Osaako kukaan sanoa kuinka nopeasti (tunneissa)on ilmoitettava alkavasta s.lomasta esimiehelle.esim jos pitäisi iltavuoroon mennä?
Olen hoitoalalla😊
Kädet rikki ja ja kortisoonit määrätty,4pv menossa kuuria eikä viel työkuntoset.työpaikkalääkäri myönsi 3pv s.lomaa mutta ei riitä.tänään ip:llä aika uudestaan lääkärille,näin sovittu jo käynnillä.
Tänään piti iltaan mennä (13.30)esimies kertoi olisi pitänyt heti klo 7jälk soittaa....
S.loma ilmotus
2
146
Vastaukset
- oikeusjakohtuus
Sairauslomasta pitää ilmoittaa heti, kun aavistat, ettet ole seuraavaan alkavaan työvuoroon työkunnossa eli mahdollisimman pian, jotta työnantaja voi etsiä sijaisen eikä jää tyhjän päälle.
Voit hyvin soittaa edellisenä tai sitä edellisenä päivänä, että taidat mennä lääkäriin, koska vaiva ei ehkä parane työvuoron alkuun mennessä. - bref
Teillä on melko varmasti siellä paikalliset ohjeet, joissa kerrotaan, miten työntekijän pitää menetellä sairastuttuaan eli miten ja milloin sairastumisesta ilmoitetaan. Ihmettelen, jos siinä ei lue, että sairastumisilmoitus on tehtävä viipymättä, eikä vasta juuri ennen vuoron alkua.
Ota selvää paikallisista ohjeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386