eikä ihme kun siinä vaikuttaa mm. sellaiset henkilöt kuin piispa Irja Askola, ja ääripunavihreä anarkisti Paleface eli Karri Miettinen. Joka on myös todennut että Mannerheim oli rikollinen.
Toimikunnan työn jälki on ollut lähinnä pelleilyä. Ilta-Sanomat kertoi, että "joukossa on myös hankkeita, joiden yhteys Suomen itsenäisyyden juhlintaan ei välttämättä ole aivan ilmeinen. Avustuksia on annettu muun muassa hankkeisiin, joissa on ajettu Afrikassa bussilla opettaen koodausta paikallisille, järjestetty feministinen festivaali ja annettu rahoitusta turvapaikanhakijoiden yritysideoihin. Esimerkiksi koodibussi Afrikassa sai 30 000 euron avustuksen."
Aika mahdotonta käsittää, miten koodaribussi Afrikassa liittyisi jotenkin maamme satavuotiseen taipaleeseen. Moni muu rahaa saanut hanke on yhtä kyseenalainen.
Mutta esimerkiksi Maskun kunta haki avustusta Mannerheim-ristin ritareiden muistoksi perustetun Askaisten Ritaripuiston 10-vuotisjuhlaan, joka järjestettiin viime kesäkuussa.
Hakemuksessa kerrottiin, että kaikille avoin yleisöjuhla oli suunniteltu erityisesti Mannerheim-ristin ritarien omaisille ja veteraaneille. Suomi 100 -hankkeen toivottiin osallistuvan 2 000 eurolla juhlan kahvikuluihin.
Suomi 100 toimikunnan kanta oli, että avustusta ei tipu.
Näin surkeaa se on kun punavihreitä päästetään hoitamaan asioita.
Suomi 100-toimikunta on huono vitsi
8
235
Vastaukset
Kyllä tuolla toimikunnalla pitäisi olla joku valvoja, ettei noin pahasti törttöilisi.
- surkeuden-huippu
Älä muuta sano, mutta tällaiseksi on mennyt.
- Pelleklubi
Vain pankko puuttuu toimikunnasta, niin olisi tosi pellekerho.
Köyhiä ovat yrityksesi provosoida. Osaatko keskustella asioista asiallisesti ilman jatkuvaa epätoivoista yritystä loukata muita kirjoittajia?
- eri-vastaaja
Uuninpankko kirjoitti:
Köyhiä ovat yrityksesi provosoida. Osaatko keskustella asioista asiallisesti ilman jatkuvaa epätoivoista yritystä loukata muita kirjoittajia?
Entä osaatko sinä muuta kuin tuolla rekatulla nimmarillasi?
- pelleklubi
Uuninpankko kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus loukata vaan tarkoitin ihan todella, mitä kirjoitin. Vain pankko puuttuu toimikunnasta ja olisi koko pellekerho kasassa. Näin minä ajattelen ja uskon.
- Mokkakakku
Katsoin listaa myönnetyistä avustuksista. Ei puhutellut minua mitenkään, aika vieraita on kohteet. Toimikunnan kokoonpano lienee ihan ok. Kaikkia miellyttäviä ihmisiä kun ei ole olemassakaan. Minulle ei selvinnyt se, kuinka paljon rahaa oli jaossa.
- sopiikos-suomeen
Lieksassa jatkuu nämä pelit hamaan tulevaisuuteen.
https://www.youtube.com/watch?v=2qC42cI--E8&t=58s
siinähän passaatte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948