Wippii work kiertäkää kaukaa

Mikko176155p

Kyseinen firma toimii todella epäilyttävästi, jatkuvasti hakee samoihin duuneihin uusia tekijöitä (hut kelataksi, taksikeskus, postnord ym)

Kaikki menee niin kauan hyvin, kunnes kyselee omia oikeuksiaan: sairauslomat, vuorolisät, työtoiveet. Saat hankalan ihmisen leiman ja savustetaan ulos vedoten esim. Koeaikaan.

Työntekijät ko. Firmassa ihan ulalla, ja yleiset käytöstavat puuttuu. Ei tietoa Tes sisällöstä. Uhkaillaan ja irtisanotaan tekstiviestein!!

Tänne kun kirjoittaa niin tyypit laittaa ilmiantoa ylläpidolle ja viestit poistetaan. Naurettavaa.

VÄLTTÄKÄÄ!

8

1397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ew345

Viime kesänä hain keikkahommia laidasta laitaan, taisi olla joku nopean toiminnan juttu. Kävin haastattelussa ja haastateltavana oli nuori likka joka ei tuntunut tietävän mistään mitään. Haastattelu oli muutenkin todella huono ja sellainen fiilis jäi ettei likkaa edes kiinnostanut koko homma. Sanottiin että keikkaa on paljon ja että töitä riittää. Siis laidasta laitaan muutoista siivoukseen. Ainuttakaan yhteydenottoa ei tullut. Välttäkää ja kiertäkää kaukaa.

• jjui

välttäkää ja kiertäkää kaikkia vuokrafirmoja kaukaa!aina ne kusettaa palkoissa,sairauspäivissä,lomakorvauksista jne...

• WippiiWorkOy

Hei Mikko,

harmillista että sinulle on jäänyt ikävä vaikutelma Wippii Work Oy:stä. Meidän tapoihimme ei kuitenkaan kuulu kenenkään uhkailu missään tilanteissa, eikä työntekijöiden ulos savustaminen. Mikäli työsuhde päättyy, on sen taustalla aina asiallinen syy.

Mitä usein auki oleviin rekrytointeihin tulee, on syy usein positiivinen - eli kohdeyritysten toiminnan kasvu- tai vaihtoehtoisesti työpaikkojen avautuminen mikäli työntekijät löytävät uusia haasteita- esimerkiksi opiskelupaikan.

Keskustelemme tarvittaessa mielellämme kanssasi vielä lisää mieltä askarruttavista asioista, vaikkapa kahvikupin äärellä. Tavoitat meidät sähköpostitse osoitteesta [email protected]

Mukavaa kesän jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
      Wippii Work Oy

• Anonyymi

Älähän poikani valehtele, nyt on kuukauis odotettu mutta haku ei vain sulkeduu, koskas haastattelut alkavat?

• Anonyymi

Voi Jeesus mitä lätinää. Olette aivan kujalla wippii.

• minna1298

aivan naurettava pulju, jota johtaa keskenkasvuiset kakarat. Ei tietoa työlainsäädännöstä, TES, kaikki ihan hepreaa. Jos uskaltaa pitää puolensa, vedetään herneet nenään ja käytös muuttuu jäätävksi, ja josset ymmärrä itse lähteä, he kyllä keksivät syyn.

Laiton irtisanominen on heidän juttu.

• Subba

Mulla toiminut kyseinen firma tosi hyvin. Tottakai samoihin duuneihin on jatkuva haku, koska firmat on isoja ja vaihtuvuutta on luonnollisesti. Wippiillä ollaan aina ystävällisiä kun soitan syystä tai toisesta ja on kannustettu huonompinakin aikoina. Ei ole kuin positiivista, mutta kaikilla on omat kokemuksensa ja näkemyksensä.

• Anonyymi

No se ei ole vaikeaa, kun eivät kerro onko paikka täytetty eivätkä haastattele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe