Mitä sun tekis,

MrKalluppi

mieli juuri nyt?

23

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unirunoilija

      Pill*a, mutta nukutaan nyt ensin

    • Jos_onnaas

      Hmm lottovoitto olis hyvä!

    • kijuhg

      Rakastella...aamurakkaus <3

    • Tekis mielli lähtee himaan...oon nyt duunis kahvitauolla.

    • Jokokorjattupaikat

      Sanoa suoraan pari valittua sanaa. Tiedän etten kykene sitä tekemään. Olethan "uhri jota vedätettiin. No mitäs uhri sitten teki? Ai niin se unohtui. Katsos kun koskaan et ollut jotain tehnyt. Ja mulle suoraan jäit kiinni. Etkö osaa ajatella miksei vastannut? Kai edes nyt tajuat ettei se olisi hyväksynyt sinua kun näki sinut. Olisitko itse hyväksynyt? No et mutta esittää osaat kyllä. Minä kyllä älysin heti sen sun pyyntösi ja miksi. Eikö ole ollut vittumaista kun mitään ei tapahdu. Esitä lisää mulle ihan sama. Voithan toki kokeilla Nyt jos onnistuisi yhteyttä pitää. Kuulisit sen mitä todella tein.

    • Valtakunnas täs kaikki hyvin.

    • Hypätä mäkeä. Kiivetä K130m mäkeen, syöksyä sieltä alas tukka hulmuten, silmät vettä valuen, muna pystyssä hypätä suoraan kapakkaan ja naisten sydämeen.
      Etsin naista, joka on valmis kokeilemaan kanssani uusia asioita ja tulemaan mukaani villeihin seikkailuihin. Nainen joka vie minut pois omalta mukavuusalueeltani ja haastaa minua uusiin asioihin. Jos hän on näitä kaikkia ja nauttii "aktiivisuudesta", syömisestä (ei syö minua vararikkoon) ja matkailusta, hän saattaa olla unelmakumppanini. Tätä mun just nyt tekis mieli! Suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole mummo tai kuin kakara.

      • ihmettelenvaan

        Eikö nykyinen kumppanisi ole juuri tuota kaikkea?


      • ihmettelenvaan kirjoitti:

        Eikö nykyinen kumppanisi ole juuri tuota kaikkea?

        En tiijä...tänään ei huvita enää hypätä, saatikka kiivetä mäkeen.


      • ihmettelenvaan

        No hyvä.


    • Uliukk

      Pyytää työpaikan neitiä pitämään hauskaa ;)

    • Nyt just tekis mieli hapankorppua pippurijuustolla. Taidan käydä hakemassa====> viuh! :)

    • ryuy

      Uusia iskareita autooni nyt tänään tekee mieleni.

    • nimi_erkki_

      mennä nuq

    • Issuj_Oha-allah

      Vetää lääkelehtistä pataan.

    • antaisin lähes mitä tahansa jos saisin voipaketin ja 2 purkkia maitoa, ilman että tarvis lähteä itse pyörällä tuonne sateeseen.. voi voi, taitaa siirtyä vielä huomiseen :(

    • duunissahaukotteleva

      nukkua. oon heränny klo 3.30 ja lähteny duuniin suoraan sängystä.
      vielä 4 tuntii, sitten pääsee himaan ja voi laittaa pään tyynyyn. onneks on huomenna vapaapäivä.

    • Keittää Liskolle kahvia.

    • Toivon_vain

      Että olisin terve.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe