Me naiset markkinoi vauva-palstaa sinkku-palstan..

...termeillä, s..nan varkaat:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/oletko-jo-kuullut-kiistellysta-prisma-testista-mene-tarkkailemaan

Ainoa vähän raflaavampi lainaus jutussa oli:

”Yllättävän usein täältä saa lukea niinkin typeriä väitteitä, kuin että ’tavallisen miehen on mahdotonta saada naista, koska kaikki naiset haluavat komean jännämiehen’, ’kukaan nainen ei halua kilttiä ja kunnollista miestä, tai haluaa sellaisen korkeintaan elättäjäksi’"

Hyvin sanottu, joku sinkku-palstalainen käynyt sanomassa painavan mieliteensä ja se heti omitaan vauva-palstan sanomisiksi koska "Me Naiset ja Vauva kuuluvat samaan Sanoma-konserniin.".

Kyllä nyt pitäisi käydä allerin voimakkaaseen vastaiskuun ja alkaa myös lainaamaan uutisissaan meidän palstan totuuksia niin että ne alkaisivat uppoamaan suurten massojen paksuihin päihin, sisvistyshän ei ole koskaan pahasta.

8

236

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhghghgfhgfj

Kyllä ne NORMAALIT miehet vaan kummasti kelpaa..

• 879879879

Hyvä osoitus siitä, kuinka seonnut ja neuroottinen ykskakkonen on!!

• Kyllä meidän pitäisi näkyä enemmän kunnon skitsopalstana perhana! Hitto kun oon ottanutkin niin pirun keskitien tässä. Pitäisikö minunkin keksiä joku muu sivunikki ja alkaa parkumaan jostain oikeen aikuisten oikeesti, että päästäis tavoitteeseen?

• prismataiei

Tosiasia on kuitenkin se että paljon enemmän kuin mitä yleisesti uskotaan tai mitä halutaan noteerata miehiä päätyy elämään naisettomana ja myös p/s- kokemattomanakin nuoresta asti ja koko ikänsä. Toki naisiakin yksinäisiksi päätyy paljonkin, mutta näillä on lähestulkoon aina sentään jotain nuoruudenaikaisia p/s-seikkailuja takanaan ja useimmiten myös lapsiakin ainakin jonkun äijän kanssa.

• Prismasta. Muistan hurjasta nuoruudesta ajan, jolloin Prismassa oli asiakkaina naisia. Hyvin usein naisilla oli myös mukana mies tai lapsi tai kärryssä tavaraa isolle perheelle.

Nykyään Prismassa ei enää ole naisia. Prismassa on vain vihannesosasto, lihaosasto, leipäosasto, juomaosasto, saippuaosasto ja ruuviosasto. Objektiivisesti ajatellen tietysti n. 50% kärryn työntelijöistä ja korin kantajista edelleen täytyy olla naisia, periaatteessa aivan samanlaisia kuin joskus ennenkin, mutta ei niistä jää lyhyttäkään muistijälkeä. Joten ensimmäinen Prisma-testi on jo siinä, näkeekö siellä ihmisiä vai ei.

• kjhkh

"Etenkin sinkkumiehet syyttävät naisia liiasta ulkonäkökeskeisyydestä verkon keskusteluissa."

Sinkkumiehet syyttävät sinkkunaisia ulkonäkökeskeisyydestä. Prisma testi ei kerro mitään sinkkunaisten mieltymyksistä.

• hghghvnvnhguy

Teen itse myös nykyään usein Prisma -testin palstan innoittamana.

Kauniit ovat komeiden kanssa.
      Tavikset ovat tavisten kanssa.
      Rumat ovat rumien kanssa.

Mitään poikkeusta en ole huomannut..

• Totuuss

Komea mies pääsee naisen kanssa juttusille ja tutustumaan mutta ruma mies ei pääse juttusille eikä tutustumaan kuten minä en ole koskaan päässyt. Naiset päättäneet että ruma mies ei voi olla hyvä kumppani eikä sellaisella ole mitään arvoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2032
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      593
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      61
      469
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      450
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe