Tunnistat kyllä itsesi, jos tahdot olla kukkani.
Olit käsissäni sulaa vahaa, maistelin edestä ja lähestyin takaa.
Muistan yhä hetken yhteisen, tavoitat samasta numerosta miehen.
Nainen vuosien takaa
7
912
Vastaukset
- QueenBeeOf90s
Minäpä lähestyin juuri hiljattain tällaista miestä, miestä vuosien takaa. Miestä, jonka kanssa varastettu hetki ei jätä sielua rauhaan. Miestä, joka ansaitsisi olla niin paljon muutakin kuin kuhnuri. Miestä, jolle terälehdet aukeaisi..
Vaan enpä saanut vastakaikua =( Asiallisen ilmoituksen, että on naimisissa. Ei muuta..- J____
Oli joskus totta tämä tarina tai ei, joka päivä ajattelen sinua hei.
Kaihon katseesi muistan, sanoja huuliltasi kuulin vain.
Polttava rakkaus vaivasi, kertoa uskaltanut en tunteitani. - nythyvääyötä
Oisitpa kertonut.
Jos olisit hän..
- Holahola69
Oliko paikkakunta Kuopio? ;)
- QueenBeeOn90s
Eipä ollut mun kohdalla, ap:sta en tiedä.
- kesäineniltapäiväkö16
ikävä joka päivä jos minulle tämä. Minuunkin voi olla yhteudessä. Miehelle.
- harposmile
kevät ja kesä oli aikaa rakkauden, kun sydän yksin rakastaa se suhteen tuhoaa, sinä jätit minut kylmästi kuin rukkasen kallioille, minä kun olisin antanut vaikka henkeni puolestasi, ei auta ruikuttaa menneisyyden perään, sinua asia ei varmasti kiusaa eikä kiusannut olithan kissa joka hyppii tatista tattiin ja ehkäpä olet vihdoin onnellinen, toivon niin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882