ja yli 400 kommenttia?
Miksi poistettiin aloitus missä oli 32 peukkua
27
388
Vastaukset
- huomattu_
Palstan ateistit Repe etunenässä hoitaa poistopyynnöt!
- terkutHervantaan
Tuon ketjun poisto on hyvä esimerkki siitä miten Räyhikset yrittävät hallita tätä palstaa.
- aivan-
Aivan!
- Mene.tiiä
Jos lie mummomuori 2.0, eli eerika hävennyt pussikaljariehaantumistaan ja herättyään poistatellut. Ei tainnut mummoa näkyä missään muualla kirjoittelemassa noiden reivien aikana, joten voipi olla olluna rinkissä mukana.
Mene.tiiä kirjoitti:
Jos lie mummomuori 2.0, eli eerika hävennyt pussikaljariehaantumistaan ja herättyään poistatellut. Ei tainnut mummoa näkyä missään muualla kirjoittelemassa noiden reivien aikana, joten voipi olla olluna rinkissä mukana.
Niin, olihan siellä toki tuota tuonsuuntaista kommentointiakin, mutta paljolti aivan aiheesta kirjoiteltiin. Aihe osoittautui tärkeäksi ja ihmisiä kiinnostavaksi. Siksi itse sielunvihollinen ajoi paikalle paitsi tuota varsinaista aihetta sekoittavaa keskustelua myös itse poistattajan, kätyrinsä joka aiheutti sen että tärkeä aihe poistettiin. Sielunvihollisen, saatanan juoni loppupleissä, jotta evankeliumin täyteys ei saisi olla esillä, uskovien sen kautta pelastuksesksi. Saatana vihaa uskovien pelastusta.
- huolestunu.kans
huolestunut.kristitty kirjoitti:
Niin, olihan siellä toki tuota tuonsuuntaista kommentointiakin, mutta paljolti aivan aiheesta kirjoiteltiin. Aihe osoittautui tärkeäksi ja ihmisiä kiinnostavaksi. Siksi itse sielunvihollinen ajoi paikalle paitsi tuota varsinaista aihetta sekoittavaa keskustelua myös itse poistattajan, kätyrinsä joka aiheutti sen että tärkeä aihe poistettiin. Sielunvihollisen, saatanan juoni loppupleissä, jotta evankeliumin täyteys ei saisi olla esillä, uskovien sen kautta pelastuksesksi. Saatana vihaa uskovien pelastusta.
se rytöputkihan sielä riehu asiallises keskustelus, kai se kiukuspäisään on sen poistanutki.
- rytiputki
huolestunu.kans kirjoitti:
se rytöputkihan sielä riehu asiallises keskustelus, kai se kiukuspäisään on sen poistanutki.
No minä en ole poistanut täältä yhtään mitään ja eihän tuossa nyt mitään ihmeellistä ainakaan eilen ollut.
- todentotta_
huolestunut.kristitty kirjoitti:
Niin tekee.
Jollakin vähä-älyisellä surkimuksella ei enää ollut muuta keinoa päteä. Jos edes hieman olisi miestä tai naista, tulisi esiin ja perustelisi poistatusta. Naurettavaa, tai ei, säälittävää raukkamaista ja typerää käytöstä! Ja tämäkö on keskustelupalsta.
Aivot.Hoi, etkös sinä käynyt siellä vähän väliä kommentoimassa, kuinka se vain paisuu ja paisuu ja kuinka sitä ei saisi jatkaa? Raukkamaista minusta on huudella puskista perusteettomia syytöksiä ja epäasiallisia kommentteja.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Aivot.Hoi, etkös sinä käynyt siellä vähän väliä kommentoimassa, kuinka se vain paisuu ja paisuu ja kuinka sitä ei saisi jatkaa? Raukkamaista minusta on huudella puskista perusteettomia syytöksiä ja epäasiallisia kommentteja.
Mitä ihmettä? Kävin tsempaamassa että älkää antako jutun hyytyä, tehkää ennätys. En tainnut yhtään asiatekstiä sinne laittaa, kunhan pari puujalkavitsiä.
Saatana ei anna pitää esillä evankeliumin täyteyttä. Uskovina itseään pitävät nilkuttavat puolikkaalla evankeliumilla kuvitelle pelastuvansa, eikä saatana salli heille kerrottavan asian todellista laitaa. Evankeliumi on kokonaisuus, sekä risti että autuus, mutta molemmat vaaditaan. Tämän saatana haluaa salata.
- Kippis.ja.Huolet
Voit kertoo jo miks alottajana lopetit sen, johtukse niistä todistelujutuista? Siinä sai rytöputki ja jeesusrulaa omalletunnolleen mykän synnin, ei taira pal anteekspyynnöt auttaa kumpaakaa. Ei o pal järjellä siunattu kumpastakaa.
- mitäihmettäkä
Kippis.ja.Huolet kirjoitti:
Voit kertoo jo miks alottajana lopetit sen, johtukse niistä todistelujutuista? Siinä sai rytöputki ja jeesusrulaa omalletunnolleen mykän synnin, ei taira pal anteekspyynnöt auttaa kumpaakaa. Ei o pal järjellä siunattu kumpastakaa.
Miksi Jeesusrulaa olisi synnin päälleen saanut. Sehän kirjotteli aivan asiallisesti rytiputken kans.
Saatanan palvelijoille tekee kipeetä moiset aploodit,mutta loppupeleissä ne kuitenkin pätevät.
- Lippis.ja.Lasit
Hyvä Pertsa, sulta tuilee aina pelkkää asiaa ja viimmesen päälle sanan varsinaises merkitykses.
- luinjailoitsin
Osuikohan ja upposikohan veljien todistus liian kipeästi joidenkin sieluun. Täytyy näin olla koskapa en mitään isompia asiattomuuksia ketjussa nähnyt, paljon pahempia saa olla palstalla poistamatta. Voisitte jatkaa aiheesta jok aon tärkeä.
Lippis.ja.Lasit kirjoitti:
Hyvä Pertsa, sulta tuilee aina pelkkää asiaa ja viimmesen päälle sanan varsinaises merkitykses.
Teki mieli kommentoida tätä.
Pertsa kun on tullut kuuluisaksi väärien profetioden esiintuojana.
- miksiiiii
se oli hyvä ketju harmi
- vvfdfvdfv
Jumalattomien sieluun sattui kun näkivät aidon evankeliumin suosion.
- kukajulkesi
Meitä oli iso joukko jotka pidimme siitä keskustelusta olisi ollut mukava jatkaa.
- msmsm
RepeRäyhis sen teki!
Ketjussa oli liikaa totuutta 🤗
En ole huomannut kyseistä ketjua, mutta tämän ketjun perusteella palstalla on voinut olla jokin trolliketju.
- nostoa
nostoa
Tuo aloittamani ja sittemmin poistatettu ketju oli liikaa saatanalle ja hänen tahdostaan puolikkaalla evankeliumilla nilkuttajille. Maailmam ei halua kuullakaan evankeliumista täyteydessään, vain sen lupaamasta tulevasta autuudesta, jonka syntinen liha vääntää mieleisekseen jo tätä aika valheellisesti käsitteleväksi, hedonistista minä-minä-kristillisyyttä. Jeesus sanoi että jokaisen tulee kantaa ristinsä. Hedonistikristitty katselee kaukaa ristillä riippuvaa Kristusta.
- aamenta
Aamenta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808