Nyt kun Bicky Royal-mies on julkaisut oman elämänkertansa PDF-muodossa ja ehkä tulevaisuudesa se painetaan myös ihan kirjaksi asti, niin tuli täs mieleen, että Liljanlaakson Timppa voisi myös kirjoittaa oman elämänkertakirjansa:))))))))))))
Bicky jr. sanoi tossa hieman ivallisesti, että Timpan elämänkertakirjaa ei kukan jaksaisi lukea, kun siinä ei kuitenkaan olisi mitään jännämiehen elämää:)))))))))))
Mutta voisihan Timppa myös kirjoittaa aluksi oman elämänkertansa vaikka nyt aluksi tällä palstalla ja katsoisi sitten, että olisiko se myös syytä painaa kirjaksi.
Timppa voisi kertoa siinä vaikka mm. lapsuudestaan, kouluvuosistaan, insinööriopiskeluista, opiskelijaelämästä ja tyttöystävistään. Samalla voisi myös kertoa siitä, kuinka tutustuit Janicaan ja hankit Octavian ja omakotitalon perheellesi Liljanlaaksosta:)))))))))))))
Laita Timppa ihmeessä asia harkintaan.
Timpan elämänkerta
10
197
Vastaukset 10
- kiltti-ja-kunnollinen
Tää juttu meni jo. Keksi uusi parahin periaatteen mies alter egoinesi :-) Vaikka koville ottaakin.
- Aisurien_valtakunta
Kyllä sille lukijoita löytyisi. Ainakin suomalaisten miesten suuren enemmistön on helpompi samaistua Timppaan kuin Bickyyn. Onhan tämä sentään aisurien kansakunta.
Niinkö meinaat ihan tosissasi vai:))))))))))))))))))) Meinaat siis, että niitä Timppoja ja Liljanlaaksoja on myös muualla kun Turussa:))))))))))))))))
No sitä suuremmalla syyllä Timpan kannattaisi se oma elämänkertakirja julkaista, sillä sen saattaisi hyvinkin lukea vaikka jopa ihan itse pääministerimme:))))))))))))))))))))
- Eli_DarkPeris_trollilta
Mieluummin ei, sillä samalta näppikseltä sekin tulis kuin bicky-possun sepitelmä:))))))))))))))))))
- ei.enää.naurata
Olet kyllä trollina menettänyt kaiken uskottavuutesi.
En lue tämmöisiä.
- Oi_voi_voi
Jos kirjoittaa hakuun "Menestynyt insinööri Timppa" niin sillä löytyy.
Onko Timpasta joskus julkaistu tällä palstalla jokin elämänkerta?
Olisi hienoa, jos saataisiin itse Timppa vahvistamaan tämä asia:)))))))))DarkFear kirjoitti:
Onko Timpasta joskus julkaistu tällä palstalla jokin elämänkerta?
Olisi hienoa, jos saataisiin itse Timppa vahvistamaan tämä asia:)))))))))Oletko Timppa ihan vakavasti ajatellen koskaan harkinnut sitä oman elämänkertasi kirjoittamista?
Uskon että sun kirjasi voisi olla oikein myyntitykki siellä Liljanlaaksossa:)))))))))))
Se olisi ainakin Ekin mielestä parempaa luettavaa Mortille ja Vertille, kun mitä Bicky Royal-miehen elämänkertakirja:)))))))))))))
- 1809
Elämäni Aisurina :)))))))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531414Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt191084- 93987
- 77693
- 37678
- 27500
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21499- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423