Ei vitsailuja yms että bensaa saa asemilta (ei muuten saa joudun aina ostamaan) tuo olkoon ainoa vitsi joka on valitettavasti totta.
Nyt asiaan , onko fiksua ajattaa neliveto tehopenkissä parannltu ohjelma ja mitä sitä ennen kannattaa vaihtaa osiin? Tehdäänkö järkevämpiä ohjelmia mm vaihteistoon? Mukavana lisänä moottorin käytettävyys paranee kun on juuri kyseiseen koneeseen sopiva kartta ja ompa se kulutus pudonnut samalla.
Pitääkö koko ohjauselektroniikka vaihdattaa johonkin toiseen?
Mitä on vahvistettavien osien listalla?
Käyttö on normi käyttöä mitä pick upilla nyt tehdään , veneen siirtoa,töissä käyntiä,sukujuhlia ,heppatrailerin vetoa , marjametsiä.
Vortec 8100 4x4 parantelu,vahvistus,pienempi kulut
2
122
Vastaukset
- Krempo
Minun näkemykseni on, että auto on tehtaalla suunniteltu ja valmistettu silmälläpitäen sen päivittäistä käyttötarvetta. Mainitsemasi käyttö tuskin edellyttää tehon tai väännön lisäämistä, ellet harrasta liikennevalokisoja tai vedä vallan saatanallisia ylikuormia.
- Optimointimaksaaitsensät
Väärin,näkemyksesi on väärä,moottorin optimointi parantaa moottorin toimintaa. Voi hienosäätää ja vaikuttaa juuri moottorin toimintaa parantavasti. Väärin on myös että on tehtaalla juuri oikeaksi tehty. Tehdas tinkii joka kohdassa mitä voi. Ei todellakaan ole fiksuimmat osat kiinni. Aloitus tekstissä ei viitata millään muotoa lapsellisiin liikennevalolähtöihin. Ylikuormat saatanalliset kuuluu samaan ,ei viitteitä niihin,ei. Optimoimaan vaan heti konetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913