Sinkkupäivä koirapuistossa, tuu sinne ;)

Koirakasss

Kukaan kuullut maailmalla vakiintuneesta sinkkupäivästä koirapuistossa?
Sinkut ovat kuulemma joissain maissa ottaneet tavakseen käydä koirapuistossa leikittämässä koiraansa ja samalla tutustuvat muihin alueensa sinkkuihin.
Kätsyä mielestäni. Joillain sinkkujen koirilla vihreä rusetti merkkinä vapailla markkinoilla olosta.
Suomeenkin pitäis saada tuo villitys. Tulisikohan miehet tekemään herkemmin tuttavuutta. Naiset ainakin tekee tuttavuutta helpommin kun on koiran kanssa liikenteessä.
Kaveri tuli tänään kahville ja kiinnitti rusetin mun koirani pantaan.
Suomalaiset kundit vaan ei taida olla niin helppoja kuin miehet kaverin kotimaassa!

17

239

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirakasss

Maanantai on kyseinen päivä.... kai se voi olla joku muukin... mut frendin mukaan niillä maanantai.

• koirien_kaveri

Pitää hankkia koira ennen sitä. Jos en löydä naista niin vapautan sen tuonne luontoon tapahtuman jälkeen.

• Koirakasss

Eiku koirattomat tulee katsomaan sinne koiria sillä silmällä kun on koran hankinta mielessä ja missä muualla niihin koiriin kunnolla törmää kun koirapuistossa....
        Eli ei tarvitse olla koiraa itsellä. Tarvii olla vain koirien kaveri.

• koirien_kaveri

Entäs jos sanoisin koiranomistaja naisille että "antakaa pillua niin pelastan muuten lopetettavaksi menevän kulkukoiran hengen". Toimisko tollanen iskurepla?

• maaanantaisin

Ja tapahtuma on joka maanantai!

• pöllöoooot

Ei toimisi. Pysy poissa.

• koirien_kaveri
        pöllöoooot kirjoitti:

Ei toimisi. Pysy poissa.

Eli tuomitsisit koiraparan kuolemaan kun olet niin pikkumainen ettet voi antaa pillua ätmille.

• Juuri tuosta ylempänä olevasta olin jo aiemmin mainitsemassa. Muuten ihan hyvä ja kannatettava idea mutta tuollaiset paritustapahtuna markkinoinnit saattaa lietsoa sellaisiakin hankkimaan koiria jotka ei muuten hankkisi eikä ne välttämättä sitten kauan jaksa sitä hoitaa ja hylkäävät sitten kun ei löytynytkään ihmiskumppania niin en tuollaisia tapahtumia parinhaun teemalla kyllä järjestäisi.

Eikö mieluummin voitaisi avata naispuistoja joihin alueen sinkkunaiset voisivat kokoontua nätit rusetit kaulassa ja alueen sinkkumiehet vain kävisivät sieltä sitten valitsemassa omansa?

• hohhhoiiiii

Eihän naiset rusettia pidä kaulassa. Miehet voisi niin tehdä...

Kuten ymmärrät jo yllä lukemastasi, että täytyyhän kaikkien koirarotuihin ja koiriin tutustua ennen hankintapäätöstä. Täytyy käydä koirapuistoissa katsomassa. Niin moni tekee...
        Ja jos ei lopulta kiinnosta, ei tarvitse koiraa hankkia...
        Ei kukaan toivottavasti ole niin hölmö että hankkisi koiran vaan tavatakseen muita koirallisia sinkkuja!!!!

• EdesUnissa

"Eikö mieluummin voitaisi avata naispuistoja joihin alueen sinkkunaiset voisivat kokoontua nätit rusetit kaulassa ja alueen sinkkumiehet vain kävisivät sieltä sitten valitsemassa omansa?"

Siis tämä on mielestäni vuoden paras idea. Eihän ne koirat kuulu muutenkaan terveeseen parisuhteeseen, niin ei tarvitse niitä turhaan elättää ja kusettaa.
        Koira vie aikaa pois parisuhteelta, mutta en oikein keksi mitään kuinka se sitä vahvistaisi. Eli "Shoot the dogs, have good time together !"

• En tiedä koirista, mutta susisuolla pohjolan perukoilla asuvana järkytyin mikä helkatinmoinen koiranpa..kojen määrä oli oopperatalon puistossa Helsingissä! Käykääpä paikalliset heittämässä amerikkalaista futista siellä... ei toinna olla saamatta palloa ilmasta kiinni.

Jos minun naisen löytäminen on kiinni koirasta.. antaa olla.

• Se on hieno paikka se helsinki. Koiranpaskaa puistoissa, rotat vilistelee uusilla asutusalueilla, eläkeläisiä ryöstetään ja 11-vuotiaita mukiloidaan, voisi sanoa että varsinainen kulttuurien kehto.

• Harmaaritari kirjoitti:

Se on hieno paikka se helsinki. Koiranpaskaa puistoissa, rotat vilistelee uusilla asutusalueilla, eläkeläisiä ryöstetään ja 11-vuotiaita mukiloidaan, voisi sanoa että varsinainen kulttuurien kehto.

No kyllähän se on varsinainen kulttuurien kohtauspaikka. Ei siinä mitään. Kyllähän siellä piipahtaa ja kotikonnut tuntuu taas niiìiin hyvälle. Metropolit vaatii ihmistä tottumaan keskinkertaisuuteen. Ei voi lähteä ulos ilman vaihtoehto b;eetä. Ja varoa kaikkea. Siitä saat palkkioksi, että on kaikkea... totu vaan pitämään kiinni kynsin ja hampain omastasi.

• Harmaaritari kirjoitti:

Se on hieno paikka se helsinki. Koiranpaskaa puistoissa, rotat vilistelee uusilla asutusalueilla, eläkeläisiä ryöstetään ja 11-vuotiaita mukiloidaan, voisi sanoa että varsinainen kulttuurien kehto.

Missäpäin Suomea sä sitten itse asut?

Kuitenkin vaan varsinkin nuoret viihtyvät aina paremmin Hesassa ja isommissa kaupungeissa, kun jossain maaseudulla ja syrjäkylillä, jossa noita ongelmia ei ole.

• .. Noh, Mistäs sitä sitten tietää, että millainen se Sinkku on?.. Tuhmeliineja suurin osa kuiteskin.. ;(

• gfdhjsklkjf

Ja sinkkupalstan rääväsuut ällöttäviä olmeja....

• gfdhjsklkjf kirjoitti:

Ja sinkkupalstan rääväsuut ällöttäviä olmeja....

.. Noh, mistäs mä sitä voisin tietää.. Ja onks se NiiQu mun vika?.. ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe