Onko 170-172 cm mies lyhyt?
Onko mies hobitti jos pituus on 170-172 senttiä
42
1382
Vastaukset
- on.lyhyt
Naiselle sopiva mitta.
- Anonyymi
Ei oo lainkaan.
- vejäpoikakätee
on mutta jos oot vauras porvari, ei mitää väliä
sitä paitsi , köyhempiki voi kompensoida jos alkaa edes esittää oelvansa taitva pimpan hieroja
jos ei muuta, avaa oman pimpan hieronta putiikin - hyppytäys
Aika smurffitumppi.
No ei toi nyt mikään super lyhyt ole.
On...
Kaikki alle 199senttiset on mun alamaisia.peppupupu kirjoitti:
Mut sä oletkin tollanen karpaasi,kaikki on sua lyhyempiä..paitsi Kane :D
Niin meinaat sitä showpainijaa? :)
Eräkettu kirjoitti:
Niin meinaat sitä showpainijaa? :)
Joo,mun lemppari painija. voisin tehdä sulle chokeslamin ;D
peppupupu kirjoitti:
Joo,mun lemppari painija. voisin tehdä sulle chokeslamin ;D
Taitaa olla lyhyempi kuin mie.. :D
Mie antaudun sun käsittelyyn.. :D Chokeslam varmasti onnistuu.Eräkettu kirjoitti:
Taitaa olla lyhyempi kuin mie.. :D
Mie antaudun sun käsittelyyn.. :D Chokeslam varmasti onnistuu.Kane on yli kaks metriä,kuinka pitkä sä sentilleen olit?:) Voisitte silti otella,kumpikohan voittais haha :D Moni ei tajua että ei toi showpaini ihan helppoa ole,ton kokoset äijät kun lentää ja rymisee,voi sattua.
Ooooh,antaudut mun käsittelyyn?;D mä en tee susta mun assbitchiä,taidan laittaa sulle tombstone piledrivering;Dpeppupupu kirjoitti:
Kane on yli kaks metriä,kuinka pitkä sä sentilleen olit?:) Voisitte silti otella,kumpikohan voittais haha :D Moni ei tajua että ei toi showpaini ihan helppoa ole,ton kokoset äijät kun lentää ja rymisee,voi sattua.
Ooooh,antaudut mun käsittelyyn?;D mä en tee susta mun assbitchiä,taidan laittaa sulle tombstone piledrivering;D199cm..
Kane näyttäs olevan Vince Vaughnin kanssa saman pitunen.. Vince Vaughn on joku 195cm.
Ne vähän liiottelee niitä mittoja että painija on uhkaavampi. :) Billed height/weight.
Jos me ihan ilman sääntöjä rähinällä mennään niin enköhän mie voita. :D
Mutki ne lämäsis tohon 210senttisten luokkaan.
Eihän se helppoa ole.. Vaatii kuntoa esittää kaikki ne iskut.
Joo tombstone piledriver... Vaaka-asennossa. ;DEräkettu kirjoitti:
Huijari..
Kirjaudun aina.toi feikki voi imeä sykkivää, vai kivitetäänkö se aijaijaiiii? ;) anyways,kane on 213 cm,siitähän oli aikoinaan aikas paljon juttua,the bid red machine. mut oot säkin kyl suatanan pitkä haha ei tiedä,jos oikeesti oot sellanen karpaasi,vois olla tiukka vääntö kanen kanssa:)
oikeestihan tossa lajissa äijät kolhiintuu aika nuorena,nää jotka on aktiivisena koko ajan. tottakai noi lennot ja "iskut" väännöt kuluttaa kroppaa. sit tietty roinan käyttö ja siitä johtuvat jutut,benoit..
siis mä aivan varmasti tombstonetan sut,oota vaan; p vaaka-asennossa..sä aina pyrit siihen asentoon,mäpäs olen kova pala;)peppupupu kirjoitti:
toi feikki voi imeä sykkivää, vai kivitetäänkö se aijaijaiiii? ;) anyways,kane on 213 cm,siitähän oli aikoinaan aikas paljon juttua,the bid red machine. mut oot säkin kyl suatanan pitkä haha ei tiedä,jos oikeesti oot sellanen karpaasi,vois olla tiukka vääntö kanen kanssa:)
oikeestihan tossa lajissa äijät kolhiintuu aika nuorena,nää jotka on aktiivisena koko ajan. tottakai noi lennot ja "iskut" väännöt kuluttaa kroppaa. sit tietty roinan käyttö ja siitä johtuvat jutut,benoit..
siis mä aivan varmasti tombstonetan sut,oota vaan; p vaaka-asennossa..sä aina pyrit siihen asentoon,mäpäs olen kova pala;)Joo niinhän ne statsit sanoo mutta se ei oo niin pitkä..
The Rockikaan ole 196senttinen..
Kyllä se siltikkin on "the big red machine"..
Se on viiskymppinen.. Vois olla mun isä..
Mulla on enempi energiaa. :b
Brock Lesnar taitaa olla noista ainoa joka rusikois mut kehässä.. Raskaansarjan UFC-mestari.. Kova pala. :D
Niin Hulk Hoganiltaki on menny lonkka ihan paskaksi.. Ei se pysty käveleen normaalisti.
Roina tappaa viiskymppisenä.
Chris Benoitille tuli roina hulluus..
Tottakai sitä pyrkii vaaka-asentoon kun on kaunis nainen iholla. ;DEräkettu kirjoitti:
Joo niinhän ne statsit sanoo mutta se ei oo niin pitkä..
The Rockikaan ole 196senttinen..
Kyllä se siltikkin on "the big red machine"..
Se on viiskymppinen.. Vois olla mun isä..
Mulla on enempi energiaa. :b
Brock Lesnar taitaa olla noista ainoa joka rusikois mut kehässä.. Raskaansarjan UFC-mestari.. Kova pala. :D
Niin Hulk Hoganiltaki on menny lonkka ihan paskaksi.. Ei se pysty käveleen normaalisti.
Roina tappaa viiskymppisenä.
Chris Benoitille tuli roina hulluus..
Tottakai sitä pyrkii vaaka-asentoon kun on kaunis nainen iholla. ;Dmutkun glenn oli listattu noihin yli 2 metrisiin henkilöihin. on se päätä pidempi muita painijoita,big show taitaa olla samaa pituutta. niimpä,the big red machine on ja pysyy,vaikka kane on kyllä jo vähän äijäytynyt. on se,kun huomaa et omat starat on vanhentunu aika hitosti,tarkoittaa..niin ollaan mekin;) mä en noista uusista painijoista tiedä eikä kiinnostakkaan. voihan se olla et vetäsisit ison koneen kanveesiin,sitten kehään astun mä;) joo,Brock on kyllä sellanen veijari et siltä voi saada pataan aika pahasti haha millonkas se lähti sinne ufc:en? jos en muista väärin hardy hyppäs sinne kans? musta tuntuu et lesnar tekis meistä molemmista jauhelihaa,pyydetäänkö se matsiin? me ollaan tagteam:D
hulk on jo niin vanha..ja legenda! aika hyvin se jakso ,kunnes kroppa petti. mutta vieläkin meidän parissa,aika ihme..painijat tuppaa kuolemaan aika nuorena,pumppu pettää.
benoitin tapaus oli karu,koska mäkin pidin sitä "puhtaana" se oli järkytys,eihän se edes näyttänyt miltään "monsterilta"
sun vaaka-asennot tiedetään,kohta siellä on paksu käärme pystyssä;) eih,en saata,mä olen tälläinen siveellinen neito;Dpeppupupu kirjoitti:
mutkun glenn oli listattu noihin yli 2 metrisiin henkilöihin. on se päätä pidempi muita painijoita,big show taitaa olla samaa pituutta. niimpä,the big red machine on ja pysyy,vaikka kane on kyllä jo vähän äijäytynyt. on se,kun huomaa et omat starat on vanhentunu aika hitosti,tarkoittaa..niin ollaan mekin;) mä en noista uusista painijoista tiedä eikä kiinnostakkaan. voihan se olla et vetäsisit ison koneen kanveesiin,sitten kehään astun mä;) joo,Brock on kyllä sellanen veijari et siltä voi saada pataan aika pahasti haha millonkas se lähti sinne ufc:en? jos en muista väärin hardy hyppäs sinne kans? musta tuntuu et lesnar tekis meistä molemmista jauhelihaa,pyydetäänkö se matsiin? me ollaan tagteam:D
hulk on jo niin vanha..ja legenda! aika hyvin se jakso ,kunnes kroppa petti. mutta vieläkin meidän parissa,aika ihme..painijat tuppaa kuolemaan aika nuorena,pumppu pettää.
benoitin tapaus oli karu,koska mäkin pidin sitä "puhtaana" se oli järkytys,eihän se edes näyttänyt miltään "monsterilta"
sun vaaka-asennot tiedetään,kohta siellä on paksu käärme pystyssä;) eih,en saata,mä olen tälläinen siveellinen neito;DThe big show on huomattavasti pidempi.. Sen pituus taitaa olla aito 210senttiä..
Sillä on sama tauti kuin Andre the Giantilla.
On tullu itellä huomattua että oon oldskoolimpi kuin nuoremmat... Tosin olin oldskool jo teininä kun tykkään tukkametallista jne. :D
Ne uudet painijat on tusina tavaraa.. Ei ole enään semmosia tähtiä niinkuin the Undertaker, The Rock, Stonecold jne.
Vähän niinkuin musiikinki kanssa.. Rokkijumalat on jo vanhoja äijiä tai kuolleita..
Kyllä meikä sen Kanen voittaa... :D
Joskus 10vuotta sitten se Brock Lesnar lähti UFChen..
Kait senki sais kenttään jos sie sitä hämäät ja meikä jysäyttää siltä valot nollille takaapäin. :D
Vähän fiilunkia. :D
Hulkki ei oo vetäny niin paljon kasvuhorppaa... Randy Savage kuoli ja sen näki naamasta että miksi.
Genetiikka ei kestä.
Tarvitaan käärmeenlumoustaitoja. ;D- Kantapää
"Kaikki alle 199senttiset on mun alamaisia."
Menepäs poju sanomaan tuo vaikka Putinille, niin katsotaan kuinka käy..
Ja mitä aiemmin muistan kanssasi kommentteja heitelleeni, sinä et sitten muussa mielessä tunnu kasvaneenkaan, kuin pituussuunnassa.... Kantapää kirjoitti:
"Kaikki alle 199senttiset on mun alamaisia."
Menepäs poju sanomaan tuo vaikka Putinille, niin katsotaan kuinka käy..
Ja mitä aiemmin muistan kanssasi kommentteja heitelleeni, sinä et sitten muussa mielessä tunnu kasvaneenkaan, kuin pituussuunnassa....Kannustasin Putinia hyökkäämään Keski-Eurooppaan.. :D
No me tuskin ollaan mistään asiasta samaa mieltä... Se ei tee meikästä keskenkasvusta.- Kantapää
Eräkettu kirjoitti:
Kannustasin Putinia hyökkäämään Keski-Eurooppaan.. :D
No me tuskin ollaan mistään asiasta samaa mieltä... Se ei tee meikästä keskenkasvusta."No me tuskin ollaan mistään asiasta samaa mieltä... Se ei tee meikästä keskenkasvusta."
En minä pidä sinua keskenkasvuisena siksi, ettemme ole samaa mieltä asioista, vaan siksi että olet puolustellut parisuhdeväkivaltaa "kurinpalautuksellisena" toimenpiteenä ja ilmaissut ylpeyttä kyseisestä asennevammailustasi; sellaista ei voi hyvällä tahdollakaan pitää henkisesti tasapainoisen ja kypsän aikuisen ajattelumallina.... Kantapää kirjoitti:
"No me tuskin ollaan mistään asiasta samaa mieltä... Se ei tee meikästä keskenkasvusta."
En minä pidä sinua keskenkasvuisena siksi, ettemme ole samaa mieltä asioista, vaan siksi että olet puolustellut parisuhdeväkivaltaa "kurinpalautuksellisena" toimenpiteenä ja ilmaissut ylpeyttä kyseisestä asennevammailustasi; sellaista ei voi hyvällä tahdollakaan pitää henkisesti tasapainoisen ja kypsän aikuisen ajattelumallina....Parisuhdeväkivalta on monipiippuinen juttu.
Mun mielestä saa käyttää voimakeinoja jos talossa on pirttihirmu.
Onhan se vähän poliittisesti epäkorrektia mutta tarpeellista. :D
- AsioistaTietäjä
Semmoinen pyllistelijän pituus... älä joudu vankilaan.
- amazoninkalju
Ei ole hobitti. Hobittien keskimääräinen pituus on 107 cm, ja "Homo floresiensis" "hobitti" pituus oli noin 110 cm.
- Wulwawa
Juu on, mutta hobitit on söpöjä.
- vankilasolins
jossai luki et vankilas lyheyt miehet pitää pskaa sisällää ennen suihku
sit ku yritää panna joku väkisin, se pska jööti on tukkona - Jackal_5on
"Onko mies hobitti jos pituus on 170-172 senttiä"
Ei. Hobitit, eli puolituiset ovat karvajalkaisia maakoloissa eläviä ihmismäisiä satuhahmoja, jotka jälkimmäisen nimensä mukaisesti ovat keskimäärin puolet ihmisen pituudesta ja pisimmilläänkin kasvavat vain vähän yli metrin mittaisiksi.
"Onko 170-172 cm mies lyhyt?"
Riippuu vähän asiayhteydestä, mutta yleensäottaen ei, koska tuon pituisuus ei rajoita normaalia elämää millään tavalla.
Ja jos pituus ei ole vakavissaan normaalia elämää vaikeuttava asia, kuten se oikeasti lyhytkasvuisille ja reippaasti yli kaksimetrisille saattaa olla, niin miksi sitä pitää vatvoa tällaisten turhaakin turhempien kysymysten kautta?
Jos joku katsoo teitä nokanvarttanne pitkin siksi, että olette jonkun hassun kymmenen senttiä jos sitäkään, omaan kansakuntaanne kuuluvien sukupuolenne edustajien keskipituutta lyhyempiä, niin viitatkaa kintaalla mokomalle pikkumaiselle pintaliitäjälle. - VainAinoastaan
6-8 cm miesten keskipituutta lyhyempi.
- Jackal_5on
Suomessa kyllä, mutta kansainvälisesti miesten keskipituus on 166 cm.
- sdfvsdfvdsfgb
Minkä mittainen oletkin, se ei ole ansiotasi eikä syytäsi. Vitunko väliä siis. Ihmisyksilö pärjää elämässään monenpituisena. Paino ja kunto sen sijaan on jo vähän hallittavissammekin, niitä säätelemällä voimme saada olomme ja elomme toimintakelpoiseksi ja mielekkääksi
- singlemalt_
Nuorten suomalaisnaisten keskipituus on noin 167 cm. On siis tosi paljon naisia, jotka ovat lyhyempiä kuin 170 cm pitkä mies. Monelle naiselle riittää sekin, että mies on edes hitusen naista pitempi.
Jos on joku puute, niin sitä voi aina kompensoida. Niinhän naisetkin tekee niin. Kummallakin sukupuolella ulkonäköpuutteita voi paikata olemalla tosi kiva, ystävällinen, sosiaalinen ja mukava. Jos sinäkin olet mukava ja sinun kanssa on kiva viettää aikaa, niin ei se parisuhteen onnistuminen ole sentistä eikä viidestäkään sentistä kiinni.
Jos joku ihastuksesi haluaa ehdottomasti olla miehen kanssa, jonka pituus on vähintään 20 cm häntä itseään enemmän, niin siinä tapauksessa kannattaa sitten vain suosiolla etsiä seuraavaa naista, joka ei ole niin pinnallinen ja rajoittunut.
Ai niin, enemmän muuten itse kiinnitän huomiota hyvään ryhtiin. Pitkäkään mies ei näytä kovin kivalta, jos hän kävelee nörttimäisessä kyyryssä hobitti-tyyliin. Paljon mieluummin katson lyhyttä, mutta ryhdikästä miestä, joka ei raahaa jalkojaan, vaan kävelee hyväkuntoisen näköisenä. - Anonyymi
On. Se on lasten pituus.
En usko. Hobitit taitavat olla mielikuvituksen tuotetta. - Ihan maahan saakka ylettäviä ihmisiä ovat tuon pituiset miehet.
- Anonyymi
Mun mielestä just hyvä. Tykkään 👍
- Anonyymi
Ei. Tuon pituinen mies on aikalailla täydellisen pituinen minun mielestäni.
- Anonyymi
Voi boi, hedelmätömntä ja miestäsyövää skitsota asiasta kuhun ei voi vaikuttaa ja olla ottamati vastuuta niistä asioista kuihin on vaikutusvalta. Ei kukaan oo ite rakentanu ittestään sen mittasta ku on, eli täytyy ottaa käteen asiat joita voi itsessään säädellä ja hiffata että ne oikeisiin kohtii säädettybä on mahollista pärjätä 172: senaki, t : neitsytpoika 40 v 171 cm
- Anonyymi
Ei, vaan just sopiva.
- Anonyymi
Olen pari senttiä kysymääsi lyhyempi nainen ja koen 170-172 cm:n pituiset miehet lyhyiksi.
- Anonyymi
On hobitti,nykymitta puun mukaan.kaikki alle 177cm.ei kelpaa armeijaankaan jos on alle tuon pituuden.
Kun olin nuori, 173 oli vielä miesten keskimitta. Siinä oli siis ennen sotia ja muuten pula-aikaa eläneitä. Itse olin juuri keskimittainen. Nykyisin keskimitta on 180.
- Anonyymi
En osaa sanoa, on se mua pidempi enkä käytä korkoja about koskaan paitsi töissä. Mut oon huomannut hurmaantuvani elämäni aikana monen pituisista miehistä, ei oo mitään standardia paitsi et mua pidempi (edes vähän) olisi hyvä olla.
- Anonyymi
Normaali kokoinen on
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904