Mitkä asiat "kamumiehen" kanssa ok?

JännäSetä

Mitkä näistä on teidän mielestä ok varatulle naiselle?

- kamuhali
- pitkä kamuhali jossa ollaan poski poskea varten
- pusu poskelle
- sylissä istuminen baarissa, autossa tai juhlissa
- käsi kädessä saattaminen johonkin paikkaan
- leikkimielinen sylitanssi
- kahdestaan uimaan, ei alasti
- saunominen...kahdestaan
- käden pitäminen reidellä, korvaan kuiskuttelu
- yhdessä nukkuminen

Missä kulkee raja? Kiitos! :)

(on ihan omatkin mielipiteet asiasta mutta kiva kuulla mitä palstalaiset miettii...kaikki oikeista tilanteista mutta enpä kerro mistä noista kieltäydyin...jännä kun olen HÄHÄHÄ)

16

700

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

Nuo kaikki on sallittuja mikäli nainen haluaa nukkua yhdessä. Seksi pitää lisätä tuohon myös koska jos varattu nainen haluaa nukkua jonkun muun kun oman miehen vieressä niin nainen haluaa seksiä myös.

• Naisten mielestähän nuon kaikki on sallittuja koska "se on vaan kaveri". Miesten mielestä noista mikään ei varmaan ole ok mutta koska 2000-luvun suomi ja naisen valta on lukemattomia aisureista jotka alistuvan typerästi hymyillen hyväksyy tuon naiselleen valehdellen itselleen että se on ihan normaalia. Nainen ottaa eron parin vuoden päästä ja menee jonkun kamumiehen syliin:

http://www.lansivayla.fi/artikkeli/550084-monet-pikkulasten-vanhemmat-eroavat-jari-sinkkonen-ylella-kestakaa-kestakaa-ja

Joop, olisikin oikeastaan hauska tutustua tuollaiseen naiseen jolla paljon kamumiehiä, katsottaisiin miten se suhtautuu kun ilmoittaisin että lähden ensi kuussa parin kaverin kanssa thaimaaseen kamunaisia tapaamaan.

• Naisasialooser11

Kamumies on kamumies juuri siitä syystä, että ei ulkonäkösä takia sytytä naista seksuaalisesti millään tapaa, jos sytyttäisi niin hän ei olisi kamumies, its quite simple.joten mikä tahansa noista kamumiehen kanssa on sama jos nainen tekisi sen veljensä kanssa.

Itsekin olen kaikki noista tehnyt kamunaisieni kanssa useampaan kertaan tosin eivät ole kaikki olleet silloin varattuja.

• ollaan_kamuja

Kamumiehen kanssa ollaan vaan kivoja kamuja

• jaharrastetaanyhdessä

Pelkästään kamuhali. Oman miehen kanssa nukutaan yhdessä.

• Kyrpää voi kastaa pimpissä... Mutta vaan vitsillä.

• Tyygg

Ja läpällä imeä mulkkua.

• kaisanoasaa

Kamu naista pitää halaa, pussata ja koskea muutenkin.

• Kaveritjätetään

Minä näen että "kamu mies on ihan kaveri eikä muuta. Ei pussailu tai halailu tai sylissä yleensäkään ole niitä mitä kaveri on. Varatulla naisella on kavereita miehissä. Mutta siinä ei saa olla vääriä juttuja. Kai tämän käsität? Ei varattu esim. Kotonaan tarjoile kahvejaan ilman kaverin puolisoa. Kylillä kohdatessaan toki voi kahvilassa käydä. Mutta kyllä varatun itse pitää tietää mitkä ovat kaveruuden rajat ja kunnioittaa omaa puolisoaan tai tuon kaverin puolisoa. Kaverin muijaan ei kosketa. Eikä kaverin mieheen kosketa selvähän tämä. Jos kaveruudessa on noita kuvioita joita kuvaat silloin on pettämisestä kyse. Ikävä todellisuus ja fakta. Silloin ei kaveruus jatku mitenkään koska se tulee törmäämään seinään tuollainen "kamu suhteilu. Noloa ja nöyryyttävää on varattua höylätä "kamua. Kun kaikki tämän ymmärtäisi eikä todellakaan muka salassa "kamua hoitele. Itse se jokaisen on tehtävä ratkaisu mihin leikkiin ryhtyy. Muistetaan nyt kuitenkin se että mitä itse tekee tulee nöyryyttävänä tietona muille.

• Kahvitauko ja heti täällä. Addikti, ei kai?! :)

Mitkä näistä on teidän mielestä ok varatulle naiselle?

- kamuhali - Joo, semmonen jonka voi antaa kelle vaan ihmiselle...kun kokee halimisen tarpeelliseksi esim. lohduttaa.
      - pitkä kamuhali jossa ollaan poski poskea varten - Mjoo, ilossa ja surussa, ystävälle uskaltaa antaa semmosenkin poski poskea vasten halin, eikä tuu virheluuloja.
      - pusu poskelle - En kokis tarpeelliseksi.
      - sylissä istuminen baarissa, autossa tai juhlissa - No ei tääkään sovi mun ajatuksiin.
      - käsi kädessä saattaminen johonkin paikkaan - Jos tarvii tukea, miksei.
      - leikkimielinen sylitanssi - No ei, ei ees läpällä. Sylitanssit on jo sen verran intiimiä, ettei niitä tanssita kun rakastetulle/kumppanille.
      - kahdestaan uimaan, ei alasti - Joo, uimahalliin tai rannalle. Siinä kun tyttöjenkin kanssa mennään tai porukalla.
      - saunominen...kahdestaan - No kokisin kiusalliseksi, eli en kyl helposti ryhtyis. Ei.
      - käden pitäminen reidellä, korvaan kuiskuttelu - No ei. Menee taas rakastettu/kumppani sektorille.
      - yhdessä nukkuminen - Joo, jos eri sängyissä tai huoneissa. Kuten nyt vaikka porukalla nukutaan jossain mökkilomalla. Ilman mitään semmosta sutinaa.

Missä kulkee raja? - No aikalailla siinä, että kaverit ei ole kähmittäviä ja niiden kans ei tehdä semmosia intiimejä juttuja mitä oman kullan kanssa tehdään. Eli ei mitään seksiin viittaavaa. Tai sit ne ei ole enää mitään vaan kavereita. Kiitos! :)

Ole hyvä. Ja takas töihin.

• AikalaillaNoin

Samaa mieltä.
        Ja toisaalta niinkin, että jos kummatkin ovat sinkkuja, voi vapautuneempaakin yhdessäoloa olla. Jos jompikumpi varattu, ei pitäisi tehdä mitään, mitä ei voisi tehdä kumppanin silmien edessä.

• AikalaillaNoin kirjoitti:

Samaa mieltä.
        Ja toisaalta niinkin, että jos kummatkin ovat sinkkuja, voi vapautuneempaakin yhdessäoloa olla. Jos jompikumpi varattu, ei pitäisi tehdä mitään, mitä ei voisi tehdä kumppanin silmien edessä.

Juu, sinkkuna tilanne voi elää enemmän, vaikkakin omalla kohdalla tietyt rajavedot on aina olemassa olleet. Se joka on kaveri, hänen kanssaan käyttäydytään kuten kaverin kanssa eli ei ryhdytä intiimiksi.

Ja jos ryhdytään, me ei oltas enää kavereita vaan juttu etenis seurusteluksi ja parisuhteeksi. Mä olen näissä asioissa absolutisti tai pikkutarkka. En ole pusuakaan antanut, jollei poika ole luvannut surustella mun kanssa. Kauhea akka ollu aina. 😊

Joku fwb ei tunnu millään tasolla vaihtoehdolle omalla kohdalla, vaikka muille ihmisille sallin täysin vapaat kädet mm.tän asian suhteen.

Mutta ehdottomasti samaa mieltä, kaikki tarvii kamujen kanssa kestää kumppanin tietoisuuden ja silmät. Ns.päivänvalon.

Ja vaikka kumppanikin antaisi luvan mihin tahansa tai ei pahastuisi mistään, niin itsellä pitää rajottimet toimia mikä on reilua ja sopivaa. Missä omat rajatkin kulkee.

• Hyi_huoruutta

Nainen, joka tekee mitään noista ennen papin aamenta, on LUTKA!

• Karvamuna-

Olen pannut kamunaista ja nuollut sen pillua ja se on ihan ok. Kavereita ollaan edelleen.

• olintyhmäsilloin

Noista en varattuna hyväksy itselleni sylissä istumista, sylitanssia. käsi kädessä saattamista, saunomista, yhdessä nukkumista enkä kättä reidellä. Olen syyllistynyt varattuna joskus kuitenkin sylissä istumiseen (hetken), käsi kädessä kuljettamiseen ja yhdessä nukkumiseenkin. siis joskus nuorena ja tyhmänä. Syynä on saattanut olla toisen osapuolen (ja ehkä osittain omatkin) lämpimät tunteet.
      Selvää on, että itse ottaisin heti pulttia, jos näkisin moista tapahtuvan kumppanini kohdalla. Naiset vain selvästi herkemmin joutuvat näihin tilanteisiin, jos on kavereina toista sukupuolta.

• todellaintiimiä

Kamumiehen naamalle saa paskantaa, kunhan ei koske.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe