Mitä tehdä?

Lyd1a

Olen avoliitossa ja ostamassa asuntoa yksin meille, mutta avomies kehuskelee kaikille että kuinka paljon hän tulisi säästämään vuokrassa ja mitä ulkomaanmatkoja tekisimme sitten noilla säästöillä. Olen kieltäyt häntä puhumasta asiasta kaikille ja varsinkin tuohon sävyyn kerskailevasti mutta hän jatkaa samaa linjaa. En ymmärrä miksi hän sitä haluaa kaikille hehkuttaa. Nyt oikeastaan vähän pelottaa onko hän kanssani vain hyötyäkseen ja mikä rellestys voisi alkaa?

14

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ginos

      Hänen kuuluu maksaa osa asumiskuluista. Ainakin vesi ja sähkö sekä joku kohtuusumma vuokrana. Tyhmä olet jos otat ilmaiseksi loisimaan.

    • Lyd1a

      Niin täytyy. Ollaan sovittu että hän maksaa puolet asumiskuluista, kuten yhtiövastikkeen, veden, sähkön yms, mutta hän ei maksa itse sitä asuntoa joten on hassua että kehuskelee kaikille kuinka paljon tulisi säästämään.. vai annanko puhua?

      • eiauta

        Et taida voida estääkään puhumasta? Voithan vedota siihen, että kavereissa on peeaa-tapauksia, jotka tulevat toimeen juuri ja juuri, eikä heidän ole kiva kuunnella sitä kehuskelua. Todennäköisesti sekään ei auta mitään.

        Moisesta juttelusta saa miehestä vähän yksinkertaisen kuvan. Voit yrittää sitäkin kertoa hänelle..?


    • Lyd1a

      Kiitos hyvästä neuvosta:)

    • kaikysyäsaa

      miksi sulla on idiootti aviomies

      • vanhanainen65

        Ei tuollaista kannata ottaa asumaan, käyttää hyväksi ja olet vain maksumies, käyttää kaikki omat rahansa omiin menoihin ja sinä kitkuutat asuntovelan kanssa ja huomioi myös ruokamenot, miehet syö yleensä enemmän


    • Juytrjuu

      Asumis ja muut menot puoliksi. Sinä olet sijoittanut rahasi rahasi asuntoon eli rahat on tavallaan muuttanut muotoaan. Puolisosi joko säästää rahansa pankkiin tai käyttää matkoihin ym
      Kumpikin käyttää omiaan haluamallaan tavalla. Annan hänen puhua omiaan.Jos menette naimisiin niin muista Avioehto, mieluusti etukäteen

    • Syksytuleetaas

      En ikinä suostuisi tuollaiseen enää. Jos haluat kokemuksistani olla viisas.

    • hullusasollamuttaeityhmä

      Todella ääliö puoliso.. potki pellolle..

    • hullusasolla

      Todella täysääliö idiootti mies, potki pellolle!

    • Tyhmäeisaaolla

      Todella ääliö ja vähäjärkinen mies sulla, potki äkkiä pellolle!!!!

      • hihhulis

        Sama tollo siiderivalas kommentoi moneen kertaan.


    • juorunuhriolin

      Mahtavaa miten mies "kehuu kavereille teidän asioista. Minäkin tykkäsin kun kylillä mies Kertoili kuinka huonosti meillä menee. Mutta kotona unohti kertoa. Mitä tein no kysyin onko kaikki hyvin? On ja laittoi peliin lisää seksiä ja suukottelua ym. Kun jonkin ajan kuluttua kysyin lisää kun kylillä kuulin eroa hakevan. Jälleen näytti kuinka rakastaa ym. Kun viimein tuo juoru tuli molempien läsnä ollessa kuulluksi mitä kaveri kertonut meistä oli helvetti irti. Mutta meni kaverin piikkiin. Itsehän se salapanoja harrastaa. No kun kotona käytiin läpi ja vannottiin olevan katkeran kaverin sekaantuminen kun meillä on niin kaikki hyvin uskoin näin olevan. Taytyy vain sanoa että ikäviä on juorut mitä kavereille kerrotaan ja varsinkin kun niillä ei päätä eikä häntää. Mutta vaikutti kyllä kotona meihin. Epäilen vieläkin mistä tuo juoru on saanut alkunsa. Mies vannoo ettei koskaan ole edes harkinnut eroa tai pettämistä. Ja tuo joka juoruaa meistä itse harrastaa salapanoja varattuna. Säälittävää eikö totta? Toisaalta kannattaako uskoa kavereiden juoruja kuunnella. Keskity teihin kahteen. Oli mies kertonut kylillä mitä tahansa. Oppia ikä kaikki.

    • 45621

      No, sinun on syytä ilmoittaa että vain sinä omistat asunnon ei hän. Äläkä missään nimessä osta sitä molempien nimiin vaan omiin nimiin. Et ole naimissa vaan avoliitossa (liian pitkäksi mennyt yöjuoksu jos karrikoiden sanotaan). Sinun täytyy varmistaa taustasi siltä varalta että suhde ei kestäkkään. Erossa vain se omistaa talon, auton ym. kenen nimissä se on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe