tattootukku.com

tyytymätönasiakas

Okemuksis tästä? Oon tilannu mm lävistyspihdit mutta ei näy tuotteita eikäkä tavoita puhelimesta. Jälkeenpäin muistin ettilasin jo toukokuussa värin eikä sitäkään ole tullut!!

6

4181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahathukkaan

Turha näköjään tehdä ostoksia siellä. Omakaan tilaus ei ikinä saapunut ja yhteydenottoihin ei vastata. Ennen hoitivat asiat kunnolla, mene sitten sanomaan mikä nyt mättää.

• Suti

Sama meininki jatkuu vielä 2018 tatska vehkeet tilasin ja maksoin mutta tää kyseinen tattoo tukku ei ole lähettäny vieläkään!!!!! Huijari liike koko paikka!!

• Vitutus

Itse tilasin yli 100eurolla tavaraa ja tilaus saapui kyllä mutta tuotteitq puuttui yli 40 € edestä väitivät että lähettävät seuraavalla viikolla kun varastoon saapuu kyllähän tämä vähän vituttaa

• vittumitäskeidaa

Joo itse tilasin 400€ kamoja eikä näy ja puhelimessa vastas joku hälläväliä nainen että heillä kamat loppu varastosta ja pitäisi ensi viikolla tulla. Eli ne tilaa itse jostain perseestä niitä tuotteita vasta kun heille tulee tilauksia jolloin saa aina odottaa kk vähintään jos ikinä edes tavarat saa. PASKA PAIKKA JA ASPA AIVAN PERSEESTÄ !

• Koittakaaedes

Tilasin tatskakamoi ja meni 3viikkoa eikä kuulunut mitään ja laitoin sähköpostia niin lähetti sit paketin ja tottakai sieltä puuttui tuotteita :D laitoin uudestaan viestiä ja sen lähetti sit heti! Nyt tilasin taas ja mennyt 2vk eikä näy eikä kuulu :/ onneks otin laskulle

• Anonyymi

En tiedä mitä kalluja tänne on kommentinu, mutta minusta vaikuttaa oikein toimivalle mestalle, asikaspalevusta vastaan ja nopea toimitus. Suositelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2463
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1753
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1064
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      295
      1022
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      982
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      854
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      759
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      745
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      728
    Aihe