uimahallissa uidessa kutiaa "navan alapuolella" olevat paikat julmetusti ja suihkun jälkeen näkyy näppylää ja ilkeää punotusta. mistä voisi johtua? meri- eikä järvivedellä ei ole samaa vaikutusta. oireet kestävät noin viikon ja kutiavat ja kirvelevät ikävästi. olen monesti raapinut itseäni verillekin ja se tekee lisää kipeää. mikä neuvoksi?
Vastaukset 6
- Gummihuppu
Käytä kondomia.
- Uimmari
Lääkäriin.
Mut veikkaan klooriallergiaa.
Pesethän paikat hyvin saippualla, että saat kloorin iholta pois? - Uimmaei
Ja hei:
Osta esim. Arenan Jammer-malliset uimahousut. Ne on pitkät ja pitää vettä jonkin verran ulkopuolella. - Niksipirkko
Hyvä keino myös vetää munat tiukkaan ilmatiiviiseen nippuun jeesusteipillä. Teet jesarista itsellesi komiat hopeiset uikkarit. Samalla pykäät foliosta kivan uimalakin, muistat vaan maadoittaa kotsan elosalaman varalta.
- v8r67i
Aloittajan ei kertonut kumpaa sukupuolta on. Voi ne naisenkin paikat alkaa kutiamaan. Syyt voi olla samat, mutta ei paljon kondomit tai munien teippaukset silloin auta.
- Ei.mahdotonta.lainkaan
Voihan sen reiänkin teipata tukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480