa myyntiin kirjakauppoihin, niin se tapahtunee todennäköisesti joskus lokakuussa. Meidän pitää palailla sitten asiaan. Voin laittaa myös nimmarin sun kappaleen kanteen tai alkusivuille :))))

• IiIjalaakson_timppa
        bicky_royal kirjoitti:

Pidetään tää mielessä hei! Et varmaan ole koskaan ollut keulivan Silveradon kyydissä? :)))

Tosiaan kirjaa ei ole vielä painettu yhtään kappaletta, eli toistaiseksi se on vain ilmainen e-kirja ja kartoitan palstan kautta että millaisen suosion se saa. Jos se päätetään laittaa myyntiin kirjakauppoihin, niin se tapahtunee todennäköisesti joskus lokakuussa. Meidän pitää palailla sitten asiaan. Voin laittaa myös nimmarin sun kappaleen kanteen tai alkusivuille :))))

Nimmarissa lukee huterilla tikkukirjaimilla DARKKISPERIS :)))))))))

• bicky_royal kirjoitti:

Pidetään tää mielessä hei! Et varmaan ole koskaan ollut keulivan Silveradon kyydissä? :)))

En ole kyllä koskaan Silveradon kyydissä ollut, että olisihan se hienoa päästä oikein kunnon jyystöauton kyytiin:))))))))))) Sellaisella varmaan voi myös keulia jännästi:))))))))))))))))

Katotaan tosiaan asiaa, kun kirja saadaan painoon ja myyntin. Se sun aito nimmari olisi kyllä kirjassa tosi siisti juttu!

• IiIjalaakson_timppa kirjoitti:

Nimmarissa lukee huterilla tikkukirjaimilla DARKKISPERIS :)))))))))

Sä et ole kyllä alkuunkaan oikea Liljanlaakson Timppa, sillä aito Timppa kirjoittaa tänne aina kirjautuneena. Eikä sulla varmaan ole edes Octaviaa ja perhettäkään, kuten oikealla Timpalla on.

• Brumbrummm
        DarkFear kirjoitti:

Sä et ole kyllä alkuunkaan oikea Liljanlaakson Timppa, sillä aito Timppa kirjoittaa tänne aina kirjautuneena. Eikä sulla varmaan ole edes Octaviaa ja perhettäkään, kuten oikealla Timpalla on.

Peris hyvä, timppakin on satuhahmo virtuaalisten mielikuvitusystäviesi galleriasta.

Huomaa mitkä ovat rakkaimpia oivalluksiasi. Timpan kohdalla Octavia ja aisurin perhe :DD

• Brumbrummm kirjoitti:

Peris hyvä, timppakin on satuhahmo virtuaalisten mielikuvitusystäviesi galleriasta.

Huomaa mitkä ovat rakkaimpia oivalluksiasi. Timpan kohdalla Octavia ja aisurin perhe :DD

Älä mua perikseksi sano, koska me ollaan periksen kanssa kaksi ihan eri henkilöä. Kuten eri tyyppejä ovat kaikki myös Bicky Royal, Penetrators MC:n miehet ja Timppa perheineen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3631
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2393
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      901
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      831
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      810
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      795
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      779
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      707
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      686
    Aihe