Vuokratyö Tempnor

Vanhakojo

Kokemuksia? Töitä ei myyjälle löydy ja haastattelussa jää rannalle ruikuttaan. Miettinyt että jos noiden listoille lähtisi niin onko se tosiaan niin että saa valita vuoroja itse jos on joku este ettei pysty just heti töihin lähtemään?

5

4232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juubs

Älä mene ikinä koskaan minkään vuokrafirman kirjoille töihin, vältä kuin ruttoa... Tietty jos opiskelet niin siksi aikaa saattaa olla ihan ok ja tempnor varmaan ajaa asiansa.

• TyötKelpaaMiulle

"Älä mene ikinä koskaan minkään vuokrafirman kirjoille"

ja sitten perusteluja tälle.
        itse olen ollut pitkiäkin jaksoja, vuosia kerralla, en tosin Tempnorilla, eikä pahaa sanaa.
        hommat vaihtelevia, ei leipännyt - ei töihin, ei työkavereihin, eikä niihin ay-touhuajiin.

• Anonyymi

Todella huonoja kokemuksia itellä just tempnorista, sekä yleisesti ns. vuokrafirmoista. Tempnorin kautta olin jatkuvasti ylitöissä, vuorot todella sekavia ja ikinä ei kunnolla tiennyt onko vai eikö ole töitä, vapaa aamuna saattoi herätä siihen, että nyt töihin ja jos ei päässyt oltiin vihaisia, jos taas vapaapv meni töihin ei minkäänlaista kiitosta silti saanut. Hommat ei ollenkaan mennyt tes:sin mukaan ja muutenkin oli todella suoraansanottuna paskaa heidän kauttaan tehdä töitä. Lisäksi ihan yleisesti kun oli töissä vuokrafirman kautta, niin kaupan omat työntekijät ja me oltiin erillään ja meitä katsottiin vinoon ja ala-arvoisempina. Kaikki mitä työpaikalla oli pielessä oli muka aina meidän vika ei koskaan kaupan oman väen… 0/5 ei enään ikinä. (Lisäksi palkka paljon huonompi kuin samaa työtä tekevillä kaupan omilla työntekijöillä)

• Anonyymi

Voin samaistua. Olin aikoinaan Tempnorin kautta L&T:llä töistä. Töissä katottoin meitä ku halpaa makkaraa ja syrjittiin. Töissä piti jatkuvasti pakolla jäädä ylitöihin kun oma väki pakotti vaikka työaika loppui. Sitten vapaillakin hälytettiin töihin. 0/5 paska firma kiertäkää kaukaa.

• Anonyymi

Miksi palkata työntekijä vuokrafirman kautta kerta työntekijälle on tarvetta?
      En soisi kenenkään hairahtuvan näihin vuokrafirmoihin, ellei satu omaamaan jotain masokistin luonnetta.
      Omaa oksaansa vaan sahaavat jotka näissä työskentelevät, ja samalla saavat toisten työntekijöiden vihat niskaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16