Eikös tämä Aakekin siirtynyt joosain vaiheessa VHH:lle tämäkö on sen homman lopputulos?
Sydänvaivat veivät näyttelijä Aake Kallialan yllättäen sairaalahoitoon ja sydämen pallolaajennukseen..
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201708042200303151_vd.shtml
Aake Kalliala pallolaaajennus
17
1047
Vastaukset
- Sinkkonen.K
En tiedä karppasiko, mutta ei ainakaan karpannut itseään ison urossian kokoiseksi.
Karppaamisesta ei kannata syyttää kaikkia sydänvikoja, ne ongelmat on yleensä aika vakavat jo siinä vaiheessa kun aletaan karppaamaan. - VHHlla
Kyllä oikein lehdissä asti tästä kirjoiteltiin. Hän on ollut (lääkäri) Antti Heikkilän hoidossa...
- frietrich
Vuosikymmenten väärät ruokailutottumukset taustalla, edes hyvä hoito ei pystynyt parantamaan täysin ilman kirurgisia toimenpiteitä.
Onneksi Heikkilän opeilla säästettiin Kallialan henki. - Lihava-hoitaja-Hanna
Vai menikö sittenkin niin että Leikkilän opeilla joutui lääkärin pöydälle.
- hpv27
Kalliala on myös vetänyt raskaasti viinaa ja ruokapuoli ollut hunningolla ties kuinka pitkän aikaa. Kannattaa muistella 'Aaken ja Sakun kesäkeittiö':tä.
- VHH-lainen
Kalliala on karpannut ja saanut painonsa alas. Lopetti karppauksen ehkä noin vuosi sitten kertoivat päivän lehdet. Voi olla, että hänen iässään palatessa entiseen ei ollut hyvä ratkaisu.
Toisaalta tukokset ei tule yhtäkkiä, vaan se voi olla vuosien tulos, kuka tietää. Ehkä jo ennen karppauksen alkua on suonien tukkeutuminen alkanut. Kalja ainakin Kallialle maistui hyvin.ja siksi tavallaan ruokavalion teho jäi puolitiehen.
Kolmanneksi, sydänkohtauksen voi saada kuka vain, Oikealla sokeria välttävällä ruokavaliolla yritetään estää näin tapahtumasta.- Puustisentietotoimisto
Karppaaminen tappaa talossa ja puutarhassa. Kannattaa muistaa että Atkins kuoli 120kiloisena läskina ja kärsi sydänvaivoista. Hyvä myös todeta että Annika Dahlqvist rasvamässäili itselleen D2sen.
- Sinkkonen.K
Puustisentietotoimisto kirjoitti:
Karppaaminen tappaa talossa ja puutarhassa. Kannattaa muistaa että Atkins kuoli 120kiloisena läskina ja kärsi sydänvaivoista. Hyvä myös todeta että Annika Dahlqvist rasvamässäili itselleen D2sen.
Annika Dahlqvist sairasti kakkostyypin diabetestä ennenkuin löysi vhh-ruokavalion.
- vpvalistaa
Sinkkonen.K kirjoitti:
Annika Dahlqvist sairasti kakkostyypin diabetestä ennenkuin löysi vhh-ruokavalion.
Sinkkonen.K
Annikalla ei koskaan ole ollut diabetesta. Roskalehtien uutinen hänen tekemänsä sokerirasitustestin jälkeen oli uutisankka-todistetusti.
Kun noudatat tiukkaa LCHF ruokavaliota pidemmän aikaa niin sokerirasitustesti ei toimi ennekuin syöt hieman enemmän hiilihydraatia ennen testiä.
Tein saman testin (D2) samaan aikaan kuin annika ja minun tulokseni oli 3,2mmol/l. Toisin sanoen ei diabetesta.
Totuus on kuitenkin se että "kerran diabetes-aina diabetes". Oireita voit hallita ravinnolla suurella menestyksellä kuten minäkin mutta ei itse immuunisuus insuliinille mihinkään häviä. Tiukalla LCHF ruokavaliolla selviän kuitenkin ilman pelkästään oireita hoitavaa nousevaa lääkekierrettä. En ole ikinä syönyt lääkkeitä D2:seeni.
Haluatko tietää miten??
- veksihämmästelee
Voi luoja varjele tätä suomalaista "ravintokeskustelua"!
Kyllä on kansan päät pantu todella sekaisin täysin perättömillä väitteillä ja "neuvoilla".
Sääliksi käy lähinnä suomalaista diabeetikkoa.- säälittäväveku
Sääliksi käy todellakin diabeetikko vekua.
- VHH-lainen
Me suomalaiset voimme olosuhteisiin nähden hyvin.
Monilla alkaa olla erilaisia vaivoja 65 vuotiaana, johtuen? Kalliala on 66 V
Tilastoa
http://tilastokeskus.fi/tup/tietotrendit/tt_05_06_ikaantyva_vaesto.html - eimuuta
"""Hänellä on todettu kakkostyypin diabetes, ja keuhkoista on poistettu kasvain."""
Kaikilla sydänpotilailla on sokeri/insuliini häiriö.. tutkittu todettu tahi ei, mutta kuitenskin näin menee. Myös Proffa Knuuti kertoo tälläistä. - vpnauraatollolle
Ylläpidon idiootti poistaa edelleen asialliset vastaukset.
- hiilaridiilari
Avaaja sekoitti sydäninfarktin ja dietin.
No sellaista sattuu. Jatka vain jätti limujen ja jätti karkkipussien ahmimista. Laihat on rumiakin.- Mattilan_KJ
VHHlla olevat ovat läshes poikkeuksetta keskivartalolihavia, lihkasettomia ja ikäistään huomattavasti vanhemman näköisiä surkimuksia.
- kokoomustelttta
Aivan totta esimerkkejä löytyy pilvin pimein piimäleili, juntti, leikkilä jne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579