mieli juuri nyt?
Mitä sun tekis,
23
677
Vastaukset
- unirunoilija
Pill*a, mutta nukutaan nyt ensin
- Jos_onnaas
Hmm lottovoitto olis hyvä!
- kijuhg
Rakastella...aamurakkaus <3
Tekis mielli lähtee himaan...oon nyt duunis kahvitauolla.
- Jokokorjattupaikat
Sanoa suoraan pari valittua sanaa. Tiedän etten kykene sitä tekemään. Olethan "uhri jota vedätettiin. No mitäs uhri sitten teki? Ai niin se unohtui. Katsos kun koskaan et ollut jotain tehnyt. Ja mulle suoraan jäit kiinni. Etkö osaa ajatella miksei vastannut? Kai edes nyt tajuat ettei se olisi hyväksynyt sinua kun näki sinut. Olisitko itse hyväksynyt? No et mutta esittää osaat kyllä. Minä kyllä älysin heti sen sun pyyntösi ja miksi. Eikö ole ollut vittumaista kun mitään ei tapahdu. Esitä lisää mulle ihan sama. Voithan toki kokeilla Nyt jos onnistuisi yhteyttä pitää. Kuulisit sen mitä todella tein.
Valtakunnas täs kaikki hyvin.
Hypätä mäkeä. Kiivetä K130m mäkeen, syöksyä sieltä alas tukka hulmuten, silmät vettä valuen, muna pystyssä hypätä suoraan kapakkaan ja naisten sydämeen.
Etsin naista, joka on valmis kokeilemaan kanssani uusia asioita ja tulemaan mukaani villeihin seikkailuihin. Nainen joka vie minut pois omalta mukavuusalueeltani ja haastaa minua uusiin asioihin. Jos hän on näitä kaikkia ja nauttii "aktiivisuudesta", syömisestä (ei syö minua vararikkoon) ja matkailusta, hän saattaa olla unelmakumppanini. Tätä mun just nyt tekis mieli! Suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole mummo tai kuin kakara.- ihmettelenvaan
Eikö nykyinen kumppanisi ole juuri tuota kaikkea?
ihmettelenvaan kirjoitti:
Eikö nykyinen kumppanisi ole juuri tuota kaikkea?
En tiijä...tänään ei huvita enää hypätä, saatikka kiivetä mäkeen.
- ihmettelenvaan
No hyvä.
Just nyt vai? Olla Espanjassa ja katsella parvekkeelta (tai jostain korkealta) kauas merelle.... :)
https://www.youtube.com/watch?v=UogNgeSlJ-A- Uliukk
Pyytää työpaikan neitiä pitämään hauskaa ;)
Nyt just tekis mieli hapankorppua pippurijuustolla. Taidan käydä hakemassa====> viuh! :)
- ryuy
Uusia iskareita autooni nyt tänään tekee mieleni.
- nimi_erkki_
mennä nuq
- Issuj_Oha-allah
Vetää lääkelehtistä pataan.
antaisin lähes mitä tahansa jos saisin voipaketin ja 2 purkkia maitoa, ilman että tarvis lähteä itse pyörällä tuonne sateeseen.. voi voi, taitaa siirtyä vielä huomiseen :(
- duunissahaukotteleva
nukkua. oon heränny klo 3.30 ja lähteny duuniin suoraan sängystä.
vielä 4 tuntii, sitten pääsee himaan ja voi laittaa pään tyynyyn. onneks on huomenna vapaapäivä. Kuunnella Seija Simolan ääntä <3
https://www.youtube.com/watch?v=eTElyWaFJ4EKeittää Liskolle kahvia.
- Toivon_vain
Että olisin terve.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504