Ero ei useinkaan kannata

Totuuss

75

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin varmaan olisi kannattanut tuonkin naisen pitää kiinni mutta sillä oli varmaan kiltti & kunnollinen, asiansa hoitava tylsä mies niin siitä piti päästä eroon. Aika paljon kertoo tuosta naisesta nuo jutun pointit:

" Laskuni rupesivat menemään ulosottoon ja niistä tuli maksumuistutuksia. Tarkoitukseni oli maksaa niitä takaisin aina silloin kun on rahaa, mutta koska olen adhd-tyyppinen ihminen, niin unohdin maksaa ne."

"mutta harmittaa, ettei minulla ole varaa viedä heitä mihinkään, kuten vaikkapa huvipuistoon. "

"Karita ja hänen miehensä ovat molemmat työttöminä tällä hetkellä. He elävät toimeentulotuella."

"En saa työttömyyskorvausta, koska työvoimatoimisto merkitsi minut kokopäiväiseksi opiskelijaksi. En kuitenkaan ole sellainen. Sain koulupaikan alkuvuonna, mutta en ole aloittanut opiskelua."

"Töitä ei ole tarjolla, asuntoa on vaikea löytää, en pysty tilaamaan mitään."

"Karitan tilannetta vaikeuttaa se, että hänellä on diagnosoitu masennus ja kaksisuuntainen mielialahäiriö."

Eli akkaa ei huvittanut maksaa velkojaan, siitä unohdus. Miksi pitäisikään päästä huvipuistoon, monella velattomallakaan ole varaa. Otti jonkun jännärötkyn miehekseen. Haki opiskelemaan mutta ei huvittanut aloittaa koulua. Pitäisi kai vielä saada tilailla verkkokaupoista niin kuin ennen luottotietojen menoa. Mielenterveysongelmatkin vielä siihen päälle. Hurraa mikä nainen, varmaan olisi oikea lottovoitto jollekin naisettomuutta surevalle ätmille mutta eihän sille ätmit kelpaakaan.

• .. Ymmärrätkö mitä tarkoittaa Masennus?.. Ja missä tuossa sanotaan, että mies on "JännäRötky"?.. Eikä tuo KaksiSuuntainenMielialaHäiriökään varmaan ole ihan itse "Valittu&Toivottu" jutska.. Ja se yhdistettynä Masikseen ei varmasti ole Yksilölle ihan Hauska/Helppo/Mukava juttu.. ;P

.. En saa ainakaan itse tuosta Suoraan sellaista käsitystä, miksi sitä yrität taas maalailla.. Mistäs muuten tiedät, ettet taas Revittele ja Lyö Lyötyä oikein OlanTakaa?.. ;P

.. Millainen Yksilö sellaista pystyy tekemään?.. ;P

• Minä varmaan olisin ulosotossa hetkessä

• nimimerkkivalinta
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ymmärrätkö mitä tarkoittaa Masennus?.. Ja missä tuossa sanotaan, että mies on "JännäRötky"?.. Eikä tuo KaksiSuuntainenMielialaHäiriökään varmaan ole ihan itse "Valittu&Toivottu" jutska.. Ja se yhdistettynä Masikseen ei varmasti ole Yksilölle ihan Hauska/Helppo/Mukava juttu.. ;P

.. En saa ainakaan itse tuosta Suoraan sellaista käsitystä, miksi sitä yrität taas maalailla.. Mistäs muuten tiedät, ettet taas Revittele ja Lyö Lyötyä oikein OlanTakaa?.. ;P

Tuo lyödyn lyöminen on ihan tavanomaista harmista. Sitähän hän aina tekee.
        On kuitenkin kiva huomata, että sinulla on sydän paikallaan. :)

• nimimerkkivalinta kirjoitti:

Tuo lyödyn lyöminen on ihan tavanomaista harmista. Sitähän hän aina tekee.
        On kuitenkin kiva huomata, että sinulla on sydän paikallaan. :)

.. Noh, on Harmiksella ne toisenlaisetkin hetkensä.. Mutta välillä vaan tulee sellainen Creepy Jekyll&Hyde olo joistakin yksilöistä.. ;P

Mut Harmiksen puolustukseksi täytyy sanoa, että TodMoni Yksilö on SamanMoinen.. Moni varmasti ihan Huomaamattaan ja sitten jos/kun asiasta mainitsee, niin sitten mennään johonkin DenfenssiMoodiin, eikä nähdä MetsääPuilta.. Syyt vaihtelee varmasti enemmän tai vähemmän.. osalla se on enemmän tai vähemmän PsyykkeenSuojausta ja osalla sitten taas jotain muuta.. ;P

Itsekkyys ja ItsePetostelu aiheuttaa kaikkea "jännää" & "mukavaa" yhdessä jos toisessa Yksilössä.. ;P

.. Itsellenikin SinisetSilmät on aiheuttanut aikast paljonkin ItsePetostelua.. Tahatonta tosin.. Eipä sitä kunnolla voi tiedostaa, kuinka paljon TodMonet Yksilöt Oikeasti poikkeaa omasta itsestä ja omista Jutskista.. Ennen kuin Silmät alkavat aueta.. Tämä tapahtuma on varmasti jokaiselle SiniSilmälle Aikast iso juttu.. Mitä Lämpimämpi, Herkempi jne. SiniSilmä on, niin sitä Isompi "Shokki/Järkytys" voi ns. "UusiMaailma" olla.. ;P

.. Mut sama kaava varmasti koskee monia erillaisia persoonia/luonteita.. Se vaan, että esim. Narsistilla tjmv. jutut menee enemmän tai vähemmän eri tavalla.. Jos/kun sellainen tajuaa, että on hänestä paljonkin poikkeavia yksilöitä, niin ei se näille mitään shokkia synnytä.. Päinvastoin.. Tälläisethän käyttää mielellään Lämpimämpiä, SiniSilmäisempiä jne. Yksilöitä hyväkseen.. Noh, käyttävät ne omanlaisiakin, mutta hyväksikäyttö taktiikka on silloin erillainen.. Ensin mainittujahan nämä Kylmemmät/Narsistisemmat Yksilöt kutsuvat "Tyhmiksi" yms.. Tämäkin kertoo paljon heistä ja heidän AjatusMaailmastaan.. ;P

.. Ja tuo loppu on ihan KatsojanSilmässä.. Mut tietty Luonne/Persoona ja muiden siihen kuuluvien ja vaikuttavien ominaisuuksien ja asioiden Soppa on itse kullakin mitä on.. Joidenkin Yksilöiden Soppa voi olla lähes samanlainen.. Mutta varmaan lähes aina Yksilöiden välillä löytyy ainakin pieniä vivahde eroja silloinkin.. ;P

.. Tais alkaa taas Rönsyilemään ajatukset.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ymmärrätkö mitä tarkoittaa Masennus?.. Ja missä tuossa sanotaan, että mies on "JännäRötky"?.. Eikä tuo KaksiSuuntainenMielialaHäiriökään varmaan ole ihan itse "Valittu&Toivottu" jutska.. Ja se yhdistettynä Masikseen ei varmasti ole Yksilölle ihan Hauska/Helppo/Mukava juttu.. ;P

No kyllä tuosta jutusta selvisi millainen ihminen on kyseessä. Sen "masennus" ja "adhd" on varmaan sen itse diagnosoimia "sairauksia" jotta voi kuvitella ettei olisi patalaiska yhteiskunnan hyväksikäyttäjä eikä tarvitse ottaa vastaan "paskatöitä", ne kun ei varmaan ole rouvalle riittävän hienoja. "Paskatöistä" kelpaa ainoastaan niiden tekijöiden veroeurot joilla akka odottaa kustannettavan omat ja pentujensa huvipuistoretkeilyt ja verkko-ostostelut. Oikeasti lääkärien diagnosoimat masentuneet ja sitäkautta työelämästä syrjäytyneet on ihan eri juttu, en sekoittaisi tuohon ihmiseen ollenkaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

No kyllä tuosta jutusta selvisi millainen ihminen on kyseessä. Sen "masennus" ja "adhd" on varmaan sen itse diagnosoimia "sairauksia" jotta voi kuvitella ettei olisi patalaiska yhteiskunnan hyväksikäyttäjä eikä tarvitse ottaa vastaan "paskatöitä", ne kun ei varmaan ole rouvalle riittävän hienoja. "Paskatöistä" kelpaa ainoastaan niiden tekijöiden veroeurot joilla akka odottaa kustannettavan omat ja pentujensa huvipuistoretkeilyt ja verkko-ostostelut. Oikeasti lääkärien diagnosoimat masentuneet ja sitäkautta työelämästä syrjäytyneet on ihan eri juttu, en sekoittaisi tuohon ihmiseen ollenkaan.

"on varmaan sen itse diagnosoimia"

.. Vaikka Jutussa ei olisi asiaa mainittu, niin silloinkaan et olisi voinut tietää asiaa Varmuudella, mutta nyt vaan on Vieläpä niin, että siitä erikseen oli jopa Mainittu.. ;P

"hänellä on diagnosoitu masennus ja kaksisuuntainen mielialahäiriö."

.. Ja taas tuota samaa.. Mistä jo mainitsinkin.. Koitas nyt Taas Rauhoottua ja miettiä hieman, että menikö kaikki nyt taas ihan Putkeen.. ;P

.. Ja SiksiToiseks.. Moni varmaan yrittää sinnitellä viimeiseen asti, ettei saa mitään Diagnooseja Papereihinsa.. Monenkin syyn takia.. Tämä Aika&Maailma, kun on mitä on.. ;P

.. Vaikka Jutussa ei olisi asiaa mainittu, niin silloinkaan et olisi voinut tietää asiaa Varmuudella, mutta nyt vaan on Vieläpä niin, että siitä erikseen oli jopa Mainittu.. ;P

.. Ja taas tuota samaa.. Mistä jo mainitsinkin.. Koitas nyt Taas Rauhoottua ja miettiä hieman, että menikö kaikki nyt taas ihan Putkeen.. ;P

.. Ja SiksiToiseks.. Moni varmaan yrittää sinnitellä viimeiseen asti, ettei saa mitään Diagnooseja Papereihinsa.. Monenkin syyn takia.. Tämä Aika&Maailma, kun on mitä on.. ;P

.. Ja Orja- ja RiistoTyöt nyt eivät varmasti kenenkään olotilaa kohenna.. Voi kohentaa pieneksi hetkeksi, jos/kun luottaa niihin KaikenMaailman PskPuheisiin miten se Muka Parantaa Mahdollisuuksia yms.. ;P

.. Tästä voitaisiin jauhaa Taas pitkään.. Mutta en nyt jaksaisi tällä kertaa kauheasti.. ;P

Jutun mukaan velikin ihmettelee miksei mene töihin, tuskin ihmettelisi jos olisi oikeasti sairaasta & masentuneesta kysymys. Toki niitä töitä on vaikea löytää, se on sitten jo eri juttu, minä tässä nyt käsittelin tuota omien hölmöilyjen vuoksi ulostotttoon joutumista ihan niin kuin se olisi muka muiden vika ja muiden pitäisi kustantaa mukavaa elämää vaikkei niillä muillakaan ole välttämättä varaa huvipuistoihin. Ne muut vaan ei ylivelkaannu kun eivät sitten mene jos ei ole rahaa, tilaile verkkokauppoja tyhjiksi ja lapsille lehtiä, ne hankkii ne lehdet vaikka divareista.

• Mikäs Harmiksen on polkenut noin suohon? Hirmuinen yleistys alkaa olla taas päällä. Keväällä jo lutkittelit? Pa..kat jutuista, mutta mikä vaivaa? Uit jotenkin syvissä vesissä?
        Puuttuu vähä jutuista taas se pilke silmäkulmasta...
        Onks sulla ikävä Lineriä? Hei... se ryllää viikonlopun. Kohta on entistä kiukkusempana takaisin. Tökkii kylkiluitten väliin ja naputtaa kypärään niin, että raikaa.
        Yksissätuumin käytte mun kimppuun sit ja mä poika selostan olevinaan teijät suohon. Kamoon... elä väsy siihen. Piristy!

• Dissident kirjoitti:

Mikäs Harmiksen on polkenut noin suohon? Hirmuinen yleistys alkaa olla taas päällä. Keväällä jo lutkittelit? Pa..kat jutuista, mutta mikä vaivaa? Uit jotenkin syvissä vesissä?
        Puuttuu vähä jutuista taas se pilke silmäkulmasta...
        Onks sulla ikävä Lineriä? Hei... se ryllää viikonlopun. Kohta on entistä kiukkusempana takaisin. Tökkii kylkiluitten väliin ja naputtaa kypärään niin, että raikaa.
        Yksissätuumin käytte mun kimppuun sit ja mä poika selostan olevinaan teijät suohon. Kamoon... elä väsy siihen. Piristy!

En minä ole suossa mutta tuntuu että noita itse asiansa ryssineitä nillittäjiä on jo liikaa, Etupäässähän nuo lehdistölle avautuvat on naisia ja melkeinpä aina niissä jutuissa paistaa selkeä yli varojen eläminen, hommataan velat luottaen siihen että muut maksaa ja sitten nillitetään kun ei maksakaan. Ei ole kohta rahaa yhteiskunnalla elättää niitä, tai siis ei ole nytkään jos vilkaisee velkakelloa.

Jutun mukaan velikin ihmettelee miksei mene töihin, tuskin ihmettelisi jos olisi oikeasti sairaasta & masentuneesta kysymys. Toki niitä töitä on vaikea löytää, se on sitten jo eri juttu, minä tässä nyt käsittelin tuota omien hölmöilyjen vuoksi ulostotttoon joutumista ihan niin kuin se olisi muka muiden vika ja muiden pitäisi kustantaa mukavaa elämää vaikkei niillä muillakaan ole välttämättä varaa huvipuistoihin. Ne muut vaan ei ylivelkaannu kun eivät sitten mene jos ei ole rahaa, tilaile verkkokauppoja tyhjiksi ja lapsille lehtiä, ne hankkii ne lehdet vaikka divareista.

.. Se jos joku sanoo jotain ei kerro asioista vielä mitään.. VeliPoikakin voi olla Persoonaltaan/Luonteeltaan mitä vain.. Jos/kun ei ole ollut KärpäsenäKatossa ja vieläpä sellaisena Viisaana ja OikeudenMukaisena jne. Kärpäsenä, niin on ihan turha alkaa Riepottelemaan ja Lyömään Olan takaa.. ;P

.. Ja minähän käsittelen nyt tätä Riepottelua ja Lyömistä.. En oikeastaan mitään muuta.. ;P

.. Mut joo.. Niin kuin sanoin.. Ei ole oikein fiilistä nyt tälläiseen.. Olen sanottavani sanonut jo ensimmäisessä viestissä.. ;P

En minä ole suossa mutta tuntuu että noita itse asiansa ryssineitä nillittäjiä on jo liikaa, Etupäässähän nuo lehdistölle avautuvat on naisia ja melkeinpä aina niissä jutuissa paistaa selkeä yli varojen eläminen, hommataan velat luottaen siihen että muut maksaa ja sitten nillitetään kun ei maksakaan. Ei ole kohta rahaa yhteiskunnalla elättää niitä, tai siis ei ole nytkään jos vilkaisee velkakelloa.

No viskaako sulla se pelastajamoodi päälle? Ne on elämästään vastaavia ihmisiä siinä missä sinäkin, vaikka ovat naisia.
        Tässä mä haluisin sinuun sitä 2000 luvun muutosta. Jos nainen ottaa vapauksia, saa vastuutakin. Pitää osata käyttää päätä eikä uskoa. Ei meidän miehien pidä vaan luopua etuuksista vaan myös vastuista. Ei me olla vastuussa siitä mitä naiset itsenäisesti tekee. Näyttäkööt tissinsä nesterallissa. Ei me sille mitään voida.. myöskään ei voida sille mitä siitä seuraa. Ota iisisti. Heidän pitää itse tietää...
        Kyllä he oppii. Suurin osa jo tietää... Tää on pitkä muutos kasvatuksessa ja kulttuurissa, se vaatii aikaa... haluutsä olla viimeinen?

• Silmäilin jutun läpi minulle tavanomaiseen yliolkaiseentyyliin,mutta yksi lause kiinnitti huomion "tilaili lapsille lehtiä, jotka jäivät maksamatta". Tähän samaan törmää kaikissa tämäntyyppisissä jutuissa, ei ole älliä sen vertaa, että osattaisiin karsia ei-niin-välttämättömistä menoista. Niukoilla tuloilla eläminen on hankalaa, mutta tahallinen yli varojen eläminen on vain tyhmyyttä. Siihen päälle vielä masennus kun ei rahat riitä, niin onnea vaan. Ja samaa virttä veisaavat monet muutkin, ei ole rahaa, mutta kaikea pitäisi saada, lopputulos on keskivaikea masenus, ei voi käydä töissä. Omaa syytähän tilanne ei tietenkään ole. Kyllä ärsyttää tämmöiset jutut ja naisethan näitä lehdissä säälin ja sympatian toivossa voivottelee.

Hups, ollaankin vähän samoilla linjoilla.

• LinerT.2 kirjoitti:

Hups, ollaankin vähän samoilla linjoilla.

No hups, eiköhän kaikki täysijärkiset tule samaan lopputulokseen kun lukevat tuon jutun ja päättelevät vähän rivienkin välejä että ei se nyt niin hups ole, pidän sinua kuitenkin suhteellisen järkevänä ainakin ajoittain :D Mutta joo, minua ei toisaalta kyllä koskaan lakkaa hämmästyttämästä ihmisten pöljyys kun "ilmaista" rahaa on jaossa, tuokin tuossa:

http://www.iltalehti.fi/digi/201707272200289477_du.shtml

Olisi luullut tuonkin yrittäjänä tajunneet ettei ilmaisia lounaita ole mutta eipähän tajunnut. Silloinhan nuo on tosi surullisia juttuja kun viattomat läheisetkin joutuu kärsimään tomppeleiden äkkirikastushaaveista. Tuossa kun mainittiin sijoitusyhtiö niin tuli mieleen yksi kotimainen, soittelevat vaivaksi asti säännöllisesti n. puolen vuioden välein enkä minä luota edes niihin niin vielä johonkin ulkomaanpelleihin, heh heh, laittaisinkohan rahaa poikimaan.

• käteevenota

lapsi tuo leivän tullessaan, on monen eroavan tai yh tms. syy nuorena tehdä tenavia

tuos tapaukses onnelisestihan päättynyt, uus mies ja tuntuu jäävän 500 eur nettona käteen kk, kyllä käsittääkseni se ruokaan pitäs kahdelle vähän kuluttavalle riittää

mutta nuo varmaan syö köyhä järjellä, eli rahapäivänä kallista pöytään ja siihe se raha meni

• .. Ei tuo.. Ainakaan enää NykyPäivänä.. Joillekin ikäluokille on tuonutkin.. Ruhtinaallisesti vrt. NykyAikaan.. ;P

• aikavääränlaistahöpinää

Lapset ei todellakaan tuo leipää tullessaan useimmille päinvastoin todella kallis kulu ovat. Ainoastaan työttömät, jotka eivät edes halua töitä tehdä voivat ajatella noin. Jos järjellä ajatellaan pelkästään niin kenekään ei kannattaisi tehdä lapsia. Oikeastihan suuntaus on menossakin siihen, että esimerkiksi koulutetuilla ja muutoinkin uraa tekevillä lasten hankinta jää koko ajan myöhäisemmäksi tai lapsia ei edes haluta eikä sitten edes halutessa myöhäisen synnytysiän vuoksi saada ja tällöin tietty lapsia paljon saavat nämä kotona ja tuilla pääisin elävät. Tämä tosin saattaa sitten jatkossa vaikuttaa mihin suuntaan ja mitä arvoja kohti yhteiskuntamme menee. Kannattaa myös huomata, että suomalaisten, nuorten miesten sperman laatu on heikentynyt ja yhtenä tekijänä arvellaan olevan puhelin, tietsikka ym.näyttöjen jatkuva tutkiminen.

• aikavääränlaistahöpinää kirjoitti:

Lapset ei todellakaan tuo leipää tullessaan useimmille päinvastoin todella kallis kulu ovat. Ainoastaan työttömät, jotka eivät edes halua töitä tehdä voivat ajatella noin. Jos järjellä ajatellaan pelkästään niin kenekään ei kannattaisi tehdä lapsia. Oikeastihan suuntaus on menossakin siihen, että esimerkiksi koulutetuilla ja muutoinkin uraa tekevillä lasten hankinta jää koko ajan myöhäisemmäksi tai lapsia ei edes haluta eikä sitten edes halutessa myöhäisen synnytysiän vuoksi saada ja tällöin tietty lapsia paljon saavat nämä kotona ja tuilla pääisin elävät. Tämä tosin saattaa sitten jatkossa vaikuttaa mihin suuntaan ja mitä arvoja kohti yhteiskuntamme menee. Kannattaa myös huomata, että suomalaisten, nuorten miesten sperman laatu on heikentynyt ja yhtenä tekijänä arvellaan olevan puhelin, tietsikka ym.näyttöjen jatkuva tutkiminen.

.. Noh, Luultavammin myös naisiin vaikuttaa YksJos toinen NykyMaailman Jutska ja Toiminta.. ;P

• aikavääränlaistahöpinää kirjoitti:

Niinpä, lapsia suoltaa maailmaan 1-2 vuoden välein just tämä tuilla elävä jengi. Mutta minkä mallin vanhemmat antavat lapsilleen, kun itsekään eivät töihin viitsi mennä. Jos ei muu auta,niin haetaan saikkua masentuneena, ei pysty töihin. Lapsia pitäisi kannustaa opiskelemaan, mutta moniko varattomana lähtee kouluttautumaan, kun pitäisi penniä venyttää ja opiskella. Työttömänä saat tuet ja voit lorvia kotona samalla tavalla kuin iskä ja äippä, kyllä yhteiskunta elättää.

• Wulwawa
        elämänpeli1 kirjoitti:

Niinpä, lapsia suoltaa maailmaan 1-2 vuoden välein just tämä tuilla elävä jengi. Mutta minkä mallin vanhemmat antavat lapsilleen, kun itsekään eivät töihin viitsi mennä. Jos ei muu auta,niin haetaan saikkua masentuneena, ei pysty töihin. Lapsia pitäisi kannustaa opiskelemaan, mutta moniko varattomana lähtee kouluttautumaan, kun pitäisi penniä venyttää ja opiskella. Työttömänä saat tuet ja voit lorvia kotona samalla tavalla kuin iskä ja äippä, kyllä yhteiskunta elättää.

Jokin aika sitten uutisoitiin..

– Vastoin yleistä käsitystä tavanomaisin lapseton ei Suomessa ole korkeasti koulutettu nainen, joka epäröi lastenhankintaa työuran vuoksi. Ansiotyön ja lastensaannin sovittaminen näyttää Suomessa onnistuvan hyvin korkeasti koulutetuilta, ja lapsettomaksi jäävät useimmin vähän koulutetut eli ne, joiden työmarkkina-asema on heikoin, Jalovaara sanoo."
        https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lapsettomaksi-jaa-useimmin-vahan-koulutettu-nainen-syyna-pysyvan-liiton-puuttuminen/6448670#gs.QVfUhHI

• ätminki

Mitä vittua. Nainen saa aina halutessaan varakkaan miehen. Ei pitäisi olla mitään valittamista että on köyhä ja ulosotossa. Olen minäkin köyhä mutta en ole ulosotossa. En osta koskaan mitään jos ei ole rahaa. En minäkään käy missään koskan säästän aina rahaa.

• nätminki

Niin HALUTESSAAN. Kaikki ei silti halua.

• yllättävä.tieto

Ai saa vai?
        Suomessako on niin paljon varakkaita miehiä, että niitä riitää yllinkyllin jokaiselle naiselle?
        Mihin muuten perustat tuon tietosi varakkaiden miesten valtavasta määrästä?

• Tuohan on ihan holtiton eukko...

Vuokrarästejä sillointällöin.. Miksei kokoajan.
      Ei huvita maksaa laskuja vaikka on rahaa...

Siis kyllähän ittensä saa kuseen vaikka olis kuinka iso palkka..

• Kun ei järkeä ole annettu kuin lusikalla, niin käy just näin. Ja nykypäivänä näitä tapauksia on enemmän ja enemmän, otetaan pikavippejä, että saadaan ostettua taas jotain kivaa, miettimättä yhtään, että ne lankeaa maksuunkin aikanaan.

• katsototuudentaakse

Varakkailla työssäkäyvilläkin on välillä tapana hoitaa asioita vähän tuohon malliin, on väkivaltaa, päihteitä, pikavippejä ja velkaa huonekaluja ja autoja myöten ja kaikki on vain kulissia ja onnea näytellään, vaikka ollaan ilottomia, onnettomia, katkeria ja vihaisia ja suruun kuolemassa. Pienestä iloitsevat tylsät tavikset ovat onnellisimpia.

• katsototuudentaakse kirjoitti:

Varakkailla työssäkäyvilläkin on välillä tapana hoitaa asioita vähän tuohon malliin, on väkivaltaa, päihteitä, pikavippejä ja velkaa huonekaluja ja autoja myöten ja kaikki on vain kulissia ja onnea näytellään, vaikka ollaan ilottomia, onnettomia, katkeria ja vihaisia ja suruun kuolemassa. Pienestä iloitsevat tylsät tavikset ovat onnellisimpia.

Jos elää noin leveästi niin ei oo kauaa varakas..

• kaisanoasaa

Naisilla on reikä jota myymällä saa nopeasti rahaa. Parissa kuukaudessa voi kerätä 10 tonnia helposti.

• joopati.jooo

Ja sinä olisit ensimmäisenä valmis ostamaan.

• Pillujen--asiantuntija

Huoran tuntihinta on siinä 250 euron paikkeilla. Neljä asiakasta kun ottaa päivässä niin se on tonnin, kuukaudessa voi tienata jo sen 10000 euroa helposti ja sitten ei ole enää ulosotto ongelmia.

• kjbbjvggyy

Mitä niillä luottotiedoilla tekee, itelläni on ollut merkintä vissiin 20 vuotta enkä ole ajatellut hoitaa pois.

• Pisti silmään, että on diagnosoitu masennus JA kaksisuuntainen. Mitenkähän noi kaksi on erotettu toisistaan. Kaksisuuntaista sairastava ei tietääkseni voi käyttää masennuslääkkeitä. Ikävä juttu jos ihan tosiaan on sairas, mutta jos tuossa mennään vaan mutulla niin ei oikein jaksa. Ihmiset on aika herkkiä tekemään omia diagnoosejaan, kun eihän vika voi olla itsessä vaan aina jossain muussa. Ja jos diagnoosi on tosiaan tehty, niin oletus on että lääkkeet syödään ja homma on siltä osin jo kunnossa. ?

500 eurolla syö koko perhe kyllä oikein hyvin kuukauden ja käy muutenkin kaupassa. Noitakin taisi olla vain kaksi suurimman osan aikaa. Pitää vaan suunnitella syömisensä, ostaa tarjouksista, eikä oikeasti ostaa mitään ylimääräistä. Mutta toi taisikin olla se ongelma, kun pitäisi saada ostaa mitä tahansa. Ei sitä tavallinen työssäkäyväkään voi ostella mitä vaan, vaikka nuo tosiköyhät niin tuntuu kuvittelevan. Työssä käyvänkin ihmisen pitää osata hoitaa talouttaan. Aika moni työssä käyvä asuntovelallinenkin taitaa tulla suurin piirtein samoilla kaupparahoilla toimeen. Tuossa ei kerrottu mitään asumistuen määrästä eikä vuokran suuruudesta.

Miksi pitäisi voida tilata jotain (netistä tai muualta)? Jotenkin on kyllä liian suuret vaatimukset elintasolle, jos tuokin on joku kärsimys. Asunnon saa kyllä, mutta ei varmasti sellaista johon ei ole varaa. Eikä nuo olleet edes asunnottomia enää. Kunnalla/kaupungilla on kyllä halpoja asuntoja varattomallekin väelle, jos vaan kelpaa.

"Ei pysty tekemään mitään". Voi tehdä vaikka mitä. Käydä lenkillä, kävelyllä, kesällä uimassa, metsissä voi käydä, voi mato-onkia, voi tehdä ruokaa, kerätä marjoja ja sieniä, jos omistaa telkan voi katsoa elokuvia, voi käydä kirjastossa, voi lukea, siis mitä vaan voi tehdä. Asenneongelma, jos kuvittelee että kaiken pitää maksaa, jotta se olisi minkään arvoista tekemistä. Miksi lasten kanssa pitää tehdä jotain, mikä maksaa kamalasti? Onhan sitä ilmaista yhteistä tekemistä vaikka kuinka, jos ei ole ihan uusavuton. Jossain lehdessä joku valitti, ettei ole varaa edes lasten jäätelöön, mutta kuitenkin selvisi, että on varaa lahjoittaa rahaa katukoirille tms. Älytöntä.

Väitän myös, että töitä saa jos haluaa töitä tehdä. Ns. paskahommia löytyy ihan varmasti, mutta nekin pitää hoitaa hyvin. Syitä löytyy aina, miksi joku työ ei sovi tai huvita, eikä työstä nirsoilevaa ihmistä kukaan halua palkata parempiinkaan hommiin.

Ihan selvästi tuossa on elämäntaidot hukassa. Aika moni juttu elämässä on myös omasta asenteesta kiinni. Tuollaiset tarvitsisivat ulkopuolista apua elämänsä hallintaan.

• Otsikkoon vielä. Eiköhän ero ollut ex-miehelle ihan kannattava.

• Pillujen--asiantuntija

Kyllä siinä nainen masentuu kun jonkun jännämiehen kanssa seurustelee.

• Mun psykonarttu-exällä on diagnosoitu masennus ja kaksisuuntainen. Ansaitsee 10 000 €/kk. Tosin yleensä kysllä epäilen näitä ilmaan heitettyjä "diagnooseja". Säälipisteiden keräämiseksi kannattaa keksiä itselleen sairaus ja vedota lapsiin. Jos vaikka joku laittaisi FB-keräyksen pystyyn.

Nuokin sairaudet pysyy yleensä kurissa, kun ottaa hoidon vastaan ja pysyy erossa siideristä ja muista päihteistä.

• Wulwawa

Ihmetyttää kovasti, että miksi miehet tekevät lapsia noiden holtittomien jännänaisten kanssa. Tuollakin naisella heti uusi mies.

Ei kiltti ja kunnollinen nainen kelpaa.
      😛

• ..Noh, "Kiltteys&Kunnollisuus(kin)" on määrite, joka on ihan katsojan Silmässä.. Mä en saa tuosta jutusta edelleenkään sellaista käsitystä.. Ainakaan Varmuudella, että tälläiseen "Riepotteluun&Lyömiseen" olisi varmuudella ja perustellusti syytä.. ;P

.. Naisiin pätee ihan sama asia, kuin miehiinkin.. Eli se, että vaikka itse sanoo olevansa "kiltti&kunnollinen", niin se ei tarkoita oikeasti vielä yhtään mitään.. Jonkun mielestä toki voi olla, mutta taas joidenkin muiden mielestä näin ei välttis ole jne.. ;P

..Noh, "Kiltteys&Kunnollisuus(kin)" on määrite, joka on ihan katsojan Silmässä.. Mä en saa tuosta jutusta edelleenkään sellaista käsitystä.. Ainakaan Varmuudella, että tälläiseen "Riepotteluun&Lyömiseen" olisi varmuudella ja perustellusti syytä.. ;P

.. Naisiin pätee ihan sama asia, kuin miehiinkin.. Eli se, että vaikka itse sanoo olevansa "kiltti&kunnollinen", niin se ei tarkoita oikeasti vielä yhtään mitään.. Jonkun mielestä toki voi olla, mutta taas joidenkin muiden mielestä näin ei välttis ole jne.. ;P

Katos vaan, jotain sullekin on mennyt perille ;) Ei ole kauaa aikaa, kun vedit viedä järkyt kilarit, kun sulle kertoi tuon saman asian sun mainostaessa olevasi "kiltti ja kunnollinen".

• LinerT.2 kirjoitti:

Katos vaan, jotain sullekin on mennyt perille ;) Ei ole kauaa aikaa, kun vedit viedä järkyt kilarit, kun sulle kertoi tuon saman asian sun mainostaessa olevasi "kiltti ja kunnollinen".

.. Olet taas Harrastamassa sitä mikä on Sun Ominta Itseäsi.. Vääristelyä&Valehtelua.. ;D

• Wulwawa

..Noh, "Kiltteys&Kunnollisuus(kin)" on määrite, joka on ihan katsojan Silmässä.. Mä en saa tuosta jutusta edelleenkään sellaista käsitystä.. Ainakaan Varmuudella, että tälläiseen "Riepotteluun&Lyömiseen" olisi varmuudella ja perustellusti syytä.. ;P

No en minäkään mitään syytä riepotteluun näe. Kun luin tuon jutun, niin ei se oikein herättänyt mitään sen kummempia fiiliksiä. Sitä hieman mietin, että ei olisi kannattanut jäädä kotiin lapsia hoitamaan, kun silloin helposti putoaa pois työelämästä kokonaan, siihen kun ei voi luottaa että avioliitto kestää. Luin myös sen seuraavan jutun siitä pelimiehestä, eli peliongelmaisesta miehestä ja että Suomessa on vuosittain puoli miljoonaa ulosotossa.

• Wulwawa kirjoitti:

No en minäkään mitään syytä riepotteluun näe. Kun luin tuon jutun, niin ei se oikein herättänyt mitään sen kummempia fiiliksiä. Sitä hieman mietin, että ei olisi kannattanut jäädä kotiin lapsia hoitamaan, kun silloin helposti putoaa pois työelämästä kokonaan, siihen kun ei voi luottaa että avioliitto kestää. Luin myös sen seuraavan jutun siitä pelimiehestä, eli peliongelmaisesta miehestä ja että Suomessa on vuosittain puoli miljoonaa ulosotossa.

.. Mikäs Viisaus se "parhain" Viisaus olikaan?.. ;P.. OliksSe Se JälkiViisaus?.. ;D

.. Mut "onneksi" on nykyään Netti ja paljon tietoa ja keskustelua näistä(kin) asioista, jolloin toivottavasti yhä useampi JoutsenLuonne säästyy ainakin IsommiltaKarikoilta ja JääVuorilta.. ;P

.. En mä sitä sano, että kyseinen nainen sellainen olisi Välttis ollut, mutta en myöskään voi tietää annetuilla tiedoilla yms. etteikö olisi voinut ollakin.. ;P

.. Mut joo.. Pahimmillaan tässä nyt "paloitellaan&potkitaan" pahasti siipensä polttanutta, jonka SiniSilmäisyys jne. on heittänyt hänet ja hänen elämänsä PitkinSeiniä MonenMonta kertaa.. Monet Yksilöt on enemmän tai vähemmän PetoLuonteisia HyväksiKäyttäjiä.. Itsekkäitä&Omahyväisiä jne.. Osa ei jostain syystä edes näe sitä ja jos näkevät niin ajattelevat sen olevan ihan "normaalia", kun monet muutkin kerran ovat SamanMoisia.. Ja ne jotka eivät ole, ovat heidän mielestä "Tyhmiä&Yksinkertaisia".. Noh, voin sanoa, ettei se kauhean helppoa ole SiniSilmille, kun Silmät alkavat aueta.. Yleensä tämä tapahtuu näille KantaPiänOpin kautta, jota nämä heistä poikkeavat heille auliisti jakavat.. Ainakin siihen saakka, kunnes SiniSilmän silmät aukeavat tarpeeksi paljon.. ;P

.. Jokaiseen jää enemmän tai vähemmän jälkiä ja riippuu paljon Yksilöstä, sekä kokemuksista&koettelemuksista miten niistä selviää.. Kaikki ei valitettavasti selviä.. Ainakaan pienin "vaurioin".. Ja nekin jotka selviävät, niin monesti se SelviämisenPolku on Pitkä&KivinenTaival.. ;P

.. Jooh.. Mut jatkakaa toki Kivitystä.. Se mikä on Veres, niin on Veres.. Jokainen kun on Persoonansa/Luonteensa Vanki.. ;P

• yhteiskunnallisestimerki

Minusta hyväksikäyttö on hyväksikäyttöä ts. on työttömiä, jotka eivät töitä saa vaikka haluaisivat töitä tehdä ja on sairaita, jotka ei pysty töitä tekemään. Mutta sitten on niitä, jotka ei jaksa, viitsi tai edes kannata tehdä mitään töitä. Lapset minua näissäkin jutuissa aina säälittää, sillä lapset eivät ole tuohon syypäitä ja lapsillakin pitäisi olla oikeus kivoihin juttuihin. Yh:t on monesti ahtaalla ja minusta esimerkiksi kesän tempaus, jossa lapsille lähetettiin rannekkeey särkänniemeen oli ihana juttu. Yksinhuoltajuus pitäisi kyllä paremmin taloudellisesti huomioida Suomessa, sillä erot yleistyy Suomessa ja seuraava sukupolvikin on merkittävässä asemassa Suomen kehityksessä.

• Wulwawa

.. Mikäs Viisaus se "parhain" Viisaus olikaan?.. ;P.. OliksSe Se JälkiViisaus?.. ;D

.. Mut "onneksi" on nykyään Netti ja paljon tietoa ja keskustelua näistä(kin) asioista, jolloin toivottavasti yhä useampi JoutsenLuonne säästyy ainakin IsommiltaKarikoilta ja JääVuorilta.. ;P

.. En mä sitä sano, että kyseinen nainen sellainen olisi Välttis ollut, mutta en myöskään voi tietää annetuilla tiedoilla yms. etteikö olisi voinut ollakin.. ;P

.. Mut joo.. Pahimmillaan tässä nyt "paloitellaan&potkitaan" pahasti siipensä polttanutta, jonka SiniSilmäisyys jne. on heittänyt hänet ja hänen elämänsä PitkinSeiniä MonenMonta kertaa.. Monet Yksilöt on enemmän tai vähemmän PetoLuonteisia HyväksiKäyttäjiä.. Itsekkäitä&Omahyväisiä jne.. Osa ei jostain syystä edes näe sitä ja jos näkevät niin ajattelevat sen olevan ihan "normaalia", kun monet muutkin kerran ovat SamanMoisia.. Ja ne jotka eivät ole, ovat heidän mielestä "Tyhmiä&Yksinkertaisia".. Noh, voin sanoa, ettei se kauhean helppoa ole SiniSilmille, kun Silmät alkavat aueta.. Yleensä tämä tapahtuu näille KantaPiänOpin kautta, jota nämä heistä poikkeavat heille auliisti jakavat.. Ainakin siihen saakka, kunnes SiniSilmän silmät aukeavat tarpeeksi paljon.. ;P

.. Jokaiseen jää enemmän tai vähemmän jälkiä ja riippuu paljon Yksilöstä, sekä kokemuksista&koettelemuksista miten niistä selviää.. Kaikki ei valitettavasti selviä.. Ainakaan pienin "vaurioin".. Ja nekin jotka selviävät, niin monesti se SelviämisenPolku on Pitkä&KivinenTaival.. ;P

.. Jooh.. Mut jatkakaa toki Kivitystä.. Se mikä on Veres, niin on Veres.. Jokainen kun on Persoonansa/Luonteensa Vanki.. ;P

En minä ole mielestäni mitään kiviä nakellut. Se jännänainen -viesti, se oli sarkasmia ja kohdistui näihin jännämiesjuttujen levittäjiin. Sellaisia viestejä kun veikkaan että olisi tämäkin ketju täynnä, jos kyseessä olisi ollut mies.

• Wulwawa kirjoitti:

En minä ole mielestäni mitään kiviä nakellut. Se jännänainen -viesti, se oli sarkasmia ja kohdistui näihin jännämiesjuttujen levittäjiin. Sellaisia viestejä kun veikkaan että olisi tämäkin ketju täynnä, jos kyseessä olisi ollut mies.

.. Selittelyä.. ;D.. Mut joo Ihan sama.. ;P

.. Ymmärrän kyllä SarkastisenKritiikin, jos/kun joku ei Yhdestä Isommasta KarilleAjosta opi tai parista-muutamasta pienemmästä.. Viisas oppii muiden virheistä, Tyhmä ei omistakaan.. Ja SiniSilmä oppii vain omista.. Just niin kauan, kunnes ne Silmät on KantaPiän opin kautta avautunut.. Se, että ajattelee "liian hyvää" Yksilöistä, jotka eivät sitä Oikeasti Ole ei ole kauhean hyvä juttu sille SiniSilmälle.. Se Syndrooma voi oireilla enemmän tai vähemmän lopun elämän, mutta jos/kun tämän itsessään tunnistaa, niin se auttaa ehkäisemään Syndrooman aiheuttamaa ItsePetostelua.. Joka sitten taas ehkäisee monia huonoja/pahoja juttuja, joita nämä hänestä enemmän tai vähemmän poikkeavat Yksilöt voisivat hänelle aiheuttaa jne.. ;P

• yhteiskunnallisestimerki kirjoitti:

Minusta hyväksikäyttö on hyväksikäyttöä ts. on työttömiä, jotka eivät töitä saa vaikka haluaisivat töitä tehdä ja on sairaita, jotka ei pysty töitä tekemään. Mutta sitten on niitä, jotka ei jaksa, viitsi tai edes kannata tehdä mitään töitä. Lapset minua näissäkin jutuissa aina säälittää, sillä lapset eivät ole tuohon syypäitä ja lapsillakin pitäisi olla oikeus kivoihin juttuihin. Yh:t on monesti ahtaalla ja minusta esimerkiksi kesän tempaus, jossa lapsille lähetettiin rannekkeey särkänniemeen oli ihana juttu. Yksinhuoltajuus pitäisi kyllä paremmin taloudellisesti huomioida Suomessa, sillä erot yleistyy Suomessa ja seuraava sukupolvikin on merkittävässä asemassa Suomen kehityksessä.

"Yksinhuoltajuus pitäisi kyllä paremmin taloudellisesti huomioida Suomessa"

.. KaksPiippunen Jutska.. Tuohan olisi esim. NarsuMarsuille, kuin heittäisi BensaaLiekkeihin.. Aiheuttaisi ja Lisäisi tiettyjä jutskia vielä enemmän vrt. NykyHetkeen.. ;P

.. Jos tuohon lähdettäisiin, niin se vaatisi vähintään rinnalle sen, että pidettäisiin pakollisia ns. PerheenPerustamis Kursseja (IsmiVapaita), joissa käsitellään erillaisia persoonia/luonteita ja näiden yhteensopivuuksia toisilleen, parisuhteiden päättymis/kestotilastoja, parisuhteessa tapahtuvia pettämistilastoja, mitä yksilöiden tietyt käytösmallit ennustavat tulevaisuutta ajatellen, jne..jne.. Ja tietenkin erillaisten "KokemusAsiantuntijoiden" luennot kuuluisivat Kursiin.. ;D

.. Silloin on ainakin yritetty saada totuudellinen ja realistinen kuva jokaiselle parisuhteista, erillaisista yksilöistä jne.. ;P

.. Noh, sama kurssi olisi hyvä pitää ihan kaikille.. ;D.. Idean luulisi kelpaavan kaikille.. Ja jos ei jollekin/joillekin kelpaa, niin Peilistä taitaa katsoa joku sellainen, jonka takia tälläistä Just erityisesti Tarvittaisiin.. ;D

• Wulwawa

Laitoin tuon viestin kieli poskessa, kun halusin kääntää nämä palstan jankutukset päälaelleen, mutta oikeastaan, kun nyt mietin, niin tällä naisella on siis adhd, kaksisuuntainen mielialahäiriö ja masennus, kaikkea samaan aikaan. Ei pysty hoitamaan raha-asioitaan, ei edes vuokraansa muista maksaa, ja silti hänellä on ilmeisesti kovakin kysyntä miesmaailmassa, joku halunnut hänet jopa lastensa äidiksi, niin ihan perustellusti voi kysyä miksi näin?

Kyllähän tuollainen ihminen varmasti tuo haasteetta elämään ja on omalla tavallaan oikein Jännittävä. Ihan jotain muuta kuin se tavallinen asiansa hoitava ja säännöllistä elämää viettävä naapurin tyttö.

• Wulwawa kirjoitti:

Laitoin tuon viestin kieli poskessa, kun halusin kääntää nämä palstan jankutukset päälaelleen, mutta oikeastaan, kun nyt mietin, niin tällä naisella on siis adhd, kaksisuuntainen mielialahäiriö ja masennus, kaikkea samaan aikaan. Ei pysty hoitamaan raha-asioitaan, ei edes vuokraansa muista maksaa, ja silti hänellä on ilmeisesti kovakin kysyntä miesmaailmassa, joku halunnut hänet jopa lastensa äidiksi, niin ihan perustellusti voi kysyä miksi näin?

Kyllähän tuollainen ihminen varmasti tuo haasteetta elämään ja on omalla tavallaan oikein Jännittävä. Ihan jotain muuta kuin se tavallinen asiansa hoitava ja säännöllistä elämää viettävä naapurin tyttö.

.. Telkkaristakin tais just tulla ohjelma (Oisko ollut eilen National Geographic kanava ja Explorer ohjelma?), missä taidettiin mainita, että esim. tuo kaksisuuntainen mielialahäiriö yms. eivät ole välttis Geeneissä.. PuhkeamisSyitäkään ei täydellisesti vielä tiedetä monessakaan mielen ja aivojen "häiriössä".. ;P

.. Mistäs sä tai mä voin tietää, että koska ja mistä syystä esim. masis ja kaksis on hänelle tullut?.. Ja onko esim. Ex ja/tai Suku, sekä jotkut muut aiheuttanut traumoja, shokkeja, tragedioita, jne..jne.., jotka ovat sitten aiheuttaneet ja/tai edes auttaneet näiden syntymistä/puhkeamista?.. ;P

.. Mut joo.. EmpatiaKyvyttömyyss, Itsekkyys, OmaHyväisyys, ItsensäNostaminen jne. on kyllä voimissaan.. Ja se näkyy ja kuuluu, niin täällä, kuin Irl:kin.. ;P

.. Ja jos/kun "normaalit" "NaapurinTytötkin" on Just Tollassii, niin OiVoi.. ;D.. Tai noh, mitäs se mua haittaa.. Mut näiden "normaaleiden NaapurinTyttöjen" ei pidä sitten nillittää ja inistä "Normaalien NaapurinPoikien" toimista/teoista yms.. ;P

.. Ja jos/kun Naiset "määrittävät" mitä "normaali" jne. tarkoittaa heidän kohdallaan, niin miehet sitten VastaVuoroisesti määrittävät mitä se tarkoittaa heidän kohdallaan.. Eikä Naiset.. Vaikka monet Naiset nyt Kuvittelevatkin IsmiPsykoosissaan, että he määrittävät Aivan Kaiken, jopa toisen OsaPuolenKriteerit.. Mut ei se nyt vaan niin mene.. Itsekkyys aiheuttaa kaikkea "jännää".. ;D.. Noh, syyllistyy tähän miehetkin.. Ainakin jotkut ja jonkunlaiset.. Mut sellaisethan olis Just sopivia toisilleen.. ;P

• Wulwawa

.. Telkkaristakin tais just tulla ohjelma (Oisko ollut eilen National Geographic kanava ja Explorer ohjelma?), missä taidettiin mainita, että esim. tuo kaksisuuntainen mielialahäiriö yms. eivät ole välttis Geeneissä.. PuhkeamisSyitäkään ei täydellisesti vielä tiedetä monessakaan mielen ja aivojen "häiriössä".. ;P

.. Mistäs sä tai mä voin tietää, että koska ja mistä syystä esim. masis ja kaksis on hänelle tullut?.. Ja onko esim. Ex ja/tai Suku, sekä jotkut muut aiheuttanut traumoja, shokkeja, tragedioita, jne..jne.., jotka ovat sitten aiheuttaneet ja/tai edes auttaneet näiden syntymistä/puhkeamista?.. ;P

.. Mut joo.. EmpatiaKyvyttömyyss, Itsekkyys, OmaHyväisyys, ItsensäNostaminen jne. on kyllä voimissaan.. Ja se näkyy ja kuuluu, niin täällä, kuin Irl:kin.. ;P

.. Ja jos/kun "normaalit" "NaapurinTytötkin" on Just Tollassii, niin OiVoi.. ;D.. Tai noh, mitäs se mua haittaa.. Mut näiden "normaaleiden NaapurinTyttöjen" ei pidä sitten nillittää ja inistä "Normaalien NaapurinPoikien" toimista/teoista yms.. ;P

.. Ja jos/kun Naiset "määrittävät" mitä "normaali" jne. tarkoittaa heidän kohdallaan, niin miehet sitten VastaVuoroisesti määrittävät mitä se tarkoittaa heidän kohdallaan.. Eikä Naiset.. Vaikka monet Naiset nyt Kuvittelevatkin IsmiPsykoosissaan, että he määrittävät Aivan Kaiken, jopa toisen OsaPuolenKriteerit.. Mut ei se nyt vaan niin mene.. Itsekkyys aiheuttaa kaikkea "jännää".. ;D.. Noh, syyllistyy tähän miehetkin.. Ainakin jotkut ja jonkunlaiset.. Mut sellaisethan olis Just sopivia toisilleen.. ;P

Ei minua siis kiinnosta tämän yhden yksilön ongelmat, eikä niiden auki repiminen.

Joten, kysytään siis näin; Miksi miehiä kiinnostaa mielenterveysongelmista kärsivät työttömät, köyhät naiset?
        Se naapurissa asuva tavallinen tyttö on niin tylsä.

Ei mulla nyt muuta.

• katsototuudentaakse
        Wulwawa kirjoitti:

Ei minua siis kiinnosta tämän yhden yksilön ongelmat, eikä niiden auki repiminen.

Joten, kysytään siis näin; Miksi miehiä kiinnostaa mielenterveysongelmista kärsivät työttömät, köyhät naiset?

Ei mulla nyt muuta.

Siihen on selkeä syy, koska miehet eivät kelpaa sille kaikkien miesten ihannenaiselle, sille tavalliselle tylsälle naapurintytölle. Sitähän he haluaisivat, mutta taviksia ei riitä kaikille miehille, koska se on vaan karua tilastomatematiikkaa, että kaikille miehille ei voi riittää naista. Mahdollisimman tavallinen ja tylsä naapurintyttö on juuri se, joka saisi minutkin syttymään, mutta he ovat melkein kaikki joko varattuja tai se loppuosa ei kelpuuta niitä miehiä, jotka lopulta kääntävät katseensa epätoivoisina jopa alkoholisti-YT-mammoihin. Mielenterveysongelmista voi muuten parantua ja vaikkei parantuisi, niiden kanssakin monet elävät terveen ja tasapainoisen taloudestaan ja itsestään huolehtivan elämää. Mielenterveysongelma ei tarkoita myöskään samaa asiaa kuin köyhyys. Mielenterveysdiagnoosi on sillä tavalla lopullinen, että se huono maine jää ihmiselle ja hän on ikuisesti merkitty ihminen, jota voidaan tuuppia, syrjiä ja hänestä voidaan juoruta pahaa. Työttömyys voi olla tilapäistä tai huonoa onnea ja köyhyys, se taas ei välttämättä ole omaa syytä, mutta näillä seikoilla en nyt tarkoittanut yksistään naisia vaan tilannetta yleisesti.

Köyhyys, työttömyys, mielenterveysongelmat, ne eivät olleet tämänkään jutun pääkohta. Näillä kriteereillä voi olla ihan viisas, älykäs ja tervehenkinen ihminen. Varakas työssäkäyvä ei-diagnosoitu ihminen voi olla todella hullu ja vastuuton, holtiton rahankäyttäjäkin. Aivan totta on sekin, ettei tässä nyt mistään mielenterveysongelmista ole kyse vaan täysin holtittomasta ja vastuuttomasta ihmisestä riippumatta siitä onko siellä takana diagnooseja vai ei.

Maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin minkälaisena ihmiset sen haluavat nähdä.

• Wulwawa kirjoitti:

Ei mulla nyt muuta.

.. Niin.. Tämä on taas tätä NaistenLogiikkaa, että jos/kun jotkut naiset (monet/useimmat?) palvovat Resursseja&Statusta, niin Yhyy ja NyyhNyyh, miksei siis miehetkin.. ;D

.. Jotkut AuerVaarat varmasti palvovatkin.. Siis näiden naisten VastinParit, mut sitten ollaan taas YhyyYhyy ja NyyhNyyh, jos/kun se toinen on SamanMoinen, kuin itsekin.. ;D

.. Ja mitä tulee MielenTerveysOngelmiin, niin TodMonella sellaisella joka kuvittelee/väittää ettei hänellä ole, niin voipi ollakin ja/tai tulla.. Jopa pahempia, kuin niillä joita "haukkuu/arvostelee".. ;P

.. Ja siihen päälle vielä Persoonallisuus/Luonne "Vikaiset/Häiriöiset".. (Tosin nämä(kin) on ainakin osittain ihan KatsojanSilmässä).. ;P

.. Sorry, että heitin hieman Ranttaliksi, mut ei vaan jaksa taas tätä.. Outoilua.. ;D

.. Ja tuo sun "mielenterveysongelmista kärsivä" ja "tavallinen tyttö" määritys ei kerro PalMittää yhtään Mistään.. Ne ovat vain TyhjiäSanoja vailla Konkreettista ja KäsinKosketeltavaa Sisältöä.. Pitäisi päästä melkeinpä Seurailemaan näitä kahta Yksilöä Kärpäsenäkatossa, että tietäisi mitä Just Sinä Näillä Oikeasti Tarkoitat.. ;P

• katsototuudentaakse

Aivan, se mielenterveysongelmista kärsivä tyttö voi olla se sama henkilö, joka on se naapurissa asuva tavallinen tyttö.

Se naapurissa asuva tavallinen tyttö voi olla myös se itsekehuun hukkuva yksilö, joka ei kelpuutakaan miehiä. Tyhjän sisällön luomisessa naiset ovat taitavia.

• Wulwawa

.. Niin.. Tämä on taas tätä NaistenLogiikkaa, että jos/kun jotkut naiset (monet/useimmat?) palvovat Resursseja&Statusta, niin Yhyy ja NyyhNyyh, miksei siis miehetkin.. ;D

.. Jotkut AuerVaarat varmasti palvovatkin.. Siis näiden naisten VastinParit, mut sitten ollaan taas YhyyYhyy ja NyyhNyyh, jos/kun se toinen on SamanMoinen, kuin itsekin.. ;D

.. Ja mitä tulee MielenTerveysOngelmiin, niin TodMonella sellaisella joka kuvittelee/väittää ettei hänellä ole, niin voipi ollakin ja/tai tulla.. Jopa pahempia, kuin niillä joita "haukkuu/arvostelee".. ;P

.. Ja siihen päälle vielä Persoonallisuus/Luonne "Vikaiset/Häiriöiset".. (Tosin nämä(kin) on ainakin osittain ihan KatsojanSilmässä).. ;P

.. Sorry, että heitin hieman Ranttaliksi, mut ei vaan jaksa taas tätä.. Outoilua.. ;D

.. Ja tuo sun "mielenterveysongelmista kärsivä" ja "tavallinen tyttö" määritys ei kerro PalMittää yhtään Mistään.. Ne ovat vain TyhjiäSanoja vailla Konkreettista ja KäsinKosketeltavaa Sisältöä.. Pitäisi päästä melkeinpä Seurailemaan näitä kahta Yksilöä Kärpäsenäkatossa, että tietäisi mitä Just Sinä Näillä Oikeasti Tarkoitat.. ;P

No siis minähän yritän vain pysyä palstan hengessä mukana, ja tuo mun kysymys sopii tänne paremmin kuin sormi nenään. Kyllä vain.

Mutta juu, ymmärrän pointtisi ja juu, olen samaa mieltä, kyllä vain. 😊

Tämä ns. Keskustelu on ollut aika toistensa ohi puhumista. Nämä väitteet, mitä naiset miesten mielestä haluavat, on niin ristiriitaisia keskenään, että eihän niille voi kuin hymähdellä, tai jopa vähän naurahdella. Mutta antis olla kun nokan päähän nostetaan, yleistäen tietysti, miehen haluamiset. Laitetaan mies luupin alle, vähän tökitään, tönitään ja tölvitään päälle.

• Wulwawa
        katsototuudentaakse kirjoitti:

Aivan, se mielenterveysongelmista kärsivä tyttö voi olla se sama henkilö, joka on se naapurissa asuva tavallinen tyttö.

Se naapurissa asuva tavallinen tyttö voi olla myös se itsekehuun hukkuva yksilö, joka ei kelpuutakaan miehiä. Tyhjän sisällön luomisessa naiset ovat taitavia.

Sehän on vähän eria asia puhua yhdestä mielenterveysongelmasta, kuin moniongelmaisesta ihmisestä.

• Wulwawa
        Wulwawa kirjoitti:

Sehän on vähän eria asia puhua yhdestä mielenterveysongelmasta, kuin moniongelmaisesta ihmisestä.

Ja sen fokuksen ei nyt edelleenkään pitänyt siinä tytöss olla. Te nyt tajua taas mitään, tai sitten mun kustannuksella vaan pilaillaan ja huvin vuoksi yritetään tehdä musta jotain ilkeää ihmistä, jolla sydämen tilalla on joku hiilenmusta kivenmurikka. Mutta hei, timantit tulee hiilestä. Tai jotain. 😁

Tai ehkä mä otan tarjottimen vastaan ja alan vittuilemaan ja näykkimään muita oikein olan takaa. Niin että tuntuu. Hihii.

• Wulwawa kirjoitti:

Ja sen fokuksen ei nyt edelleenkään pitänyt siinä tytöss olla. Te nyt tajua taas mitään, tai sitten mun kustannuksella vaan pilaillaan ja huvin vuoksi yritetään tehdä musta jotain ilkeää ihmistä, jolla sydämen tilalla on joku hiilenmusta kivenmurikka. Mutta hei, timantit tulee hiilestä. Tai jotain. 😁

Tai ehkä mä otan tarjottimen vastaan ja alan vittuilemaan ja näykkimään muita oikein olan takaa. Niin että tuntuu. Hihii.

Ettet nyt vaan joutunut shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen uhriksi ? Meille palstan miehille tuo on tuttua, ei kun vittuilemaan ja näykkimään vaan, niin me muutkin reagoidaan :D

• Wulwawa
        Harmaaritari kirjoitti:

Ettet nyt vaan joutunut shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen uhriksi ? Meille palstan miehille tuo on tuttua, ei kun vittuilemaan ja näykkimään vaan, niin me muutkin reagoidaan :D

Täyytyy koittaa, mutta kun mä taidan olla liian hyväntuulinen siihen hommaan, useimmiten ainakin. Eikä se kierre sitten lopu ikinä, jos ja kun kaikki, tai edes jokunen niin tekee. Ja näinhän se näemmä on vuosia kierrellyt. Samaa rumbaa soitetaan ja siinä ympärillä tanssitaan, kukaan ei voita.

• Wulwawa kirjoitti:

Täyytyy koittaa, mutta kun mä taidan olla liian hyväntuulinen siihen hommaan, useimmiten ainakin. Eikä se kierre sitten lopu ikinä, jos ja kun kaikki, tai edes jokunen niin tekee. Ja näinhän se näemmä on vuosia kierrellyt. Samaa rumbaa soitetaan ja siinä ympärillä tanssitaan, kukaan ei voita.

Niin no kieltämättä sulla naisena ei ole yhtä negatiivisia kokemuksia miesten ilkeydestä taustalla kuin mitä meillä palstan miehillä on palstan naisista niin voi olla vaikeaa aluksi mutta kyllä sä opit. Eikä se välttämättä ole edes paha asia, itse ainakin tykkään jos/kun palstan naiset tylyttää jos ne tekee sen ilman noita edellisessä mainittuja, siis silloin kun asiat riitelee eikä ihmiset.

• Wulwawa kirjoitti:

No siis minähän yritän vain pysyä palstan hengessä mukana, ja tuo mun kysymys sopii tänne paremmin kuin sormi nenään. Kyllä vain.

Mutta juu, ymmärrän pointtisi ja juu, olen samaa mieltä, kyllä vain. 😊

Tämä ns. Keskustelu on ollut aika toistensa ohi puhumista. Nämä väitteet, mitä naiset miesten mielestä haluavat, on niin ristiriitaisia keskenään, että eihän niille voi kuin hymähdellä, tai jopa vähän naurahdella. Mutta antis olla kun nokan päähän nostetaan, yleistäen tietysti, miehen haluamiset. Laitetaan mies luupin alle, vähän tökitään, tönitään ja tölvitään päälle.

.. Niin, että hyvä (Teko)Syy on se kun muutkin?.. ;D.. Noh, ei ole.. Hieman voi välillä antaa Sarkastisesti takaisin tai Tökkiä Pesää kepillä ja ihmetellä ja KuNmastella mitä siitä seuraa ja millainen kuhina siitä syntyy.. Mut joku raja sitten siihenkin touhuun.. ;D

.. Kyllä mäkin sitä enemmän tai vähemmän harrastan, mutta en mä ihan kaikilla asioilla ja jutskilla "leiki", enkä ihan mitä vain "pysty"/"kykene" "harrastamaan".. Persoona/Luonne määrää jokaisen kohdalla kuitenkin sen miten toimii ja mihin kykenee jne.. Kyllä se Persoona/Luonne vaan läikkyy itse kullakin näkyviin ihan tahtomattaankin.. Vaikka joku/jotkut yrittäisikin sitä syystä tai toisesta piilotella.. ;P

Btw.. Miksi monet naiset muuten on Pleijerien ja muiden vastaavien ÖhköMönkiäisten Veroisia SeliSelittäjä ja SumuSumuttajia?.. Jotkut naiset sanoo sitä "Oveluudeksi" yms., mut mä kutsuisin sitä ihan joksikin muuksi.. ;D

• katsototuudentaakse
        Wulwawa kirjoitti:

En tarkoittanut vittuilla. Minä kyllä ehkä jotain tajuankin. Sinä alensit mielenterveysongelmaisia naisia. Sellainen sinustakin tulisi jos lähipiirisi henkilö vainoaisi sinua, sinua kiusattaisiin töissä rankasti, naapurisi häiriköisi ja täten ei antaisi sinun nukkua ollenkaan. Nautitko sinä vittuilusta jos se niin naurattaa, minä en. Harrastan sitä vain silloin kun siihen on todellista tarvetta, yleensä en silloinkaan. Miksi ketään pitäisi tölviä ilman selvää syytä. Nimenomaan naisille on ominaista mielensäpahoittaminen ja uhriutuminen sekä sormella osoittelu ja juoruilu, itsensä ylentäminen sekä epäjohdonmukainen kaksinaismoralismi jossa oma toiminta on juuri sellaista, josta muita moralisoivat. Eivät kaikki naiset ole sellaisia ja narsistimiehetkin sitä harrastavat. Ethän sinä kertonut itsestäsi kuin ne kuuluisat sanat, tavallinen naapurintyttö. Sellaisiin mahtuu koko naissukupuolen ihmiskirjo. Säännöllistä elämääkin elät, mutta niinhän ne muutkin täysjärkiset riippumatta siitä onko heillä mielenterveysongelmia vai ei. Eikä se säännöllisen elämän kehuminenkaan vielä kerro ihmisestä mitään muuta kuin sen, että osaa kehua itseään. En tunne sinua. Olet joko vallan ihastuttava ihminen, siedettävä tapaus tai käsittämätön pissipää, jota harvempi sietää, mutta jonkinlaista uhriutumista ja itsensä ylentämistä tuossa on nähtävissä.

En kutsuisi itseäni timantiksi. Minulla on omat puutteeni ja ongelmani. En ole sellainen täydellinen yksilö kuin jona narsistimiehet ja monet naiset itsensä näkevät, en ole se oikea, jota naiset etsivät, koska totuus on se, että sellaista oikeaa ei ole olemassakaan ja olemme kaikki omalla tavallamme virhepainoksia.

Mikäli olet sellainen tavallinen tylsä naapurintyttö niin sinulle on vientiä ja jos miehet eivät sinua joko lähesty, koska uskovat sinun olevan varattu tai eivät usko mahdollisuuksiinsa tai eivät jostain syystä uskalla lähestyä niin sitten vain haet itse sellaisen miehen, joka sopii samaan muottiin kanssasi. On turha itkeskellä, ettei kelpaa miehille, ellei ole kokeillut itse tehdä aloitetta sopivanoloisiin miehiin. Miehet joutuvat tekemään aloitteita sadoille muillekin tavallisille ja ei niin tavallisille naapurintytöille ja naapurikaupungin naisille löytääkseen itselleen kumppanin, eivätkä välttämättä löydä sittenkään. Sinä odotat ja kiukuttelet, etkä ymmärrä, etteivät miehet jaksa eivätkä halua, eivät aio, eikä heidän kannata käydä joka ikisen naisen luona kokeilemassa onneaan saako vastakaikua. Katsele vähän ympärillesi ja seuraa miehiä riittävän pitkään ja tee sitten aloite niin onnistuu varmasti.

• katsototuudentaakse
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin no kieltämättä sulla naisena ei ole yhtä negatiivisia kokemuksia miesten ilkeydestä taustalla kuin mitä meillä palstan miehillä on palstan naisista niin voi olla vaikeaa aluksi mutta kyllä sä opit. Eikä se välttämättä ole edes paha asia, itse ainakin tykkään jos/kun palstan naiset tylyttää jos ne tekee sen ilman noita edellisessä mainittuja, siis silloin kun asiat riitelee eikä ihmiset.

Ihmiset riitelevät, eivät asiat.

• Wulwawa

.. Niin, että hyvä (Teko)Syy on se kun muutkin?.. ;D.. Noh, ei ole.. Hieman voi välillä antaa Sarkastisesti takaisin tai Tökkiä Pesää kepillä ja ihmetellä ja KuNmastella mitä siitä seuraa ja millainen kuhina siitä syntyy.. Mut joku raja sitten siihenkin touhuun.. ;D

.. Kyllä mäkin sitä enemmän tai vähemmän harrastan, mutta en mä ihan kaikilla asioilla ja jutskilla "leiki", enkä ihan mitä vain "pysty"/"kykene" "harrastamaan".. Persoona/Luonne määrää jokaisen kohdalla kuitenkin sen miten toimii ja mihin kykenee jne.. Kyllä se Persoona/Luonne vaan läikkyy itse kullakin näkyviin ihan tahtomattaankin.. Vaikka joku/jotkut yrittäisikin sitä syystä tai toisesta piilotella.. ;P

Btw.. Miksi monet naiset muuten on Pleijerien ja muiden vastaavien ÖhköMönkiäisten Veroisia SeliSelittäjä ja SumuSumuttajia?.. Jotkut naiset sanoo sitä "Oveluudeksi" yms., mut mä kutsuisin sitä ihan joksikin muuksi.. ;D

Btw.

Kai se on samaa kieroutta mitä niillä playereilläkin. Samasta asiasta vaan saa usein väännettyä negatiivisen kun se koskee naishenkilöä. Tuohon et voi väittää vastaan. Pelimiehet ja kierot naiset. Kai se oli kierous, se sana jota hait, koska muutenhan mä tässä munaan itseni. Taas 😁

• katsototuudentaakse

Naiset luulevat olevansa ovelia ja luulevat sumuttavansa kaikkia miehiä ja tietysti toisia naisia. Yleistäen voi sanoa, että naissukupuolelle on ominaista se, että he eivät ymmärrä miesten ajatusmaailmaa ja pitävät sitä primitiivisenä ja jossain määrin vähä-älyisenä. Miehet ovat helppoja huijattavia ja monella naisella meneekin täysin ohi jos mies ei noteeraa naisten leikkejä. He luulevat, ettei mies hoksaa, jättävät miehen rauhaan, puhuvat kavereilleen paskapuheita, puhuvat vastaan tullessaan kuuluvasti niin, että puhe on tarkoitettu todellisuudessa vastaantulijalle ja pahimmassa tapauksessa he ovat niin sokeita omahyväisyyteensä ja uskoonsa miesten yksinkertaisuudesta, että jopa jatkavat leikkejään.

Miehet voivat noteerata asioita olemalla noteeraamatta niitä ja mikä on selvää, miehet eivät kuuntele paskapuheita eivätkä jaksa kiinnostua naisten piirileikeistä. Miehet arvostavat suoraa toimintaa, rehellisyyttä, mutkattomuutta ja sitä, ettei asioissa kierrellä ja kaarrella. Naiset taipuvat myös ymmärtämään miehet motiivit väärin ja täysin arvoimaan väärin sen, mitä mies ajattelee ja haluaa ja ajatteleeko hän mitään ja onko hän edes pätkääkään kiinnostunut naisesta millään muotoa, entäpä jos mies virnuilee vain siksi, että on nähnyt pissipäisen/pissipäisiä naisia tai muuten vain naisia, jotka käsittävät miehen toiminnan täysin väärin. Naiset eivät pääse miehen pään sisään, koska he eivät ole ajatuksenlukioita. Hämmästyttävästi naiset kuitenkin odottavat miehiltä sitä, että mies lukisi naisen ajatuksia. Sitten nainen vihjailee ja mieshän ei vihjailua joko tunnista tai ei kunnioita, koska miehisessä maailmassa on munaa sanoa asiat halki ilman paskanjauhantaa. Tässä näkyy naisten omahyväisyys, joka lähestyy harhaluuloisuutta. Se on valheellinen käsitys omasta suuruudestaan ja kyvyistään, joita naisella ei todellisuudessa ole. Miehet ovat huonoja ihmistuntijoita eivätkä ole ajatustenlukijoita, naiset ovat ehkä parempia, mutta silti luokattoman huonoja onnistumisprosentilla, joka lähestyy rajattomasti nollaa.

Haluaako mies mielummin rehellisen naisen kuin sellaisen, joka ei sano asioita suoraan ja rehellisesti miehelle vaan pelailee vain pikkulasten pelejä? Pitää olla pilkettä silmäkulmassa, flirttiä, kaikkea epärehellistä paskaa ja lälllällää-piirileikkejä, jotka ovat tuttuja 6-8-vuotiaille lapsille. Mies haluaa mielummin sen rehellisen ja moni ongelmanainen (moni moniongelmanainenkin) kertoo rehellisesti itsestään ja ongelmistaan. Siinäkin on yksi syy siihen miksi ongelmanaisilla on vientiä.

• Wulwawa kirjoitti:

Btw.

Kai se on samaa kieroutta mitä niillä playereilläkin. Samasta asiasta vaan saa usein väännettyä negatiivisen kun se koskee naishenkilöä. Tuohon et voi väittää vastaan. Pelimiehet ja kierot naiset. Kai se oli kierous, se sana jota hait, koska muutenhan mä tässä munaan itseni. Taas 😁

.. Jeps.. Kierous on ihan hyvä sana Kuvaamaan NiljakkaidenNilviäisten Niljakkuutta.. ;D

.. Mut joo.. Ovat Just Kuin toisilleen luodut.. Harmi vain, että nämä "metsästävät" myös monesti heistä poikkeavia, että saavat EpätasaPainoisen suhteen omaksi edukseen.. ;P

.. Ja mulla ei ole KaksoisStantardit käytössä.. Joten DontWorry.. En väittele vastaan.. ;D

• Wulwawa
        Harmaaritari kirjoitti:

Onhan siinä omanlaisensa kihelmöintiä, kun esim. Tänne kirjottelee ja sitten saa lukea mitä tuli vastaukseksi ja näin, koukuttaahan se. Mutta sitten kun sen koneen pistää kiinni, niin onkin jotenkin tyhjä fiilis. Siksi mä noin puolisen vuotta sitten laitoin netin kiinni pariksi vuodeks, mitä nyt jotain laskuja makselin ja sellaista.

Ja nyt taas täällä läpätän. 😀

• katsototuudentaakse

Naisten epärehellisyys ja piirileikit ovat tuhoisia toisille naisille naisvaltaisilla työpaikoilla. Nainen, miehet eivät ole niin tyhmiä kuin sinä kuvittelet ja sinä kuvittelet yleensä miehen ajatusmaailman väärin. Miehet eivät ole niin helppoja huijattavia kuin sinä kuvittelet. Entä jos se oletkin sinä ja naisystäväsi, jotka ovat tulleet itsensä huijattaviksi. Miehen ei ole tarvinnut tehdä mitään huijatakseen naisia. Naiset ovat tulleet huijatuiksi huijaamalla itseään ja pitämällä miehiä tyhminä. Miehet eivät kauaa katso naisten touhuja selän takana puhumisesta, erilaisesta mukamas-älykkäästä miehen testaamisesta ym. Miehet jättävät ne vaan noteeraamatta tai mielessään naureskelevat taas kuinka yksinkertaisia niin monimutkaset naiset taas olivatkaan, kun eivät edes tajua, että miehetkin voivat nähdä naisten touhun läpi. Miehet eivät vaan reagoi siihen ja kulkevat naama peruslukemilla sinne, minne ovat päättäneet mennä ja tekevät sitä mitä ovat päättäneet tehdä. Miehet myös esittävät välillä tyhmää ja taitamatonta, koska naiset pakottavat heidät siihen omahyväisessä ja epärehellisessä pelailussaan. Yksikään mies ei todellisuudessa arvosta prinsessaleikkejä kiertelyineen, kaarteluineen, miehen "testaamisineen", uhriutumisineen, loukkaantumisineen, kiukutteluineen ym. eivätkä kaikki naiset ymmärrä, ettei sellainen toiminta kuulu edes työpaikoille.

• Wulwawa kirjoitti:

Onhan siinä omanlaisensa kihelmöintiä, kun esim. Tänne kirjottelee ja sitten saa lukea mitä tuli vastaukseksi ja näin, koukuttaahan se. Mutta sitten kun sen koneen pistää kiinni, niin onkin jotenkin tyhjä fiilis. Siksi mä noin puolisen vuotta sitten laitoin netin kiinni pariksi vuodeks, mitä nyt jotain laskuja makselin ja sellaista.

Ja nyt taas täällä läpätän. 😀

Sulla on nopeat parivuotiset, aikakoneen aineksia tuossa :D:

"Siksi mä noin puolisen vuotta sitten laitoin netin kiinni pariksi vuodeks, mitä nyt jotain laskuja makselin ja sellaista."

Mutta joo, täällä on mukava rupatella eikä kannata ottaa ihan tosissaan ihan kaikkea, oikeastaan ei likikään kaikkea niin täällä kuluu aika rattoisasti eikä ainakaan tulee epäterveellisesti telkkaria katsottua niin paljoa-

• Wulwawa
        Harmaaritari kirjoitti:

Sulla on nopeat parivuotiset, aikakoneen aineksia tuossa :D:

"Siksi mä noin puolisen vuotta sitten laitoin netin kiinni pariksi vuodeks, mitä nyt jotain laskuja makselin ja sellaista."

Mutta joo, täällä on mukava rupatella eikä kannata ottaa ihan tosissaan ihan kaikkea, oikeastaan ei likikään kaikkea niin täällä kuluu aika rattoisasti eikä ainakaan tulee epäterveellisesti telkkaria katsottua niin paljoa-

No en nyt tajunnut tota aikokonejuttua. Ihan aikuisten oikeasti, oli lakko päällä. Vai olenko mä täällä käynyt välillä häröilemässä, pienessä sievässä ehkä, ei kun en ole.

• Wulwawa
        Wulwawa kirjoitti:

No en nyt tajunnut tota aikokonejuttua. Ihan aikuisten oikeasti, oli lakko päällä. Vai olenko mä täällä käynyt välillä häröilemässä, pienessä sievässä ehkä, ei kun en ole.

Ja tässä sen taas huomaa, silmäluomet roikkuu jo puolitangossa, mutta silti piti tulla taas vilaseen.

Öitä nyt pikku kullannuput ja rakkautta sydämeen, niin kyllä se siittä. Ikä tuo mukanaan tietynlaista huolettomuutta, mikä on mukavaa. 🤗

• Wulwawa kirjoitti:

Ja tässä sen taas huomaa, silmäluomet roikkuu jo puolitangossa, mutta silti piti tulla taas vilaseen.

Öitä nyt pikku kullannuput ja rakkautta sydämeen, niin kyllä se siittä. Ikä tuo mukanaan tietynlaista huolettomuutta, mikä on mukavaa. 🤗

No kun sulla luki "puolisen vuotta sitten laitoin netin kiinni pariksi vuodeks" niin pitäis olla vielä puolitoista vuotta kiinni ja silti täällä mut ei se haittaa, ihan hyvin palstailet niin saa tulla uudestaankin, öitä.

• Ryhdistäytykää
    • Totuuss

Karita on todennäköisesti jonkun alkoholisti nistin exä nainen joten naisellakaan ei ole elämänhallinta kunnossa. Tuhlaa ensin ennen kun miettii mihin se raha olis järkevintä käyttää.

• katsototuudentaakse

Mies: päätä särkee ja väsyttää, en ole nukkunut, kurkku on kipeä, ajatus ei oikein kulje ym. Entä sitten, minä porskutan ja paranen tästä eikä tämä nyt sen kummempi juttu, näitähän sattuu.

Nainen ajattelee: se hakee sääliä, säälittävä tapaus, häipyisi siitä

Mies tarkoittaa: päätä särkee ja väsyttää, en ole nukkunut, kurkku on kipeä, ajatus ei oikein kulje ym. Entä sitten, minä porskutan ja paranen tästä eikä tämä nyt sen kummempi juttu, näitähän sattuu. En minä miehenä jää näitä kauhistelemaan vaan katson eteenpäin ja puren hammasta. Kunhan vaan ilmaisin asian, kun en ole kaikkein terävimmilläni juuri nyt ja siksi älyllisempi keskustelu voi olla hieman hankalaa ja silmätkin punoittavat, ei siis viinasta jne.

Näitä esimerkkejä voisi esittää miesten ja naisten ajatumaailman eroista vaikka kuinka paljon. Voi naisia, näitä asiantuntijoita, miestuntijoita, jotka kyllä tietävät miestä itseään paremmin miehen ajatusmaailman ja tilanteen :)

Mies sanoo selkeästi yhden asian kerrallaan ja naiselle pitäisi selventää miehen tarkoitusperät ja miehen luonne mielellään viitenä kappaleena rautalangasta moneen kertaan ilman, että se menee naiselle perille.

• Parisuhde-pavarotti

Miehen pitää tukea naista ja maksaa naisen velat. Naisten ei kannata köyhää miestä valita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      43
      7798
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4718
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      68
      4363
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      3163
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      243
      3068
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2706
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2665
    8. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      37
      2433
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      41
      2006
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1807
    Aihe