viimeksi ihastunut totaalisesti?
Koska olet
15
382
Vastaukset
Tuota se oli 2010 tai melkein jo 2011. :)
Sillä tiellä ollaan ja ihastun vieläkin viikottain, samaan mieheen.- yybee
Kimmo on niin ihana mun mielestä kanssa! ❤️❤️❤️
yybee kirjoitti:
Kimmo on niin ihana mun mielestä kanssa! ❤️❤️❤️
Se on hyvä, että tykkkäät. Mutta tää ei oo nimeltään Kimmo eikä kelju kojoottikaan. :)
eIisakettu kirjoitti:
Jos näkisitte, saattaisi ihastus syventyä rakkaudeksi.
Kohta taas nähhää, jahka ehtii kaupasta kottiin. :)
Eläpä hättäile. Tää rakkaus on jo syventynyt..on tehny mutkia ja pomppuja. Mut näköjään se kaikki rytinät kestää. :)eIisakettu kirjoitti:
Tarkotin ihan livenä, eikä sen webbikameran kautta, johon kiirehtii kaupasta tullessaan.
Livenä livenä. Ei oo webbikameraa vieläkään. :)
- TässäOnAjatusta
muhkee_muhku kirjoitti:
Livenä livenä. Ei oo webbikameraa vieläkään. :)
No hyvä on. Mutta miksi sinä jaat itseäsi vain yhdelle miehelle? Kun riehut tällä palstalla kuitenkin 247 olisi kohtuullista että antaisit kaikille täällä pillua. Vai et ole erityisen viehättävän näköinen niin reikä sinultakin löytyy ja se voisi poistaa pahimmat puutteet, ja kaikki olisivat tyytyväisiä.
TässäOnAjatusta kirjoitti:
No hyvä on. Mutta miksi sinä jaat itseäsi vain yhdelle miehelle? Kun riehut tällä palstalla kuitenkin 247 olisi kohtuullista että antaisit kaikille täällä pillua. Vai et ole erityisen viehättävän näköinen niin reikä sinultakin löytyy ja se voisi poistaa pahimmat puutteet, ja kaikki olisivat tyytyväisiä.
Älä nyt kakkaa jauha, mä olen töissä kuitenkin 8h päivässä, matkat päälle. Millään ei voi olla 24/7 paikalla. :)
Mitä sokea äijä viehättävällä tekee. Mut kun en oo jakorasia niin ei lähe jakeluun. :)muhkee_muhku kirjoitti:
Livenä livenä. Ei oo webbikameraa vieläkään. :)
.. Huomasit varmaan, että tuo on PerseilyNikkeilijä, eikä oikea Kettu?.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Huomasit varmaan, että tuo on PerseilyNikkeilijä, eikä oikea Kettu?.. ;P
Huomasin toki. Ja en usko et Elisakettu koskaan vajois noin alas. :)
Liian fiksu sellaiseen.
- PalstaTrolli
Viimeksi vihastuin totaalisesti, kun yhteiskunnan uhri oli purkanut oikeutettua tuskaansa kapitalistisen yhteiskunnan riiston tuotokseen eli autooni.
.. Se on Vaarallista, joten Kantsii vältellä tuollaisia Trippejä.. ;D.. Parasta on kun laittaa Uskon&Toivon Laatikkoon, niin ei pääse se YksJutska Lentoon.. ;P
.. Tai Noh, TakaPortin voi jättää.. "Hänelle".. ;D
https://www.youtube.com/watch?v=6uWEPfJkAw4Varmaan kolme vuotta sitten.
Reilu vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568