Koska olet

nadjas

viimeksi ihastunut totaalisesti?

15

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota se oli 2010 tai melkein jo 2011. :)

      Sillä tiellä ollaan ja ihastun vieläkin viikottain, samaan mieheen.

      • yybee

        Kimmo on niin ihana mun mielestä kanssa! ❤️❤️❤️


      • Jos näkisitte, saattaisi ihastus syventyä rakkaudeksi.


      • yybee kirjoitti:

        Kimmo on niin ihana mun mielestä kanssa! ❤️❤️❤️

        Se on hyvä, että tykkkäät. Mutta tää ei oo nimeltään Kimmo eikä kelju kojoottikaan. :)


      • eIisakettu kirjoitti:

        Jos näkisitte, saattaisi ihastus syventyä rakkaudeksi.

        Kohta taas nähhää, jahka ehtii kaupasta kottiin. :)

        Eläpä hättäile. Tää rakkaus on jo syventynyt..on tehny mutkia ja pomppuja. Mut näköjään se kaikki rytinät kestää. :)


      • Tarkotin ihan livenä, eikä sen webbikameran kautta, johon kiirehtii kaupasta tullessaan.


      • eIisakettu kirjoitti:

        Tarkotin ihan livenä, eikä sen webbikameran kautta, johon kiirehtii kaupasta tullessaan.

        Livenä livenä. Ei oo webbikameraa vieläkään. :)


      • TässäOnAjatusta
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Livenä livenä. Ei oo webbikameraa vieläkään. :)

        No hyvä on. Mutta miksi sinä jaat itseäsi vain yhdelle miehelle? Kun riehut tällä palstalla kuitenkin 247 olisi kohtuullista että antaisit kaikille täällä pillua. Vai et ole erityisen viehättävän näköinen niin reikä sinultakin löytyy ja se voisi poistaa pahimmat puutteet, ja kaikki olisivat tyytyväisiä.


      • TässäOnAjatusta kirjoitti:

        No hyvä on. Mutta miksi sinä jaat itseäsi vain yhdelle miehelle? Kun riehut tällä palstalla kuitenkin 247 olisi kohtuullista että antaisit kaikille täällä pillua. Vai et ole erityisen viehättävän näköinen niin reikä sinultakin löytyy ja se voisi poistaa pahimmat puutteet, ja kaikki olisivat tyytyväisiä.

        Älä nyt kakkaa jauha, mä olen töissä kuitenkin 8h päivässä, matkat päälle. Millään ei voi olla 24/7 paikalla. :)

        Mitä sokea äijä viehättävällä tekee. Mut kun en oo jakorasia niin ei lähe jakeluun. :)


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Livenä livenä. Ei oo webbikameraa vieläkään. :)

        .. Huomasit varmaan, että tuo on PerseilyNikkeilijä, eikä oikea Kettu?.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Huomasit varmaan, että tuo on PerseilyNikkeilijä, eikä oikea Kettu?.. ;P

        Huomasin toki. Ja en usko et Elisakettu koskaan vajois noin alas. :)

        Liian fiksu sellaiseen.


    • PalstaTrolli

      Viimeksi vihastuin totaalisesti, kun yhteiskunnan uhri oli purkanut oikeutettua tuskaansa kapitalistisen yhteiskunnan riiston tuotokseen eli autooni.

    • .. Se on Vaarallista, joten Kantsii vältellä tuollaisia Trippejä.. ;D.. Parasta on kun laittaa Uskon&Toivon Laatikkoon, niin ei pääse se YksJutska Lentoon.. ;P

      .. Tai Noh, TakaPortin voi jättää.. "Hänelle".. ;D

      https://www.youtube.com/watch?v=6uWEPfJkAw4

    • Varmaan kolme vuotta sitten.

    • Reilu vuosi sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe