Kellä on yli 20 000 euroa? Entä kellä on yli 100 000?
Paljonko teillä on rahaa pankissa?
40
621
Vastaukset
- ätmi-
Taitaa olla noin 9 euroa tilillä. Kotona onkin sitten 25000. Pankissa en voi säilyttää rahaa koska menettäisin toimeentulotuen ja joutuisin maksamaan vielä takas niitä jos ne sais tietää että minulla on paljon rahaa.
No nää on asioita joita en kerro. 😄
- älä.sit
No sittenhän oli helvetin fiksua yleensäkin vastata.
älä.sit kirjoitti:
No sittenhän oli helvetin fiksua yleensäkin vastata.
Tietysti on, kukaan ei väittänyt että pakko vastata summilla. Voi sanoa etten kerro..😃
muhkee_muhku kirjoitti:
Tietysti on, kukaan ei väittänyt että pakko vastata summilla. Voi sanoa etten kerro..😃
Tai jospa olenkin muka näppärä ja esitän vastakysymyksen, arvaa paljonko?
muhkee_muhku kirjoitti:
Tai jospa olenkin muka näppärä ja esitän vastakysymyksen, arvaa paljonko?
Minä arvaan että jotain 20-30te jos ette ihan tyhmiä ole, tuon verran pitäisi olla nopeasti irrotettavaa jos tulee jotain yllätyskuluja. Voisi olla enemmänkin mutta kun teillä muutto/remppahommat takana niin ei ehkä ole kun olette varmaan ihan tavisperhe kuitenkin.
- muhkee_muhku-off
Perkele kun tää kirjautuminen ei toimi. Niin, kyllä me oikeastaan ollaan aika tyhmiä vaikka mulla onkin mainitsemasi 20-30e tilillä.
Harmaaritari kirjoitti:
Minä arvaan että jotain 20-30te jos ette ihan tyhmiä ole, tuon verran pitäisi olla nopeasti irrotettavaa jos tulee jotain yllätyskuluja. Voisi olla enemmänkin mutta kun teillä muutto/remppahommat takana niin ei ehkä ole kun olette varmaan ihan tavisperhe kuitenkin.
Niin, velalla ei olla rakennettu, eikä eletty. Mut kyl asuntovelkaa on vähän. Raha on semmonen väline, jota kohtuu helposti saa ja kohtuu helposti menettää. Mut homma hallussa.🙂
muhkee_muhku kirjoitti:
Niin, velalla ei olla rakennettu, eikä eletty. Mut kyl asuntovelkaa on vähän. Raha on semmonen väline, jota kohtuu helposti saa ja kohtuu helposti menettää. Mut homma hallussa.🙂
Noinhan se on ja uskon että teillä hallussa kun olet niin fiksu muutenkin, monella vaan tosiaan niin että vedetään lainat tappiin eikä jätetä yhtään jemmarahaa niin sitten ollaan ongelmissa kun jotain posahtaa rikki.
Harmaaritari kirjoitti:
Noinhan se on ja uskon että teillä hallussa kun olet niin fiksu muutenkin, monella vaan tosiaan niin että vedetään lainat tappiin eikä jätetä yhtään jemmarahaa niin sitten ollaan ongelmissa kun jotain posahtaa rikki.
Fiksu. Kiitos kehuista.😊
- Robert.the.Duck
Riittävästi ja aika paljon enemmänkin. Tekisikö mieli osille?
Menisit töihin sinäkin etkä tuhlaisi kaikkea tupakkaan, viinaan ja huoriin niin olisi sinullakin. - Robert.the.Duck
Lisään vielä että homostelen mielelläni muiden fagottien kanssa.
- uytutuytuyu
135e. Olen töissä, mut tulin just ulkomailta. Velkaa ei ole koskaan ollut yhtään.
Mitä väliä sillä näin sinkkumiehen kannalta on että paljonko on rahaa pankissa? Suomalaiset naisethan ei tunnetusti ole rahan perään vaan vain rakkaus merkitsee niin nuo saldomääräthän ovat vain sivuseikka. Tai joo, onhan se toki mukavaa että tileillä sen verran on että siellä aina on riittävästi jos aikoo jotain hankkia.
- Totuuss
Onhan minulla rahaa jolla en oikeastaan mitään tee muuta kun maksan vuokran, sähkön ja ruuan.
Raha on kummallinen väline. Naista sillä ei saa mutta naiset kuitenkin soittelee ja myy kaikenlaisia vakuutuksia ja lainoja. Ilmeisesti pankkineidit vakoilee asiakkaitten varallisuutta ja sitten on hyvä väkisin tyrkyttää kaikenlaisia vakuutuksia. .. Ei siellä ole Rahaa.. Siellä on Vain Bittejä.. ;D
- massimies-
Haha! Tasan ei käy onnen lahjat, mulla on rahaa.
massimies- kirjoitti:
Haha! Tasan ei käy onnen lahjat, mulla on rahaa.
.. Bittejä ne on.. Mutta Tyhmyyttäs luulet niiden olevan kptain muuta.. ;D
Ei sillä ole vittuakaan väliä. ATM=ATM=ATM.
Mulla on rahaa pyöristettynä noin 50k€, pihalla Mersu ja Jaguaari ja sain tylyt pakit pankin työntekijältä, josta olin kiinnostunut.- Sinkkunainen-36
Ei kukaan halua MT-potilaan kanssa seukata.
- vanhempiATMantaaneuvon
Myy mese ja jagge ja osta tilalle upouusi s tai c sarjalainen (hintaa lienee noin 50k). Sitten suunta kohti Tallinnaa. Näin minä toimisin jos olisin yhtä onnellisessa asemassa kuin sinä. Ja vähennä myös ryyppäämistä huomattavasti.
Ei kannata peris noin ajatella, sillä totta kai naiset kiinnostuvat aina mielummin varakkaista miehistä, kun köyhistä. Ja kerroit sen pankin työntekijän myös olleen varattu, niin sen vuoksi hän ei varmasti ollut susta kiinnostunut.
Onhan Bicky Royal-miehellä myös hyvin rahaa, kun ne Penetrators MC:n bisnekset kukoistavat ja kerhotiloilta löytyy myös Hummer ja Chevy Silverado:)))))))))))))))))DarkFear kirjoitti:
Ei kannata peris noin ajatella, sillä totta kai naiset kiinnostuvat aina mielummin varakkaista miehistä, kun köyhistä. Ja kerroit sen pankin työntekijän myös olleen varattu, niin sen vuoksi hän ei varmasti ollut susta kiinnostunut.
Onhan Bicky Royal-miehellä myös hyvin rahaa, kun ne Penetrators MC:n bisnekset kukoistavat ja kerhotiloilta löytyy myös Hummer ja Chevy Silverado:)))))))))))))))))Niin, nainen sanoi joulukuussa mulle että hänellä on poikaystävä, mutta alkuvuoden aikana tekemäni tutkimustyön perusteella tulin siihen tulokseen että kyseessä oli valkoinen valhe. Eikä siinä, mä olen päässyt asiasta yli vaikka se aluksi ottikin koville. Tuo nyt oli tollanen kännissä kirjoitettu kärjistetty avautuminen. Se on ihan totta, että ainahan varakas mies on kiinnostavampi, ja se raha ja varallisuus mahdollistaa mukavan elämän myös sinkkunakin.
Ja tuohon DarkFearin yläpuolella olevaan kommenttiin: Siinähän ei olisi mitään järkeä laittaa lähes kaikkea rahaa kiinni uuteen autoon, jonka arvo laskee koko ajan. Tai no, Liljalaakson Timppahan on näin tehnyt ja vieläpä velkarahalla :)))))- Saxxx
Totuus2017Official kirjoitti:
Niin, nainen sanoi joulukuussa mulle että hänellä on poikaystävä, mutta alkuvuoden aikana tekemäni tutkimustyön perusteella tulin siihen tulokseen että kyseessä oli valkoinen valhe. Eikä siinä, mä olen päässyt asiasta yli vaikka se aluksi ottikin koville. Tuo nyt oli tollanen kännissä kirjoitettu kärjistetty avautuminen. Se on ihan totta, että ainahan varakas mies on kiinnostavampi, ja se raha ja varallisuus mahdollistaa mukavan elämän myös sinkkunakin.
Ja tuohon DarkFearin yläpuolella olevaan kommenttiin: Siinähän ei olisi mitään järkeä laittaa lähes kaikkea rahaa kiinni uuteen autoon, jonka arvo laskee koko ajan. Tai no, Liljalaakson Timppahan on näin tehnyt ja vieläpä velkarahalla :)))))Uusi Mersu tekee kummasti vaikutuksen naisiin ainakin Pietarissa ja Tallinnassa.
- elä_nyt_kun_voit
Saxxx kirjoitti:
Uusi Mersu tekee kummasti vaikutuksen naisiin ainakin Pietarissa ja Tallinnassa.
Ja Periksen iässä nuorten naisten nussiminen on paljon tärkeämpää kuin järkevät taloudelliset ratkaisut, ajatellen hänen tulevia vuosiaan koostuvatko ne parisuhteesta, perheestä tai edes onnellisista muistoista kauniiden tyttöjen nussimisesta vaiko pelkästään ATM:n katkeruudesta.
- lkfjlkhgj
Noin viisikymppiä. Velkaa on 18 000 egeä mutta se on vielä vähän auki.
- kaisanoasaa
Minulla on yksitoistasataatuhattamiljoonaa ja lisää on tulossa.
Ei minulla tuollaista summaa tule kuin vuodessa
- 720
valtakunta kirjoitti:
Tarkemmin
37.000e vuodessaMistä sä noin hyvät tulot saat?
720 kirjoitti:
Mistä sä noin hyvät tulot saat?
Noh todellisuudessa siinä on ukonkin työttömyysraha mukana mutta arvaa samaa kysyttiin kun muutettiin tähän asuntoon?
Missä oon töissä?
- Raha-on-kemia
Levittäkää sanomaa naisille että teillä on rahaa.
- yerafgfyy74f
Maksoin asuntovelkani pois, nyt on oma ok-talo ja jonkun verran säästössä. Niin ja olen nainen, että silleen.
Eurot on homoille!
- Pentti_Kuukasjärvi
Rauhoitu ukki!
- cashmoney
Tilillä vähän päälle 18000€
- AikaTarkka
29000 ekua. Eihän se lisä pahaa tekis.
- Miksi.miksi
Noin kymppitonni säästössä, jos tulee jotain yllättävä menoa. Mitään omaisuutta ei kannata hankkia, eikä säästää sen suurempia, kun ei perillisiä. Kannattaa käyttää ja nauttia rahoistaan.
- Ei_mitääntarvetta
Miinus 50 000 euroa, toiveissa on että vuonna 2030 olisi tasan 0.
Ehkä on ehkä ei. Jos naista löytyy jolla saman verran plusssa niin sittenhän se on jo heti tasan 0.
Jos on enempi niin loput saa pitää itse, en oo ahne.
Kyllä tuohon rahaan lempee saa aika ison erän. Kun tilit on tasan sitten pitää laittaa menot ja kulut lemmessä tasan. Jos ei oo varaa lemmestä antaa niin ikävä juttu velaksi en pysty antaa sen verran korkeet on kulut siinä.
Jos tälläinen järjestely käy niin tervetuloa, muuten 2030. Jos silloin vasta niin mitään ylimääräistä lempeä ei kannata ootella.
Sen verran saa mitä on maksanutkin. Reilu 50k säästöjä, joista putkiremppa ja asunnon perintövero vie ison osan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906