NAiset, kummalle antaisit pillua

kaikysyäsaa

Dark fearille vai naisasialuuserille?

27

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen-nainen25

      No en varmasti kummallekaan. Toinen on kalju ja toinen mielenvikainen.

      • Jos mua luulet kaljuksi, niin mulla itselläni on kyllä hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun oon kuitenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies.

        Mutta naisasialuuseri sen sijaan on kyllä ihan kumpaakin noista, kun hän on vakavasti mielenterveysongelmainen ja tukkakin on hänellä alkanut lähtemään, vaikka on vielä nuori mies.

        Tosin hänen kaltainen persuja äänestävä militaristipaskajuntti ei vois edes niitä fina-tabletteja varmasti syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia.


      • Ai sulla itselläsi on joku ruma sasi-kalju vai saatana!!!!!!!!

        Taidat sitten olla joku homoperse, kun oot kerran tolla tavalla antanut sun tukkasi kaljuuntua jo ennen niitä parhaita nuoruusvuosia.

        Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaisia elämänarvoja suosiva vasemmistolainen, kun taas naisasialuuseri on joku persuja äänestävä talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen maalaisjuntti, joka ei ole koskaan edes käynyt missään ulkomailla.


      • Sulla varmaan itselläsi joku ruma kalju onkin, kun oot varmasti joku persuja äänestävä naisettomuudesta kärsivä juntti. Eipä tollainen sun kaltainen juntti voisi kuitenkaan niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia.

        Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen nykyaikainen eurooppalaishenkinen mies.


      • Naisasialooser11

        Mutta sinä olet ruma eli olet tasoamme alempana.


      • bicky_homosson
        DarkFear kirjoitti:

        Sulla varmaan itselläsi joku ruma kalju onkin, kun oot varmasti joku persuja äänestävä naisettomuudesta kärsivä juntti. Eipä tollainen sun kaltainen juntti voisi kuitenkaan niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia.

        Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen nykyaikainen eurooppalaishenkinen mies.

        Trolli sinä olet.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Mutta sinä olet ruma eli olet tasoamme alempana.

        Sähän se itse ruma olet, kun sun nimimerkkikin on tollainen. Etkös sä itse ole jo parikymmentä vuotta kirjoitellut tota samaa naisvihaa nettipalstoilla ja syyttänyt naisia siitä, kun he eivät ole sua koskaan kelpuuttaneet.

        Vai miksi sulla muten on tollainen nimimerkki? Taitaa olla siitä se sulla tullut, kun oot itsekin sen myöntänyt itsellesi, että oot luuseri naisten suhteen.


    • kaisanoasaa

      Toisella on poikuus tallella. Veikkaan dark fearia joka on 38 vuotias

      • Kyllä se 38 on vaan miehellä vielä niin nuoren miehen ikä, että paljon parempi ikä sitä miehellä on kyllä se 48 tai mieluummin vaikka 58, kun siinä iässähän miehet ovat paljon komeampia, kun jotkut kolmekymppiset nuoret pojanklopit.


    • N1991

      Nallille, koska spedekranssi ei oikein vetoa.

      • Niin se spede-tukat ja muut kaljut ovat kyllä nuorila miehillä niin rumia, että yleensä niitä pitävät ovatkin kaikki niitä persuja äänestäviä juntteja ja jotain homoja, kun eivät ole voineet fina-tabletteja syödä sen heidän oman ahdasmielisyytensä takia.

        Luulevat jotkut homot, että fina-tabletteja ei muka kannataisi syödä, vaikka siinä olisi erittäin toimiva lääke kaljuuntumisen estämiseksi. Tollaisia tabeletteja nyt luulisi jokaisen vähänkin ulkonäöstään välittävän miehen syövän ihan vaikka pelkästään varmuuden varalle, kun eipä niillä edes ole mitään haittavaikutuksia. Mutta on vaan jotkut niin juntteja, etteivät välitä ulkonäöstään ja päästävät sitten itsensä rumaksi kaljuksi luuserimieheksi ennen parhaita nuoruusvuosiaan.

        Varsinkin kaikki persujen äänestäjät ovatkin just aina niitä spede-tukkaisia naisettomuudesta kärsiviä' luuserimiehiä.


    • Sänkypuuhat pälvikaljun neitsyen kanssa olisi vielä kokematta, joten valitsen DarkFearin.

      No en sentään :) Naisasialuuserin sitten, jos olisi pakko noista joku valita.

      • Mulla itselläni on kyllä hyvälaatuinen ja tuhea tukka päässäni ja naisiakin on ollut mulla paljon ihan parikymppisestä lähtien.

        Suosittelisin kyllä valitsemaan mieluummin mut, kun mä oon sentään kuitenkin Andrea Pirlon näköinen komea mies ja naissialuuserihan on vielä neitsyys tallella oleva autisti ja erittäin rumakin sellainen, kun kaikki naiset ovat häntä aina karttaneet.


      • nää-on-näitä

        Näyttäisi olevan Miehen logiikan yksinkertaisen.blondin trollaaja eli ei oikea yksinkertainen.blondi. Korvannut L-kirjaimen I:llä.


    • tirkistelijä---

      Haluaisin katsoa kun dark fear panee jotain nelikymppistä naista. Se olisi varmaan koominen näky kun dark panee

    • Darkkismyhero

      Darkkikselle tietysti, vaikuttaa palstalaismieheksi harvinaisen fiksulta!

      • Kiva kuulla, että täällä on myös joitakin harvoja asiallisiakin kirjoittajia, eikä vaan pelkästään niitä naisettomuudesta kärsiviä ali-ihmisiä, eli ätmiluusereita.

        Mä olenkin palstan miehistä ehkä se kaikkein fiksuin ja asiallisin kirjoittaja, vaikka nyt itse sanonkin.

        Mä kun en koskaan hauku täällä ketään muita kirjoittajia, enkä kärsi mistään naisvihasta ja enkä myöskään äänestä persuja, kuten palstan ätmit. Muutenkin mun kirjoitukseni ovat täällä tasokkaampia.


    • 98098980

      DarkFear aivan ehdottomasti. Ennemmin, vaikka M. Ahtisaarelle, kuin nallille.

    • asiantuntijaa

      Naisasialooseri ja DarkFear ovat molemmat Periksen hahmoja. Huomaatte ehkä siitä että molemmat saavat raivareita säännöllisesti. Naisasialooseri puhuu usein pojanklopeista, ja satttumoisin myös Darkfear käytti samaa sanaa tässä ketjussa. Dark Fear heilauttelee kirvestä, Naisasialooseri taas keittää naisia öljyssä.

      • Eki-setä

        Juuri näin. Darkkis vieläpä yrittää uskotella, että periksen liljalaakson trollihahmot olisivat totta.


      • Naisasialuuseri onkin joku mielenvikainen ätmipaskluuseri, jolla se naisettomuus on näköjään sen pääkopan pahasti sekoittanut. Nyt jotkut vainoharhaiset jopa luulevat, että hän liittyisi jotenkin muhun ja perikseen.


    • Ame_Iie

      Kumpikin on mielenvikaisen periaatteen miehen trolleja.

      • Mä en ole mikään trolli, eikä periaatteen mies liity muhun millään tavalla.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Mä en ole mikään trolli, eikä periaatteen mies liity muhun millään tavalla.

        Just näin


    • imeparsaa

      Darkfear hoitoon ja nopeasti.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3023
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2878
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      93
      2164
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1848
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      338
      1794
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1672
    Aihe