Kutosen nainen hylkäsi kriteerinsä

naiset-nirsoja

6

151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhhhhjhghfg

      Heh. 50v nainen alkoi tiputtaa kriteerejään :D?
      Miten ihmeessä 50v naisella ylipäätään voi olla kriteerejä?
      Voi vain miettiä mitä liikkuu siedettävän näköisen 25v naisen päässä jos 50v naisellakin on kovat kriteerit :O

      • näinkömenisi

        25v naisen päässä ei liiku mikään. Alapää korkeintaan.


    • iuygtuytuiytiuyti

      Tuo on ikäluokassaan tasokkaampi, kuin 99% saman ikäisistä naisista.

    • nelikymppinenmies

      Kutosen naisia on treffit pullollaan eikä niille kelpaa kun joku varakas toimitusjohtaja. Ulkonäön takia naiset seurustelee koska komea mies on hyvä täydellinen kumppani.

    • huahhh

      Surullista että kesti 50 vuotiaaksi aikaa, että tajusi lopulta alentaa rimaa ja koko ton parisuhde homman käytännössä. Tuokin aika on ollut pois joltain hyvältä ja aikaisemmin jo parisuhteeseen halunneelta sekä kentien isäksi haluavalta mieheltä.
      Milloin saadaan naiset vastuuseen että kun ne pihtaavat, ignooraavat ja halveeraavat miehiä, niin he samalla ryöstävät miehiltä selvää elin aikaa ja energiaa turhaan naisen etsimiseen?

      • huhuhuhuu

        Kyllä miehet on ihan yhtä syyllisiä siihen että mainitsevasi asiat ovat tapahtuneet. Miehet vaatii kokoajan naisilta hyvää ulkonäköä ja täydellistä luonnetta. Miehet mahdollistaa tämän käyttäytymisen.
        Ei kenenkään ymmärtämistä voi määrittää milloin jonkun asian tajuaminen tapahtuu. En usko että sinäkään olet tajunnut sitä, että naiset ei ole täällä sinua varten vaan heitä itseään varten. Ihan niinkuin vastaavasti sinäkin. Turha syyttää naisia yhtään mistään, arvostella voit jos siinä on sinulla varaa. Oletko itse toiminut yhtään paremmin.

        Tuo nainen tuossa on voinut toimia väärin itseään kohtaan, mutta ei muita kohtaan. Jos nyt on joku ymmärrys tapahtunut hänelle, voin ainoastaan iloita hänen puolestaan ja toivoa että itse voisin ymmärtää omat asiani yhtä suurella ahaana kuin hänkin, ehkä joku päivä se tulee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe