Mitä sun tekis,

MrKalluppi

mieli juuri nyt?

23

680

Äänestä

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unirunoilija

Pill*a, mutta nukutaan nyt ensin

• Jos_onnaas

Hmm lottovoitto olis hyvä!

• kijuhg

Rakastella...aamurakkaus <3

• Tekis mielli lähtee himaan...oon nyt duunis kahvitauolla.

• Jokokorjattupaikat

Sanoa suoraan pari valittua sanaa. Tiedän etten kykene sitä tekemään. Olethan "uhri jota vedätettiin. No mitäs uhri sitten teki? Ai niin se unohtui. Katsos kun koskaan et ollut jotain tehnyt. Ja mulle suoraan jäit kiinni. Etkö osaa ajatella miksei vastannut? Kai edes nyt tajuat ettei se olisi hyväksynyt sinua kun näki sinut. Olisitko itse hyväksynyt? No et mutta esittää osaat kyllä. Minä kyllä älysin heti sen sun pyyntösi ja miksi. Eikö ole ollut vittumaista kun mitään ei tapahdu. Esitä lisää mulle ihan sama. Voithan toki kokeilla Nyt jos onnistuisi yhteyttä pitää. Kuulisit sen mitä todella tein.

• Valtakunnas täs kaikki hyvin.

• Hypätä mäkeä. Kiivetä K130m mäkeen, syöksyä sieltä alas tukka hulmuten, silmät vettä valuen, muna pystyssä hypätä suoraan kapakkaan ja naisten sydämeen.
      Etsin naista, joka on valmis kokeilemaan kanssani uusia asioita ja tulemaan mukaani villeihin seikkailuihin. Nainen joka vie minut pois omalta mukavuusalueeltani ja haastaa minua uusiin asioihin. Jos hän on näitä kaikkia ja nauttii "aktiivisuudesta", syömisestä (ei syö minua vararikkoon) ja matkailusta, hän saattaa olla unelmakumppanini. Tätä mun just nyt tekis mieli! Suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole mummo tai kuin kakara.

• ihmettelenvaan

Eikö nykyinen kumppanisi ole juuri tuota kaikkea?

• ihmettelenvaan kirjoitti:

Eikö nykyinen kumppanisi ole juuri tuota kaikkea?

En tiijä...tänään ei huvita enää hypätä, saatikka kiivetä mäkeen.

• ihmettelenvaan

No hyvä.

• Uliukk

Pyytää työpaikan neitiä pitämään hauskaa ;)

• Nyt just tekis mieli hapankorppua pippurijuustolla. Taidan käydä hakemassa====> viuh! :)

• ryuy

Uusia iskareita autooni nyt tänään tekee mieleni.

• nimi_erkki_

mennä nuq

• Issuj_Oha-allah

Vetää lääkelehtistä pataan.

• antaisin lähes mitä tahansa jos saisin voipaketin ja 2 purkkia maitoa, ilman että tarvis lähteä itse pyörällä tuonne sateeseen.. voi voi, taitaa siirtyä vielä huomiseen :(

• duunissahaukotteleva

nukkua. oon heränny klo 3.30 ja lähteny duuniin suoraan sängystä.
      vielä 4 tuntii, sitten pääsee himaan ja voi laittaa pään tyynyyn. onneks on huomenna vapaapäivä.

• Keittää Liskolle kahvia.

• Toivon_vain

Että olisin terve.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä unohda minua

Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si
      Ikävä
      80
      779
    2. On väärin

Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus
      Ikävä
      43
      672
    3. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      648
    4. Valtuuston kokous

Kyl tuo Anita Ruokani on ihan pihalla,käy aika hitaalla.
      Kemijärvi
      50
      589
    5. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      571
    6. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      77
      524
    7. Nyt on nyt

Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl
      Ikävä
      46
      419
    8. Miehelle

❤️
      Ikävä
      26
      409
    9. Näin on!

Päästy taas iltaan! Jee, päiviä taas yksi vähemmän meidän kohtaamiseen! ❤️
      Ikävä
      42
      394
    10. Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti

En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s
      Ikävä
      14
      379
    11. Martina avautuu

Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      368
    12. Hyvästi Iisalmen Citymarket.

Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo
      Iisalmi
      18
      352
    13. Kadutko mies?

Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
      Ikävä
      29
      349
    14. Hyvää huomenta

Eräälle Naiselle ❤️‍🩹
      Ikävä
      52
      348
    15. Se oikea.....

Hän ei ole sinulle se oikea, jos hän pitää sinua vain yhtenä vaihtoehtona.
      Ikävä
      56
      347
    16. Kyllä ymmärrän sinua

Mutta silti se sattuu….
      Ikävä
      26
      346
    17. Mikä fiilis

Onko asiat niin kuin hyvin?
      Ikävä
      59
      343
    18. Kaivatun haluaminen

seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä
      Ikävä
      27
      334
    19. Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla

Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill
      Ikävä
      89
      328
    20. Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?

Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h
      Maailman menoa
      113
      326
    Aihe