Mistä baarist Turun Varissuolla saa eniten pillua?

opiskelijamies_turku_19v

Olen Turkuun Vakkelle hiljattain muuttanut nuori, ja paikallinen yöelämä ja paikalliset nuoret naiset kiinnostaisi. Missä Varissuon baarissa (Pub Tower, Basso, Vanha Varis, Bar Oliver) olisi kaikkein varmin saanti? Ajattelin ensi viikonloppuna käydä katsastamassa mestat.

12

5359

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bhjg

      Kuulostaa räkälöiltä kaikki :)
      Kysy palstalainen Darkfearilta, hänhän on iskenyt kymmeniä naisia oman kertomansa mukaan ja varmasti on lähtenyt naisia myös näistä Varissuon kapakoista mukaan.

    • opiskelijamies_turku_19v

      Sitten tossa Varissuon vieressä Lausteella näyttäis olevan tollanen mesta kuin Kirjuri. Onkohan se hyvä lihatiski?

      Onko paikalla turkulaisia, jotka tietäis?

      • Mohammed_Liljalaakso

        Kuten aloittaja näet, tällä palstalla on eräs vajakki, joka eri nimimerkeillä kirjoittelee tänne vajakkijuttujaan. DarkFear-nimimerkki on luokassa autistivajakki.


      • Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:

        Kuten aloittaja näet, tällä palstalla on eräs vajakki, joka eri nimimerkeillä kirjoittelee tänne vajakkijuttujaan. DarkFear-nimimerkki on luokassa autistivajakki.

        Mä kun en olekaan mikään autistivajakki, etä tiedä sä se!!!!!!!!!!!!!

        Etkä sä edes itse ole mikään oikea Mohammed Liljanlaaksosta, sillä oikea Mohammed onkin Janican poika ja Timppa on hänen aisuri-isänsä:))))))))))))))))))))


      • Bhjg
        DarkFear kirjoitti:

        Mä kun en olekaan mikään autistivajakki, etä tiedä sä se!!!!!!!!!!!!!

        Etkä sä edes itse ole mikään oikea Mohammed Liljanlaaksosta, sillä oikea Mohammed onkin Janican poika ja Timppa on hänen aisuri-isänsä:))))))))))))))))))))

        Mikä kaljupää se täällä öyhöttää?
        Nyt sasi tyynyyn ja nukkumaan!


      • black.gay.jake
        DarkFear kirjoitti:

        Mä kun en olekaan mikään autistivajakki, etä tiedä sä se!!!!!!!!!!!!!

        Etkä sä edes itse ole mikään oikea Mohammed Liljanlaaksosta, sillä oikea Mohammed onkin Janican poika ja Timppa on hänen aisuri-isänsä:))))))))))))))))))))

        Mä kun en olekaan mikään autistivajakki, etä tiedä sä se!!!!!!!!!!!!!

        Onko trollausaddikti Jonas parempi titteli?


      • Bhjg kirjoitti:

        Mikä kaljupää se täällä öyhöttää?
        Nyt sasi tyynyyn ja nukkumaan!

        Ai sulla itselläsi on sasi-kalju vai:) No sä oletkin varmastri tosi ruma mies.

        Sun olisi kannattanut vaan aikoinaan jotain muuta puoluetta alkaa äänestämään, niin olisit sitten voinut sen tukan päässä pitää, kun olisit jättänyt niitä persujuntteja äänestämättä.


    • Varissuon_pahapoika

      Kaikista vakken baareista saa pillua jos vaan on porukkaa bilettämässä, Varissuolta ja lausteelta pitäis saada pillua jos osaa puhua tai jos löytyy joku ominaisuus joka kiinnostaa naisia :D Kuten mulla oli se pahan pojan maine joka kiinnosti sillon monia naisia tulee yriträmään mua :D Ite asunu varissuolla koko nuoruuden aina 25v ikään asti, Sillon jo nuoruudessa 90 luvulla ku pyöri varissuolla ja lausteella isoissa porukoissa ni sillon jo tuli nussittua melkeen kaikkia porukan naisia :D Aikuisena asuin vielä hetken siellä ja sillonki tuli oltua milloin kenenki kanssa, käyn nykyäänki aina välillä viikonloppusin varissuon baareissa morjestaa tuttuja ja aina sieltä pillua on saanu jos on halunnu :) Samat akat siellä pyörii edelleen ja kyllä moni niistä on hyvän näköisiä ja kroppaisia että kelpaa pannakkin :) Eli niinku sanoin ni kaikista niistä baareista saa jos uskaltaa yrittää ja osaa puhua tai löytyy ulkonäköä tms. Ne naiset kyllä pyörii baareissa porukoissa jossa on myös miehiä että on vaikea tietää kuka on varattu ja pitää uskaltaa mennä iskee :) Mutta basso tai torni on hyvä paikka iskeä naisia jos sinä iltana on vaan ihmiset liikkeellä, ennemmin kuitenki kannattaa mennä keskustaan.

    • SkandinaavienJumalaOdin

      Älä mene Varissuolle mihinkään, vaan mene ravintola Safariin! Siellä tapahtuu joka viikonloppu, kun meidän miehet alkaa toimia!

    • sydämentuska

      Palstahuhujen mukaan baarista nimeltä Janican ja Timpan Koti.

    • Anonyymi

      Olen pahoillani mutta olen kuullut ikävän huhun. Liikkeellä Varissuolla on ilkeä nainen joka leikkaa pippelin irti ja syöttää sen koiralleen. Varokaa!

    • Anonyymi

      Tiukkaa tekee.Tower aika varma

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe