Elikkäs mun kaveri joka on 01 syntynyt ja itse olen 03 ollaan oltu kavereita 6 vuotta hänellä on sisko joka on mun ikäinen eli 03. Heti ensimmäisen kerran kun näin hänet ihastuin ensi silmäyksellä tiedän olin tuolloin 2 luokalla mutta jotenkin tunsin että hän on se oikea. Meillä on ollut säätöä aikas paljon koska olen hänen isoveljensä paras kaveri, joten ollaan tehty todella paljon kaikenlaista yhdessä. Tiedän että hän on ollut ihastunut minuukin kuten varmaan nytkin koska hän haluaa ilmiselvästi viettää aikaa kanssani ja nauraa lähes jokaselle asialle ja heilauttelee jatkuvasti hiuksiaan kun puhuu kanssani. Ja joskus tulee semmoisia hetkiä kun kävellään toisiamme vastaan tujotetaan toisiamme katsoen silmiin suu auki mutta jatkamme matkaa. Ja kerran oltiin heidän mökillä tuli sieläkin outoja hetkia moniakin esimerkiksi kun tuli herättämään ja hänen veljensä tujotettiin taas toisiamme. Ja jos kirjoittaisin tähän kaiken mitä on tapahtunut ei merkitkään riittäisi. Joten miten kannattaisi edetä asian kanssa? Kiitos että jos jaksoit lukea :)
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66823
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57551