Treffi palsta kysymys

jhjhgjkhg

Oletteko koskaan ajatelleen niitä sinkkuja jotka jäävät treffipalstojen ulkopuolelle? Kumpaa sukupuolta ajattelette olevan treffi palstojen ulkopuolella? Oma ajatukseni on että naisia on enemmäm treffipalstoejen ulkopuolella sinkkuna koska naisille se häpeä että ei saa yhtään vastausta on paljon suurempi. Oma näkemykseni on että miehille tätä tapahtuu paljon useammin, koska miehet ovat luontaisia optimisteja jotka uskovat, että jopa omana epätäydellisenä itsenään he voivat kelvata kohtuullisellekin naiselle. Eli suurin syy siihen miksi meillä esiintyy tätä sukupuolten välistä epä tasa-arvoa pariutumisessa on se että ne heikoimmat naiset eivät halua edes yrittää, joka on vastakohta heikoimpien miesten luonteelle.

27

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasdflöafsjö

      Olet varmasti oikeassa. Fiksuimmat ihmiset eivät etsi seuraa deittisivustoilta. Miehet ovat sitkeitä, eivätkä luovuta. Voivat toki luovuttaa naisen etsimisen suhteen, jollei ketään kohtuullisella vaivalla löydy , mutta muuten...

    • EdesUnissa

      Olen estänyt epäonnistumisen mahdollisuuteni, enkä ole ikinä kirjautunut treffipalstalle.

    • Luulen että moni nainen on poistanut profiilinsa koska viestejä tulee niin paljon. Vaikka ei olisi kuvaa saattaa vkl aikana saada jopa 1000 viestiä. Jos itse saisin 1000 viestiä joissa kuvia myös sukupuolielimistä, vihaviestejä siitä, että ei ole vastannut 10 min sisällä. Harva sellaista sontaa viitsii tonkia tuntitolkulla. Luin yhden blogin jossa nainen oli pistänyt ilmoituksen useammalle deittisivustolle. Välillä hävettää miessukupuoli. Ehkä kaupan kassalle osataan jutella normaalisti, mutta netissä nimimerkin suojissa vaikka mitä paskaa. No oli mulla autossa kerran sellainen lady kyydissä joka aloitti jokaisen lauseen vittu mää ... Teki mieli viskata autosta ulos.

      • Tarinan opetus on, että löytyy niitä juntteja kauniimmankin sukupuolen edustajista.


    • Jos tällainen "vanha kurppa" sai ilman kuvaakin (tai vaikkapa juuri siitä syystä ;)) kymmeniä vastauksia jo samana päivänä kun ilmon laitoin, niin tuskinpa kukaan muukaan viestittä jää :)

      Kokeilin nettitreffejä ja totesin hyvin pian ettei ole mun juttuni, koin sen liian pinnalliseksi. Tutustun ihmisiin kohtaamalla niitä omissa menoissani, se on mulle ollut sopivampi tapa.

      • selvennys_vielä

        Miehet jäävät ilman vastauksia.


      • selvennys_vielä kirjoitti:

        Miehet jäävät ilman vastauksia.

        Suurin osa varmasti jääkin sellaisella massapostituksella. Jos ei ole edes ilmoitusta viitsinyt lukea, niin eihän sellaiselle huvita vastastakaan, jos sille kerran ihan kaikki käy eikä se itse vastaa hilkkuakaan siitä mitä toisella on haussa.


      • väliinputoja
        selvennys_vielä kirjoitti:

        Miehet jäävät ilman vastauksia.

        No ei kyllä jää mutta kun he eivät edes vastaa jos heille laittaa viestin.


      • ei.läskeille
        väliinputoja kirjoitti:

        No ei kyllä jää mutta kun he eivät edes vastaa jos heille laittaa viestin.

        Koska vastaajat ovat lihavia naisia, vaikka kriteerinä on sporttinen tai normaalivartalo.


      • Väliinputoja
        ei.läskeille kirjoitti:

        Koska vastaajat ovat lihavia naisia, vaikka kriteerinä on sporttinen tai normaalivartalo.

        Voi olla niinkin. Itse en ole laiha mutta en mikään valaskaan(tai se kai riippuu katsojasta). Itse en edes laita viestiä niihin profiileihin missä miehellä on kriteerinä joku sporttinen tai hoikka.Mielummin sellaiseen missä ei ole asiasta mainintaa tai sitten on kaikki vartalomallit.Omassa olen laittanut pyöreähkö niin ei jää epäselväksi.


      • ei.läskeille kirjoitti:

        Koska vastaajat ovat lihavia naisia, vaikka kriteerinä on sporttinen tai normaalivartalo.

        Samasta syystähän naisetkin jättävät vastaamatta miehille, kun ovat lihavia, vaikka sporttista etsitään. Mutta se on niin väärin se, ei ole naisella oikeutta arvostella miehen ulkonäköä.


      • LämminLahna
        ei.läskeille kirjoitti:

        Koska vastaajat ovat lihavia naisia, vaikka kriteerinä on sporttinen tai normaalivartalo.

        Jos haet siroa, sporttista mallia, mene jonnekkin fitnes clubille tai mallitoimistoon.
        Koska jos vaikka sellainen olisi treffipalstoilla, tuskin kelpaisit. Mahdollisia syitä lienee useampi: Olet KYLMÄ kala, kyseinen nainen etsii tasoistaan tai enemmän, etkä täytä kriteeriä, Olet VAIN kiitokuva jota voi katso hetken, sitten vaihtaa sisustusta jne.


    • Joo. Naisilla on toisenlainen halu miehen kanssa kanssakäymiseen suureltaosin kuin miehellä. Kai ne lounnonmuokkaamat vaistot ja sentyyliset aiheuttaa tuon tilanteen.

      Mutta turha tapella tuulimyllyjä vastaankaan. Kyllä se oikea löytyy, jos on löytyäkseen. Moni ei vaan tunnista sitä oikeaa minusta. Ja ei siitä voi muita syyttää.

      Onko sillä väliä miten sen löytää? Kassajonosta vai Tinderistä? Minusta on sama vaikka ikkunasta viittoa kädellä, että kääntyy vasemmalle, jos vilkku ei toimi. Ei se tapa ja tyyli, vaan se lopputulos. Sillä on merkitystä mulle.

    • väliinputoja

      Miehet eivät treffipalstalla etsi tosissaan kumppania.Minulla on profiili suolikaksnelosessa mutta hiljaista on.Ei ole kyllä kuvaa että lienee verottaa suurimman osan mutta ei tule edes vastauksia jos itse laittaa.Se on se naama kun se ei näy.Mutta ei netin ulkopuolellakaan keneenkään törmää kun asuu pienellä paikkakunnalla ja ikää jo sen verran että on pudonnut välikuoppaan.Ja kun sitä ikää on niin ei noi baarit kiinnosta saati että sieltä ketään löytäisi.
      Itse en edes etsi mitään prinssiä vaan ihan tavallista suomalaista miestä mutta jostain syystä sellaisia miehiä ei tunnu olevan ja jos on niin heilläkin on kriteeri rima naisille niin korkea ettei siitä pääse yli niin millään.

      • .. No minkä ikäinen sitten olet ja minkä ikäistä seuraa olet katsellut ja/tai mieluiten haluaisit?.. ;P

        .. Miten muuten olet suhteillut aikaisemmin?.. Jos saa kysyä.. ;P


      • Väliinputoja
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. No minkä ikäinen sitten olet ja minkä ikäistä seuraa olet katsellut ja/tai mieluiten haluaisit?.. ;P

        .. Miten muuten olet suhteillut aikaisemmin?.. Jos saa kysyä.. ;P

        Olen 36v ja etsinyt 37-45 välillä olevia. Ihan olen suhteillut patissa vakavssa ja pitkässä suhteessa. Nyt vain pudonnut väliin jossa ei vapaita miehiä tunnu olevan.


      • Väliinputoja kirjoitti:

        Olen 36v ja etsinyt 37-45 välillä olevia. Ihan olen suhteillut patissa vakavssa ja pitkässä suhteessa. Nyt vain pudonnut väliin jossa ei vapaita miehiä tunnu olevan.

        .. Onkos sulla käynyt huono tuuri noiden edellistenkin miesten suhteen?.. Siis siinä mielessä, että eivät ole olleet sitoutumiskykyisiä ja ns. elämänkumppanuuteen kykeneviä vai "kyllästyitkö" itse JompaanKumpaan tai molempiin.. Vai "kyllästyittekö" molemmat yhdessä ja sulassa sovussa ja/tai huomasitteko yhdessä, että ette ole toisillenne sopivat?.. ;P

        .. Ei sun tarvitse vastailla.. Kunhan heitin nyt jotain KyMySyksiä ilmaan.. Ja tuo "tavallinen" mieskin on aikast laaja määrite, kun se(kin) on ihan KatsojanSilmässä millainen se itse kunkin mielestä on.. ;P

        .. Jos et ole, etkä ole ollut mikään "JuoksujenJuoksija", niin onhan se valitettavan harmillista, että jos/kun nainen on Oikeaan rakkauteen ja sitoutumiseen kykenevä ja jopa ihan ElämänKumppaniAinesta, niin joutuu "kärsimään" monen KanssaSisaren "toilailuista".. Noh, kyllähän moni mieskin on samanmoinen "toilailija", mutta sitten taas ne jotka eivät ole, niin osa heistä on saanut kärsiä näiden "toilailijoiden toilailuista" ja osa on nähnyt sitä todella paljon sivusta jne., joten monella sellaisella "ei toilailija" miehellä voi olla luotto aika vähissä, kun niin moni Yksilö on mitä on.. ;P

        .. Jos olet JoutsenLuonne, niin täytyy toivoa, että löydät rinnallesi itsellesi sopivan JoutsenLuonteen.. Jos taas olet jotain muuta, niin sitten sellainen.. Samankaltaiset leikkivät parhaiten keskenään ja ymmärtävät toinen toistaan Luonnollisemmin.. ;P


      • Väliinputoja
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Onkos sulla käynyt huono tuuri noiden edellistenkin miesten suhteen?.. Siis siinä mielessä, että eivät ole olleet sitoutumiskykyisiä ja ns. elämänkumppanuuteen kykeneviä vai "kyllästyitkö" itse JompaanKumpaan tai molempiin.. Vai "kyllästyittekö" molemmat yhdessä ja sulassa sovussa ja/tai huomasitteko yhdessä, että ette ole toisillenne sopivat?.. ;P

        .. Ei sun tarvitse vastailla.. Kunhan heitin nyt jotain KyMySyksiä ilmaan.. Ja tuo "tavallinen" mieskin on aikast laaja määrite, kun se(kin) on ihan KatsojanSilmässä millainen se itse kunkin mielestä on.. ;P

        .. Jos et ole, etkä ole ollut mikään "JuoksujenJuoksija", niin onhan se valitettavan harmillista, että jos/kun nainen on Oikeaan rakkauteen ja sitoutumiseen kykenevä ja jopa ihan ElämänKumppaniAinesta, niin joutuu "kärsimään" monen KanssaSisaren "toilailuista".. Noh, kyllähän moni mieskin on samanmoinen "toilailija", mutta sitten taas ne jotka eivät ole, niin osa heistä on saanut kärsiä näiden "toilailijoiden toilailuista" ja osa on nähnyt sitä todella paljon sivusta jne., joten monella sellaisella "ei toilailija" miehellä voi olla luotto aika vähissä, kun niin moni Yksilö on mitä on.. ;P

        .. Jos olet JoutsenLuonne, niin täytyy toivoa, että löydät rinnallesi itsellesi sopivan JoutsenLuonteen.. Jos taas olet jotain muuta, niin sitten sellainen.. Samankaltaiset leikkivät parhaiten keskenään ja ymmärtävät toinen toistaan Luonnollisemmin.. ;P

        En jaksa pitkästi vastata.Klassiset toinen nainen ja en ollut tärkeä vaikka luulin.
        Itse haluan ja olen sen sorttinen että haluan yhden ja olla hänen kanssaan ja mieluiten ihan loppuun asti.
        Ehkä olen vain ruma ettei edes vaatimattoman näköisetkään miehet kelpuuta. En etsi itse mitään kulmakunnan komeinta vaan minä kun ihastun ja rakastun niin se mies on minun silmissä aina komea.


      • Väliinputoja kirjoitti:

        En jaksa pitkästi vastata.Klassiset toinen nainen ja en ollut tärkeä vaikka luulin.
        Itse haluan ja olen sen sorttinen että haluan yhden ja olla hänen kanssaan ja mieluiten ihan loppuun asti.
        Ehkä olen vain ruma ettei edes vaatimattoman näköisetkään miehet kelpuuta. En etsi itse mitään kulmakunnan komeinta vaan minä kun ihastun ja rakastun niin se mies on minun silmissä aina komea.

        .. Ikävä kuulla.. Joutsenelta kuulostat, joka on törmännyt itsestään poikkeaviin otuksiin.. Mutta näin siinä taitaa useimmiten käydä.. Harvemmin niin, että kaksi tälläistä kohtaisi toisensa ennen kuin ovat polttaneet&käristäneet siipiään enemmän tai vähemmän.. Jos silloinkaan.. ;P

        .. OikeaanRakkauteen kykenevät Joutsenet osaavat Rakastaa toinen toistaan ihan yhtä paljon jos ei jopa enemmän, myös silloin kun kaikki ei ole niin kaunista.. Tämä ei tietenkään tarkoita toisen huonoa kohtelua tjms., vaan ihan jotain muuta.. ;P

        .. Täytyy toivoa, että löydät VastinParisi.. Samaa toivon kaikille kaltaisillesi Sukupuolesta Riippumatta.. =).. "Karit" ja "Jäävuoret" voisivat törmäillä vain toisiinsa, mut niitä on vaan niin pirskatin paljon, että niihin törmää varmaan lähes kaikki Joutsenetkin.. Ainakin kerran, josta sitten toivottavasti osaavat ottaa oppia.. ;P


    • kaisanoasaa

      Treffi palstoilla on kaikki rumat naiset jotka haluaa niitä komeimpia miehiä. Toivovat että joku vastaa mutta eivät kehtaa missään baarissa iskeä komeaa miestä koska pelkäävät että saavat pakit koska ovat rumia. Onhan se häpeä jos saa pakit baarissa kaikkien nähden.

      • Eli netistä seuraa etsii rumat naiset ja komeat miehet??? En kyllä usko. Naisellehan se on kolaus itsetunnolle, jos baaripoka ei lämpene,mutta mies nostaa housujaan, tilaa uuden oluen ja käy taas taistoon. On siinä vissi ero.


    • Gnuk

      Treffipalstat ja -saitit ovat ihmissuhteiden einesruokaa. Laiskat ja taitamattomat hakevat seuransa sieltä. Ja sitähän saa mitä tilaa. Saarioisten äitien tekemää broilerin teurasjätelasagnea.... :D

    • Porina123

      Naiset eivät liity treffipalstoille, koska heille usein tulvii täysin asiattomia yhteydenottoja, törkeyksiä, yms. Lisäski noilla treffipalstoilla pyörii vaikak ja minkälaisia huijareita, joten moni nainen ei luota treffipalstoihin.

      • ihan_sitä_samaa

        Ihan sama miesten kohdalla. Ihminen on juonitteleva katala ja väkivaltainen petoeläin. Siinä suhteessa miehen ja naisen välillä ei ole mitään eroa.


    • Olenkoyksin

      Olen tavannut treffipalstalla olevia miehiä ja syy on ollut ihan muu kuin ulkonäkö.
      Ekoille treffeille tullaan likaisissa työvaatteissa ja muutenkin epäsiistin näköisenä. En myöskään ymmärrä miksi eläkkeellä ja parisuhteessa olevat hakevat seuraa ”sinkkuna”.

    • Sinkkunainen--

      Varmaan lähes kaikki miehet on treffipalstoilla ja kirjoittelevat sadoille naisille vaikka nainen ei olisi edes sopiva kumppani. Sohvaperuna miehet kirjoittelee liikunnallisille naisille ja viisikymppiset miehet vastailee myös 30 v naisille. Minulle on tullut viiskymppisiltä miehiltä viestejä.

      • totuus.asiasta

        Kyllähän se menee päinvastoin. Naiset on lihavia pullukoita ja vanhoja kurppia, nämä sitten hakevat netistä "kolleja" reikiensä kimppuun. Vaikka nainen olisi miten tavallinen tahansa, niin ei tahdo kelvata tavallisen näköinen mies.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe