Miksi nainen luottaa ja odottaa...

...jännämiehen parantumista, jota ei koskaan tule, loputtomiin:

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2391062

"Naisen mukaan mies on ollut väkivaltainen häntä kohtaan useita kertoja ennenkin. Väkivalta on ollut lievää, eikä nainen ole ilmoittanut siitä poliisille vaan on toivonut, ettei se toistu."

Siis aina, ihan aina naisesta riippumatta kun on jännä tai renttu kyseessä nainen antaa loputtomasti anteeksi ja kiltisti odottaa edes pientä merkkiä parannuksesta mutta samaan aikaan naisesta riippumatta, ihan aina jos joku kiltti & kunnollinen mies yrittää löytää naista sille ei anneta yhtään virhettä anteeksi? Eikä ne yleensä edes ole oikeita virheitä vaan naisen kuvittelemia tai jos ei osaa kuvitella niin sitten jos ei ole "sitä jotain" sekin riittää miehen hylkäämiseen, yksikään nainen ei ala katsomaan voisiko kiltti & kunnollinen mies muuttua.

18

222

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wulwawa

Ohoh. Yllättävän kovan tuomion sai, hyvä.

• Wulwawa

Ja noin muuten, niin eikö parisuhdeväkivalta ala olemaan melko tasan sukupuolten kesken? Sinkkuus on lisääntynyt, mutta samalla on myös vähentynyt naisiin kohdistunut parisuhdeväkivalta. Eli mitä tästä voi päätellä?

• Vaikka se istuisi sata vuotta tuo nainen odottaisi sen vapautumista. niin jykevää on suominaisen rakkaus jännämiehiin.

• Wulwawa kirjoitti:

Ja noin muuten, niin eikö parisuhdeväkivalta ala olemaan melko tasan sukupuolten kesken? Sinkkuus on lisääntynyt, mutta samalla on myös vähentynyt naisiin kohdistunut parisuhdeväkivalta. Eli mitä tästä voi päätellä?

Voinee päätellä vain sen että jännäpaskoja ei riitä kaikille ja siksi moni nainen joutuu olemaan vastentahtoisesti sinkkuna.

• Wulwawa
        Harmaaritari kirjoitti:

Vaikka se istuisi sata vuotta tuo nainen odottaisi sen vapautumista. niin jykevää on suominaisen rakkaus jännämiehiin.

Olisi hyvä jos istuisikin.

• Wulwawa
        Harmaaritari kirjoitti:

Voinee päätellä vain sen että jännäpaskoja ei riitä kaikille ja siksi moni nainen joutuu olemaan vastentahtoisesti sinkkuna.

Olen joskus kuullut, että jos joitain ihmisiä oikein jännittää, niin pitää mennä paskalle, jännäpaskalle.

• Pillujen--asiantuntija

Monet naiset toivoo että rakkaus ja pillun antaminen poistaa miehen väkivaltaisen luonteen. No ei sitä jännämiehen luonnetta mikään paranna ja sen takia monet naiset ovat kuolleet nuorina. Milläs rahalla jännämies korvaa naiselle, varmaan antaa munaa ja nainen käy vankilassa lohduttamassa. Miksi naiset hyväksyy väkivallan hiljaa. Taitaa vaan olla naisten päässä vikaa että haluavat kuolla.

• Ehkä sä vaan itse oot niin totaalinen surkimus ja heikko sosiaalisilta taidoiltasi, ettet ole sen vuoksi naisille koskaan missään kelvannut. Ei sun siitä pidä turhaa katkeroituneena luuserimiehenä naisia syyttää, vaan mieluummin ihan itseäsi.

Eikä se parisuhdeväkivalta ole todellakaan naisten vika, josta heitä pitäisi syyttää. Mutta eipä tollainen sun kaltainen ahdasmielinen kusipää sitä tajua.

• Tiedoksi.kaikille
        DarkFear kirjoitti:

Ehkä sä vaan itse oot niin totaalinen surkimus ja heikko sosiaalisilta taidoiltasi, ettet ole sen vuoksi naisille koskaan missään kelvannut. Ei sun siitä pidä turhaa katkeroituneena luuserimiehenä naisia syyttää, vaan mieluummin ihan itseäsi.

Eikä se parisuhdeväkivalta ole todellakaan naisten vika, josta heitä pitäisi syyttää. Mutta eipä tollainen sun kaltainen ahdasmielinen kusipää sitä tajua.

Mitäs se neitsytsetä täällä vaahtoaa? Homman nimihän on se että sinä et ole edes nähnyt pillua koskaan.
        Vaan eipä se mikään ihme ole kun ottaa huomioon millaisella kaljulla mies on varustettu.

• Tiedoksi.kaikille kirjoitti:

Mitäs se neitsytsetä täällä vaahtoaa? Homman nimihän on se että sinä et ole edes nähnyt pillua koskaan.
        Vaan eipä se mikään ihme ole kun ottaa huomioon millaisella kaljulla mies on varustettu.

Ai sulla itselläsi on joku ruma kalju vai saatana!!!!!!!!!!!! Taidat olla varmaan joku huoraperse, kun et ole voinut niitä fina-tabletteja syödä sun oman ahdasmielisyytesi takia.

Onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen YTM-mies ja naisiakin on mulla ollut paljon ihan heti parikymppisestä lähtien.

Sulla taisi ottaa se oikein koville, kun haukuin tossa näitä nussimattomia ätmiluusereita:)

• Tiedoksi.kaikille kirjoitti:

Eikö sitä ätmejä saisi haukkua, vai miksi se oikein aina ottaa teillä luuserimiehillä niin hirveän koville, jos mä sanon jotain vastaan näille luuseriätmeille?

• Totuuss

Sattuuko naiset teitä kun jännämies lyö? Vai onko se niinku kemiaa että saa lyödä koska mies on komea?

• ihanamieheni

Nautin siitä.

• Tämäkin olisi naisten hyvä tiedostaa:

https://yle.fi/uutiset/3-9767138?origin=rss

"Psykoottisten vankien määrä kymmenkertaistunut kymmenessä vuodessa"

"Psykoottinen ihminen voi esimerkiksi nähdessään kynän pöydällä tietyssä asennossa pitää sitä tappouhkauksena. Ihminen saattaa kokea, että häntä sädetetään tai myrkytetään ja niin edelleen."

Nih, vaikka se jännä kuinka sielukkaana ja ihanana teille näyttäytyisi silloin kun on muistanut ottaa lääkkeet niin se silti saattaa seinähullu joka silmää räpäyttämättä ottaa teiltä hengen pois jos tuntee itsensä uhatuksi, siis kun jätätte kynän pöydälle väärään asentoon.

• ihanamieheni

Uskon jo että sellaiset miehet on ihanan lutuisia. En ikinä huolisi toisenlaisia.

• Wulwawa

Kyllä on himmeetä menoa. Tiedän omasta kokemuksesta kuinka vaikeaa on saada hoitoa harhaiselle ihmiselle, etenkin kun hän ei sitä itse halua. Ja ei, kyse ei ole miesystävästäni, vaan eräästä naispuolisesta sukulaisesta.

"Kun vielä 1980-luvulla sairaalapaikkoja oli 20 000, vuonna 2009 niitä oli yhteensä noin 4 000. Sairauksien yleistymisestä syytä ei löydy, sillä psykoosien ilmaantuvuus on Lauerman mukaan vähentynyt."

• kaisanoasaa

Tuossa ei olekaan ollut mikään nuori juippi kyseessä vaan oikein jännäveteraani, vuonna 1953 syntynyt eli jo 64-vuotias kokenut naisenhakkaaja.

• zxzsaczxsd

Kirjailija Märtä Tikkaselta kysyttiin kerran, miksi hän seisoi vuosikymmeniä pahasti alkoholisoituneen miehensä Henrik Tikkasen rinnalla, joka oli kyllä taiteilijana erinomainen mutta ihmisenä hyvin epäkypsä. Märtan vastaus oli naisen ylioptimismi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe