Miksi poistettiin aloitus missä oli 32 peukkua

mikä.logiikka

ja yli 400 kommenttia?

27

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomattu_

      Palstan ateistit Repe etunenässä hoitaa poistopyynnöt!

    • terkutHervantaan

      Tuon ketjun poisto on hyvä esimerkki siitä miten Räyhikset yrittävät hallita tätä palstaa.

      • aivan-

        Aivan!


      • Mene.tiiä

        Jos lie mummomuori 2.0, eli eerika hävennyt pussikaljariehaantumistaan ja herättyään poistatellut. Ei tainnut mummoa näkyä missään muualla kirjoittelemassa noiden reivien aikana, joten voipi olla olluna rinkissä mukana.


      • Mene.tiiä kirjoitti:

        Jos lie mummomuori 2.0, eli eerika hävennyt pussikaljariehaantumistaan ja herättyään poistatellut. Ei tainnut mummoa näkyä missään muualla kirjoittelemassa noiden reivien aikana, joten voipi olla olluna rinkissä mukana.

        Niin, olihan siellä toki tuota tuonsuuntaista kommentointiakin, mutta paljolti aivan aiheesta kirjoiteltiin. Aihe osoittautui tärkeäksi ja ihmisiä kiinnostavaksi. Siksi itse sielunvihollinen ajoi paikalle paitsi tuota varsinaista aihetta sekoittavaa keskustelua myös itse poistattajan, kätyrinsä joka aiheutti sen että tärkeä aihe poistettiin. Sielunvihollisen, saatanan juoni loppupleissä, jotta evankeliumin täyteys ei saisi olla esillä, uskovien sen kautta pelastuksesksi. Saatana vihaa uskovien pelastusta.


      • huolestunu.kans
        huolestunut.kristitty kirjoitti:

        Niin, olihan siellä toki tuota tuonsuuntaista kommentointiakin, mutta paljolti aivan aiheesta kirjoiteltiin. Aihe osoittautui tärkeäksi ja ihmisiä kiinnostavaksi. Siksi itse sielunvihollinen ajoi paikalle paitsi tuota varsinaista aihetta sekoittavaa keskustelua myös itse poistattajan, kätyrinsä joka aiheutti sen että tärkeä aihe poistettiin. Sielunvihollisen, saatanan juoni loppupleissä, jotta evankeliumin täyteys ei saisi olla esillä, uskovien sen kautta pelastuksesksi. Saatana vihaa uskovien pelastusta.

        se rytöputkihan sielä riehu asiallises keskustelus, kai se kiukuspäisään on sen poistanutki.


      • rytiputki
        huolestunu.kans kirjoitti:

        se rytöputkihan sielä riehu asiallises keskustelus, kai se kiukuspäisään on sen poistanutki.

        No minä en ole poistanut täältä yhtään mitään ja eihän tuossa nyt mitään ihmeellistä ainakaan eilen ollut.


      • todentotta_
        huolestunut.kristitty kirjoitti:

        Niin, olihan siellä toki tuota tuonsuuntaista kommentointiakin, mutta paljolti aivan aiheesta kirjoiteltiin. Aihe osoittautui tärkeäksi ja ihmisiä kiinnostavaksi. Siksi itse sielunvihollinen ajoi paikalle paitsi tuota varsinaista aihetta sekoittavaa keskustelua myös itse poistattajan, kätyrinsä joka aiheutti sen että tärkeä aihe poistettiin. Sielunvihollisen, saatanan juoni loppupleissä, jotta evankeliumin täyteys ei saisi olla esillä, uskovien sen kautta pelastuksesksi. Saatana vihaa uskovien pelastusta.

        Niin tekee.


    • Jollakin vähä-älyisellä surkimuksella ei enää ollut muuta keinoa päteä. Jos edes hieman olisi miestä tai naista, tulisi esiin ja perustelisi poistatusta. Naurettavaa, tai ei, säälittävää raukkamaista ja typerää käytöstä! Ja tämäkö on keskustelupalsta.

      • Aivot.Hoi, etkös sinä käynyt siellä vähän väliä kommentoimassa, kuinka se vain paisuu ja paisuu ja kuinka sitä ei saisi jatkaa? Raukkamaista minusta on huudella puskista perusteettomia syytöksiä ja epäasiallisia kommentteja.


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Aivot.Hoi, etkös sinä käynyt siellä vähän väliä kommentoimassa, kuinka se vain paisuu ja paisuu ja kuinka sitä ei saisi jatkaa? Raukkamaista minusta on huudella puskista perusteettomia syytöksiä ja epäasiallisia kommentteja.

        Mitä ihmettä? Kävin tsempaamassa että älkää antako jutun hyytyä, tehkää ennätys. En tainnut yhtään asiatekstiä sinne laittaa, kunhan pari puujalkavitsiä.


    • Saatana ei anna pitää esillä evankeliumin täyteyttä. Uskovina itseään pitävät nilkuttavat puolikkaalla evankeliumilla kuvitelle pelastuvansa, eikä saatana salli heille kerrottavan asian todellista laitaa. Evankeliumi on kokonaisuus, sekä risti että autuus, mutta molemmat vaaditaan. Tämän saatana haluaa salata.

      • Kippis.ja.Huolet

        Voit kertoo jo miks alottajana lopetit sen, johtukse niistä todistelujutuista? Siinä sai rytöputki ja jeesusrulaa omalletunnolleen mykän synnin, ei taira pal anteekspyynnöt auttaa kumpaakaa. Ei o pal järjellä siunattu kumpastakaa.


      • mitäihmettäkä
        Kippis.ja.Huolet kirjoitti:

        Voit kertoo jo miks alottajana lopetit sen, johtukse niistä todistelujutuista? Siinä sai rytöputki ja jeesusrulaa omalletunnolleen mykän synnin, ei taira pal anteekspyynnöt auttaa kumpaakaa. Ei o pal järjellä siunattu kumpastakaa.

        Miksi Jeesusrulaa olisi synnin päälleen saanut. Sehän kirjotteli aivan asiallisesti rytiputken kans.


    • Saatanan palvelijoille tekee kipeetä moiset aploodit,mutta loppupeleissä ne kuitenkin pätevät.

      • Lippis.ja.Lasit

        Hyvä Pertsa, sulta tuilee aina pelkkää asiaa ja viimmesen päälle sanan varsinaises merkitykses.


      • luinjailoitsin

        Osuikohan ja upposikohan veljien todistus liian kipeästi joidenkin sieluun. Täytyy näin olla koskapa en mitään isompia asiattomuuksia ketjussa nähnyt, paljon pahempia saa olla palstalla poistamatta. Voisitte jatkaa aiheesta jok aon tärkeä.


      • Lippis.ja.Lasit kirjoitti:

        Hyvä Pertsa, sulta tuilee aina pelkkää asiaa ja viimmesen päälle sanan varsinaises merkitykses.

        Teki mieli kommentoida tätä.

        Pertsa kun on tullut kuuluisaksi väärien profetioden esiintuojana.


    • miksiiiii

      se oli hyvä ketju harmi

    • vvfdfvdfv

      Jumalattomien sieluun sattui kun näkivät aidon evankeliumin suosion.

    • kukajulkesi

      Meitä oli iso joukko jotka pidimme siitä keskustelusta olisi ollut mukava jatkaa.

    • msmsm

      RepeRäyhis sen teki!

    • Ketjussa oli liikaa totuutta 🤗

    • En ole huomannut kyseistä ketjua, mutta tämän ketjun perusteella palstalla on voinut olla jokin trolliketju.

    • nostoa

      nostoa

    • Tuo aloittamani ja sittemmin poistatettu ketju oli liikaa saatanalle ja hänen tahdostaan puolikkaalla evankeliumilla nilkuttajille. Maailmam ei halua kuullakaan evankeliumista täyteydessään, vain sen lupaamasta tulevasta autuudesta, jonka syntinen liha vääntää mieleisekseen jo tätä aika valheellisesti käsitteleväksi, hedonistista minä-minä-kristillisyyttä. Jeesus sanoi että jokaisen tulee kantaa ristinsä. Hedonistikristitty katselee kaukaa ristillä riippuvaa Kristusta.

      • aamenta

        Aamenta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe