Joku taisi taas loukkaantua

On se kummallista miten jotkut viestit/avaukset häiritsee. Ei niitä ole pakko lukea jos ei huvita.

30

332

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita uudestaan :)

• Joo. Olin just kommentoimassa.

Heh, pakko rehellisesti kertoa että olenpa joskus itsekin miettinyt, että onkohan tälläkin lakanalla joku muu akka/ukko maannut perse paljaana tai sohvalla ehkäpä painettu menemään. Mm. hotelleissa ihan varppina on pannu melkonen määrä ihmisiä samoissa kalusteissa ja pinnoilla joilla aattelit juhlavasti lomailla.😃

Huonesiivous toimitetaan pikana, voi olla et muutamat mehut jää pesemättä.

• Joo, eikös se sukulakin siinä hotelliohjelmassaan tsekkailut infravalolla auvon hotskulla niin aikalailla oli tahroja mitä ei silmällä näe mutta ne ovat siellä. Siinä ketjussa muuten olin just kommentoimassa kaapin nimiehdotukseen että vois laajentaa firman käsittämään jännämiehestä eroon pääsemisenkin, näin:

Jännäputs voisi olla. Tuo nimi johdattikin sitten jo miettimään että pitäisköhän homma laajentaa tosiaan jännän putsaamiseen kokonaan pois nurkista ajelemasta? Naiselle joka on ottanut jännän kotiinsa pesimään se voi olla todellinen ongelma. Onneksi vaikka ne usien ovat isoja ja riskejä ne ovat myös tyhmiä, me varmaan voitaisiin kehittää jotain ansalaitteita joilla ne pyydystettäisiin naisen kotoa ja palautettaisiin sitten niin kauas luontoon ettei ihan heti tallustta takaisin rahaa & p..ua naiselta vaatimaan. Voisi olla tosiaan menestys, ensin jännästä eroon ja sitten täydellinen kodon puhdistus otsonointipatterilla, varmaan jännän kanssa naimisiikin ehtineet naiset tarttuisi tuommoiseen kokonaispakettitarjoukseen innolla.

• Joskus olin töissä huoltomiesfirmassa ja käytiin yhden hotellin huoneita läpi. Petsasin pikkupensselillä puupintoja. Sängynpäädyt olivat jostain kummansyystä aina kuluneimmat. Ja uv-valoa ei ehkä kannattas siellä käyttää.

• Harmaaritari kirjoitti:

Joo, eikös se sukulakin siinä hotelliohjelmassaan tsekkailut infravalolla auvon hotskulla niin aikalailla oli tahroja mitä ei silmällä näe mutta ne ovat siellä. Siinä ketjussa muuten olin just kommentoimassa kaapin nimiehdotukseen että vois laajentaa firman käsittämään jännämiehestä eroon pääsemisenkin, näin:

Jännäputs voisi olla. Tuo nimi johdattikin sitten jo miettimään että pitäisköhän homma laajentaa tosiaan jännän putsaamiseen kokonaan pois nurkista ajelemasta? Naiselle joka on ottanut jännän kotiinsa pesimään se voi olla todellinen ongelma. Onneksi vaikka ne usien ovat isoja ja riskejä ne ovat myös tyhmiä, me varmaan voitaisiin kehittää jotain ansalaitteita joilla ne pyydystettäisiin naisen kotoa ja palautettaisiin sitten niin kauas luontoon ettei ihan heti tallustta takaisin rahaa & p..ua naiselta vaatimaan. Voisi olla tosiaan menestys, ensin jännästä eroon ja sitten täydellinen kodon puhdistus otsonointipatterilla, varmaan jännän kanssa naimisiikin ehtineet naiset tarttuisi tuommoiseen kokonaispakettitarjoukseen innolla.

Niin. Ja oikeastaanhan vois jännämiestä haikailevalle ottaa sellaisen jännämies-elämyspaketin. Vois kato palkata niitä häädettyjä jänniä antamaan elämyksen tuollaselle naiselle, joka haaveilee jännästä...sit putsit päälle. Samalla vois sen tytäryrityksenkin piikkiin käyttää jänniä apuna. Ne ruikkis vessat ja sängyt, sohvat. kaivelis kynillä korvia ja persettä vuoronperään...
        Ai hitto...vielä pakerran minäkin töissä täällä, kun ois valmis bisnes jo hollilla....lähenkö jo kotiin?

Joo, eikös se sukulakin siinä hotelliohjelmassaan tsekkailut infravalolla auvon hotskulla niin aikalailla oli tahroja mitä ei silmällä näe mutta ne ovat siellä. Siinä ketjussa muuten olin just kommentoimassa kaapin nimiehdotukseen että vois laajentaa firman käsittämään jännämiehestä eroon pääsemisenkin, näin:

Juu, Sukulan jäljiltä löytyi kaikenlaista. Eikun löys kaikenlaista.

Ihan hieno bisnesidea. Kestääkö teillä hermo tuommosta bisnestä? Tai hajunsietokyky? Eritteiden läträäminen menee, kun ei mieti liian tarkkaan mitä on just pesemässä. :D

• Just kun pääsin vauhtiin.... No onneks kopioin sen sotkemisfirman idean.... tässä...

No sille vois olla tytäryritys, mutta tietysti siihen ei voisi olla yhteyksiä, kun muuten menisi maine. Eihän hautaustoimistokaan varmaan haluaisi toimia saattohoitoa antavana firmana...

Se toinen firmahan voisi ottaa miehiltä spermaa korvausta vastaan. Jotain jöttäfilmiä näyttäs ja sais ml-määrästä tietynlaisen korvauksen. Tietty pitkään muhinut työmiehen hymy pyyhkäistäs samaan rahaan mikrokuituliinalla ja purkitettaisiin tahrimiskäyntiä varten. Virtsaa pitäis saada myös vessanpytyn ympärille ja tietty runsaalla kahvinjuonnilla höystettynä, että tuoksu on silmiä kirvelevää. Räkää sohvan käsinojiin ja pöydänalle hommattava. Tennissukkia kirjahyllyyn. Veitsien päät kääntää...kuten niillä olisi tarkistettu taunuksen venttiilinvälykset ja haarukan piikit väännellä, koska jännämiehethän putsaa niillä hampaanvälit...niin ja kyniin pitää saada korvavaikkua...

Helkatti...lähetkö mukaan bisnekseen?

• Nicitönnänyt

Niin, voishan se olla vähän epäilyttävää jos yksi veli toimii saattohoidon yksikkönä tai diagnoosin tekevänä lääkärinä ja toinen veli/suku on hautausurakoitsija.

Tai kuolemansyyntutkijajalla on peruukkibisnes, luonnonhiuksia.

Vaan oikeastihan kuolema on luonnollinen asia. Miksipä ei eletty elämä ja muutama eritetahrakin. 🤣

Kirjautuminen nakkas mut ulos...mut iltoja!😊

• Mä olen luonnonlahjakkuus sotkemisessa. Musta voisit saada hyvän yhtiökumppanin.

• Pthyi h..i, oli niin elävästi kuvattu että alkoi kuvottamaan. sorry, en taida pystyä :D

• LinerT.2 kirjoitti:

Mä olen luonnonlahjakkuus sotkemisessa. Musta voisit saada hyvän yhtiökumppanin.

Niin, päästäiskö sut sit irti sen jännän kanssa sinne kämppään? Käyttäisit sitä ja roiskisitte kunnolla. Tietty se muuten kuivais heppinsä makuuhuoneen verhoihin. Sinähän voit sit tyynyllä kuivata näppärästi paikat.
        Kyllä tää tästä poikis ihan kelpo bisneksen....

Pthyi h..i, oli niin elävästi kuvattu että alkoi kuvottamaan. sorry, en taida pystyä :D

No hei, pitäähän jonkun hoitaa laskutus ja tilauskanta... Elä nyt säikähdä. Ja pidetään jännät erillään susta, katsos tää on organisointikysymys.

• Nicitönnänyt kirjoitti:

Niin, voishan se olla vähän epäilyttävää jos yksi veli toimii saattohoidon yksikkönä tai diagnoosin tekevänä lääkärinä ja toinen veli/suku on hautausurakoitsija.

Tai kuolemansyyntutkijajalla on peruukkibisnes, luonnonhiuksia.

Vaan oikeastihan kuolema on luonnollinen asia. Miksipä ei eletty elämä ja muutama eritetahrakin. 🤣

Kirjautuminen nakkas mut ulos...mut iltoja!😊

No mitäs et ruksinut muista kirjautumiskohtaa! Sen voi antaa olla siinä, niin ei tarvii kuin päivittää, niin aina löytyy sivut. Mulla vielä kirjanmerkeissä sinkutsivu, niin ei tarvii ettii. Näppärää...opettelehan käyttää hiplauskännyy, niin ei käy lapsuksia.

Ja takautuvasti öitä, varmaan jo hipsit unille.

• Dissident kirjoitti:

No hei, pitäähän jonkun hoitaa laskutus ja tilauskanta... Elä nyt säikähdä. Ja pidetään jännät erillään susta, katsos tää on organisointikysymys.

Joo, minä voisin tosiaan hoitaa konttorilla asioita. Alkuunhan meillä varmaan ei olisi varaa ulkopuolisiin niin pitäis varmaan sun hoitaa sitten kentällä sekä jännän että putsarin roolit. Voitais laittaa sut jonnekin nettipalstoille saalistamaan naisia joille sitten työntyisit jännäksi ja sitten voitaisiin alkaa tarjoamaan firman palveluja kun näyttää että sitä naista alkaa kyllästyttämään sun jännäilyt. Varmaan sun sitten pitäis jotain valepukua hankkia, opetella erilaisia murteita jne. niin ei nainen tunnista omaksi jännäkseen putsauskeikalla mutta varmaan olis hoidettavissa.

Joo, minä voisin tosiaan hoitaa konttorilla asioita. Alkuunhan meillä varmaan ei olisi varaa ulkopuolisiin niin pitäis varmaan sun hoitaa sitten kentällä sekä jännän että putsarin roolit. Voitais laittaa sut jonnekin nettipalstoille saalistamaan naisia joille sitten työntyisit jännäksi ja sitten voitaisiin alkaa tarjoamaan firman palveluja kun näyttää että sitä naista alkaa kyllästyttämään sun jännäilyt. Varmaan sun sitten pitäis jotain valepukua hankkia, opetella erilaisia murteita jne. niin ei nainen tunnista omaksi jännäkseen putsauskeikalla mutta varmaan olis hoidettavissa.

No kai sitä vois alkuun hoitaakin tuon alkunytkäyksen...Ehdotin vaan jo tuolle Linerille sitä toisen sotkijan paikkaa... Mutta eiköhän sitä vois työnä jotenkin "ammattimaisesti" asian hoitaa...kysehän on eritteistä ja hajuista. Siis, tietenkin jos haluaa täyden jännämiespaketin, niin sittenhän siihen jää itse tosiaan...Kyllähän sitä ois piipussa, kun pitäis juoda vaan kaljaa ja elää einespitsoilla. Dvd;ltä katsoa mm -95 ja -11 loppuotteluita sohvalla pelkissä sinisissä pitkissä kalsareissa. Läpsiä naista persiille ja puristella tisseistä. Saattais olla vaikeaa olla huomaamatta sitä naisen ahdistusta... Oikeesti ei ois muuten helppoa olla jännämies, kun näin oikeesti rupee funtsimaan....

• Dissident kirjoitti:

No kai sitä vois alkuun hoitaakin tuon alkunytkäyksen...Ehdotin vaan jo tuolle Linerille sitä toisen sotkijan paikkaa... Mutta eiköhän sitä vois työnä jotenkin "ammattimaisesti" asian hoitaa...kysehän on eritteistä ja hajuista. Siis, tietenkin jos haluaa täyden jännämiespaketin, niin sittenhän siihen jää itse tosiaan...Kyllähän sitä ois piipussa, kun pitäis juoda vaan kaljaa ja elää einespitsoilla. Dvd;ltä katsoa mm -95 ja -11 loppuotteluita sohvalla pelkissä sinisissä pitkissä kalsareissa. Läpsiä naista persiille ja puristella tisseistä. Saattais olla vaikeaa olla huomaamatta sitä naisen ahdistusta... Oikeesti ei ois muuten helppoa olla jännämies, kun näin oikeesti rupee funtsimaan....

Työterveyspalveluihin otetaan psykologipalvelutkin sitten...

• Dissident kirjoitti:

Työterveyspalveluihin otetaan psykologipalvelutkin sitten...

Joo mutta siinä jännämiesroolissa saisit kyllä pitää kaikki analysoinnit ja hempeilyt omana tietonasi ja hymyt pyllyssä niin ei kaatuisi koko homma heti alkuunsa sun pehmoiluun. Sitten myöhemmin voisit tosiaan sitten psykologisoida rikkinäistä naista kuntoon mielinmäärin.

Joo mutta siinä jännämiesroolissa saisit kyllä pitää kaikki analysoinnit ja hempeilyt omana tietonasi ja hymyt pyllyssä niin ei kaatuisi koko homma heti alkuunsa sun pehmoiluun. Sitten myöhemmin voisit tosiaan sitten psykologisoida rikkinäistä naista kuntoon mielinmäärin.

Huhhuh! Kylläpä kuullostaa aina vaan enemmän aikamoiselle rastille... Ehkä sittenkään en taida vielä irtisanoutua nykyisestä hommasta. Pitäisi varmaan kartoittaa ensin kysyntä tälläiselle palvelulle, sanotaanko, että tiedät, että hiukan...enkä vaan hiukan, kun runsaan skeptisesti suhtaudun palstan taustatietoihin naisten jännämieskysynnästä.

• Dissident kirjoitti:

No mitäs et ruksinut muista kirjautumiskohtaa! Sen voi antaa olla siinä, niin ei tarvii kuin päivittää, niin aina löytyy sivut. Mulla vielä kirjanmerkeissä sinkutsivu, niin ei tarvii ettii. Näppärää...opettelehan käyttää hiplauskännyy, niin ei käy lapsuksia.

Ja takautuvasti öitä, varmaan jo hipsit unille.

No emmä muistanut henkseleitä, vanhuus ei tuu yksin. :)

Mut joo jatkakaa, öitä. Tuun huomenna lukemaan mitä on saatu saldoksi. :D

• muhkee_muhku kirjoitti:

No emmä muistanut henkseleitä, vanhuus ei tuu yksin. :)

Mut joo jatkakaa, öitä. Tuun huomenna lukemaan mitä on saatu saldoksi. :D

No eiköhän kiima jäänyt siihen.
        Nopeesti tulee ideat, mutta nopeasti unohtuukin.

• Sivut kaatui just kun olin vastinettani kirjoittamassa. En tiedä ehtikö tulla perille, mutta laitan uudestaan.

Ei tarttis tulla käymään, se sopisi mulle oikein hyvin. Mun ei tarvitsisi siivotakaan. :) Tai voishan se kaiffari istua paljaalla lattialla (saa itse pestä istumapaikkansa niin voi olla varma että on puhdasta). Ja mä voisin käydä hyväksikäyttämässä sitä seksuaalisesti sen luona, kun mua ei niin toisten roiskeet haitaa ;)

• Sun luona käyntiin kyllä tosiaan olisi herrasmiehen viisainta varustautua vähintäänkin pefletillä ja kaasunaamarilla, on siellä varmaan niin sitkee jännämies- ja treenihiki kämpässä :D

• Totuuss

Jännämiehet käy suihkussa kerran viikossa ja haisevat. Naiset kuitenkin rakastaa jännämiehii.

• Mistä ihmeestä oon taas jäänyt paitsi?

• Laitoin vaan yhden avauksen mikä lähti ihan hyvin käyntiin niin joku sitten ei tykännyt ollenkaan vaikkei siinä ollut edes mitään ilkeää minun mielestä, leppoisaa rupattelua vaan.

Laitoin vaan yhden avauksen mikä lähti ihan hyvin käyntiin niin joku sitten ei tykännyt ollenkaan vaikkei siinä ollut edes mitään ilkeää minun mielestä, leppoisaa rupattelua vaan.

ok, nyt tiedän kaiken joku sabotoi kivat juttelut

Laitoin vaan yhden avauksen mikä lähti ihan hyvin käyntiin niin joku sitten ei tykännyt ollenkaan vaikkei siinä ollut edes mitään ilkeää minun mielestä, leppoisaa rupattelua vaan.

Ei olisi ensimmäinen kerta. Kenen kanssa juttelu lähti luistamaan

Liener kanssako💕💕💕💕💕💕💕💕

• valtakunta kirjoitti:

Ei olisi ensimmäinen kerta. Kenen kanssa juttelu lähti luistamaan

Ketjussa juttu juisti kuin kynnet lutikan, putkistossa hetekan. Olipa ne aikoja, vaan eipä se kauaa saanut luistaa. :)

• muhkee_muhku kirjoitti:

Ketjussa juttu juisti kuin kynnet lutikan, putkistossa hetekan. Olipa ne aikoja, vaan eipä se kauaa saanut luistaa. :)

En oikein ymmärtänyt lutika vertausta muta kyllä minä hetekan putkiston tajusin villiä vilskettä😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      130
      1146
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      147
      1043
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      63
      788
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      49
      577
    5. 43
      542
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      521
    7. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      493
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      22
      448
    9. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      13
      441
    10. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      37
      438
    Aihe