Olen avoliitossa ja ostamassa asuntoa yksin meille, mutta avomies kehuskelee kaikille että kuinka paljon hän tulisi säästämään vuokrassa ja mitä ulkomaanmatkoja tekisimme sitten noilla säästöillä. Olen kieltäyt häntä puhumasta asiasta kaikille ja varsinkin tuohon sävyyn kerskailevasti mutta hän jatkaa samaa linjaa. En ymmärrä miksi hän sitä haluaa kaikille hehkuttaa. Nyt oikeastaan vähän pelottaa onko hän kanssani vain hyötyäkseen ja mikä rellestys voisi alkaa?
Mitä tehdä?
14
998
Vastaukset
- ginos
Hänen kuuluu maksaa osa asumiskuluista. Ainakin vesi ja sähkö sekä joku kohtuusumma vuokrana. Tyhmä olet jos otat ilmaiseksi loisimaan.
- Lyd1a
Niin täytyy. Ollaan sovittu että hän maksaa puolet asumiskuluista, kuten yhtiövastikkeen, veden, sähkön yms, mutta hän ei maksa itse sitä asuntoa joten on hassua että kehuskelee kaikille kuinka paljon tulisi säästämään.. vai annanko puhua?
- eiauta
Et taida voida estääkään puhumasta? Voithan vedota siihen, että kavereissa on peeaa-tapauksia, jotka tulevat toimeen juuri ja juuri, eikä heidän ole kiva kuunnella sitä kehuskelua. Todennäköisesti sekään ei auta mitään.
Moisesta juttelusta saa miehestä vähän yksinkertaisen kuvan. Voit yrittää sitäkin kertoa hänelle..?
- Lyd1a
Kiitos hyvästä neuvosta:)
- kaikysyäsaa
miksi sulla on idiootti aviomies
- vanhanainen65
Ei tuollaista kannata ottaa asumaan, käyttää hyväksi ja olet vain maksumies, käyttää kaikki omat rahansa omiin menoihin ja sinä kitkuutat asuntovelan kanssa ja huomioi myös ruokamenot, miehet syö yleensä enemmän
- Juytrjuu
Asumis ja muut menot puoliksi. Sinä olet sijoittanut rahasi rahasi asuntoon eli rahat on tavallaan muuttanut muotoaan. Puolisosi joko säästää rahansa pankkiin tai käyttää matkoihin ym
Kumpikin käyttää omiaan haluamallaan tavalla. Annan hänen puhua omiaan.Jos menette naimisiin niin muista Avioehto, mieluusti etukäteen - Syksytuleetaas
En ikinä suostuisi tuollaiseen enää. Jos haluat kokemuksistani olla viisas.
- hullusasollamuttaeityhmä
Todella ääliö puoliso.. potki pellolle..
- hullusasolla
Todella täysääliö idiootti mies, potki pellolle!
- Tyhmäeisaaolla
Todella ääliö ja vähäjärkinen mies sulla, potki äkkiä pellolle!!!!
- hihhulis
Sama tollo siiderivalas kommentoi moneen kertaan.
- juorunuhriolin
Mahtavaa miten mies "kehuu kavereille teidän asioista. Minäkin tykkäsin kun kylillä mies Kertoili kuinka huonosti meillä menee. Mutta kotona unohti kertoa. Mitä tein no kysyin onko kaikki hyvin? On ja laittoi peliin lisää seksiä ja suukottelua ym. Kun jonkin ajan kuluttua kysyin lisää kun kylillä kuulin eroa hakevan. Jälleen näytti kuinka rakastaa ym. Kun viimein tuo juoru tuli molempien läsnä ollessa kuulluksi mitä kaveri kertonut meistä oli helvetti irti. Mutta meni kaverin piikkiin. Itsehän se salapanoja harrastaa. No kun kotona käytiin läpi ja vannottiin olevan katkeran kaverin sekaantuminen kun meillä on niin kaikki hyvin uskoin näin olevan. Taytyy vain sanoa että ikäviä on juorut mitä kavereille kerrotaan ja varsinkin kun niillä ei päätä eikä häntää. Mutta vaikutti kyllä kotona meihin. Epäilen vieläkin mistä tuo juoru on saanut alkunsa. Mies vannoo ettei koskaan ole edes harkinnut eroa tai pettämistä. Ja tuo joka juoruaa meistä itse harrastaa salapanoja varattuna. Säälittävää eikö totta? Toisaalta kannattaako uskoa kavereiden juoruja kuunnella. Keskity teihin kahteen. Oli mies kertonut kylillä mitä tahansa. Oppia ikä kaikki.
- 45621
No, sinun on syytä ilmoittaa että vain sinä omistat asunnon ei hän. Äläkä missään nimessä osta sitä molempien nimiin vaan omiin nimiin. Et ole naimissa vaan avoliitossa (liian pitkäksi mennyt yöjuoksu jos karrikoiden sanotaan). Sinun täytyy varmistaa taustasi siltä varalta että suhde ei kestäkkään. Erossa vain se omistaa talon, auton ym. kenen nimissä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483