Irtisanominen

pexirexi

Itsensä irtisanominen ja kolmen kuukauden karenssi. Onko mahdollista saa toimeentulotukea jos saa karenssin eikä ole vielä saanut uutta työpaikkaa?

7

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • breexit

Entäpä jos etsit ensin uuden työpaikan ja vasta sitten lähdet entisestä?

• KylläSaaToimeentulotukea

Kannattaa lähteä pois jos ahdistaa. Elämme yhteiskunnassa, jossa se on mahdollista ja omia verorahojahan sinne on maksettu, joten omia pois.

• voihyvääpäivää

Sillä tavalla! On ne minun ja sinunkin verorahoja! Mites me saadaan omamme pois!

• Hyödyntämällä
        voihyvääpäivää kirjoitti:

Sillä tavalla! On ne minun ja sinunkin verorahoja! Mites me saadaan omamme pois!

yhteiskunnan tarjoamia mahdollisuuksia! Aloittaja voi mielestäni ihan hyvällä omallatunnolla lähteä paskasta työpaikasta pois ja hakea toimeentulotukea karenssin ajan. Saa sentään jotain maksamiaan veroja pois. Vai onko toimeentulotuki sinun mielestäsi oikeutettu vain ulkomaalaisille, jotka eivät ole päivääkään "työtä" tehneet ja veroja tänne maksaneet?

• pjgsejmh

Jos tililläsi on rahaa, se poistetaan toimeentulotuen määrästä.

• OnSiksiTärkeää

tyhjentää tilit kaksi kuukautta ennen lähtöä, säästyy vielä omatkin rahat.

• Veijariheijari

Minulla oli narsisti esimiehenä. Varmistin ennen irtisanoutumistani että myös häntä puristi. Sitten soviteltiin ja puristettiin kättä niin ettei 3kk karenssit paljoa taloudessa tuntuneet. Aina kannattaa turvata selusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. "MITES POLIITIKKOMME RUOKKIVAT SUOMEN KANSAN?"!!!

"KOKAIINILLAKO?"!!!
      Maailman menoa
      0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe