uimahallissa uidessa kutiaa "navan alapuolella" olevat paikat julmetusti ja suihkun jälkeen näkyy näppylää ja ilkeää punotusta. mistä voisi johtua? meri- eikä järvivedellä ei ole samaa vaikutusta. oireet kestävät noin viikon ja kutiavat ja kirvelevät ikävästi. olen monesti raapinut itseäni verillekin ja se tekee lisää kipeää. mikä neuvoksi?
Paikat kutiaa
6
257
Vastaukset
- Gummihuppu
Käytä kondomia.
- Uimmari
Lääkäriin.
Mut veikkaan klooriallergiaa.
Pesethän paikat hyvin saippualla, että saat kloorin iholta pois? - Uimmaei
Ja hei:
Osta esim. Arenan Jammer-malliset uimahousut. Ne on pitkät ja pitää vettä jonkin verran ulkopuolella. - Niksipirkko
Hyvä keino myös vetää munat tiukkaan ilmatiiviiseen nippuun jeesusteipillä. Teet jesarista itsellesi komiat hopeiset uikkarit. Samalla pykäät foliosta kivan uimalakin, muistat vaan maadoittaa kotsan elosalaman varalta.
- v8r67i
Aloittajan ei kertonut kumpaa sukupuolta on. Voi ne naisenkin paikat alkaa kutiamaan. Syyt voi olla samat, mutta ei paljon kondomit tai munien teippaukset silloin auta.
- Ei.mahdotonta.lainkaan
Voihan sen reiänkin teipata tukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932