Asunut euroopassa 10v ja nyt tullut suomeen.
Mitä mieltä ootte?
Onko kokemuksia tapailusta pidemmän aikaa?
Ootteko jopa menneet naimisiin ja saaneet lapsia?
Onko uskonnollinen,näkyykö arjessa?
Kokemuksia Irakin kurdista miehistä
10
669
Vastaukset
- tätäeiolekivasanoa
Vaikea sanoa millainen se tapaamasi kurdi on mutta kokemuksia kysyt:
Itselle on tullut sellainen vaikutelma että kurdit ovat tyhmiä jos niitä vertaa muihin mamuihin esim iranilaisiin ja afganilaisiin.
Se kokemus riippuu varmaan siitä millaiselta alueelta ne kurdit on tulleet.
Kurdit osaavat puhua uskonnosta, mutta näkee myös että eivät ole uskonnollisia. Osaavat olla kieroja ja leijuvat helposti. On niissäkin varmasti hyviä ihmisiä, ei ole tullut vaan vastaan sellaista kokonaista ihmistä... on joko kierolla tavalla viisaita tai sitten hieman tyhmiä, lukutaidottomia, mutta ei pahaa tahtovia. Ei niitä kurdeja kuitenkaan voi niputtaa (eikä afganilaisia ja iranilaisiakaan): kaikista kansoista löytyy tyhmiä, kieroja, itsekkäitä, uskonnollisia, ystävällisiä, avuliaita...
Mutta kurdit vaan vaikuttavat jotenkin sivistymättömiltä, tämä on vaan oma surkea mielipiteeni joka perustuu valitettavasti kokemuksiin eikä ennakkoluuloihin. Yritän silti pitää avoimen mielen uusia ihmisiä tavatessa. - kivatietää
Ihan kivan oloinen tuo ainokainen kurdi kenet tiedän. Älylahjoista en osaa sanoa, tuskin normaalia tyhmempi. Iloisesti aina tervehtii ja juttelee :)
- asdfdfsadfsasdfasd
Kurdi puukotti Ville komsia
- teinitttt
Käykö täällä enää ketään oikeasti irakin kurdien kanssa seurustelevia? mitä tauteja olette saaneet/eikö mitään? ilmeisesti mm. kondylomaa ja herpestä liikkeellä pk-seudulla jotka saattaa levitä kondomista huolimatta, mitä muuta? exän entinen kävi testeissä joka kuukausi miehen toilailujen takia. Mies valehteli että kävi testeissä eikä käynytkään!
- vinkki100
Ei kannata harrastaa seksiä ilman että oikeasti näkee todistuksen, että tauteja ei testeissä havaittu. Jos mies tällaisesta suuttuu, niin hänellä on jotain salattavaa.
Jos seurustelee Lähi-Idästä tai afrikasta kotoisin olevan miehen kanssa, on syytä ymmärtää, että tietyissä kulttuureissa valehteluun suhtaudutaan kuin se olisi arkipäivää. Ja oikeastaan kaikissa muissa maissa paitsi Suomessa tämä on yleistä. Mies valehtelee niin paljon kuin pystyy, että saisi seksiä. Omaa terveyttään ei saa uhrata! Käyttäkää kondomia aina. myös suuseksissä. - kdqiwhhdoh
vinkki100 kirjoitti:
Ei kannata harrastaa seksiä ilman että oikeasti näkee todistuksen, että tauteja ei testeissä havaittu. Jos mies tällaisesta suuttuu, niin hänellä on jotain salattavaa.
Jos seurustelee Lähi-Idästä tai afrikasta kotoisin olevan miehen kanssa, on syytä ymmärtää, että tietyissä kulttuureissa valehteluun suhtaudutaan kuin se olisi arkipäivää. Ja oikeastaan kaikissa muissa maissa paitsi Suomessa tämä on yleistä. Mies valehtelee niin paljon kuin pystyy, että saisi seksiä. Omaa terveyttään ei saa uhrata! Käyttäkää kondomia aina. myös suuseksissä.Afrikassa on tilastojen mukaan AIDS joka KOLMANNELLA!
- Aaaarabi
Mitäs ne maalaiset on? Eletään 1700-lukua edelleen. Vaikka asutaan Suomessa pitää vaimosta (kurdi) maksaa. Ja vaimo on kotona ja elää sossu tuilla. Onneksi oma mies on Irakin arabi. Käy tytössä ja minä myös. Ei alista ei valehtele. Molemmat uskovaisia. Minä kristitty ja hän muslimi. Ymmörreteään toisiamme ja kunnioitamme. Sen mitä kurdeja tunnen ovat vihamielisä oman maansa (Irak) arabeja vastaan sen sijaan omalla miehelläni ei ole mitään kurdeja vastaan. Saavat ihan vapaasti asua siellä missä asuvat eli vuoristossa ja jumalan selän takana.
Ei voi kuin ihmetellä näitä hullutuksia. 10v nähnyt suomi tyttö-muslimimies/poika liittoja ja 90% päättynyt ennen aikojaan. Tytöt kiltisti hoitelee lapsia, alistuvat kaikkeen mitä sanotaan ja kaikkeen mihin isä tai suomalainen mies/puoliso ei olisi ikinä saanut suostumaan. Tulee mieleen Alien leffat.....sikiötelineitä.
Itse asunut monella mantereella ja suomalainen. Maailman hölmöin ihminen on pohjoismaalainen nuori nainen. Uskoo kaiken mitä eksotiikka kertoo ja alistuu. Järki tulee 5v myöhemmin mukaan :D- Ldjtbdoix
Minä olen ollut Irakin kurdin kanssa kohta kymmenen vuotta ja ihan normaalia arkea eletään avoliitossa. Kummallakin takana avioero, joten naimisiin emme edes halua. Kumpikin työelämässä ja arjen kulut maksetaan puoliksi. Mies ei ole uskonnollinen, ainoastaan sianlihaa ei syö. Ei meidän arki eroa millään lailla suomi-suomi pariskuntien arjesta. Ihan suhteen alussa mies oli mustasukkainen ja yritti saada minua pukeutumaan siveämmin, mutta kun en suostunut, niin ajan mittaan sellaiset puheet jäi. Mies on Suomen kansalainen ja asunut täällä jo toistakymmentä vuotta, työkaverit ja työnantaja kantasuomalaisia, puhuu suomea lähes täydellisesti ja on kuin kuka tahansa meistä. Kun vertaa moneen muuhun samantaustaiseen mieheen, niin tiedän että olen yksi harvoista onnekkaista suomipuolisoista. Suurin osa lienee epäluotettavia, pettäjiä ja rakkausliitot harvinaisia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139