Tinder tutustuminen ei etene

Nainenennen

Tarvitsisin lähinnä tsemppilauseita lopettamaan moisen jutun.

Olen usean viikon jutellu tinderissä miehen kanssa ja juttu ei edelleenkään ole edennyt sieltä tinderistä minnekkään. Itse haluaisin tavata mutta mies ei osoita minkäänlaista kiinnostusta tapaamiseen saati puhelimessa puhumiseen. Jotenkin mies on sen oloinen että en itse uskalla tehdä aloitetta minkä toisen tyyppisen tapauksen kanssa tekisin. En pysty keskittymään muihin vaihtoehtoihin tämän takia. Olin jo potkimassa kyseistä tapausta pellolle kunnes hän yllättäen aktivoitui enkä saanut päätettyä juttua. Myös viimeaikoina on tullut fiilis että on myös muita juttuja ilmaantunut.

4

2593

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rutiruuu

No voi hyvänen aika sua. Laitat hänelle viestin että missäs haluat että me tavataan ? jos vastaa että eeeeiii nyt sovi, tai katsellaas ny, vastaat että juna meni jo ! sorppa... Tai sitten jos et enää halua, niin sanot että mä jatkan toisen kanssa, hyvää jatkoa sulle ! Tätä tää on, nopeat syövät hitaat.

• tinderonhuono

Minä en ehdota naiselle periaatteestakaan tapaamista ja jos nainen ei sitä ehdota, niin sitten ei tavata ollenkaan, so simple! Miksi teen näin? Siksi, koska tapaamista ehdottava nainen on kyllin vahva ja terveellä itsetunnolla varustettu, jotta juttu voisi ylipäätään edetä. Tämä on minun valinta ja taktiikka, joka on osoittautunut toimivaksi. Minulla tulee mätsejä ihan kivasti, joten tämä on myös luonnollinen tapa poimia mielestäni potentiaaliset treffikumppanit.

• Tinderiipaskaa

Kyllä!juuri näin!
        Oma kokemukseni on täsmälleen samanlainen,jos nainen ehdottaa tapaamista,niin silloin hän myöskin ilmaantuu treffeille,eikä tee ohareita.
        Jos itse ehdotan treffejä naiselle niin lähes joka kerta nainen ns pitkin hampain ja kierrellen suostuu,ja kun treffipäivä koittaa,niin kas kummaa nainen tekee oharin tai muuten viimetingassa peruu johonkin tekosyyn vedoten.
        Eli kiteyttäen: jos nainen ehdottaa niin siinä on potentiaalia jos mies ehdottaa on se sama kuin ilmoille huutelisi.

• Kuullostat sekavalta.

Otsikkona Tinder juttu ei etene. Seuraavaksi pyydät tsemppilausetta lopettamiseen. Sitten analysoit miestä. Reagoit liikkeeseen, etkä saanutkaan päätettyä juttua. Muitakin oli tullut -miehellä?- mukaan kuvioon.

What the fuck?! :D:D:D :O Ihmettelisin miehenä jos mikään etenee miehen kanssa :)

Tinderissä oli ikäraja kun itse joskus kokeilin sitä.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5346
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3346
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57