Hei!
Etsimme au pairia Dubliin lähelle kaupungin keskustaa suomalais-irlantilaiseen perheeseen hoitamaan kolmea poikaa, 11, 9 ja 7 vuotiaat. Pojat ovat aktiivisia ja urheilullisia ja olisikin hyvä jos au pair olisi urheilullinen ja hänellä olisi kokemusta esimerkiksi lasten kerhon ohjauksesta - ja paljon mielikuvitusta aktiviteettien kehittämiseen! Pojat ovat musikaalisia ja käyvät pianotunneilla.
Työtehtäviin kuuluu poikien hoito eli aamutoimet ja pojat kouluun, iltapäivällä huolehtiminen läksyjen teosta sekä seuranpito ja aktiviteettien järjestäminen, mm jalkapalloa viereisessä puistossa, askartelua, leipomista ym. sekä lisäksi kevyitä kotitöitä, siivooja meillä käy erikseen. Yksi ilta viikolla on töitä, viikonloput vapaat ja jos lastenhoitoa tarvitaan viikonloppuna tulee siitä aina erillinen korvaus. Työtunteja viikossa kertyy n. 25-30 ja maksamme tietysti meno-paluu lennot Irlantiin sekä hyvän viikkopalkan, kielikurssin tai osan kuntosalikortista sekä puhelinliittymän.
Perheemme tuntee paljon muita Dublinin suomalaisperheitä joilla on au paireja joten kavereita löytyy varmasti heti, ja ystävällinen irlantilainen elämäntapa vie mukaansa ensi päivistä lähtien.
Aloitus olisi jo syyskuusta lähtien tai sopimuksen mukaan, mielellään ensi kevääseen saakka tai pidemmällekin jos mahdollista. Meillä on myös Aupairworldissa profiili josta näet lisää perheestämme:
https://www.aupairworld.com/en/aupair_detail?a=2843692
Lähetäthän lyhyen hakemuksen, mielellään englanniksi, osoitteeseen [email protected] ja jutellaan pian lisää! :)
Tiina ja perhe
Au pairiksi Dubliniin?
TiinaDublin
1
404
Vastaukset
- Jonnae
Moi!
Laitoin sähköpostia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1164286Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302349Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj772173Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361594Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111333- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk111182Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481099Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o271078Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit781013