Elikkäs mun kaveri joka on 01 syntynyt ja itse olen 03 ollaan oltu kavereita 6 vuotta hänellä on sisko joka on mun ikäinen eli 03. Heti ensimmäisen kerran kun näin hänet ihastuin ensi silmäyksellä tiedän olin tuolloin 2 luokalla mutta jotenkin tunsin että hän on se oikea. Meillä on ollut säätöä aikas paljon koska olen hänen isoveljensä paras kaveri, joten ollaan tehty todella paljon kaikenlaista yhdessä. Tiedän että hän on ollut ihastunut minuukin kuten varmaan nytkin koska hän haluaa ilmiselvästi viettää aikaa kanssani ja nauraa lähes jokaselle asialle ja heilauttelee jatkuvasti hiuksiaan kun puhuu kanssani. Ja joskus tulee semmoisia hetkiä kun kävellään toisiamme vastaan tujotetaan toisiamme katsoen silmiin suu auki mutta jatkamme matkaa. Ja kerran oltiin heidän mökillä tuli sieläkin outoja hetkia moniakin esimerkiksi kun tuli herättämään ja hänen veljensä tujotettiin taas toisiamme. Ja jos kirjoittaisin tähän kaiken mitä on tapahtunut ei merkitkään riittäisi. Joten miten kannattaisi edetä asian kanssa? Kiitos että jos jaksoit lukea :)
Voisiko joku auttaa minua?
Lanza1
1
248
Vastaukset
- Adaska
Mennä juttelemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681847- 1001839
- 1371669
- 971411
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo331344MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 591191
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301092Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2731039Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446933