Itsensä irtisanominen ja kolmen kuukauden karenssi. Onko mahdollista saa toimeentulotukea jos saa karenssin eikä ole vielä saanut uutta työpaikkaa?
Irtisanominen
7
294
Vastaukset
- breexit
Entäpä jos etsit ensin uuden työpaikan ja vasta sitten lähdet entisestä?
- KylläSaaToimeentulotukea
Kannattaa lähteä pois jos ahdistaa. Elämme yhteiskunnassa, jossa se on mahdollista ja omia verorahojahan sinne on maksettu, joten omia pois.
- voihyvääpäivää
Sillä tavalla! On ne minun ja sinunkin verorahoja! Mites me saadaan omamme pois!
- Hyödyntämällä
voihyvääpäivää kirjoitti:
Sillä tavalla! On ne minun ja sinunkin verorahoja! Mites me saadaan omamme pois!
yhteiskunnan tarjoamia mahdollisuuksia! Aloittaja voi mielestäni ihan hyvällä omallatunnolla lähteä paskasta työpaikasta pois ja hakea toimeentulotukea karenssin ajan. Saa sentään jotain maksamiaan veroja pois. Vai onko toimeentulotuki sinun mielestäsi oikeutettu vain ulkomaalaisille, jotka eivät ole päivääkään "työtä" tehneet ja veroja tänne maksaneet?
- pjgsejmh
Jos tililläsi on rahaa, se poistetaan toimeentulotuen määrästä.
- OnSiksiTärkeää
tyhjentää tilit kaksi kuukautta ennen lähtöä, säästyy vielä omatkin rahat.
- Veijariheijari
Minulla oli narsisti esimiehenä. Varmistin ennen irtisanoutumistani että myös häntä puristi. Sitten soviteltiin ja puristettiin kättä niin ettei 3kk karenssit paljoa taloudessa tuntuneet. Aina kannattaa turvata selusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386