Seksiä saa helpommin kun parisuhteen

Aitosinkkumies-

Parisuhdetta olen hakenut 5 vuotta mutta ei naiset halua seurustella. Seksiä ne kyllä ehdottelee aika suoraankin. Ymmärrän sen kyllä kun ei ole ketään kuka koskee pitkään aikaa ja naiset sittten ehdottaa itse seksiä vaikka en sitä varsinaisesti hae. Elättelen toiveita että jos harrastaa seksiän niin siitä tulee syvempi suhde mutta ei. Naiset haluaa vaan hellyyttä, joku kai kohdellut pahemminkin että ei naiset luota suhteen kestävyyteen. Olen aina sanonut että olen seurustellut kahdesti pitemmän aikaan eikä kiinnosta lyhyt suhteilu. Ei kai naisilla ole tarkoitus vedättää miehii, jos nyt kuitenkin siihen profiiliin kirjoittaisitte että olette sitoutumiskammoisia.

14

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinsullamenee

      Toiset ei saa seksiä joten sinulla on hyvin asiat. Panet vaan kaikkia jotka liikkuu.
      Mitä mies muka muuta tarvitsee. Saat olla vapaa, seksiä aina tarjolla kun ulos menee. Jos tulee ruuhkaa niin panee yhtä aikaa.
      Äläkä sano että kun ei ole romantiikkaa, tottahan sitä siinä on sitä. Voi miettiä paneeko kuunvalossa vai ihan sähkölampun varassa. Ulkona vai sisällä. vuorenrinteessä vai pellolla.

    • naisetluotämän

      Seksimarkkinat nuo tavallisetkin nettideittailu kanavat on.
      Moni nainen testaa omaa viehätysvoimaansa ja kysyntäänsä.
      Itsekkin olen kirjoitellut useamman "kiltin ja vakavampaa parisuhdetta" hakevan naisen kanssa mutta kun olen hienovaraisesti ottanut seksin puheeksi niin vastauksena olen saanut että "nyt päästään asiaan..." ja alkanut oikein härski kirjoittelu naisen puolelta ja treffitkin nopeasti järjestyy naisen kalenteriin ja sopii aikatauluihin....ja nillä treffeillä ei ole aikaa tuhlattu tutustumisiin henkilökohtaisesti....
      Aika monella "kiltillä" naisella on fuck-body taustalla ja on nyt kyllästytty häneenkin ja eiku uutta matoa koukkuun.

    • Sinkkupirpana

      Ärsyttää naisten haukkumiset. Ainakaan tuolla asenteella ette saa yhtäkään naista.

    • sensanon

      Ongelmana on se ettei täällä riitä enää,että olet kunnollinen,siisti ja työssä käyvä. Aivan naisten suusta somessa: Miehessä pitää olla jotain kiehtovaa ja säihkyä. Ts. Vaatimattomat älkää vaivautuko.
      Hiljalleen ovat alkaneet valittaa kun edes seksiin ei löydy duunaria ja kunnollista miehestä (jaa,minne lie kadonneet?)

      Onneksi miehille on vaihtoehtona hakea kumppaninsa muualta.

    • Nyt tuli se päivä kun luen että mies haluaa enemmän parisuhdetta kuin nainen...no ei sillä, saahan naisetkin vapaasti päättää mitä haluavat. Yllätti vaan...kun itse olis halukas sitoutumaan ja aloittaa parisuhteen, niin tullut vastaan enempi miehiä jotka haluaa "seikkailua" ....huokaus. Voihan itse parisuhdekin olla seikkailu :D En myöskään tajua et miks nää seikkailun ja seksin perään olevat miehet/naiset ei suoraan mene johonki seksi-deittiin, siellähä pääsis suoraan asiaan? Suotta tuhlaavat omaansa ja toisten aikaa...

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Axl smit sai ainakin 60 naiselta seksiä joita kuvasi myös. Tavis naisille ei kelpaa tavis miehet vaan haarat aukee heti julkkis miehille.

    • NaisetHaluavatParisuhte

      En kyllä miehenä oikein allekirjoita aloittajan toteamusta että naiset ehdottelee seksiä ja mies toivookin todellisuudessa parisuhdetta. Omat kokemukseni että naisiakin saattaa panettaa muutaman tapaamisen jälkeen tai joskus jopa ekalla tapaamisella, mutta aina se totuus tulee esille että on kiva aluksi leikkiä tunnustellen mutta tutustumisen pitäisi johtaa kuitenkin kohti parisuhdetta. Minulla on myös ollut "ystävyyttä eduilla" suhteita ja lähes aina nimenomaan naisen puolelta ne ovat loppuneet kun ei kestetäkkään sitten mitä alunperin oltiin sovittu kun ei ihan sovita parisuhteen näkökulmasta toisillemme. Toisinsanoen ei naiset pelkkää seksiä arvosta pidemmän päälle vaan oikeaa vakavaa rakastavaa parisuhdetta. Jos arvostaisivat kevyitä suhteita niin kyllä deitti palstoilla olisi paljon enemmän kasvottomia naisten ilmoituksia että kaivataan FWB suhteita.

    • Kukaaaaah

      Sitoutumiskammo :) Helpompi elellä kun ei tartte kiinnittyy, voi käydä vapaasti kokeilemassa ja irtosuhteissa....

    • beethooven

      Eli pitää olla jotenkin kuuluisa ennen kuin irtoaa ja kunnolla? No ei sen väliä sillä vanha ja ylipainoinen voi aina suunnata ansaitusti kohti Kauko-itää. Heh,heh niitä tulevia mansikanpoimijoita tässä maailmassa kyllä riittää itse kullekin.,

    • Munaotus

      Jonkun tutkimuksen mukaan naiset on seksuaalisesti aktiivisempia kun miehet. Kyllä naisetkin haluaa seksiä ja hakevat sitä netistä ja baareista. Nykyään ei kovin helpolla sitouduta eikä haluta parisuhteeseen koska oma vapaus menee. Yhden yön juttu o helpois tapa saada läheisyyttä, naiset ei kestä kovin kauan yskinoloa ja hakevat seksistä lohtua.

    • Jonskupa

      Kyllä huomaa, että varsinkin eräät 50 vuotta täyttäneet urokset kokeilee täällä viehätysvoimaansa...parempaakin seuraa olisi tarjolla, mutta ei kelpaa. Halutaan elää uutta nuoruutta ja syöksyä vaan sängystä sänkyyn... mies ei pysty sitoutumaan kun ei ole edes entisiä, niitäkään pysyvämpiä suhteita, käsitellyt - kun on jo kiireesti rynnättävä uuden kimppuun. Ei tuollaisiin miehiin kannata käyttää aikaa edes viittä minuuttia! On parempaakin tekemistä.

    • vapaamies30-

      Haluaisin kyllä suhteen mutta naiset haluaa seksiä. Naiset ei osaa sitoutua.

    • EnpäTiedäNyt

      Vaikea sanoa muiden naisten puolesta, mutta siinä voi olla se, että jos on turpiin tullut suhteessa (henkisesti tai jopa fyysisesti), niin ei haluta enää vakituista suhdetta vaan läheisyyttä, seksiä.

      Haluaisin sitoutua, mutta toisaalta on pelko jossain takaraivossa, että mitä jos käy huonosti. Minua ei ole koskaan lyöty, mutta on uhkailtu ja on ollut henkistä väkivaltaa, pettämistä. Ihminen, joka on kiva ja läheinen, muuttuu yhtäkkiä k***pääksi. Kyllähän sitä miettii, että mitä jos uusi suhde on samanlainen.

    • Ei_parisuhdetta_mulle

      Eikö ole hyvä että sanotaan suoraan? Itse myös nainen joka ei jaksa näitä parisuhde säätöjä. Joko olen yksin tai etsin seksikumppanin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3744
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1843
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1394
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      933
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      50
      844
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe