Tarvitsisin lähinnä tsemppilauseita lopettamaan moisen jutun.
Olen usean viikon jutellu tinderissä miehen kanssa ja juttu ei edelleenkään ole edennyt sieltä tinderistä minnekkään. Itse haluaisin tavata mutta mies ei osoita minkäänlaista kiinnostusta tapaamiseen saati puhelimessa puhumiseen. Jotenkin mies on sen oloinen että en itse uskalla tehdä aloitetta minkä toisen tyyppisen tapauksen kanssa tekisin. En pysty keskittymään muihin vaihtoehtoihin tämän takia. Olin jo potkimassa kyseistä tapausta pellolle kunnes hän yllättäen aktivoitui enkä saanut päätettyä juttua. Myös viimeaikoina on tullut fiilis että on myös muita juttuja ilmaantunut.
Tinder tutustuminen ei etene
4
2593
Vastaukset
- rutiruuu
No voi hyvänen aika sua. Laitat hänelle viestin että missäs haluat että me tavataan ? jos vastaa että eeeeiii nyt sovi, tai katsellaas ny, vastaat että juna meni jo ! sorppa... Tai sitten jos et enää halua, niin sanot että mä jatkan toisen kanssa, hyvää jatkoa sulle ! Tätä tää on, nopeat syövät hitaat.
- tinderonhuono
Minä en ehdota naiselle periaatteestakaan tapaamista ja jos nainen ei sitä ehdota, niin sitten ei tavata ollenkaan, so simple! Miksi teen näin? Siksi, koska tapaamista ehdottava nainen on kyllin vahva ja terveellä itsetunnolla varustettu, jotta juttu voisi ylipäätään edetä. Tämä on minun valinta ja taktiikka, joka on osoittautunut toimivaksi. Minulla tulee mätsejä ihan kivasti, joten tämä on myös luonnollinen tapa poimia mielestäni potentiaaliset treffikumppanit.
- Tinderiipaskaa
Kyllä!juuri näin!
Oma kokemukseni on täsmälleen samanlainen,jos nainen ehdottaa tapaamista,niin silloin hän myöskin ilmaantuu treffeille,eikä tee ohareita.
Jos itse ehdotan treffejä naiselle niin lähes joka kerta nainen ns pitkin hampain ja kierrellen suostuu,ja kun treffipäivä koittaa,niin kas kummaa nainen tekee oharin tai muuten viimetingassa peruu johonkin tekosyyn vedoten.
Eli kiteyttäen: jos nainen ehdottaa niin siinä on potentiaalia jos mies ehdottaa on se sama kuin ilmoille huutelisi.
Kuullostat sekavalta.
Otsikkona Tinder juttu ei etene. Seuraavaksi pyydät tsemppilausetta lopettamiseen. Sitten analysoit miestä. Reagoit liikkeeseen, etkä saanutkaan päätettyä juttua. Muitakin oli tullut -miehellä?- mukaan kuvioon.
What the fuck?! :D:D:D :O Ihmettelisin miehenä jos mikään etenee miehen kanssa :)
Tinderissä oli ikäraja kun itse joskus kokeilin sitä.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854