Elikkäs mun kaveri joka on 01 syntynyt ja itse olen 03 ollaan oltu kavereita 6 vuotta hänellä on sisko joka on mun ikäinen eli 03. Heti ensimmäisen kerran kun näin hänet ihastuin ensi silmäyksellä tiedän olin tuolloin 2 luokalla mutta jotenkin tunsin että hän on se oikea. Meillä on ollut säätöä aikas paljon koska olen hänen isoveljensä paras kaveri, joten ollaan tehty todella paljon kaikenlaista yhdessä. Tiedän että hän on ollut ihastunut minuukin kuten varmaan nytkin koska hän haluaa ilmiselvästi viettää aikaa kanssani ja nauraa lähes jokaselle asialle ja heilauttelee jatkuvasti hiuksiaan kun puhuu kanssani. Ja joskus tulee semmoisia hetkiä kun kävellään toisiamme vastaan tujotetaan toisiamme katsoen silmiin suu auki mutta jatkamme matkaa. Ja kerran oltiin heidän mökillä tuli sieläkin outoja hetkia moniakin esimerkiksi kun tuli herättämään ja hänen veljensä tujotettiin taas toisiamme. Ja jos kirjoittaisin tähän kaiken mitä on tapahtunut ei merkitkään riittäisi. Joten miten kannattaisi edetä asian kanssa? Kiitos että jos jaksoit lukea :)
Voisiko joku auttaa minua?
Lanza1
1
244
Vastaukset
- Adaska
Mennä juttelemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273513- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352178Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381379
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131149