Ihan oikea motoristi

GAgostini

18

323

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinkävi

Sen siitä saa. Olisi kannattanut pysyä kotona.

• kääääks

Niin kuin ätmi DarkFear, joka tekemisen sijaan kirjoittelee aivovammaisesta motoristista:))))))))))))

• kääääks kirjoitti:

Niin kuin ätmi DarkFear, joka tekemisen sijaan kirjoittelee aivovammaisesta motoristista:))))))))))))

Enhän mä mistään aivovammaisesta motoristista täällä kirjoittele.

Bicky onkin moottoripyöräkerhon presidentti ja Penetrators MC:lla nyt sattuu vaan olemaan hieman eri tarkoitusperät, kun hyväntekeväisyystoiminta. Tosin kyllähän myös Penetrators MC:n tyypit jakoivat just viime joulun alla ilmaisia joulukinkkuja varissuolla vähävaraisille.

• KyIIästynyt
        DarkFear kirjoitti:

Enhän mä mistään aivovammaisesta motoristista täällä kirjoittele.

Bicky onkin moottoripyöräkerhon presidentti ja Penetrators MC:lla nyt sattuu vaan olemaan hieman eri tarkoitusperät, kun hyväntekeväisyystoiminta. Tosin kyllähän myös Penetrators MC:n tyypit jakoivat just viime joulun alla ilmaisia joulukinkkuja varissuolla vähävaraisille.

"Bicky" on belgialainen näyttelijä, joka ei ole koskaan käynyt Suomessa. Kun puhutaan henkilöstä, joka on bicky royal-hampurilaismainoksessa. Kannattaisi keksiä jo uusi juttu, tämä meni jo.

• KyIIästynyt kirjoitti:

"Bicky" on belgialainen näyttelijä, joka ei ole koskaan käynyt Suomessa. Kun puhutaan henkilöstä, joka on bicky royal-hampurilaismainoksessa. Kannattaisi keksiä jo uusi juttu, tämä meni jo.

Lue se Bickyn kirjoittama elämänkerta, niin tiedät sitten paremmin miehen tarinan.

• Olet_hupiukko
        DarkFear kirjoitti:

Lue se Bickyn kirjoittama elämänkerta, niin tiedät sitten paremmin miehen tarinan.

Sinähän sen kirjoitit, joten ei kiinnosta. Sopivasti muutama viikko sen jälkeen kun palstalla kehuit nähneesi mielenkiintoisen elämäkerran ja että "bickyn" pitäisi myös kirjoittaa sellainen :DDD

• huldahoo
        DarkFear kirjoitti:

Kumma miten perisfearin päähän ei uppoa, että bicky royal-miehellä videolla ei ole todistetusti mitään tekemistä Suomen kanssa. Vaivalla rakennettua hahmoa ei millään halua heittää roskiin?

• Olet_hupiukko kirjoitti:

Sinähän sen kirjoitit, joten ei kiinnosta. Sopivasti muutama viikko sen jälkeen kun palstalla kehuit nähneesi mielenkiintoisen elämäkerran ja että "bickyn" pitäisi myös kirjoittaa sellainen :DDD

Mä nyt vaan huomasin jokin aika siten kirjakaupassa jonkun moottoripyöräkerholaisen elämänkertakirjan ja siitä tuli heti mieleen, että kuinka myös Bicky Royal-miehen kannattaisi samanlainen kirja kirjoittaa. Sitten ehdotin asiaa Bickylle ja siitä se näköjään Bickyllä lähti homma luistamaan, mutta on varmasti ollut Bickyllä itsellään tämä asia jo muutenkin pidemmän aikaa työn alla.

• Opsankeikkaa
        DarkFear kirjoitti:

Mä nyt vaan huomasin jokin aika siten kirjakaupassa jonkun moottoripyöräkerholaisen elämänkertakirjan ja siitä tuli heti mieleen, että kuinka myös Bicky Royal-miehen kannattaisi samanlainen kirja kirjoittaa. Sitten ehdotin asiaa Bickylle ja siitä se näköjään Bickyllä lähti homma luistamaan, mutta on varmasti ollut Bickyllä itsellään tämä asia jo muutenkin pidemmän aikaa työn alla.

Se olisi seppuku perisdarkkikselle, jos hän päästäisi irti bicky-klaanistaan :)

Ei ole mitään palstalle kirjoittavaa bicky-miestä. On belgialainen näyttelijä, joka esittää bicky-miestä belgialaisessa mainoksessa, mutta hänellä ei ole mitään tekemistä Suomen kanssa. Sitten on peilistäsi tuttu ätmi, joka kirjoittaa bickynä tälle palstalle :-)) Sen tietää siitäkin miten kiihkeästi sönkötät asiasta, mutta ei se auta.

Mitenkäs se olikaan, kuinka Belgian iso kiho Jake kirjoittaakin suomea syntyperäisen suomalaisen tavoin? :-)))

• Mikä täällä on ongelmana?

Eilen tosiaan julkaistiin mun elämänkerta/muistelmateos ja siitä voi jokainen käydä lukemassa videon tarinan ja sen käytöstä hampurilaismainoksessa.

On se kumma että aikuisen miehen joka on isä, moottoripyöräkerhon pomo ja vetänyt juhannuksena Kalajoella penisreeni-show:n, niin täytyy todistella omaa olemassaoloaan palstavajakeille.

Palstalaisista, jotka eivät ole mun henkilökohtaisia tuttuja, niin ainakin DarkFear ja Totuus2017 ovat vahvistaneet nähneensä mut livenä. Varmaan moni muukin, uskoisin että toi meidän kerhon logo mustassa nahkaliivissä herättää huomion.

• 83737
        bicky_royal kirjoitti:

Mikä täällä on ongelmana?

Eilen tosiaan julkaistiin mun elämänkerta/muistelmateos ja siitä voi jokainen käydä lukemassa videon tarinan ja sen käytöstä hampurilaismainoksessa.

On se kumma että aikuisen miehen joka on isä, moottoripyöräkerhon pomo ja vetänyt juhannuksena Kalajoella penisreeni-show:n, niin täytyy todistella omaa olemassaoloaan palstavajakeille.

Palstalaisista, jotka eivät ole mun henkilökohtaisia tuttuja, niin ainakin DarkFear ja Totuus2017 ovat vahvistaneet nähneensä mut livenä. Varmaan moni muukin, uskoisin että toi meidän kerhon logo mustassa nahkaliivissä herättää huomion.

Vajakki on se ätmi, joka tota bicky hiiri-skeidaa jaksaa edelleen jauhaa.

huomenta peris! :-)

• bicky_royal kirjoitti:

Mikä täällä on ongelmana?

Niin sitä mä oon myös tässä ihmetellyt, että mikä tässä oikein on niin vaikea noiden palstalaisten uskoa sun olemassaoloasi, kun olenhan mäkin sut usein nähnyt ja monessakin eri paikassa. Lisäksi myös peris on kertonut sut usein nähneensä, niin eihän tässä pitäisi olla mitään epäselvää.

Asian voisi varmistaa hyvin vaikka Impivaaran uimahallin henkilökunnalta, kun siellähän sä oot käynyt jo pitkään punttisalilla penislihastreenejä tekemässä:))))))))))) Nin oot varmasti heille tuttu mies jo vuosien takaa:)))))))))))))))

Mullakin pisti heti silmään se teidän kerhon penis-logo liivin selässä, kun ekan kerran sut varissuolla näin:))))))))))))

• Minkä takia tehdään liikenneturvallisuutta vaarantavia ajosuorituksia hyväntekeväisyyden nimissä?

Ajaisiko noin kokenut motoristi levänneenä ja valppaana missään olosuhteissa rekan perään?

• IiIjaIaakson_timppa

DarkFear saattaisi ajaa invamopollaan rekan perään, kun ajaessaan yrittää naputella bicky-viestiä palstalle.

• ätminki

Jätkä ei osannut edes ajaa moottoripyörää. Miksi pitää ajaa rekan perässä ja kuolla siihen.

• Rikolliset moottoripyöräklubit ja tuollaiset hyväntekeväisyysbikerklubit ovat kylläkin toistensa äärimmäisiä vastakohtia.

Moottoripyörä on aika järjetön liikenneväline, onnettomuusriski on ihan älytön.

• "Moottoripyörä on aika järjetön liikenneväline, onnettomuusriski on ihan älytön."

Itsehän pidät varmasti kävellessäkin kypärää ja suojalaseja päässä. Ethän unohda polvi- ja kyynärsuojia? Laita hälytysnumero vielä puhelimeen pikavalinnaksi, niin saat nopeasti apua.

• Ei ehkä ollut ihan oikea motoristi vaan semmoinen joka innoissaan osti ison pyörän, ei malttanut opetella ajamaan vaan lähti "kovien jätkien" rautaperseajoon ja ajeli sitten silmät ristissä puolinukuksissa väkisin ihan älyttömiä siivuja. Siellä oli linkki toiseen juttuun jossa kerrottiin aiemmin tapahtuneesta kolarista Puolassa:

http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201707082200253276_u0.shtml

Fiksu olisi tuon puolan jutun jälkeen muuttanut ajotapojaan niin että pitää kunnollisen turvavälin eikä aja liian väsyneenä mutta tyhmä tietysti paahtaa entistä enemmän kilometrejä alle. Minusta tuollaiset kaikki rautapersereitit ja niistä koohkaaminen pitäisi lailla kieltää kun ne vain lietsoo tyhmiä jotka ei tunne rajojaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      285
      26854
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2284
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      201
      1630
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      154
      1540
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1311
    6. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      34
      1304
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1008
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      932
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      87
      856
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      81
      810
    Aihe